Je kan via LB ook fasttravelen dat scheelt heel veel tijd werkt ook in je ruimte schip.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:00 schreef OMG het volgende:
Vermaak me er best mee. Natuurlijk de gebruikelijke Bethesda glitches al gehad; 1 vijand die half in een deur vast zat en een ander waar alleen maar 2 stukjes van z'n pak zichtbaar waren en voor de rest compleet onzichtbaar.
Enige waar ik nog steeds niet helemaal gewend aan ben is de menu hel. Als je ergens op je star map zit moet je soms 800x B drukken voordat je in een ander menu terug bent.
Da's wel fijn ja. Zit zelf nu op zo'n 8-9 uur met maar een paar quests en side quests compleet.quote:Op zondag 3 september 2023 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan via LB ook fasttravelen dat scheelt heel veel tijd werkt ook in je ruimte schip.
Heb er nu 10 uur inzitten en pas 9 quests gecomplete. Wat een game zeg lang geleden dat ik baalde dat ik hem uit moest zetten.
Vannacht 02:00.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:39 schreef Spyrodedraak het volgende:
Vanaf hoelaat kan ik hem ( gamepass( morgen spelen?
Gozer. Is Starfield nou de reden dat je er weer bent?quote:Op woensdag 6 september 2023 02:16 schreef MMaRsu het volgende:
Veel plezier voor de mensen die los kunnen, ik zit nog steeds aan de tv gekluisterd hahaha
ik moet baldurs gate nog even goed onder handen nemen eerstquote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Spyrodedraak het volgende:
Niemand die SF aan het spelen is?
dat, of iemand heeft de deur van het pieter baan centrum op een kier laten staanquote:Op woensdag 6 september 2023 05:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gozer. Is Starfield nou de reden dat je er weer bent?
Ja, paar uur gespeeld en het is tot nu toe wel ok. Het is een typische Bethesda RPG maar dan in space. Ik heb toch liever zwaarden en kastelen. Hopelijk gaan ze nu goed aan de slag met TES6.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Spyrodedraak het volgende:
Wat een gamequote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Spyrodedraak het volgende:
Street Fighter 6quote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Spyrodedraak het volgende:
Mag wel eens tijd worden jaquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik bedoelde spyro four mensen ;-). Tevens is de kans groot dat die morgen aangekondigd wordt
Laat die achterlijke draak aub in een diepvries liggen. Wat een kutgames waren datquote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik bedoelde spyro four mensen ;-). Tevens is de kans groot dat die morgen aangekondigd wordt
QFTquote:Op vrijdag 8 september 2023 05:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat die achterlijke draak aub in een diepvries liggen. Wat een kutgames waren dat
quote:Op donderdag 7 september 2023 22:11 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik ben hem aan het downloaden nuquote:Op woensdag 6 september 2023 13:20 schreef Spyrodedraak het volgende:
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:24 schreef DKUp het volgende:
Geen Spyro 4 aankondiging vandaag, laat dat maar aan Activision en Xbox over.
Kwaliteit ookquote:
Oh youquote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit bij Spyro wel goed. Maar ach ja…
20+ jaar geleden. Dat is nu geen garantie.quote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit bij Spyro wel goed. Maar ach ja…
Ja en nu krijg je een sequel 5 jaar later en het is bijna hetzelfdequote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef Evangelion het volgende:
[..]
20+ jaar geleden. Dat is nu geen garantie.
Mooie tijden waren dat wel. Een trilogie in 3 jaar.
Wat voor leaks?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:26 schreef Evangelion het volgende:
Niks over de leaks hier? Best een hilarische fail. Iedere developer weet nu wat andere developers krijgen aangeboden voor games naar gamepass. Naast dat de hele console generatie strategie op straat ligt.
Dit zijn documenten die microsoft zelf naar de FTC heeft gezonden aan de hand van de rechtzaak. Alleen die release lijst is al 3 jaar oud dus wellicht eea gecancelt en geannuleerd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe betrouwbaar is die lijst? DOOM Year Zero?
Dit is allemaal echt, kan natuurlijk zijn dat er dingen zijn veranderd en eventueel CANCELED.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe betrouwbaar is die lijst? DOOM Year Zero?
Oh dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is allemaal echt, kan natuurlijk zijn dat dit zijn veranderd en eventueel CANCELED.
Series X 2TB Digital Only gaat echt wel komen
Dit zijn ook oude documenten. TES VI komt echt wel laterquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel
Maar een nieuwe Doom game zie ik nog niet gebeurenMaar goed ik laat me graag verrassen.
Daaromquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit zijn ook oude documenten. TES VI komt echt wel later
Ik ben wel heel benieuwd naar die Indiana Jones gamequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
De meeste games die dit jaar uit zouden moeten komen zie ik al niet![]()
FY22E
Die game schijnt volgend jaar te komen. Maak het als Uncharted en je hebt best snel een hit in handenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar die Indiana Jones game
"It just works!"quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die game schijnt volgend jaar te komen. Maak het als Uncharted en je hebt best snel een hit in handen
Volgens mij helpt Todd zelfs mee![]()
Ik wacht even met spelen, eventueel een paar updates en dan ga ik door.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Starfield is wel vooralsnog van wat ik heb gezien en gehoord de meest stabiele Bethesda release. Dus wellicht hebben ze het nu goed voor elkaar
Dat is meestal wel een betere optie jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wacht even met spelen, eventueel een paar updates en dan ga ik door.
Ik vind het er heel leuk uitzien, maar ik verwacht dat het beter gaat worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is meestal wel een betere optie ja
Volgens mij is iemand heel blijquote:Op woensdag 20 september 2023 19:00 schreef DKUp het volgende:
10 10 10
https://www.metacritic.com/game/cyberpunk-2077-phantom-liberty/
90 gemiddeld![]()
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand heel blij
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...quote:Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wilde binnenkort opnieuw beginnen na mijn start van een paar uurtjes jaren geleden.
Update 2.0 schijnt ook goed te zijn.
16,50 euroquote:Op woensdag 20 september 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om de game aan te schaffen...
Liever op PCquote:Op woensdag 20 september 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
16,50 euro
Cyberpunk 2077 - Day One Edition (Xbox One) https://amzn.eu/d/41hxH8C
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening meequote:Op vrijdag 22 september 2023 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
Oke dilemma
Ik heb xbox series x. Nu kan ik op mijn werk, voor weinig een xbox series s kopen.
Mijn man en ik gamen beiden, dus hij op de x en ik dan op de s....
Komt hij met de vraag, wat ga je erop gamen dan? Welke gamepass spellen....
En nu twijfel ik weer.
Welke interessante games komen binnenkort of in de toekomst naar gamepass?
ja op de oude xbox speelde ik van allesquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Series S is ook iets minder sterk, hou daar ook rekening mee
Op dit moment weet ik even niet wat er naar GP komt. Ligt er maar aan waar je interesses liggen
Hier kan je zien welke gamepass games er beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja op de oude xbox speelde ik van alles
Hmmmm dus beter serie x erbij kopen?
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 01:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Welk spel speelt 4K én 120Hz dan?
Dat zijn er weinig idd. Ik vraag het vooral omdat het gros native 1080p met moeite op 60 krijgt, tenzij het grafisch minder intensief is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zijn er erg weinig, Ori kan het aan, Gears 5, Destiny 2, Unravel, volgens mij Vermintide 2 en Halo: MCC ook. Kan me voorstellen dat inmiddels wat meer games het aan kunnen, games zoals Trine of Hollow Knight zou ik van verwachten dat ze het ook wel kunnen, we kunnen het niet zien natuurlijk.
Verder zijn er wel aardig wat titels die 120fps kunnen op een resolutie die hoger ligt dan 1080p bijv. 1440p of 1800p, of die dynamic (= fluctuerende) resolutie gebruiken (Gears of War, Battlefield, CoD, Dirt, Halo, Overwatch, Resident Evil etc.) Dat zou nog een argument kunnen zijn.
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lies of P is toch best lastig maar vermaak me er wel mee. Fijne sfeer en stijl ook.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Same, af en toe wat frustrerende mini-bosses die je 600 keer moet raken voordat ze neergaan maar ik moet zeggen dat de combat mechanics goed bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Ik heb wel gemerkt dat de throwables in de game soms echt OP zijn. En er is ergens een merchant die ze verkoopt en er oneindig van heeft. Heeft me in sommige gevallen wel een eind op weg geholpen bij sommige (mini-)bosses.
Dat parry-en werkt ook wel redelijk, moet alleen de timing nog goed krijgen. Waar zit jij nu? Ik zit hier:Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overall heb ik er wel veel plezier mee, ook al zit ik soms tegen de game te schreeuwen![]()
Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? ZuchtOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennenquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lol ik ben bij exact hetzelfde stuk, Rosa Isabelle street en was die Mad Clown net gisteravond aan het einde van m'n speelsessie tegengekomen. Ik had toen geen pulse cells meer en wel 11k souls op zak dus ben als een pussy teruggerend naar de laatste Stargazer. Ga denk ik zo nog ff opstarten, staat me wat te wachten dus![]()
Maar wacht is die Stargazer niet enorm ver van die Mad Clown locatie? Met eerst een hele horde van die flintlock rifle en flamethrower dudes? Zucht
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennen
Ik ga het morgen weer proberen, kijken of ik hem kan cheesen
Idem hierquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Aight thx, ff proberen zo. Ik zoek standaard altijd eerst naar shortcuts want ik heb er echt een pleurishekel aan als ik steeds zo'n eind moet sjouwen.
Ik heb die Aegis (schild). Die heeft mijn leven gered bij de White Lady bossquote:Op dinsdag 26 september 2023 21:49 schreef 2dope het volgende:
Gebruik nauwelijks throwables, ook die arm-skills gebruik ik weinig. Die grenade launcher is wel handig voor stationaire doelen maar uiteindelijk 99% gewoon matten. Dat had ik ook met games als Sekiro, al die 'side skills' die je dan vaak maar 1x kunt gebruiken en vaak geen noemenswaardig effect hebben, laat ik vrijwel altijd links liggen. Maar zal die throwables eens een kans geven, volgens mij heb ik nog nooit iets gegooidja die sawblades, puur voor afleiding/lokken. Perfect blocks gaan me wel goed af voor behoud stamina en dan counteren.
Gebruikte een tijdje een dope boss weapon, Holy Sword of the Ark. Nadeel is dat je geen custom handle kunt toepassen en inmiddels is m'n sawblade + police baton handle beter (en A rating op motivity, heb een strength build).Tot ik weer van die speciale Crecent Moonstones of the Nogwattes heb gevondenLaten we het twinkling titanite noemen
Die sawblade heeft een beetje een pauper moveset. Heb ook nog een Booster Glaive + 5 met een betere moveset, maar al met al bevalt die boss sword nog 't beste tot nu toe (ook het traagst maar daar ben ik wel handig mee).
Bij de main bosses altijd wel een paar pogingen om de movesets te leren kennen, as per usual.
Ugh dat je eerst een kilometer koorddansend over dunne balkjes moest terwijl allemaal josti's troep naar je kop smijten? Verschrikkelijk stuk. Gelukkig had ik die shortcut vrij rap door.quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier
Ik moet wel zeggen dat ik dat platformen in die kathedraal wel enorm klote vond. Dat hadden ze iets beter mogen doenMaar qua shortcuts zit het best wel goed in elkaar. De rest zit ook wel goed. Positief verrast door de game
Eens hoor. Hoe vaak ik dan net van zo'n balk aflazerde omdat ik verkeerd bloktequote:Op dinsdag 26 september 2023 22:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ugh dat je eerst een kilometer koorddansend over dunne balkjes moest terwijl allemaal josti's troep naar je kop smijten? Verschrikkelijk stuk. Gelukkig had ik die shortcut vrij rap door.
Je zou kunnen zeggen, dergelijke stukjes horen er een beetje bij, maar ik vind dat soort super mario bullshit altijd irritant in Souls-games.
Ja het valt me tot nu toe nog mee qua main bosses maar ik heb al wel wat gevechten gezien online waar ik een zware kluif aan ga hebben. Maar het is zeker vermakelijk, en een paar keer doodgaan bij een boss vind ik er ook wel bij horen dus dat frustreert me ook niet echt, die stukjes met balkjes des te meerquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor. Hoe vaak ik dan net van zo'n balk aflazerde omdat ik verkeerd blokteMaakt die shortcuts dan wel des te beter zodra je ze vindt. Heb nog genoeg te ontdekken en vermaak me best goed hiermee. Benieuwd of ze DLC uit gaan brengen
Maar tot die tijd zal mijn ass nog genoeg gekicked worden
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat je er voorbij kan rennen (hij heeft een behoorlijke aggro-range), dus lok hem eerst naar je toe en ren er dan voorbij. Dan is daar aan de rechterkant een doorgang waar je een Stargazer ziet. En dan hoef je niet zo ver meer terug te rennen
Ik ga het morgen weer proberen, kijken of ik hem kan cheesen
Netjes! Ik ga dat ook proberen later vandaagquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gevloerd op poging 3
Geen cheesen maar een tactiek die het kinderlijk eenvoudig maakt na een paar keer oefenen: Hij doet heel vaak zo'n spinning fist move, dan draait 'ie 5 of 6 rondjes en iedere draai is een attack. Die moet je even leren te perfect-blocken. Hij wordt namelijk na vrijwel iedere keer als je die reeks perfect-blockt gestaggered zodat je hem met een charged RT op z'n knieën kunt krijgen. Die timing heb je echt zo door.
Mja de fucker die vrij kort daarna komt is venijnigerquote:Op woensdag 27 september 2023 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes! Ik ga dat ook proberen later vandaag
Krijg hem er wel onder, ook al duurt het even
King of Puppets, heb ik al wat van gelezen jaquote:Op woensdag 27 september 2023 14:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja de fucker die vrij kort daarna komt is venijniger
Ik las ook iets over een patch met de nodige nerfs idd, maar nog niet kunnen checken. Ik wissel tussen Xbox en pc, dat is wel top geregeld met die cross progression.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope, schijnbaar is er een patch uitgebracht die de game toegankelijker maakt, inclusief die King of Puppets boss. Heb je daar al iets van gemerkt? Ik ga straks kijken of deze patch ook op consoles is uitgerold.
Patch voor Xbox komt wat laterquote:Op woensdag 27 september 2023 17:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een patch met de nodige nerfs idd, maar nog niet kunnen checken. Ik wissel tussen Xbox en pc, dat is wel top geregeld met die cross progression.
Ja, die eerste fase gaat best goed. In die tweede gaat ie losquote:Op woensdag 27 september 2023 17:47 schreef 2dope het volgende:
King of Puppets ook dood. Kostte me wel een poging of 6 om de moves van phase 2 te herkennen. Ik merk wel dat ik bijna alleen maar aan het blocken ben ipv dodgen, vergeet nog wel eens dat dodgen soms handiger is. Maar die stagger hits zijn echt onmisbaar, ook goed te combineren met fable art follow-ups
Patch is nog in testing bij Microsoft. Verwacht hem later deze week.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:55 schreef Drankster het volgende:
Patch is wel live op m’n PS5 maar nog niet op m’n Series X.
En uitgespeeld inmiddels? Ik zit nu bij de Green Swamp Monster (quote:Op woensdag 27 september 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Patch is nog in testing bij Microsoft. Verwacht hem later deze week.
Ik heb hem nog niet uitgespeeld neequote:Op donderdag 28 september 2023 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
En uitgespeeld inmiddels? Ik zit nu bij de Green Swamp Monster (naam ). Nu al een paar keer doodgegaan terwijl 'ie nog 1% health had
Sowieso megasaaie, ongeïnspireerde boss fight. De vorige (Victor) was wel een tof gevecht.
Heb overall nog steeds een beetje mixed feelings. Game ziet er goed uit, sfeer is prima en gameplay is solide. Ook geen bugs te bekennen, gewoon zeer polished wat altijd een pluspunt is. Combat is wel gewoon erg vermakelijk. Maar het verhaal trekt me absoluut niet, ik probeer het een beetje te volgen en lore te lezen maar het is allemaal weer geforceerd obscuur ("dat was in Dark Souls ook" is niet per se een goed argument) en onorigineel ('puppets go haywire, oh en er is een petrification disese gaande, dussss...').
ik vind het wapen en armor systeem maar saai (ik heb superdikke tank build armor maar je ziet er toch niks van, zijn gewoon alleen maar stats), ik ben continu collectibles aan het verzamelen die me totaal niet interesseren (heb tig cranks/legion calibres maar dat hele legion arm systeem kan me gestolen worden). Cube/wishstone systeem ook echt teringsaai, je koopt steentjes bij een NPC voor alternatieve currency die je dan in de kubus 1x per rest kunt activeren voor een verwaarloosbare 'power-up' voor je spectre, die sowieso toch sterft binnen drie hits. Yay. Ik heb ook 60 star fragments momenteel omdat die "hulp" toch waardeloos is behalve wat afleiding voor een paar seconde
Maar blijf wel geneigd de controller weer op te pakken omdat het domweg knokken, de basis dus, wel goed is.
Ja ik heb wel een paar toffe boss weapons unlocked, alleen de upgradematerialen zijn heel schaars daarvoor. Loop nu rond met de Live Puppet's Axe, zwaarste/langzaamste wapen tot nu toe. Hou ik wel vanquote:Op donderdag 28 september 2023 13:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet uitgespeeld nee
Ik ga straks weer eens proberen King of Puppets eronder te krijgen. Ik verzamel wel die boss-Ergo's, al moet ik ze nog inwisselen voor wapens bij Alidino.
Ja, daar heb ik beelden van gezienquote:Op donderdag 28 september 2023 13:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een paar toffe boss weapons unlocked, alleen de upgradematerialen zijn heel schaars daarvoor. Loop nu rond met de Live Puppet's Axe, zwaarste/langzaamste wapen tot nu toe. Hou ik wel vanEén charged RT is 1300+ dmg
[ afbeelding ]
Je kan de handle gewoon aanpassen?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik beelden van gezienDie Ergo van die swamp boss is goed voor een katana. Die wil ik wel hebben, al moet ik dan wel mijn character respeccen
Boss wapens kan je niet uit elkaar halen.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan de handle gewoon aanpassen?
Ik zit daar af en toe nog wel mee te kutten wat nou beter is, want ik had dus de 'vanilla' Puppet Axe maar de police baton handle heeft beter scaling op Motivity (als enige handle A-rating) dus met de baton handle heb ik op papier betere damage. Maar, ik heb dan ook ineens minder reach en weer een kut moveset. Bovendien blijft een R2 charge attack met de originele handle meer damage doen dan een R2 charge attack met de betere (STR-)handle, weliswaar ook een stuk trager. Snap je nog wat ik bedoelquote:Op donderdag 28 september 2023 14:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan de handle gewoon aanpassen?
Ik vind dat wapen aanpassen best leuk en goed. Zo kan je altijd wat leuks bedenken wat werkt voor jouquote:Op donderdag 28 september 2023 15:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zit daar af en toe nog wel mee te kutten wat nou beter is, want ik had dus de 'vanilla' Puppet Axe maar de police baton handle heeft beter scaling op Motivity (als enige handle A-rating) dus met de baton handle heb ik op papier betere damage. Maar, ik heb dan ook ineens minder reach en weer een kut moveset. Bovendien blijft een R2 charge attack met de originele handle meer damage doen dan een R2 charge attack met de betere (STR-)handle, weliswaar ook een stuk trager. Snap je nog wat ik bedoel
Jij hebt 'm inmiddels wel uitgespeeld toch?
Misschien gebruik ik het wel niet goed. Maar het enige argument wat ik kan bedenken om een andere handle op mijn wapen te zetten is als die beter aansluit bij mijn build (vnl motivity scaling). Daar heb ik één van met A-rating, de rest is B of minder. Alleen als ik die met A-ratig toepas heb ik een mindere moveset en minder range, terwijl range al een drama is in dit spel. Dus dan toch maar weer de originele handle erop en dan "alter handle" dáárop met een motivity crank zodat 'ie ook A-rating krijgt.quote:Op donderdag 28 september 2023 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat wapen aanpassen best leuk en goed. Zo kan je altijd wat leuks bedenken wat werkt voor jou
Daar kijk ik ook naar. De moveset wordt ook anders. Best grappig om een greatsword aan een daggerhandle te hangenquote:Op donderdag 28 september 2023 15:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik het wel niet goed. Maar het enige argument wat ik kan bedenken om een andere handle op mijn wapen te zetten is als die beter aansluit bij mijn build (vnl motivity scaling). Daar heb ik één van met A-rating, de rest is B of minder. Alleen als ik die met A-ratig toepas heb ik een mindere moveset en minder range, terwijl range al een drama is in dit spel. Dus dan toch maar weer de originele handle erop en dan "alter handle" dáárop met een motivity crank zodat 'ie ook A-rating krijgt.
Dus ja, 'altijd wat leuks' bedenken, ik zie het (nog) niet. Andere redenen zijn misschien de betere fable arts (en juist wél een betere moveset) en gunstigere carry weight.
Ja ik heb ook al wel wat toffe creaties gezien zoals met die dancer sword handle en een riposte fable art. Naja ik vind het nog steeds wel leuk, jeukt elke dag wel weer om ff de controller op te pikken. Maar kijk eerlijk gezegd meer uit naar de nieuwe Lords of the Fallen. Is ook net weer een dikke trailer van uit. In ieder geval genoeg potentieeltjes voor Souls-fansquote:Op donderdag 28 september 2023 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar. De moveset wordt ook anders. Best grappig om een greatsword aan een daggerhandle te hangenVoor White Lady had ik de handle van de Electric Coil op mijn greatsword, en dat ging toen een stuk makkelijker in het gevecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |