Dit hoeft voor mij ook echt niet hoorquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja lekker 35 graden en 24 grade dauwpunt. Dat je die gebeden maar weer in je hol steekt
Waarom heb ik die twee grafiekjes nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dauwpunt naar 25 graden pfff
[ afbeelding ]
dit is dan wel kikken
Tropisch regenwoudweer!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
dauwpunt naar 25 graden pfff
[ afbeelding ]
dit is dan wel kikken
Dit dus, optyfen met die hitte!quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja lekker 35 graden en 24 grade dauwpunt. Dat je die gebeden maar weer in je hol steekt
Denk dat het maar van korte duur gaat zijn. Vrijdag t/m maandag/dinsdag zo'n beetje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gisteren was meer dan prima, warmer hoeft het 's zomers niet te worden van mij..
Maar ik ga me vast voorbereiden op de aanstaande hittegolf.
Dan voel je dat je leeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tropisch regenwoudweer!![]()
#zwet0n
Voor de echte junglesurvival-ervaring ga je 's avonds een boswandeling maken en laat je je helemaal lekprikken door muggen. Dan zet je een tentje op midden in het bos om te overnachten en probeer je de nacht door te komen terwijl het stortregent en onweert en het water je tent binnen druipt om 's ochtends in een natte, modderige bende je excursie weer voort te zetten naar de bewoonde wereld.
De luchtvochtigheid is inderdaad erg hoog, op sommige plekken zelfs meer dan 90%.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:06 schreef THEFXR het volgende:
de hitte valt wel mee, maar het is erg benauwd weer, plakweer
als het lage luchtvochtigheid is valt het mee, anders is het erg zwaar voor mens en dier.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:13 schreef Bocaj het volgende:
Vrijdag 30
Zaterdag 30
Zondag 30
Maandag 30
Dinsdag 31
Ja hoooooooooooooooo nou!
Op die warme dagen kun je in de middag eigenlijk nix meer doen. Gelukkig vallen er 2 in het weekend.
Nou, laten we er dan maar van genieten. (Zal misschien wel de laatste keer zijn dit jaar zo warm.)
[ afbeelding ]
Vrijdag: gevoelstemperatuur 32 gradenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het lage luchtvochtigheid is valt het mee, anders is het erg zwaar voor mens en dier.
Doet gewoon plaatsvervangend pijn aan mn hoofd. Epische brainfreeze moet ze gehad hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:13 schreef Bocaj het volgende:
Vrijdag 30
Zaterdag 30
Zondag 30
Maandag 30
Dinsdag 31
Op die warme dagen kun je in de middag eigenlijk nix meer doen. Gelukkig vallen er 2 in het weekend.
Nou, laten we er dan maar van genieten. (Zal misschien wel de laatste keer zijn dit jaar zo warm.)
[ afbeelding ]
Genoeg om te smeltenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat het maar van korte duur gaat zijn. Vrijdag t/m maandag/dinsdag zo'n beetje.
Leuk type voor @KingRolandquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:13 schreef Bocaj het volgende:
Vrijdag 30
Zaterdag 30
Zondag 30
Maandag 30
Dinsdag 31
[ afbeelding ]
Leuk type voor @RamboDirkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:20 schreef Bocaj het volgende:
En voor de mensen die in de handel zitten.
'Vrouwen bloot, Handel dood!'
[ afbeelding ]
Een paar weken terug 45 gehad op Sardinië. Ik kan je zeggen dat 35 dan weer heerlijk aanvoelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 09:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het lage luchtvochtigheid is valt het mee, anders is het erg zwaar voor mens en dier.
Een trigger die niet vroeg in de ochtend is? Wat is deze?quote:
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er denkt hier anders over.
Iets met:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.
Is typisch Nederlands zomerweer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.
Niet zeuren, dit is wat je wilde toch?quote:
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.quote:
GFS heeft komende week ook niet onder de 25 graden met uitschieters van 30+.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Bij GFS is de hitte er echt helemaal uit, en bij ECMWF wordt het steeds tropischer
Het is niet eens warmquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.
Oh je bent zo'n figuur, laat maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GFS heeft komende week ook niet onder de 25 graden met uitschieters van 30+.
Nou wat de hitte er "echt helemaal uit" is zeg
Het is amper 20 graden, dit warm en benauwd noemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |