Wat veranderde er precies dan? Vanaf minuut 1 ben je al bezig met survival, zwemmen, materiaal verzamelen en bouwen. Dat is de core gameplay.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Toen kwam ik de eerste alien base tegen en dat veranderde veel voor mij.
Ok qua gameplay op zich veranderde er niet zoveel maar toen begon ik het spel pas echt tof te vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat veranderde er precies dan? Vanaf minuut 1 ben je al bezig met survival, zwemmen, materiaal verzamelen en bouwen. Dat is de core gameplay.
Net als je in Skyrim en Fallout dit binnen 30 minuten weet.
Ok dan snap ik je.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ok qua gameplay op zich veranderde er niet zoveel maar toen begon ik het spel pas echt tof te vinden.
Streamer privilege.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:02 schreef cherrycoke het volgende:
bij mij staat de game nog op grijs hoe kan dat dan
https://www.pcgamer.com/starfield-review/quote:
Zit die stream een tijdje te kijken nu en wordt er niet echt warm van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/cohhcarnage
Valt tegen. Niks bijzonders.
Lijkt wel Fallout 4.5
Het is leuk maar veel van hetzelfde dat we al kennen in bv Fallout 4.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zit die stream een tijdje te kijken nu en wordt er niet echt warm van.
Niks mis met Fallout in space inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, als het een soort nieuwe fallout is kan ik er wel mee leven.
(heb me tot vandaag niet echt in SF verdiept).
Ik heb de hype expres niet gevolgd en het komt op gamepass dus ik zie het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is leuk maar veel van hetzelfde dat we al kennen in bv Fallout 4.
Goede game maar maakt absoluut de overdreven hype niet waar.
Verstandig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb de hype expres niet gevolgd en het komt op gamepass dus ik zie het wel.
Voor mij persoonlijk niet nee, Outer Worlds speelde ook lekker weg opzich. Maar goed, ik weet dus weinig van de verwachtingen, maar wel dat de hype enorm isquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis met Fallout in space inderdaad.
binnen een half uur ja? De meeste zijn binnen een half uur de character customisation nog niet uitquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.
Kom op zeg, je weet best waar het hier over gaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
binnen een half uur ja? De meeste zijn binnen een half uur de character customisation nog niet uit
Dat de meeste niet eens uit de character customisation zijn na een half uur is niet eens overdreven... Helemaal omdat je er niet meteen in begint.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet best waar het hier over gaat.
Je kijkt een streampje, post een review met een matig cijfer en de hype is onterecht en Fallout 4.5 valt tegen.quote:
We hebben het dan ook niet over char creation.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat de meeste niet eens uit de character customisation zijn na een half uur is niet eens overdreven... Helemaal omdat je er niet meteen in begint.
Je kan zoveel in het spel. Daar kan je gewoon niet over oordelen na 30 min een stream kijken
Je laat duidelijk zien dat je de reviews niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kijkt een streampje, post een review met een matig cijfer en de hype is onterecht en Fallout 4.5 valt tegen.
Volgens het overgrote deel van de streamers en reviews levert de game gewoon wat is belooft en bijna iedereen is enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |