Waar haal je dit soort teksten vandaan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAJOOOquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Insta van life of Yvonne.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort teksten vandaan?
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort teksten vandaan?
Bekend maar ik kom er nooit. Dit braakt ze dagelijks uit. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?
Yvonne Coldeweijer is de roddeltante.
Tering zeg, wat is dat mens ook een sneu type zeg, met haar "spionnetjes"...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het fenomeen instagram, niet mee bekend?
Yvonne Coldeweijer is de roddeltante.
Waar schreef ik dat? Ik heb dat niet geschreven.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
"Maar je krijgt er toch maar geen genoeg van om alles opnieuw te vragen wat al bekend is" Schreef jij....
Het klopt niet.
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar schreef ik dat? Ik heb dat niet geschreven.
Je hoeft niet te kijken, dat was een reactie van mij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mijn excuses dan. Het is dan een quote van een ander. Ik ga even kijken.
Fijn. Ik kwam er al niet uit. Wss iets uit vorig topic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, dat was een reactie van mij.
Het zal je wss verbazen hoeveel ze verdient met deze onzin. Tijd geleden werd ook bekend dat een of andere Nederlandse miljonair ca. 40 influencers in dienst had. Waarvoor?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:43 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Tering zeg, wat is dat mens ook een sneu type zeg, met haar "spionnetjes"...
Kunnen zulke mensen niet eens een échte baan zoeken, met fatsoenlijk aanzien?
Daarom gaat ze er ook mee door. Het is een lucratief verdienmodel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zal je wss verbazen hoeveel ze verdient met deze onzin. Tijd geleden werd ook bekend dat een of andere Nederlandse miljonair ca. 40 influencers in dienst had. Waarvoor?
Een paar keer vreemdgaan, oké. Maar 2 jaar een affaire? Mocht het kloppen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, laat je vrouw het maar niet lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een paar keer vreemdgaan, oké. Maar 2 jaar een affaire? Mocht het kloppen.
Ben benieuwd of Sander en Noor bij elkaar blijven.
Eh, ik ben zelf een vrouw.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, laat je vrouw het maar niet lezen
Snap er ook niks vanquote:
Ah, oké.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat je man het maar niet lezen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |