Een trigger die niet vroeg in de ochtend is? Wat is deze?quote:
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!er denkt hier anders over.
Iets met:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.
Is typisch Nederlands zomerweer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Formule 1 en darten kijken, met de gordijnen dicht. Yolo.
Niet zeuren, dit is wat je wilde toch?quote:
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.quote:
GFS heeft komende week ook niet onder de 25 graden met uitschieters van 30+.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
Bij GFS is de hitte er echt helemaal uit, en bij ECMWF wordt het steeds tropischer
Het is niet eens warmquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.
Oh je bent zo'n figuur, laat maar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GFS heeft komende week ook niet onder de 25 graden met uitschieters van 30+.
Nou wat de hitte er "echt helemaal uit" is zeg
Het is amper 20 graden, dit warm en benauwd noemenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja jij wilt toch warmte. Oke.. dan zeg ik het maar: dit is typisch Nederlands zomerweer..zon, wat wolken, mokerbenauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |