abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210268945
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:47 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Mag ik zeggen dat ik het uiterst merkwaardig en onaangepast vind dat je rookt in een niet-roken kamer? :R
Deze mening deel ik.

Niet roken is niet roken dus ook niet vapen.

Dat was zo fijn op GC. Er mocht niet gerookt/gevapt worden bij het zwembad en zelfs niet op het strand. Heerlijk om niet in de stank van een ander te zitten.

Vannacht zijn we meteoren gaan spotten op Kijkduin. Supermooi! Helaas moesten er mensen een joint opsteken. Ja, I know, openlucht, maar gadverdamme!! Zo smerig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:28:48 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269014
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ding geeft amper rook af, dus ja :P
Je ziet ze wel hoor, met zoveel damp dat je door een mistwolk loopt. Deze niet, hou niet zo van rook.
Nah, dat kan echt niet.
Niet-roken = niet roken, ook niet vapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:35:38 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269077
Valt ook gewoon onder het rookverbod:
Waar je niet mag roken mag je ook niet vapen.

https://www.rokeninfo.nl/(...)ret-overal-gebruiken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210269091
Das jullie mening, prima :)
Sigaretten zijn echter héél anders dan een e-sigaret. Je ruikt het niet, er komt (deze dan) amper rook vanaf en er zitten verder geen stoffen in waar een ander last van heeft.
Zit boven de voordeur van het hotel, daar staan er telkens een aantal te paffen. Die rook ruik ik in mijn kamer. Er is niemand die kan zeggen dat ze de mijne ruiken.
Ben allang blij dat ik van de echte af ben en alleen deze nog heb.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:37:43 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269096
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Das jullie mening, prima :)
Sigaretten zijn echter héél anders dan een e-sigaret. Je ruikt het niet, er komt (deze dan) amper rook vanaf en er zitten verder geen stoffen in waar een ander last van heeft.
Zit boven de voordeur van het hotel, daar staan er telkens een aantal te paffen. Die rook ruik ik in mijn kamer. Er is niemand die kan zeggen dat ze de mijne ruiken.
Ben allang blij dat ik van de echte af ben en alleen deze nog heb.
Ehm nee, het is geen mening, het mag niet.

En ja, er komen wel stoffen vanaf:
https://www.rokeninfo.nl/(...)zond-voor-omstanders
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210269109
Oh wat gaaf Vicky!

Ik zou er ook niet bepaald blij van worden als iemand had zitten vapen op een niet roken kamer. Ik kan daar dus simpelweg niet meer slapen. Want dat trekt in de gordijnen, eventueel kleedje, beddengoed etc.
Zelfde als mensen die stiekem een hond meenemen naar een niet huisdieren huisje. Leuk voor de mensen na je die allergisch zijn (ik niet overigens)
pi_210269114
EN DICHT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')