Eens. Lijkt me ook compleet niet leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die game ziet eruit als een PS3 launch game remaster.
Waarom opnieuw begonnen? Je kunt beter doorgaan want er komt een punt waar je mag resetten; en kost alleen een klein beetje goudquote:Op zondag 3 september 2023 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Teveel tijd in de character creator en nu denken weer opnieuw te gaan.
Dit..quote:Op zondag 3 september 2023 14:10 schreef wdn het volgende:
Eerste tip: save veel![]()
![]()
Verschillende keren tegen foute keuzes aan gelopen die echt fout waren.
Niet tevreden met je penis?quote:Op zondag 3 september 2023 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Teveel tijd in de character creator en nu denken weer opnieuw te gaan.
quote:Op zondag 3 september 2023 14:10 schreef wdn het volgende:
BG3 is mijn favo game ooit. Maar Bloodborn is van plek 1 af
Zit je weer vast in een deur?quote:Op maandag 4 september 2023 09:22 schreef Q. het volgende:
Ik hoor jullie niet, ik ben te druk met Starfield op de Xbox.
Ik ben 1x wel echt royally fucked geweest omdat ik een half elf speelquote:Op maandag 4 september 2023 09:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb een echte fok size penis.
Meer de race/class keuze.
Die kreeg ik niet gemaakt in Baldur's Gate.quote:Op maandag 4 september 2023 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n penis van 2 meter, echt onhandig.
Hadden ze BB2 maar moeten uitbrengenquote:Op maandag 4 september 2023 09:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bloodborne altijd nummer 1.
Moet je voor de geinquote:Op maandag 4 september 2023 09:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit..
Ben wel erg veel aan t saven en reloaden
Je ziet t echt compleet de shit indraaien door sommige keuzes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op maandag 4 september 2023 16:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je voor de geinHet loopt bij mij nu vooral uit de hand bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit hit the fan!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Die gewone is ook al tijden te koop. Maar die is nog niet speelbaar want BG3 is officieel nog niet uit.quote:Op maandag 4 september 2023 16:43 schreef Morri2 het volgende:
Een vraagje: is alleen die dure Deluxe Edition te krijgen? Of komt er net na de release nog een normale versie?
Ik zie die gewone anders niet in de shop staan. Je kunt hem alleen in de PS Store kopen toch? Het is maar een tientje, maar al die extra's interesseren me niet, en early access ook niet. Beetje stom om dan een tientje extra te gaan betalen.quote:Op maandag 4 september 2023 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gewone is ook al tijden te koop. Maar die is nog niet speelbaar want BG3 is officieel nog niet uit.
Scheelt maar een tientje of zo trouwens hoor. De regular editie is ook taffes duur.
quote:Op maandag 4 september 2023 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het loopt bij mij nu vooral uit de hand bij....heb ik ook geprobeerd maar dat werd me te lastig. Die meid is een companion! En 1 van de efficienste .... maaaaaaaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit hit the fan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee de normale is ook in PSN te vindenquote:Op maandag 4 september 2023 16:43 schreef Morri2 het volgende:
Een vraagje: is alleen die dure Deluxe Edition te krijgen? Of komt er net na de release nog een normale versie?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Maakt niet uit. Bethesda had het spel ook gewoon in ontwikkeling voor de PS5quote:Op maandag 4 september 2023 19:11 schreef Friday12 het volgende:
Hoe is starfield? was vergeten dat het niet op de ps5 is![]()
achja op mijn pc zal het niet zo soepel lopen en een xdoos heb ik niequote:Op maandag 4 september 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Bethesda had het spel ook gewoon in ontwikkeling voor de PS5
Staat er toch echt gewoon.quote:Op maandag 4 september 2023 16:49 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik zie die gewone anders niet in de shop staan. Je kunt hem alleen in de PS Store kopen toch? Het is maar een tientje, maar al die extra's interesseren me niet, en early access ook niet. Beetje stom om dan een tientje extra te gaan betalen.
EDIT: ik zie hem wel op de Website staan, maar in de store op de PS5 zelf niet
Inderdaad. Verscholen achter puntjes. Als je zoekt, dan krijg je alleen de duurdere versie te zien in het resultaat.quote:Op dinsdag 5 september 2023 08:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er toch echt gewoon.
Misschien ff op de puntjes klikken en versie selecteren?
Ik weet dat je ergens de versie kan selecteren.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:06 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verscholen achter puntjes. Als je zoekt, dan krijg je alleen de duurdere versie te zien in het resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst nog maar ff de wereld verder in en levellen dan.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 07:44 schreef Ang3l het volgende:
Godsklolere.... ik ben pas level 3 en....Ben je überhaupt al wel in dat Goblin camp geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus eerst nog maar ff de wereld verder in en levellen dan.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben je überhaupt al wel in dat Goblin camp geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:03 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2023 09:57 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
quote:Op woensdag 6 september 2023 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja das wel mooi, dat je eerst even ergens anders op kunt focussen om later sterker terug te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Controller werkt zeer intuïtief, veel mensen die ervaring met beide hebben verkiezen controller zelfs boven KB/M van wat ik heb gelezen. Ik heb alleen KB/M ervaring in BG3 maar DOS2 heb ik ook op PS4 gespeeld en dat ging ontzettend handig.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Hoe speelt BG3 op de console?
Het is natuurlijk al vrij langzaam van opzet maar ik ben bang dat het met een controller nog langzamer gaat.
Je klikt met de analoge stick om in of uit mouse mode te gaan en dat was het eigenlijk.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Het is natuurlijk al vrij langzaam van opzet maar ik ben bang dat het met een controller nog langzamer gaat.
quote:Op woensdag 6 september 2023 14:32 schreef Tim_G het volgende:
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aanquote:
Waarom zou Eurogamer de PS5-versie 'hypen' ten opzichte van de pc-versie? Hij onderbouwt gewoon z'n voorkeur, tamelijk uitgebreid ookquote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aan
je kunt de PC-versie toch ook wel met controller spelen?quote:Op woensdag 6 september 2023 16:30 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dit zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen maar echte ervaringen, zonder de help de hype hypen sites, hecht ik wat meer waarde aan
$$$quote:Op woensdag 6 september 2023 16:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom zou Eurogamer de PS5-versie 'hypen' ten opzichte van de pc-versie? Hij onderbouwt gewoon z'n voorkeur, tamelijk uitgebreid ook
Sterker nog, heb helemaal geen pc.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt de PC-versie toch ook wel met controller spelen?
edit: oh, het is niet duidelijk of je een geschikte PC hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: SneakyDutchDude
Ik heb sinds kort ook een PS5 en ik heb genoten van The Last of Us pt 1 en 2.quote:Op donderdag 7 september 2023 08:59 schreef NoFoksGiven het volgende:
Sinds deze week een PS5!
Ouderwets beginnen met Gran Turismo, en eens gaan verdiepen wat de volgende must-buys zijn!
Lekker, welkom!quote:Op donderdag 7 september 2023 08:59 schreef NoFoksGiven het volgende:
Sinds deze week een PS5!
Ouderwets beginnen met Gran Turismo, en eens gaan verdiepen wat de volgende must-buys zijn!
Volgens mij heb ik The Last of Us gespeeld op de PS3, en een remake op de PS4? Vond er niet zo veel aan, kwam er niet echt in.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een PS5 en ik heb genoten van The Last of Us pt 1 en 2.
Part 2 is voor mij het beste spel ooit geworden dat ik ooit heb gespeeld. Wat een verhaal en graphics.
Nice, goede tip! Ik ga er eens induiken!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lekker, welkom!
Advies die ik je kan geven is kijk welke games je wil gaan kopen en of die in PlayStation Plus Extra abonnement staan. De meeste PS5 exclusives staan tegenwoordig op Extra en misschien is het goedkoper om een jaar Plus Extra te nemen ipv de games los te kopen. Je kan de games dan spelen zo lang je abonnement loopt.
Voorbeeld: Horizon: Forbidden West, Demon's Souls en Ratchet & Clank nieuw los kopen is bijna even duur als een jaar Exrtra en dan krijg je er bij Extra nog zo veel meer bij.
Alle games in PlayStation Extra: https://www.playstation.com/nl-nl/ps-plus/games/#game-cat-a-z
Er is ook nog een Premium abo maar die zal ik niemand adviseren.
Kan..Smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik The Last of Us gespeeld op de PS3, en een remake op de PS4? Vond er niet zo veel aan, kwam er niet echt in.
Tof ja, gelukkig dat smaken verschillen!quote:Op donderdag 7 september 2023 09:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan..Smaken verschillen.
Normaal heb ik dat het verhaal soms aan me voorbij gaat, maar bij deze zat ik er helemaal in
Ik was er gistermiddag ff he-le-maal klaar mee na 10 keer een reload te moeten doen.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja das wel mooi, dat je eerst even ergens anders op kunt focussen om later sterker terug te komen.
een ranger slaat dan ook niet maar schietquote:Op donderdag 7 september 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:.
Potdorie zeg.
Begin ook te twijfelen of Ranger wel een goede keuze was.
Lijkt niet echt veel deuken in boter te slaan
OP JE BAKKES!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2023 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
een ranger slaat dan ook niet maar schiet
Gooi die daggers danquote:
Net als echte tabletop DND, rol ik toch alleen maar bagger en misses.quote:
Geloof me... ik heb hetzelfde probleem met een Barbarian.quote:Op donderdag 7 september 2023 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er gistermiddag ff he-le-maal klaar mee na 10 keer een reload te moeten doen.
Kreeg de goblins bij de gate niet dood, de Gnolls niet dood bij de grot, keer op keer op keer maar weer.
En elk gevecht ging anders, leek goed te starten en vervolgens volledige party kill. Steeds weer.
Werd ik niet vroilijk van
Uit frustratie maar gewoon naar t Goblin kasteel gegaan, daar iedereen uitgemoord (nog steeds geen makkelijk gevecht, maar wel te doen) en inmiddels betere items opgepikt en een level erbij (4). Dit weekend maar weer ff t verhaal verder proberen.
Potdorie zeg.
Begin ook te twijfelen of Ranger wel een goede keuze was.
Lijkt niet echt veel deuken in boter te slaan
Kwam er wel achter dat je geen PS+ nodig hebt voor online multiplay, aangezien de buurman ineens inbrak in mijn spel.![]()
Het scheeltje idd enorm, dat ene level verschil. En betere wapens. Ben nu een stuk verder.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb hetzelfde probleem met een Barbarian.
"Kreeg de goblins bij de gate niet dood" Hoger gaan staan maakte bij mij het verschil.
Ik heb een partij zitten herladen tot ik lvl 4 werd zeg. Cherry picken van quests enzo.
Wat ineens een groot verschil maakte: groene+1 wapens. Grove npc Dammon.
En level 4 feat Sentinel. Khalach + mijn Barb beide met Sentinel is goddelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 15:52 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
Goede maand voor de weebsTokyo Game Show he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd welke Weeb games Microsoft op GamePass gaat gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |