Ik denk idd dat voor de toekomst 16GB wel het minimum wordt jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ook wel een beest van kaart ja![]()
Als die 4070 (TI) 16GB had gehad dan had ik die erin gestoken maar vind 12GB een beetje mager met het oog op de toekomst. Die 7800 xt ziet er wel goed uit en als het goed is wel redelijk geprijsd ook, zo heel veel game ik niet op de PC dus het moet ook weer niet te veel kosten voor mij
Volgens mij loopt het embargo om 18:00 afquote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:42 schreef Spaulding het volgende:
Toch wel klein beetje hyped geraakt de laatste dagen. Gister de game alvast geïnstalleerd via GP.
Morgen dus alleen beschikbaar voor de Special Edition kopers en dan vanaf 06-09 voor iedereen?
Volgens mij verloopt vandaag het embargo van de reviews als ik het goed zag. Eerste berichtgevingen zijn enorm positief.
Ik heb bhv cursus even kijken of ik die leraar kan aanslingerenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen gaat een kut werkdag worden
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Veel mensen die in het grapje van de early access getrapt zijn hier?
hoe bedoel je grapje? dat het slechts enkele dagen is?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Veel mensen die in het grapje van de early access getrapt zijn hier?
Nou de gameplay ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
Eerste livestreams zijn er.
Hype gezakt.
https://www.twitch.tv/cohhcarnagequote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de gameplay ziet er goed uit.![]()
Over een paar jaar als er legio mods kan het een top game zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:36 schreef PirE het volgende:
Ik zit even 5 minuten shroud te kijken en van de ene naar de andere planeet reizen omvat.
- In je stoel gaan zitten en take-off (met aftelklokje)
loading screen richting space
- in space naar je map navigeren via een menu en je bestemming kiezen (weer aftelklokje)
loading screen richting nieuw stelsel
- Naar je planeet van bestemming gaan om te landen
loading screen
- Uitstappen uit je spaceship en naar je bestemming lopen (indoor)
loading screen
- bestemming bereikt.
Ik snap wel dat deze game lang gaat duren
Ik vind het al heel wat dat je de ruimte in kan vliegen, ipv alleen maar een teleporter.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/cohhcarnage
Valt tegen. Niks bijzonders.
Lijkt wel Fallout 4.5
Stukje No Man's Skyquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je de ruimte in kan vliegen, ipv alleen maar een teleporter.
ik vind het knap dat je dit nu al kan zeggen. In het aller beste geval heb je 2 uur 45 min gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/cohhcarnage
Valt tegen. Niks bijzonders.
Lijkt wel Fallout 4.5
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je dit nu al kan zeggen. In het aller beste geval heb je 2 uur 45 min gezien.
Zelfs dan kan je toch nog geen conclusies trekken bij een game als dit
Xbox, lekker objectief.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef PjotterFRL het volgende:
Als iemand een avondje leesplezier wil.. dit is de meest uitgebreide Starfield review die ik heb gezien.
https://xboxera.com/2023/08/31/review-starfield/
Subnautica ooit gespeeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daar kwam de core gameplay pas na 30 uur spelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |