Marciano zegt, dat hij alles over deed aan de boekhouder.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef magnaal het volgende:
Erik blijft beweren, dat hij een autist is. Dat is echter nooit vastgesteld en ik betwijfel het ook. Marciano doet alsof hij begrijpt waar over Erik het heeft wb de dingen over bedrijven. Hij snapt er weinig van..
Als Gigolo?quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:50 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt, dat hij zich in liet huren voor 40,- euro per uur.
Als dat balschieten betekent, zullen het er 2 zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:46 schreef juul. het volgende:
Als de regie daadwerkelijk één van de bro's als eindwinnaar wil zou er nu een enkele eliminatie moeten komen
Dit is toch typisch Mirthe!quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zegt dat zij ouder lijkt, dertig. Oh ze is bijna dertig. Dan lijkt ze 35.
die hebben hun plan al klaarquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..quote:
Spanning denk ik, vind het zelf nog wel mee vallenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
tuurlijk die schijten 7 kleuren stront nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar de bros proberen nog van alles..
Ik kan vandaag niet kijken dus dat weet ik niet. Wel zie ik dat iedere keer als ze weer een eliminatie verwachten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
Er hangt een beetje een raar sfeertje.. of denk ik dat maar
Sasha en Bern doen hun eigen ding in kamer 4. Bern muziek met dat DJ ding en Sasha sport/gym.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:58 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Isaac Wendy en Mirthe aan de praat houdt en Marciano doet dat bij Erik.. alles zodat ze niet meer met Sasha en Bern kunnen praten voordat de zoemer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |