Haha, ze moesten vrijdag bij ons ook echt ritueel afscheid nemen van de switch thuisquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
Bij ons gaat de Switch juist bewust niet mee op vakantie. Bij een lange (niet auto-)reis mogen de tablets mee voor onderweg, maar ter plaatse zijn die buiten gebruik.
Fijn dat je toch geslaagd bent Mushanga!
Ik neem hem voor mezelf meequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef FlyingFish het volgende:
Bij ons gaat de Switch juist bewust niet mee op vakantie. Bij een lange (niet auto-)reis mogen de tablets mee voor onderweg, maar ter plaatse zijn die buiten gebruik.
Fijn dat je toch geslaagd bent Mushanga!
Dan is het in de grotten wel lekker koel, maar de kasteelruïne is helemaal open dus idd niet koel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap @:Phaidra![]()
Wij zijn nu in de kasteel ruïne in Valkenburg. Maar goed dat we dit vandaag gepland hadden want morgen wordt het hier 30 graden
Iets met danoontjes, dat kan vrijwel iedereen al eten en kreeg ik als tip van de leidster bij de 1e verjaardag van mijn meiden. Google ‘Danoontje slak’ en je krijgt wat redelijk simpele traktaties die er leuk uit zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:30 schreef Bami het volgende:
Over verjaardagen gesproken; traktaties op de opvang voor een eerste verjaardag. Hebben mensen hier een briljant idee voor me?
Was mooiquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het in de grotten wel lekker koel, maar de kasteelruïne is helemaal open dus idd niet koel.
Beterschap @:Phaidra
Je hebt in de gemeentegrotten ook een tour met een treintje. Misschien is dat een idee? Het is er iig lekker koel 😉quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Was mooiJammer alleen dat er werkelijk in élke steen namen en data stonden gekrast
![]()
De grotten wil zoon graag maar is met een gids en duurt 50 minuten. Met mijn tempo hou ik iedereen op
Bizar hè! Met name ook wel omdat onze vakantie er nog tussendoor piept, maar ze is al wel ruim 10 maanden oud.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Phaidra het volgende:
Oh wauw, is het voor jou alweer tijd om daarover na te denken?Ik had een doosje rozijntjes met een strookje papier eromheen en daarop [naam kind] 1 jaar geschreven. Niet briljant maar het voldeed
.
En ik baal ontzettend. Inmiddels al voor de 3e dag op rij ziek. Flinke griep met koorts pijnlijk lijf en hoofd, snot overal. Vandaag begon ietsje beter, dus vol goede moed even het dorp in gegaan. Maar nu weer helemaal kapot in het appartement. De rest is nu weer met het liftje de berg op en ik ga zo maar weer m’n bed in.
Dat zou cool geweest zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je hebt in de gemeentegrotten ook een tour met een treintje. Misschien is dat een idee? Het is er iig lekker koel 😉
Dank! We gaan zo lekker eten. Heb trek in gegrilde zalmquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:48 schreef exode het volgende:
Wat een beroerde timing Phaidra, beterschap!
Nog veel plezier Mush, samen lekker genieten.
Ja we hebben ook al een Nijntje rijstwafel mee naar huis gekregen een keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:37 schreef LeSage het volgende:
Ik heb toen geloof ik een printable gevonden om Nijntjes te maken van rozijnendoosjes![]()
En echt, maak het niet te spannend, ze hebben werkelijk geen idee op die leeftijd
Nee joh, daar zit amper tempo in, gewoon doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Was mooiJammer alleen dat er werkelijk in élke steen namen en data stonden gekrast
![]()
De grotten wil zoon graag maar is met een gids en duurt 50 minuten. Met mijn tempo hou ik iedereen op
De laatste keer dat ik in de gemeentegrot in Valkenburg was zaten we in een treintje. Mijn ouders zijn namelijk echt slecht te been. Dus dat is ook een optie.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
![]()
Was mazzel dat er in de ruïne om de zoveel meter een bankje stond. Heb op allemaal gezetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, daar zit amper tempo in, gewoon doen.
Doe ik dat wel de volgende keer. Zoon wil volgend jaar terugquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de gemeentegrot in Valkenburg was zaten we in een treintje. Mijn ouders zijn namelijk echt slecht te been. Dus dat is ook een optie.
https://gemeentegrot.nl/mergelavonturen/rondleiding-per-trein/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |