quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
NTR verwijdert aflevering van kinderserie met Thijs Römer
https://www.shownieuws.nl(...)erie-met-thijs-romer
![]()
Ze hadden zijn nummer, ja. Daar komen al die appjes ook vandaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:25 schreef Jaroon het volgende: [..] Heeft hij zijn telefoonnummer aan 1 van die meisjes gegeven?
AD.nlquote:De meisjes kregen zijn 06-nummer en mochten die niet delen van hem
Vreemd. Dat had ik niet meegekregen. Maar 1 zo'n vraag maakt mij een rare vragensteller en iemand die steeds verder zoekt naar niet feiten? Ik post het tegenovergestelde van wat jij beweerd. Gewoon mijn posts eens teruglezen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze hadden zijn nummer, ja. Daar komen al die appjes ook vandaan.
Huh? Waar heb je het over? Ik snap niets van deze post.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Vreemd. Dat had ik niet meegekregen. Maar 1 zo'n vraag maakt mij een rare vragensteller en iemand die steeds verder zoekt naar niet feiten? Ik post het tegenovergestelde van wat jij beweerd. Gewoon mijn posts eens teruglezen.
Incorrectquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Huh? Waar heb je het over? Ik snap niets van deze post.
Wij weten dan ook niet alles, want wij hebben niet alle bewijs. Het OM wel en de rechter heeft uiteindelijk een uitspraak gedaan nav dat bewijs. Dus tot zover met je theorien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is" Schreef jij....
Het klopt niet.
Ik heb geen enkele theorie. Ik ga af op bewijs dat er wel is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wij weten dan ook niet alles, want wij hebben niet alle bewijs. Het OM wel en de rechter heeft uiteindelijk een uitspraak gedaan nav dat bewijs. Dus tot zover met je theorien.
Ja, maar je krijgt dus nooit inzage in alle bewijs, dus ga je automatisch af op wat uberhaupt de media bereikt en daarom kun je nooit een 100% kloppend oordeel vellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele theorie. Ik ga af op bewijs dat er wel is.
Doe ik ook nergens. Ik begrijp niet waar je het over hebt. En jij zelf duidelijk ook niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt dus nooit inzage in alle bewijs, dus ga je automatisch af op wat uberhaupt de media bereikt en daarom kun je nooit een 100% kloppend oordeel vellen
Nee, dit is SHO.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Gewoon topic sluiten totdat er echt nieuws is.
Hou toch op. Ik zuig niet. Mensen schuiven mij dingen in de schoenen die ik niet zeg of schrijf. Bemoei je eens wat minder met mij. Ook met je idiote verhaal over topics kicken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee, dit is SHO.
Hou maar gewoon op met zuigen.
Welnee, het is SHO. SHO drijft op speculatie. Ik zou hooguit de TT veranderen. Thijs Römer: de man, de mythe, de veroordeelde kindermisbruiker. Of iets dergelijks.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Kan ook. Maar er is nu veel kritiek op speculatie. Terecht.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, het is SHO. SHO drijft op speculatie. Ik zou hooguit de TT veranderen. Thijs Römer: de man, de mythe, de veroordeelde kindermisbruiker. Of iets dergelijks.
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef Jaroon het volgende:
Klopt. Moet dan even wennen aan hoe het er hier aan toegaat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in SHO, topics blijven open, er is ruimte voor speculaties en als er niets te melden is zakt het vanzelf naar beneden.
Het staat nu op showbizz. Daar gelden andere regels.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.
Nee hoor, topics worden niet zomaar gesloten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was dit topic niet gesloten ooit? Met andere woorden er wordt weleens een topic gesloten.
Dit topic loopt als sinds mei 2022 in SHO, ten tijde van de rechtszaak en/of de uitspraak liep er ook wel een topic in NWS.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het staat nu op showbizz. Daar gelden andere regels.
Waar zeg ik zomaar?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, topics worden niet zomaar gesloten.
Dat je hier meer mag roddelen. Bij nieuws niet zozeer. Ik ontvolg dit topic nu. Zie het terzijnertijd wel weer bij "nieuws"als er nieuws is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic loopt als sinds mei 2022 in SHO, ten tijde van de rechtszaak en/of de uitspraak liep er ook wel een topic in NWS.
Geen idee wat je wil zeggen dat hier andere regels gelden, maar als je daar meer vragen of opmerkingen over hebt kan je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Waar haal je dit soort teksten vandaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAJOOOquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Insta van life of Yvonne.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort teksten vandaan?
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort teksten vandaan?
Bekend maar ik kom er nooit. Dit braakt ze dagelijks uit. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?
Yvonne Coldeweijer is de roddeltante.
Tering zeg, wat is dat mens ook een sneu type zeg, met haar "spionnetjes"...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?
Yvonne Coldeweijer is de roddeltante.
Waar schreef ik dat? Ik heb dat niet geschreven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is" Schreef jij....
Het klopt niet.
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik heb dat niet geschreven.
Je hoeft niet te kijken, dat was een reactie van mij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.
Fijn. Ik kwam er al niet uit. Wss iets uit vorig topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, dat was een reactie van mij.
Het zal je wss verbazen hoeveel ze verdient met deze onzin. Tijd geleden werd ook bekend dat een of andere Nederlandse miljonair ca. 40 influencers in dienst had. Waarvoor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:43 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tering zeg, wat is dat mens ook een sneu type zeg, met haar "spionnetjes"...
Kunnen zulke mensen niet eens een échte baan zoeken, met fatsoenlijk aanzien?
Daarom gaat ze er ook mee door. Het is een lucratief verdienmodel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zal je wss verbazen hoeveel ze verdient met deze onzin. Tijd geleden werd ook bekend dat een of andere Nederlandse miljonair ca. 40 influencers in dienst had. Waarvoor?
Een paar keer vreemdgaan, oké. Maar 2 jaar een affaire? Mocht het kloppen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, laat je vrouw het maar niet lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een paar keer vreemdgaan, oké. Maar 2 jaar een affaire? Mocht het kloppen.
Ben benieuwd of Sander en Noor bij elkaar blijven.
Eh, ik ben zelf een vrouw.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, laat je vrouw het maar niet lezen
Snap er ook niks vanquote:
Ah, oké.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat je man het maar niet lezen dan
True. Hij bespeelde ze alleen als een vieze oude rat dus ik denk dat zn collega's het niet zo letterijk nemen. Denk dat de intentie al wel voldoende is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:23 schreef Samhain het volgende:
"Als je aan kinderen zit heb je een probleem..."
Alleen zat hij niet aan kinderen.
En aan haar moeder heeft ze ook niet echt veel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
True. Hij bespeelde ze alleen als een vieze oude rat dus ik denk dat zn collega's het niet zo letterijk nemen. Denk dat de intentie al wel voldoende is.
Geef er niks om.
Wel om zijn kind, dat vind ik oprecht zielig. Je vader ligt overal en kinderen onderling zijn snoeihard. Wat een ongelofelijke dipshit dat hij daar niet aan heeft gedacht. De hulpverlenende father of the year.
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
En aan haar moeder heeft ze ook niet echt veel.
hint:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja. Sander D66 Kleinenberg.
Even deze raadsels ontrafelen.
Ik denk dat het de spion is die - om wat voor reden ook - nu Noor al een tijdje zwart loopt te makenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef Andromache het volgende:
Dus Sander beschuldigt Monica van het verspreiden van een leugen over overspel tussen Noor en Thijs, terwijl Noor haar kennis/huisvriend Thijs alleen maar heeft willen helpen met emotionele en praktische steun tijdens zijn zaak, alhoewel ze daar nu spijt van heeft nu ze alle details kent. Zoiets?
Dus verhalen van medewerkers in een hotel zijn bullshit. En dat de naam Kleinenberg uit Noor haar profiel is, heeft ook andere redenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ik denk dat het de spion is die - om wat voor reden ook - nu Noor al een tijdje zwart loopt te maken
Zowel Thijs als Noor fungeren soms als hulpverlener.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef Andromache het volgende:
Dus Sander beschuldigt Monica van het verspreiden van een leugen over overspel tussen Noor en Thijs, terwijl Noor haar kennis/huisvriend Thijs alleen maar heeft willen helpen met emotionele en praktische steun tijdens zijn zaak, alhoewel ze daar nu spijt van heeft nu ze alle details kent. Zoiets?
Het lijkt net of je hem niet gelooft ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus verhalen van medewerkers in een hotel zijn bullshit. En dat de naam Kleinenberg uit Noor haar profiel is, heeft ook andere redenen.
We noteren het.
Ik wens Sander een fijne vakantie met zijn gezin en echte problemen.
Dat tapijtje las echt waardeloos trouwens, maar dat terzijde.![]()
Sander lijkt me zo een goedzak die ik het rondneuken van z’n vrouw nog wel zie verbergen. Gewoon omdat hij te aardig is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:48 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het lijkt net of je hem niet gelooft ofzo![]()
Is het misschien Susanna Klibansky?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:40 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ik denk dat het de spion is die - om wat voor reden ook - nu Noor al een tijdje zwart loopt te maken
Beetje sensationeel lulverhaal. Er staat letterlijk in het artikel dat hij op een beschermde afdeling komt en dat hij een maand lang praktisch enkel op zijn cel kan verblijven (want waarom zou Thijs in hemelsnaam gaan werken voor een maand?) Maar oewh, wat zal die te grazen genomen worden door andere gevangenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Een bewaker, die al 23 jaar in het gevangeniswezen werkt, onthult dat Thijs Römer het heel zwaar gaat krijgen in de gevangenis. De acteur staat zelfs een ‘horror-maand’ te wachten. ,,Hij is een BN’er, iedereen kan op tv zien waar hij van verdacht wordt. Als je aan kinderen zit, heb je een probleem…”
De rechtbank heeft Thijs Römer veroordeeld tot een celstraf van drie maanden, waarvan twee maanden voorwaardelijk, en een maximale werkstraf van 240 uur voor het online misbruiken van minderjarige meisjes. Dat het voor zedendelinquenten geen pretje is om in de gevangenis te blijven is algemeen bekend. Maar Thijs, die ook nog een BN’er is, zal het nóg zwaarder krijgen.
Extra Zorg-afdeling
,,Er is in de gevangenis een hiërarchie waarin zwervers, verslaafden en zedendelinquenten onderaan staan”, onthult een gevangenisbewaker aan weekblad Story. ,,Als een bekend persoon als Thijs Römer als zedendelinquent binnenkomt, wordt hij op een Extra Zorg-afdeling geplaatst, een afdeling waar mensen zitten met psychische problemen die beschermd moeten worden tegen de reguliere gedetineerden.”
Dít staat Thijs te wachten
Hoewel het gevangenisregime zo is ingericht dat Thijs niet met de andere gedetineerden hoeft te sporten of te werken, zal hij geen aangename periode tegemoet gaan. ,,Ik denk dat Thijs een moeilijke tijd staat te wachten”, vervolgt de bewaker. ,,Hij is een BN’er, iedereen kan op tv zien waar hij van verdacht wordt. Als je aan kinderen zit, heb je een probleem… Dat kan zich uiten in geweld, bedreigingen, schelden.”
Achter gesloten deur
In de gevangenis kan Thijs ervoor kiezen om te gaan werken, maar hij kan er ook voor kiezen om niets te doen. ,,Dat betekent dat je de hele dag op je cel zit, achter een gesloten deur”, aldus de bewaker. ,,Thijs heeft een tv, douche, magnetron, waterkoker en een telefoon op zijn cel. Zolang Thijs geld op zijn telefoonkaart heeft kan hij bellen. Nee, een mobiele telefoon is verboden. Dus van WhatsApp-verkeer is geen sprake.”
https://www.ditjesendatje(...)t-heel-zwaar-krijgen
Jezus, wat een sneu item / 'artikel'. Echt zero nieuwswaarde en gezeik "een bewaker die al 23 jaar.. onthult..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Een bewaker, die al 23 jaar in het gevangeniswezen werkt, onthult dat Thijs Römer het heel zwaar gaat krijgen in de gevangenis. De acteur staat zelfs een ‘horror-maand’ te wachten. ,,Hij is een BN’er, iedereen kan op tv zien waar hij van verdacht wordt. Als je aan kinderen zit, heb je een probleem…”
De rechtbank heeft Thijs Römer veroordeeld tot een celstraf van drie maanden, waarvan twee maanden voorwaardelijk, en een maximale werkstraf van 240 uur voor het online misbruiken van minderjarige meisjes. Dat het voor zedendelinquenten geen pretje is om in de gevangenis te blijven is algemeen bekend. Maar Thijs, die ook nog een BN’er is, zal het nóg zwaarder krijgen.
Extra Zorg-afdeling
,,Er is in de gevangenis een hiërarchie waarin zwervers, verslaafden en zedendelinquenten onderaan staan”, onthult een gevangenisbewaker aan weekblad Story. ,,Als een bekend persoon als Thijs Römer als zedendelinquent binnenkomt, wordt hij op een Extra Zorg-afdeling geplaatst, een afdeling waar mensen zitten met psychische problemen die beschermd moeten worden tegen de reguliere gedetineerden.”
Dít staat Thijs te wachten
Hoewel het gevangenisregime zo is ingericht dat Thijs niet met de andere gedetineerden hoeft te sporten of te werken, zal hij geen aangename periode tegemoet gaan. ,,Ik denk dat Thijs een moeilijke tijd staat te wachten”, vervolgt de bewaker. ,,Hij is een BN’er, iedereen kan op tv zien waar hij van verdacht wordt. Als je aan kinderen zit, heb je een probleem… Dat kan zich uiten in geweld, bedreigingen, schelden.”
Achter gesloten deur
In de gevangenis kan Thijs ervoor kiezen om te gaan werken, maar hij kan er ook voor kiezen om niets te doen. ,,Dat betekent dat je de hele dag op je cel zit, achter een gesloten deur”, aldus de bewaker. ,,Thijs heeft een tv, douche, magnetron, waterkoker en een telefoon op zijn cel. Zolang Thijs geld op zijn telefoonkaart heeft kan hij bellen. Nee, een mobiele telefoon is verboden. Dus van WhatsApp-verkeer is geen sprake.”
https://www.ditjesendatje(...)t-heel-zwaar-krijgen
Dat v dat vliegend tapijt begrijp ik niet, Noekie. Ken an mij legge, ik heb geen jetlags.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:11 schreef Noek het volgende:
“We gaan op vakantie.”
Ja, flikker eerst dat tapijt eruit.
Er is ook nog eens niemand gecanceld. Dramaqueen of Jetlags squad.
Het gaat ook wel érg ver allemaal. En alles kan maar geplaatst worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Duidelijk. Voor roddels hebben ze geen tijd.
De tekst op het tapijt @slyquote:
Kenmerk van de Story en Guido den Aftrekker.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Beetje sensationeel lulverhaal.
Dat is de huidige tijd. Coldmeyer etc. gaan vanzelf wel onderuit.......alleen komen er mensen voor in de plaats. Beste is je afsluiten voor juice kanalen etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het gaat ook wel érg ver allemaal. En alles kan maar geplaatst worden.
Vive la dictature! Als het om deze shit gaat!@
Coldeweijer en consorten aanpakken en rap.Desnoods een volkstribunaal dat ik graag opzet
En die enge Uriot van Telegraaf Prive.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Kenmerk van de Story en Guido den Aftrekker.
Zo heeft zijn chick ook geen tijd om Thijs te neuken. Slim.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:51 schreef Jaroon het volgende:
Duidelijk. Voor roddels hebben ze geen tijd.
Ik neem aan dat de lust voor Thijs nu ook wel is afgenomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo heeft zijn chick ook geen tijd om Thijs te neuken. Slim.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |