Ik denk idd dat voor de toekomst 16GB wel het minimum wordt jaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ook wel een beest van kaart ja![]()
Als die 4070 (TI) 16GB had gehad dan had ik die erin gestoken maar vind 12GB een beetje mager met het oog op de toekomst. Die 7800 xt ziet er wel goed uit en als het goed is wel redelijk geprijsd ook, zo heel veel game ik niet op de PC dus het moet ook weer niet te veel kosten voor mij
Volgens mij loopt het embargo om 18:00 afquote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:42 schreef Spaulding het volgende:
Toch wel klein beetje hyped geraakt de laatste dagen. Gister de game alvast geïnstalleerd via GP.
Morgen dus alleen beschikbaar voor de Special Edition kopers en dan vanaf 06-09 voor iedereen?
Volgens mij verloopt vandaag het embargo van de reviews als ik het goed zag. Eerste berichtgevingen zijn enorm positief.
Ik heb bhv cursus even kijken of ik die leraar kan aanslingerenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen gaat een kut werkdag worden
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Veel mensen die in het grapje van de early access getrapt zijn hier?
hoe bedoel je grapje? dat het slechts enkele dagen is?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Jimbo het volgende:
Veel mensen die in het grapje van de early access getrapt zijn hier?
Nou de gameplay ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
Eerste livestreams zijn er.
Hype gezakt.
https://www.twitch.tv/cohhcarnagequote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nou de gameplay ziet er goed uit.![]()
Over een paar jaar als er legio mods kan het een top game zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:36 schreef PirE het volgende:
Ik zit even 5 minuten shroud te kijken en van de ene naar de andere planeet reizen omvat.
- In je stoel gaan zitten en take-off (met aftelklokje)
loading screen richting space
- in space naar je map navigeren via een menu en je bestemming kiezen (weer aftelklokje)
loading screen richting nieuw stelsel
- Naar je planeet van bestemming gaan om te landen
loading screen
- Uitstappen uit je spaceship en naar je bestemming lopen (indoor)
loading screen
- bestemming bereikt.
Ik snap wel dat deze game lang gaat duren
Ik vind het al heel wat dat je de ruimte in kan vliegen, ipv alleen maar een teleporter.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/cohhcarnage
Valt tegen. Niks bijzonders.
Lijkt wel Fallout 4.5
Stukje No Man's Skyquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je de ruimte in kan vliegen, ipv alleen maar een teleporter.
ik vind het knap dat je dit nu al kan zeggen. In het aller beste geval heb je 2 uur 45 min gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel Fallout 4.5
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je dit nu al kan zeggen. In het aller beste geval heb je 2 uur 45 min gezien.
Zelfs dan kan je toch nog geen conclusies trekken bij een game als dit
Xbox, lekker objectief.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:42 schreef PjotterFRL het volgende:
Als iemand een avondje leesplezier wil.. dit is de meest uitgebreide Starfield review die ik heb gezien.
https://xboxera.com/2023/08/31/review-starfield/
Subnautica ooit gespeeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:56 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Daar kwam de core gameplay pas na 30 uur spelen ofzo.
Wat veranderde er precies dan? Vanaf minuut 1 ben je al bezig met survival, zwemmen, materiaal verzamelen en bouwen. Dat is de core gameplay.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Toen kwam ik de eerste alien base tegen en dat veranderde veel voor mij.
Ok qua gameplay op zich veranderde er niet zoveel maar toen begon ik het spel pas echt tof te vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat veranderde er precies dan? Vanaf minuut 1 ben je al bezig met survival, zwemmen, materiaal verzamelen en bouwen. Dat is de core gameplay.
Net als je in Skyrim en Fallout dit binnen 30 minuten weet.
Ok dan snap ik je.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ok qua gameplay op zich veranderde er niet zoveel maar toen begon ik het spel pas echt tof te vinden.
Streamer privilege.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:02 schreef cherrycoke het volgende:
bij mij staat de game nog op grijs hoe kan dat dan
https://www.pcgamer.com/starfield-review/quote:
Zit die stream een tijdje te kijken nu en wordt er niet echt warm van.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel Fallout 4.5
Het is leuk maar veel van hetzelfde dat we al kennen in bv Fallout 4.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zit die stream een tijdje te kijken nu en wordt er niet echt warm van.
Niks mis met Fallout in space inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, als het een soort nieuwe fallout is kan ik er wel mee leven.
(heb me tot vandaag niet echt in SF verdiept).
Ik heb de hype expres niet gevolgd en het komt op gamepass dus ik zie het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is leuk maar veel van hetzelfde dat we al kennen in bv Fallout 4.
Goede game maar maakt absoluut de overdreven hype niet waar.
Verstandig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik heb de hype expres niet gevolgd en het komt op gamepass dus ik zie het wel.
Voor mij persoonlijk niet nee, Outer Worlds speelde ook lekker weg opzich. Maar goed, ik weet dus weinig van de verwachtingen, maar wel dat de hype enorm isquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis met Fallout in space inderdaad.
binnen een half uur ja? De meeste zijn binnen een half uur de character customisation nog niet uitquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoezo? Core gameplay heb je binnen half uur spelen van een game wel gezien.
Kom op zeg, je weet best waar het hier over gaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
binnen een half uur ja? De meeste zijn binnen een half uur de character customisation nog niet uit
Dat de meeste niet eens uit de character customisation zijn na een half uur is niet eens overdreven... Helemaal omdat je er niet meteen in begint.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet best waar het hier over gaat.
Je kijkt een streampje, post een review met een matig cijfer en de hype is onterecht en Fallout 4.5 valt tegen.quote:
We hebben het dan ook niet over char creation.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat de meeste niet eens uit de character customisation zijn na een half uur is niet eens overdreven... Helemaal omdat je er niet meteen in begint.
Je kan zoveel in het spel. Daar kan je gewoon niet over oordelen na 30 min een stream kijken
Je laat duidelijk zien dat je de reviews niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kijkt een streampje, post een review met een matig cijfer en de hype is onterecht en Fallout 4.5 valt tegen.
Volgens het overgrote deel van de streamers en reviews levert de game gewoon wat is belooft en bijna iedereen is enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |