abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210269117
En dat is maar goed ook in huize Exode.
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:42:29 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269141
Nog maar een weekje idd :{

Maar... we hebben vorige week de kamer van Soneal vrijwel helemaal ontdaan van kinderdingen en er een puberkamer van gemaakt, ook anders ingedeeld.

Nu alleen het bed nog even vervangen, maar dat komt nog wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210269148
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:21 schreef Vicky het volgende: Vannacht zijn we meteoren gaan spotten op Kijkduin. Supermooi! Helaas moesten er mensen een joint opsteken. Ja, I know, openlucht, maar gadverdamme!! Zo smerig
Net voor het opbreken van onze vouwwagen waren er nieuwe achterburen gearriveerd. Hele opruim en afbouw in de rook gestaan, ze staken met zijn tweeën de ene met de andere aan. Met terugwerkende kracht wil ik mijn excuses aanbieden aan al mijn campingburen toen ik nog als puber met mijn ouders mee ging. Wát ranzig is dat zeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210269151
Met terugwerkende kracht dus superblij dat we vorige week besloten voor het eerst vakantie BSO te gaan regelen. Totnogtoe hadden we altijd 40 weken opvang, ook voor het KDV. Maar echt....deze loedermoeder had ze beide de afgelopen 2 weken graag minstens 1 dag naar de opvang kunnen brengen.

Morgen begint gelukkig het Timmerdorp en heeft ook Juul een programma (dinsdag met verloofde mee naar haar school, klaarzetten van stoelen etc, woensdag met mij naar kantoor want peuter/kleuterochtend met allerlei activiteiten)
Maar echt....ze weten van gekkigheid niet wat ze moeten doen behalve ruziemaken en 'ik verveeeel me zoooo' te roepen. En dat terwijl we gewoon genoeg met ze doen he, van een reptielenhuis tot een zwembad.
pi_210269168
Oh en onze buren van die mysterieuze joint, blowen nu gewoon elke ochtend MAAR dat doen ze in hun schuur en we ruiken het alleen als ik voorbij die schuur loop wat zelden is.
1 groot voordeel: het lijkt ervoor te zorgen dat de buurman niet meer non stop hoest en rochelt alsof hij elk moment dood kan neervallen.
pi_210269259
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Das jullie mening, prima :)
Sigaretten zijn echter héél anders dan een e-sigaret. Je ruikt het niet, er komt (deze dan) amper rook vanaf en er zitten verder geen stoffen in waar een ander last van heeft.
Zit boven de voordeur van het hotel, daar staan er telkens een aantal te paffen. Die rook ruik ik in mijn kamer. Er is niemand die kan zeggen dat ze de mijne ruiken.
Ben allang blij dat ik van de echte af ben en alleen deze nog heb.
Dat is een vreemde redenering. Ik snap wel waarom je dit zegt, je had niet verwacht dat veel mensen dat gedrag veroordelen. Daarom kom je met deze kromme uitleg. Maar dat praat het nog niet goed natuurlijk. Dat jíj geen last hebt van vape-rook wil niet zeggen dat anderen daar geen last van hebben. Bovendien heb je je gewoon te houden aan de voorwaarden die het hotel stelt aan de kamerhuur. Wil je toch roken, dan boek je een kamer waarin dat is toegestaan.
pi_210269392
Nu is het toch wel fijn om NOG drie weken vakantie te hebben O+ Mooi weer in aantocht!
Mijn zoon komt vanavond na 2 weken vakantie bij heit weer thuis, de laatste dagen gingen tergend langzaam voorbij ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210269442
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:55 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Dat is een vreemde redenering. Ik snap wel waarom je dit zegt, je had niet verwacht dat veel mensen dat gedrag veroordelen. Daarom kom je met deze kromme uitleg. Maar dat praat het nog niet goed natuurlijk. Dat jíj geen last hebt van vape-rook wil niet zeggen dat anderen daar geen last van hebben. Bovendien heb je je gewoon te houden aan de voorwaarden die het hotel stelt aan de kamerhuur. Wil je toch roken, dan boek je een kamer waarin dat is toegestaan.
Het is me duidelijk hoor.

Gaan wij nu de stad in, laatste dagje. Zoon wil nog een extra dag maar daar heb ik niet echt zin in.

Hier ook nog 3 weken en 2 dagen vakantie.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210269838
Nog 3 weken vakantie hier.
Fake it till you make it...
pi_210270302
De zomervakantie is voor mijn gevoel pas net begonnen.
pi_210270550
Ik zou nog wel drie weken vakantie willen... Ik vind vakanties altijd zo snel voorbij gaan, heb altijd het idee dat ik amper de helft heb kunnen doen van wat we wilden doen en kijk er nu alweer tegenop dat volgende week alle clubjes en gedoe weer gaan beginnen. En weer continu (de vraag voor) vriendjes en vriendinnetjes mee van school...

Scheelt ook wel dat mijn kinderen zich samen erg goed kunnen vermaken. Ze willen niet eens meer mee naar de speeltuin/het bos/museum omdat ze verder willen spelen samen :( En hun spel opbreken om maar iets leuks te moeten gaan doen vind ik ook weer zo wat... Dus nog geen Paleis het Loo, Apenheul, Nationaal militair museum, Madurodam, indoor mini-golf of LEGO-attractieding gedaan hier. En komende week hebben we een kinderfeestje en dan nog twee dagen een luchtkussenfestival om de hoek, dus verwacht ik ook weinig. Gelukkig hebben we half september nog een studiemiddag op donderdag!
pi_210270814
Ik ben altijd heel blij dat ik (en de kinderen) vakantie heb, maar op een gegeven moment ben ik er wel weer klaar mee. Ik heb zelf 4 weken vakantie gehad en ik merk aan de mailtjes en Appjes dat het lang genoeg was. Ook verloofde is alweer langzaam aan het opstarten met weekplanningen maken etc.

We kijken echt terug op een hele fijne vakantie, maar het is goed geweest >:)

Onze kinderen schelen natuurlijk bijna 4,5 jaar en je merkt echt wel dat ze op totaal verschillende plekken in hun leventje zijn. B is de puberteit al ingeschoten en Juul is een fantasievolle en temperamentvolle kleuter. Komt ook nog eens bij dat toen we terugkwamen van vakantie alle wijkkinderen en vriendjes en vriendinnetjes net op vakantie waren.
Ze kunnen heel goed samenspelen, hebben grote lol samen maar niet 6 weken lang.

En ik mis het alleen thuis zijn inmiddels wel :@

Dit is dus allemaal niet al na week 1 he, dit is dus na 5 weken schoolvakantie en zelf 4 weken vakantie. Het is goed geweest, kom maar weer door met het gewone leven. Over een paar weken verlang ik vast weer naar de Herfstvakantie _O-
  zondag 13 augustus 2023 @ 15:11:51 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210271410
Ik heb precies hetzelfde. Al vind ik het zo jammer dat de vakantie voorbij is. Voor Max is het leuker om weer met school te beginnen. We beginnen alleen net écht te genieten van een aantal dagen weg in Denemarken. Maar pas nu ben ik weer een beetje mobiel. Het was eigenlijk niet te doen, zo'n zware operatie vlak voor de zomervakantie.

We gaan gezien de situatie wel vakantie buiten de reguliere vakanties aanvragen. We hebben geen echte vakantie kunnen vieren zo.

Maar even in het moment van een nu: man man man, wat is Denemarken tof! We zijn nu neergestreken aan het strand van Nab, bij Faaborg.
pi_210271515
Ik vind vakantie heerlijk, maar houd ook van structuur. Dus na 6 weken heb ik altijd wel weer zin om te beginnen. Maar dat is nog even niet O+
pi_210271538
Ik las op een nieuwssite over een Franse schooldirecteur die dood is nadat hij ging kijken bij een alarm op zijn school. Brr. Meteen ook de reden dat ik meestal vraag of vriend meegaat als ik gebeld word door de alarmcentrale voor mijn werk. Heb er kippenvel van. Arme man. En dat voor wat spullen...
  zondag 13 augustus 2023 @ 15:21:03 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210271541
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ding geeft amper rook af, dus ja :P
Je ziet ze wel hoor, met zoveel damp dat je door een mistwolk loopt. Deze niet, hou niet zo van rook.
Bij deze valt je brandoefening voor mij onder karma! :D *O*
pi_210271785
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef Hupje het volgende:
Ik las op een nieuwssite over een Franse schooldirecteur die dood is nadat hij ging kijken bij een alarm op zijn school. Brr. Meteen ook de reden dat ik meestal vraag of vriend meegaat als ik gebeld word door de alarmcentrale voor mijn werk. Heb er kippenvel van. Arme man. En dat voor wat spullen...
Vreselijk ja! Heb jij dan ook dienst daarvoor? Is dat niet een bedrijf die eerst gaat kijken? Wij hadden een paar fusies geleden alarmdienst, maar dan ging ik niet zelf maar zette daar een bedrijf voor in nadat onze eigen beveiliging een eerste check had gedaan.

1 keer was er een dodelijk ongeval gebeurd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had geen dienst maar werd wel gebeld, ik heb het maar aan de professionals overgelaten.
pi_210271834
Ik merk ook wel dat het weer echt uitmaakt. Beide kinderen zijn sinds de regen is gestopt non stop buiten. Ze hebben samen een 'dierentuin' gemaakt met pissebedden, spinnen, sprinkhanen, slakken en ander spul wat het huis niet in mag. Daar zijn ze enorm druk mee. Boeken erbij om op te zoeken wat voor soort het precies is en hoe ze in leven blijven, een loep is erbij gepakt om alles van dichtbij te bestuderen en ze hebben ze een naam gegeven.

Verloofde en ik functioneren prima met regen maar onze kinderen worden op een gegeven moment enorm onrustig, het zijn buitenkindjes.

Maar dan nog, die structuur inderdaad, die ga ik steeds meer missen. Gelukkig pas na 5 weken schoolvakantie >:)
pi_210271860
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:37 schreef exode het volgende:

[..]
Vreselijk ja! Heb jij dan ook dienst daarvoor? Is dat niet een bedrijf die eerst gaat kijken?
Op scholen is er weinig budget, he... Als personeel zelf gaat kijken kost het minder dan dat de alarmcentrale iemand stuurt. Ik ben het personeelslid wat het dichtstbij woont. Ze mogen me bellen op redelijke tijden, 's nachts ga ik sowieso niet :N Eigen veiligheid eerst, hoor. Als er een deur open zou staan of een raam kapot, dan zou ik niet naar binnen gaan, maar de politie bellen.
pi_210271869
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:44 schreef Hupje het volgende:

[..]
Op scholen is er weinig budget, he... Als personeel zelf gaat kijken kost het minder dan dat de alarmcentrale iemand stuurt. Ik ben het personeelslid wat het dichtstbij woont. Ze mogen me bellen op redelijke tijden, 's nachts ga ik sowieso niet :N Eigen veiligheid eerst, hoor.
Ik vroeg het net aan verloofde maar die hebben zo'n bedrijf dus wel. Ze betalen per melding roept ze er nog achteraan.
pi_210272083
T heeft nog 1 week, A nog 3 geloof ik.

T krijgt een nieuwe kamer (ander bed, andere kast, andere indeling). We zijn nu aan het ruimen.. Damn wat een puinhoop komt er uit die kamer 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_210272503
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:21 schreef BE het volgende:

[..]
Bij deze valt je brandoefening voor mij onder karma! :D *O*
Dat zal het zijn geweest ja :D

Laatste rondje stad gedaan en koffers vast zoveel mogelijk gepakt. Was maar goed dat ik véél extra ruimte mee had. Koffers zitten nu propvol :')
En als we morgen thuis zijn, ga ik daar de zooi doen en daarna ga ik in bed liggen met de dekens over mijn kop en daar blijf ik minimaal 1 week. Stuur ik zoon met zn pa mee en heb ik rust. Ik ben gesloopt :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210272636
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 15:45 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vroeg het net aan verloofde maar die hebben zo'n bedrijf dus wel. Ze betalen per melding roept ze er nog achteraan.
Ja, mijn werk ook, maar als ik ga checken adhv de melding dan kost het minder geld dan dat zo'n beveiligingsmannetje moet opdraven.
pi_210272719
Voor zover ik weet reed bij mijn ouders de politie als er inbraakalarm was in de zaak/zaken, maar ze moesten er zelf ook heen.
Fake it till you make it...
pi_210273365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:26 schreef livelink het volgende:

[..]
Zijn jullie er uiteindelijk nog wel op gegaan?
Wij zijn na uren wachten er wel in geweest. Alleen de andere dingen die we wilde doen is niet meer gelukt die dag.

@mushanga balen dat je heup zo vervelend blijft doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')