abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210227976
Switch is hier wel mee maar ligt nog ongebruikt in zn hoesje. Tab heeft ie ook mee, kijkt hij Naruto op.
Bij het hotel zijn 7 Pokéstops :D Ik draai me een ongeluk op mn tab, kom waarschijnlijk terug met rsi :')
Chromecast is ook mee, moesten secret invasion nog afkijken :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_210229581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
Bij ons gaat de Switch juist bewust niet mee op vakantie. Bij een lange (niet auto-)reis mogen de tablets mee voor onderweg, maar ter plaatse zijn die buiten gebruik.

Fijn dat je toch geslaagd bent Mushanga!
Haha, ze moesten vrijdag bij ons ook echt ritueel afscheid nemen van de switch thuis :')
Tablets inderdaad bij de lange reis, maar op de camping mogen ze tekenen, puzzelen, lezen of een spelletje doen bij de caravan.
Helemaal buiten gebruik zal het niet zijn, er is vast een moment dat ze even echt tot zichzelf moeten komen en dat lukt meestal beter met een tablet dan met elkaar :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_210229636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
Bij ons gaat de Switch juist bewust niet mee op vakantie. Bij een lange (niet auto-)reis mogen de tablets mee voor onderweg, maar ter plaatse zijn die buiten gebruik.

Fijn dat je toch geslaagd bent Mushanga!
Ik neem hem voor mezelf mee :)
pi_210235425
Over verjaardagen gesproken; traktaties op de opvang voor een eerste verjaardag. Hebben mensen hier een briljant idee voor me? :+
pi_210235682
Oh wauw, is het voor jou alweer tijd om daarover na te denken? :o Ik had een doosje rozijntjes met een strookje papier eromheen en daarop [naam kind] 1 jaar geschreven. Niet briljant maar het voldeed :P.

En ik baal ontzettend. Inmiddels al voor de 3e dag op rij ziek. Flinke griep met koorts pijnlijk lijf en hoofd, snot overal. Vandaag begon ietsje beter, dus vol goede moed even het dorp in gegaan. Maar nu weer helemaal kapot in het appartement. De rest is nu weer met het liftje de berg op en ik ga zo maar weer m’n bed in :'(.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_210236534
Beterschap @Phaidra :*

Wij zijn nu in de kasteel ruïne in Valkenburg. Maar goed dat we dit vandaag gepland hadden want morgen wordt het hier 30 graden :{
If they say
  donderdag 10 augustus 2023 @ 13:14:43 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210236592
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap @:Phaidra :*

Wij zijn nu in de kasteel ruïne in Valkenburg. Maar goed dat we dit vandaag gepland hadden want morgen wordt het hier 30 graden :{
Dan is het in de grotten wel lekker koel, maar de kasteelruïne is helemaal open dus idd niet koel.

Beterschap @Phaidra :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210237034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Bami het volgende:
Over verjaardagen gesproken; traktaties op de opvang voor een eerste verjaardag. Hebben mensen hier een briljant idee voor me? :+
Iets met danoontjes, dat kan vrijwel iedereen al eten en kreeg ik als tip van de leidster bij de 1e verjaardag van mijn meiden. Google ‘Danoontje slak’ en je krijgt wat redelijk simpele traktaties die er leuk uit zien.

Nog simpeler: gewoon twee ogen er op plakken en een rare mond er op tekenen!

Ik ben van team simpel qua traktaties.
pi_210237582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan is het in de grotten wel lekker koel, maar de kasteelruïne is helemaal open dus idd niet koel.

Beterschap @:Phaidra :*
Was mooi O+ Jammer alleen dat er werkelijk in élke steen namen en data stonden gekrast :{
De grotten wil zoon graag maar is met een gids en duurt 50 minuten. Met mijn tempo hou ik iedereen op :@
If they say
pi_210237616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:53 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Was mooi O+ Jammer alleen dat er werkelijk in élke steen namen en data stonden gekrast :{
De grotten wil zoon graag maar is met een gids en duurt 50 minuten. Met mijn tempo hou ik iedereen op :@
Je hebt in de gemeentegrotten ook een tour met een treintje. Misschien is dat een idee? Het is er iig lekker koel 😉
pi_210237931
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh wauw, is het voor jou alweer tijd om daarover na te denken? :o Ik had een doosje rozijntjes met een strookje papier eromheen en daarop [naam kind] 1 jaar geschreven. Niet briljant maar het voldeed :P.

En ik baal ontzettend. Inmiddels al voor de 3e dag op rij ziek. Flinke griep met koorts pijnlijk lijf en hoofd, snot overal. Vandaag begon ietsje beter, dus vol goede moed even het dorp in gegaan. Maar nu weer helemaal kapot in het appartement. De rest is nu weer met het liftje de berg op en ik ga zo maar weer m’n bed in :'(.
Bizar hè! Met name ook wel omdat onze vakantie er nog tussendoor piept, maar ze is al wel ruim 10 maanden oud. :X

Ahhh nee wat balen zeg! Beterschap. :*
pi_210238500
Beterschap @Phaidra
Fake it till you make it...
pi_210238508
Ik vind rijstwafelschapen ook altijd koddig O+

Of je doet een tasje met bellenblaas, een fluitje, een ballon, vier potloden en een autootje :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210238664
Wat een beroerde timing Phaidra, beterschap!

Nog veel plezier Mush, samen lekker genieten.
pi_210239126
Ik heb toen geloof ik een printable gevonden om Nijntjes te maken van rozijnendoosjes O+

En echt, maak het niet te spannend, ze hebben werkelijk geen idee op die leeftijd :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:50:16 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_210239238
Thuis O+
Duizent kilo was -O-
Abdijbiertje meegenomen O+
disclaimer
pi_210239337
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Je hebt in de gemeentegrotten ook een tour met een treintje. Misschien is dat een idee? Het is er iig lekker koel 😉
Dat zou cool geweest zijn :D Maar ik had het gehad en we zijn alweer teruggebust naar Maastricht :D
Hier kan daarom ook geen grot in. Vind het wel jammer.

Doos die ik ben. Had op de site van de ruïne niet op de routeknop geklikt, maar op ov zelf gekeken. 2 haltes te vroeg uitgestapt, konden we een half uur wachten op de volgende bus :') Gelukkig stond er een bankje. En we hadden dezelfde buschauffeur _O- Hij zag ons al zitten toen hij weer terugreed, maar kon niet stoppen om ons meteen bij de goede halte te brengen. Nouja, het was droog :+

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 16:48 schreef exode het volgende:
Wat een beroerde timing Phaidra, beterschap!

Nog veel plezier Mush, samen lekker genieten.
Dank! We gaan zo lekker eten. Heb trek in gegrilde zalm O+
If they say
pi_210240554
Hier op het kdv volgens mij meestal iets met danoontjes, knijpfruit of rozijntjes getrakteerd. Weet het eigenlijk niet meer precies wat ik er van gemaakt had en of ik ook nog wat anders had ooit.

De ene keer had ik een plaatje op gekleurd papier er op geplakt en ik heb ook een keer de oudste een vel stickers gegeven en heeft hij ze zelf mogen versieren. Vond ie leuk om te doen (maar toen was ie al wel wat ouder dan 1)
pi_210240623
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:37 schreef LeSage het volgende:
Ik heb toen geloof ik een printable gevonden om Nijntjes te maken van rozijnendoosjes O+

En echt, maak het niet te spannend, ze hebben werkelijk geen idee op die leeftijd :D
Ja we hebben ook al een Nijntje rijstwafel mee naar huis gekregen een keer. :D

Ik heb het op de opvang nog even gevraagd, die zeiden dat we er ook voor kunnen kiezen om niks te doen aangezien Pukje het zelf toch niet door heeft. Maar ik was ergens een plaatje tegengekomen van een beker gevuld met soepstengels en dan per soepstengel een vingerpoppetje. Dat lijkt me wel wat.
pi_210240672
Bedankt voor de beterschapswensen O+. Na een middagslaapje en een nieuwe dosis pijnstillers gaat het wel weer een beetje. Hopelijk kan ik morgen weer mee de berg op!

De oudste is elke avond ontzettend moe en wil uit eigen beweging om 19.00 naar bed, terwijl de jongste niet moe te krijgen is. Zelfs na een flinke wandeling in de bergen huppelt hij nu nog vrolijk rond. Hoe dan?! :D
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:31:24 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210242546
quote:

[..]
Nee joh, daar zit amper tempo in, gewoon doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 augustus 2023 @ 22:36:15 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210242599
quote:

[..]
De laatste keer dat ik in de gemeentegrot in Valkenburg was zaten we in een treintje. Mijn ouders zijn namelijk echt slecht te been. Dus dat is ook een optie.
https://gemeentegrot.nl/mergelavonturen/rondleiding-per-trein/
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210245424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee joh, daar zit amper tempo in, gewoon doen.
Was mazzel dat er in de ruïne om de zoveel meter een bankje stond. Heb op allemaal gezeten :@
Had het benauwd en mn heup doet weer raar. En in een grot staan vast niet veel bankjes :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:36 schreef livelink het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik in de gemeentegrot in Valkenburg was zaten we in een treintje. Mijn ouders zijn namelijk echt slecht te been. Dus dat is ook een optie.
https://gemeentegrot.nl/mergelavonturen/rondleiding-per-trein/
Doe ik dat wel de volgende keer. Zoon wil volgend jaar terug :D

Er zit een bowling centrum tegenover het hotel. Daar wil hij ook graag heen. Maar ook hier houdt die heup me tegen. Moet toch een houding aannemen wil ik die bal fatsoenlijk die baan op krijgen :') Weet niet of dat wel lukt.
If they say
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:50:52 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210245728
True, in de grot staat niet iedere zoveel meter een bankje.
Helemaal geen bankjes...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210245863
Net bij de garage de schade laten bekijken aan de auto na de storm in Oostenrijk. Minstens 2000 Euro.... :'( We zijn verzekerd tegen stormschade aan de auto gelukkig. Wat een geld.... Ik ga er vanuit dat mijn premie hetzelfde blijft, ik heb even een berekening laten doen en dan lijken we aan de goede kant van de lijn te blijven.
In november hebben ze tijd, doen ze meteen de APK en onderhoud want die moeten voor eind november. Ze zijn nu dus al voor november aan het plannen :o
pi_210252492
Boh @exode :{ Mazzel dat het verzekerd is, maar toch. Is er nog wel mee te rijden?
If they say
pi_210253169
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 20:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh @:exode :{ Mazzel dat het verzekerd is, maar toch. Is er nog wel mee te rijden?
Ja hoor, het zijn 2 flinke krassen in de zijkant. Ziet er vooral niet uit. De krassen gaan over verschillende onderdelen waardoor de hele zijkant overgespoten moet worden en 2 putjes uitdeuken.

Enorm balen, ik val 7 schadevrije jaren terug maar de kortingstrede blijft gelukkig hetzelfde.
pi_210253501
Vrienden van ons hadden in Frankrijk een flinke hagelbui gehad half juli. Die konden volgende week pas een afspraak bij de garage krijgen. Voorruit zit vol barsten, maar dat wilden ze ook niet al eerder repareren omdat de kans aanzienlijk is dat de auto total loss verklaard zal worden. Ook absurd dat dat kan bij een auto die motorisch nog perfect is en ook nog geen 10 jaar oud is (geen idee hoe oud precies, maar het is geen oude rammelbak oid). Dat ging overigens wel over een stuk of tien flinke deuken op het dak en een bumper die kapot is.

Ik vroeg me toevallig vanmiddag wel af hoe die inwoners daar dat dan zelf doen. Volgens mij is er minimaal elk jaar wel een dergelijke hagelbui, maar die hebben ook niet allemaal een overkapping voor de auto oid. Hoe houden die hun spullen dan heel? (of hun verzekering betaalbaar?)
pi_210253610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef FlyingFish het volgende:
Vrienden van ons hadden in Frankrijk een flinke hagelbui gehad half juli. Die konden volgende week pas een afspraak bij de garage krijgen. Voorruit zit vol barsten, maar dat wilden ze ook niet al eerder repareren omdat de kans aanzienlijk is dat de auto total loss verklaard zal worden. Ook absurd dat dat kan bij een auto die motorisch nog perfect is en ook nog geen 10 jaar oud is (geen idee hoe oud precies, maar het is geen oude rammelbak oid). Dat ging overigens wel over een stuk of tien flinke deuken op het dak en een bumper die kapot is.

Ik vroeg me toevallig vanmiddag wel af hoe die inwoners daar dat dan zelf doen. Volgens mij is er minimaal elk jaar wel een dergelijke hagelbui, maar die hebben ook niet allemaal een overkapping voor de auto oid. Hoe houden die hun spullen dan heel? (of hun verzekering betaalbaar?)
Dan is de auto economisch total loss. De schade is hoger dan de dagwaarde van de auto.
Ze kunnen er ook voor kiezen maar een deel te laten repareren en de rest uit eigen zak.

In landen waar vaak bepaalde natuurverschijnselen gebeuren, is het of niet meer verzekerbaar of heel duur. Zo is in Nederland het lastig om tegen hoog water en overstromingen te verzekeren.

En dat in mijn vakantie he ;)

Wij hebben overigens alleen beperkte casco dekking. Onze auto is 10 jaar oud dan is volledig casco een stuk minder interessant.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:36:46 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210260094
Voor degenen die een persoonlijke OV-chipkaart hebben:
Bij de NS kun je nu voor ¤ 17,47 een maand Flex WeekendVrij nemen (slechts 1 maand, dus over een maand wel stopzetten), en voor ¤ 9 extra is dat 1ste klas, dan kun je je dus voor ¤ 26,47 maar liefst 5 weekenden lang, van vrijdag 18.30 tot maandag 04.00 uur eerste klas helemaal de moeder reizen met de trein.
Als je voor je kinderen tot 12 jaar een KidsVrij hebt reizen die gratis mee.
Geldt ook bij andere spoorvervoerders.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:41:47 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210260154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:12 schreef exode het volgende:

[..]
Dan is de auto economisch total loss. De schade is hoger dan de dagwaarde van de auto.
Ze kunnen er ook voor kiezen maar een deel te laten repareren en de rest uit eigen zak.

In landen waar vaak bepaalde natuurverschijnselen gebeuren, is het of niet meer verzekerbaar of heel duur. Zo is in Nederland het lastig om tegen hoog water en overstromingen te verzekeren.

En dat in mijn vakantie he ;)

Wij hebben overigens alleen beperkte casco dekking. Onze auto is 10 jaar oud dan is volledig casco een stuk minder interessant.
Niet noodzakelijkerwijs, reken maar dat mijn 24 jaar oude auto all-risk verzekerd is, de besparing is me ook echt de moeite niet (ik betaal ¤ 38,38 per maand, dus hoeveel bespaar ik helemaal als ik de dekking beperk), maar los daarvan is de waarde van mijn auto ook over haar dieptepunt heen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210260755
Iemand hier ervaring met vergruizen van nierstenen?

Dinsdag worden er 2 vergruist maar ik heb echt geen idee hoeveel pijn dat gaat doen. Of valt het allemaal mee en huppel ik het ziekenhuis weer uit?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_210261037
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet noodzakelijkerwijs, reken maar dat mijn 24 jaar oude auto all-risk verzekerd is, de besparing is me ook echt de moeite niet (ik betaal ¤ 38,38 per maand, dus hoeveel bespaar ik helemaal als ik de dekking beperk), maar los daarvan is de waarde van mijn auto ook over haar dieptepunt heen.
De uitzondering bevestigt de regel. ;)
pi_210264138
Wij stonden vandaag met onze tickets bij de eiffeltoren toen hij ontruimd werd. Je maakt nog wat mee op vakantie.
pi_210264299
quote:
89s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 16:36 schreef Vlinder het volgende:
Iemand hier ervaring met vergruizen van nierstenen?

Dinsdag worden er 2 vergruist maar ik heb echt geen idee hoeveel pijn dat gaat doen. Of valt het allemaal mee en huppel ik het ziekenhuis weer uit?
Het is niet pijnvrij. Toen ik het moest ondergaan. Kreeg ik al als voorbereiding 2 paracetamols. En daarna kan je ook nog pijn ervaren. Je nieren krijgen van het vergruizen toch een klap. Je gaat waarschijnlijk ook de eerste keren rode urine krijgen. Maar de pijn gaat vrij snel weg.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:26:45 #286
37150 livelink
pi_210264380
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:10 schreef F_r het volgende:
Wij stonden vandaag met onze tickets bij de eiffeltoren toen hij ontruimd werd. Je maakt nog wat mee op vakantie.
Zijn jullie er uiteindelijk nog wel op gegaan?
pi_210268040
Goffer. Hoe word je zondagochtend je nest uit gejaagd? Door een fucking brandoefening :( .Op zondagochtend 8)7
If they say
  zondag 13 augustus 2023 @ 09:53:00 #288
37150 livelink
pi_210268079
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Goffer. Hoe word je zondagochtend je nest uit gejaagd? Door een fucking brandoefening :( .Op zondagochtend 8)7
In je hotel? Ik snap dat het vervelend is, maar het is wel goed dat ze dat doen.
pi_210268089
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:53 schreef livelink het volgende:

[..]
In je hotel? Ik snap dat het vervelend is, maar het is wel goed dat ze dat doen.
Jup.
Ik snap het ook wel maar op zondagochtend? :( Zoon sliep nog, die was en is nog hartstikke moe ;(
If they say
  zondag 13 augustus 2023 @ 09:59:24 #290
37150 livelink
pi_210268131
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:54 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup.
Ik snap het ook wel maar op zondagochtend? :( Zoon sliep nog, die was en is nog hartstikke moe ;(
Ik heb een keer een echte (hoewel achteraf loze) brandmelding meegemaakt in een hotel om 03.00 's nachts.
Dat was wel grappig om buiten te staan (in de kou) met allemaal mensen half gekleed. Sommigen met een paspoort in de hand, maar de meesten waren net zoals wij, direct vanuit bed naar buiten gerend.
pi_210268204
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 09:59 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik heb een keer een echte (hoewel achteraf loze) brandmelding meegemaakt in een hotel om 03.00 's nachts.
Dat was wel grappig om buiten te staan (in de kou) met allemaal mensen half gekleed. Sommigen met een paspoort in de hand, maar de meesten waren net zoals wij, direct vanuit bed naar buiten gerend.
Boh, lekkere tijd ook, 3u in de nacht😖 Maar zo hoort het wel te gaan idd.
Hier stuiterde zoon zn bed uit, graaide zn knuffels bij elkaar en kleedde zich toen pas aan :') Ondertussen rumoer op de gang, ik naar de trap, lift was afgesloten, maar er kwamen alweer mensen naar boven. Niks aan de hand :') Hoorde ook geen sirenes dus zal wel goed zijn. Dacht eigenlijk dan het door mijn e-sigaret kwam :@ :+
If they say
  zondag 13 augustus 2023 @ 10:13:23 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_210268253
Want die stak je aan op een niet-roken kamer?
pi_210268289
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:13 schreef BE het volgende:
Want die stak je aan op een niet-roken kamer?
Ding geeft amper rook af, dus ja :P
Je ziet ze wel hoor, met zoveel damp dat je door een mistwolk loopt. Deze niet, hou niet zo van rook.
If they say
pi_210268650
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Je ziet ze wel hoor, met zoveel damp dat je door een mistwolk loopt. Deze niet, hou niet zo van rook.
Mag ik zeggen dat ik het uiterst merkwaardig en onaangepast vind dat je rookt in een niet-roken kamer? :R
pi_210268945
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:47 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Mag ik zeggen dat ik het uiterst merkwaardig en onaangepast vind dat je rookt in een niet-roken kamer? :R
Deze mening deel ik.

Niet roken is niet roken dus ook niet vapen.

Dat was zo fijn op GC. Er mocht niet gerookt/gevapt worden bij het zwembad en zelfs niet op het strand. Heerlijk om niet in de stank van een ander te zitten.

Vannacht zijn we meteoren gaan spotten op Kijkduin. Supermooi! Helaas moesten er mensen een joint opsteken. Ja, I know, openlucht, maar gadverdamme!! Zo smerig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:28:48 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269014
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:16 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nah, dat kan echt niet.
Niet-roken = niet roken, ook niet vapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:35:38 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269077
Valt ook gewoon onder het rookverbod:
Waar je niet mag roken mag je ook niet vapen.

https://www.rokeninfo.nl/(...)ret-overal-gebruiken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210269091
Das jullie mening, prima :)
Sigaretten zijn echter héél anders dan een e-sigaret. Je ruikt het niet, er komt (deze dan) amper rook vanaf en er zitten verder geen stoffen in waar een ander last van heeft.
Zit boven de voordeur van het hotel, daar staan er telkens een aantal te paffen. Die rook ruik ik in mijn kamer. Er is niemand die kan zeggen dat ze de mijne ruiken.
Ben allang blij dat ik van de echte af ben en alleen deze nog heb.
If they say
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:37:43 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210269096
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 11:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Das jullie mening, prima :)
Sigaretten zijn echter héél anders dan een e-sigaret. Je ruikt het niet, er komt (deze dan) amper rook vanaf en er zitten verder geen stoffen in waar een ander last van heeft.
Zit boven de voordeur van het hotel, daar staan er telkens een aantal te paffen. Die rook ruik ik in mijn kamer. Er is niemand die kan zeggen dat ze de mijne ruiken.
Ben allang blij dat ik van de echte af ben en alleen deze nog heb.
Ehm nee, het is geen mening, het mag niet.

En ja, er komen wel stoffen vanaf:
https://www.rokeninfo.nl/(...)zond-voor-omstanders
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210269109
Oh wat gaaf Vicky!

Ik zou er ook niet bepaald blij van worden als iemand had zitten vapen op een niet roken kamer. Ik kan daar dus simpelweg niet meer slapen. Want dat trekt in de gordijnen, eventueel kleedje, beddengoed etc.
Zelfde als mensen die stiekem een hond meenemen naar een niet huisdieren huisje. Leuk voor de mensen na je die allergisch zijn (ik niet overigens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')