Ik zat ook al te denken, maar dacht dat het wel een ander deel van Spanje zou zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent obviously nooit in de zomer aan de kust geweest in Spanje als je dit zegt
Kan me nog een emiraten tripje herinneren..dat was zooo klef met 40 gradenquote:
Maar ff een screenshotje gemaakt van de live condities bij ons stadje nu:quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken, maar dacht dat het wel een ander deel van Spanje zou zijn
Weet mijn eerste nacht kamperen vlak onder Barcelona nog na een paar dagen in de bergen gezeten te hebben
Lekker zwetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar ff een screenshotje gemaakt van de live condities bij ons stadje nu:
[ afbeelding ]
Dauwpunt 23c
60% lv
Yep![]()
Ben toch wel benieuwd waar jij ergens woont. Niet dat het geen kutzomer is, maar bij jou is het zelfs op goede dagen nog kut lees ik vaak... Op een waddeneiland of zo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:13 schreef PzKpfw het volgende:
Pff vanochtend alweer een buitje, nu steekt de wind weer op. Wat een waardeloze zomer.
Vanavond weer lekker ballenquote:
De basis is een vrij complexe formule waar ik me niet aan ga wagen. Het is in ieder geval niet linear en er is geen luchtvochtigheid waarbij de gemeten temperatuur altijd gelijk is aan de gevoelstemperatuur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wanneer is de gevoelstemperatuur gelijk aan de gemeten temperatuur? Er moet toch iets als basis gebruikt worden.
Gewoon gebakken lucht dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:34 schreef grimselman het volgende:
[..]
De basis is een vrij complexe formule waar ik me niet aan ga wagen. Het is in ieder geval niet linear en er is geen luchtvochtigheid waarbij de gemeten temperatuur altijd gelijk is aan de gevoelstemperatuur.
De fijne formule:
[ afbeelding ]
Pff dat dauwpunt ook. Dit voelt toch aan als 40 zo'n beetje ipv 35?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar ff een screenshotje gemaakt van de live condities bij ons stadje nu:
[ afbeelding ]
Dauwpunt 23c
60% lv
Yep![]()
Mwa, overdag korte dingetjes buiten doen gaat wel maar je gaat idd niet een uur lang in de tuin werken ofzo in de volle zon nee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Pff dat dauwpunt ook. Dit voelt toch aan als 40 zo'n beetje ipv 35?
Kun je dan nog wel iets doen?
Ik heb daar echt een andere associatie mee met zo'n opmerking.quote:
Met een mokershoge luchtvochtigheid. Dat word helemaal niet leuk.quote:
Laat de herfst maar komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met een mokershoge luchtvochtigheid. Dat word helemaal niet leuk.
Dat nog niet, gewoon lekker (na)zomeren. Deze zomer is net een bejaarde in een Suzuki alto, vol gas of ABS.quote:
we hebben net 5 weken herfstachtig weer in de zomer gehad. Wel even welletjes geweest. Alleen de temperatuur was meestal wel ok.quote:
Er zit hier zoveel kou in de muren van die poolwind van de afgelopen 2 maanden dat het hier gewoon op de 20 graden blijft binnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Hier staat de airco momenteel aan, maar details hè
Hier was het er pas net uit toen het weer warmer begon te wordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zit hier zoveel kou in de muren van die poolwind van de afgelopen 2 maanden dat het hier gewoon op de 20 graden blijft binnen.
Gewoon een baggerhuis als het zo snel opwarmt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het er pas net uit toen het weer warmer begon te worden
Ik weet niet wat het is. Als de zon schijnt is het binnen no-time opgewarmd, maar vervolgens duurt het dagen voor die warmte er weer uit is.
Dát zijn nog eens goeie CAPE-waarden!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:12 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KIEK DIE CAPE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |