Even naar de kast gelopen om te kijken wat er aan tandpasta staat. Altijd de goedkoopste varianten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 'the summer I turned pretty' ontdekt. Toffe serie tot nu toe!
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Ha! Laatste gisteren binnengehengeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Op Amazon Prime. Hoe meer ik erover zeg hoe minder leuk het is, maar het is een Amerikaanse romantische serie waarin vanalles gebeurt. Leuk, verdrietig, over liefde, vriendschap, verlies, opgroeien, enz.
Ja, ik ook. Ik heb nu prime omdat ik zo benieuwd was naar deze seriequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.
Ik vind het niet eens zo slecht. Ik denk dat ik er gewoon extreem lage verwachtingen van had. Ik heb gisteren de films gekeken en een paar afleveringen van de oude serie. Ik zat dus al in de sfeer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchen
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoepquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij nog lang geleden dat het bij een steakhouse was in Utrecht. Dat je Bouillabaisse hebt gehad als voorgerecht en dat we je in de avond naar huis hebben gebracht. Dat zal ergens rond 2008 geweest moeten zijn.
Manifestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Only murders in the building dusen we kijken nu Manifest. En Just like that ook, dat is starting to grow on me
Vaker lurken in OUDquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had alleen op Myra's naam gezocht en de posts gingen vooral over slapen, bed en misselijkEn dat krabpalen lelijk zijn (boks!). Gefeliciteerd saampjes
Dat doe ik alleen als ik mijn tijd aan het verlummelen ben en bedenk waar ik nog meer op FOK kan lezenquote:
Ik meende me herinneren me dat jij fan was, dat klopt dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoep(letterlijk
). Zelden zó ziek geweest.
[..]
ManifestDat growde echt heel erg on mij. Zo jammer dat ik dat af heb gekeken. Maar wel tof dat Netflix dat laatste seizoen heeft gemaakt. Het was daarvoor eigenlijk gecanceld, maar zo populair op Netflix dat ze het hebben afgemaakt. Het is over the top en zwaar onrealistisch (nog afgezien van het plot natuurlijk). Het acteren maar zo zo. Maar ik vond het een feestje om te kijken.
Alles wordt opgelostquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik meende me herinneren me dat jij fan was, dat klopt dusik vind de eerste afleveringen heel sterk, nu zakt het wat in omdat het inderdaad wat matig geacteerd is. Maar in ben wel benieuwd hoe het verder gaat en het geeft ook wel een fijne Lost-vibe.
Ik had dat gevoel ook bij Manifestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal wel Stockholm Syndroom hebben na 18 afleveringen en 2 films in 2 dagen maar ik vind And Just Like That dus eigenlijk best wel fijn inmiddels.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal wel Stockholm Syndroom hebben na 18 afleveringen en 2 films in 2 dagen maar ik vind And Just Like That dus eigenlijk best wel fijn inmiddels.
Ik heb het niet thuis. En dus maar 1x in mijn hele leven een voedselvergiftiging na vissoep hèquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:07 schreef yinu het volgende:
Heel voorzichtige felies aan @:myraela!
En @:isabeau, kan het niet zijn dat je een soort voedselintolerantie hebt? Een vriendin van mij heeft zo’n 20 jaar gedacht dat zij gewoon heel vaak ‘een slechte mossel’ had of ‘net iets teveel gedronken’ of andere redenen waarom ze zo vaak na een etentje als een student kotsend in de struiken hing. Blijkt het een zich langzaam opbouwende intolerantie voor schaal- en schelpdieren te zijn. Sinds ze dat in de gaten heeft is het allemaal verklaarbaar.
Wij keken gisterenavond ‘a man called Ove’, wat volgens mij de originele Zweedse versie is daarvan. Prachtig, maar zat wel de hele tijd te janken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een hele lieve film gekeken, “a man called Otto”.
Ondertussen kwamen er allemaal appjes binnen. Over een paar maanden gaan twee vriendinnen trouwen. Nou hebben een paar dames (in overleg met een van de bruiden) een vrijgezellenfeestje/dag/avond (geen idee) gepland waar ook de partners welkom zijn. Zojuist hebben een paar van de ene kant (bij die kant hoor ik ook) aangegeven om het vrijgezellengebeuren los te trekken van elkaar. De organisatie zwijgt 🙀 Ben enorm benieuwd hoe dit gaat aflopen
Ik had begrepen dat het een remake was. Misschien een leuk idee om het origineel dan ook te kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij keken gisterenavond ‘a man called Ove’, wat volgens mij de originele Zweedse versie is daarvan. Prachtig, maar zat wel de hele tijd te janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?WhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We have far more in common than that which devides us..
Ik wist dit al omdat ik in OUD meelees.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:27 schreef Myraela het volgende:
Maar laten we nog wat voorzichtiger weer terug naar de orde van de dag. Ik ben de Witcher aan het kijken. Weer helemaal leuk, al de 3e aflevering achter elkaar.
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?Ohno. Watskeburt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook meteen aan denken. Naast dat het na zoveel jaar gewoon klote is om uit elkaar te gaan, je hebt niet zomaar even een ander huis.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Alles staat wel een klein beetje in de fik nu. Het is de enige juiste beslissing en er is geen ruzie oid gelukkig.
Maar uh ja, ik "trek wel aan het kortste eind" om het zo maar te zeggen. En Dora nog meer.
Het was gewoon niet meer wat het moest zijn. Koek op en al die cliches.quote:
Het kringetje is nog veel zuurder. Dora kan niet hier blijven wegens fulltime werken van F. dus zou dan met mij mee moeten. Maar los van het feit dat ze best een rugzak heeft en dat dus ingewikkeld is want angst, kan ik ook met mijn huidige uren geen fatsoenlijke woonplek betalen dus ik moet meer werken en dat kan niet want Dora.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken. Naast dat het na zoveel jaar gewoon klote is om uit elkaar te gaan, je hebt niet zomaar even een ander huis.
Da's inderdaad een extra lastige situatie. Dora kan je niet overal mee naar toe nemen, da's echt zoeken naar een speld in een hooiberg. En zeker door werk ben je natuurlijk aan locatie gebonden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kringetje is nog veel zuurder. Dora kan niet hier blijven wegens fulltime werken van F. dus zou dan met mij mee moeten. Maar los van het feit dat ze best een rugzak heeft en dat dus ingewikkeld is want angst, kan ik ook met mijn huidige uren geen fatsoenlijke woonplek betalen dus ik moet meer werken en dat kan niet want Dora.
Tijdelijke woonoplossingen voor mij zijn nog wel een keer te vinden want ik ben pragmatisch ingesteld. Een bed is een bed en een dak is een dak, maar die oplossingen zijn met een hond dan weer niet te doen.
Dus.
Betekend onder de streep gewoon dat we eigenlijk geen kant uit kunnen totdat Dora herplaatst is. Als ze al herplaatsbaar is. Als blijkt dat dat niet in haar belang is dan blijft er nog 1 andere optie over en die krijg ik eigenlijk niet uit mn toetsenbord.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's inderdaad een extra lastige situatie. Dora kan je niet overal mee naar toe nemen, da's echt zoeken naar een speld in een hooiberg. En zeker door werk ben je natuurlijk aan locatie gebonden.
Thanks. Het leven gaat dat doen, die twijfel heb ik niet gelukkig maar ja, fuck this man.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:12 schreef Kreator het volgende:
Superzuur. Dan zit je al met emoties en gedoe en dan zijn de praktische zaken ook nog lastig en ingewikkeld.
Sterkte. Leven zal wel een weg vinden, maar daar heb je mu even niks aan.
Dat laatste snap ik volkomen. Kijk even hier naar https://kfaaf.com/ (fijne organisatie, lijkt hier voornamelijk om boerderij dieren te gaan maar op fb kan je zien dat het veel om honden gaat)quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Betekend onder de streep gewoon dat we eigenlijk geen kant uit kunnen totdat Dora herplaatst is. Als ze al herplaatsbaar is. Als blijkt dat dat niet in haar belang is dan blijft er nog 1 andere optie over en die krijg ik eigenlijk niet uit mn toetsenbord.
Hou ik in mijn achterhoofd. Er is inmiddels contact met de stichting waar Dora vandaan komt en zij willen ook helpen. Ik heb ook een afspraak met mijn dierenarts over 9 dagen om mogelijkheden te bespreken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik volkomen. Kijk even hier naar https://kfaaf.com/ (fijne organisatie, lijkt hier voornamelijk om boerderij dieren te gaan maar op fb kan je zien dat het veel om honden gaat)
Oh die steun ik. Zo’n fijne stichtingquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik volkomen. Kijk even hier naar https://kfaaf.com/ (fijne organisatie, lijkt hier voornamelijk om boerderij dieren te gaan maar op fb kan je zien dat het veel om honden gaat)
Godver wat kut!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Alles staat wel een klein beetje in de fik nu. Het is de enige juiste beslissing en er is geen ruzie oid gelukkig.
Maar uh ja, ik "trek wel aan het kortste eind" om het zo maar te zeggen. En Dora nog meer.
Dat is rot voor iedereen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was gewoon niet meer wat het moest zijn. Koek op en al die cliches.
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Watskeburt?
Al wil je dat hier vast niet neerzetten, vraag toch.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist dit al omdat ik in OUD meelees.
#brandnewsentences
Wij gistermiddagquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
Wij keken gisterenavond ‘a man called Ove’, wat volgens mij de originele Zweedse versie is daarvan. Prachtig, maar zat wel de hele tijd te janken.
Ik verbaas me ook altijd wat mede flatgenoten weten van andere bewoners hier in het gebouw. Dat zijn soms dingen die je echt niet spontaan zegt wanneer je elkaar in de lift tegenkomt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
Wij hebben een eckte buurvrouw called Petra die dingen in de buurt in de gaten houdt tijdens lopen met haar honT.
Bloedirritant mensch.
Vriendin (ex g, vriendin van ons beiden geworden) woont hierachter, kent en weet ook veel van de wijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik verbaas me ook altijd wat mede flatgenoten weten van andere bewoners hier in het gebouw. Dat zijn soms dingen die je echt niet spontaan zegt wanneer je elkaar in de lift tegenkomt.
Ik bedoelde niet per se de vis maar meer dat er iets is dat er dan in het eten zit dat je thuis nooit eet. Voor mijn vriendin waren dit dus schaal- en schelpdieren en ook niet altijd en in wisselende hevigheid. Maar goed, het kan ook diequote:Op zondag 13 augustus 2023 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het niet thuis. En dus maar 1x in mijn hele leven een voedselvergiftiging na vissoep hè
Dacht ik ook aan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:48 schreef Blues het volgende:
@:Lonaa mss kunnen Sunnie en Tav ook wel wat betekenen qua Dora.
Dat had ik dus met (oa) vis en oestersaus. Ik kende het eigenlijk niet en snapte ook nooit waarom ik, wanneer ik bij sommige restaurants zo ziek kon worden. Bij een had ik het erover met de kok en die snapte het ook niet totdat we er achter kwamen dat ik dol was op zijn tapenade. Tja, die werd op smaak gebracht met anjovis. Andere restaurants gebruiken dus vaak vis of oestersaus (ik bel er vaak even over).quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet per se de vis maar meer dat er iets is dat er dan in het eten zit dat je thuis nooit eet. Voor mijn vriendin waren dit dus schaal- en schelpdieren en ook niet altijd en in wisselende hevigheid. Maar goed, het kan ook diebacillus cereus
zijn natuurlijk. Hoe dan ook is het goed klote om zo ziek te worden.
Dat werkt alleen als je een huurhuis achterlaat.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:19 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa in alle onzekerheid: staan F en jij ieder nog ingeschreven bij woningnet?
Even praktisch meegedacht.
Je mag je toch gewoon inschrijven? Volgens mij mag ik me ook inschrijven (hier heet het Entree) en kan ook reageren. Er zijn hier "inloot woningen" en "inschrijf woningen" (tenminste tot voor een paar jaar, misschien is het allemaal aangepast)quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je een huurhuis achterlaat.
Nou het huis zelf nog, met bij voorkeur een buur die deels voor Dora kan en wil zorgenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:23 schreef Lonaa het volgende:
De algemene praktische zaken hebben we echt wel op een rijtje. Ik ben vaker van huis veranderd.
De héle switch gelijk?!quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Zelda uitgespeeld. Switch weer op Marktplaats en er hetzelfde geld voor krijgen als waarvoor we het gekocht hadden. Eigenlijk gewoon een paar maanden gratis spelletje gespeeld.
Ja.quote:
Wel lekker voordelig zoquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Hadden we alleen even gekocht voor Zelda. Voor de rest spelen we er niet op. Man speelt soms nog wat op de PS, maar daar nu ook niet echt leuke spellen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |