Even naar de kast gelopen om te kijken wat er aan tandpasta staat. Altijd de goedkoopste varianten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 'the summer I turned pretty' ontdekt. Toffe serie tot nu toe!
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor serie is dat? Ik heb meer leuke series nodig.
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Ha! Laatste gisteren binnengehengeldquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Bold Type op Netflix is ook heerlijk.
Ik kijk dit weekend And Just Like That. Ik kan niet geloven dat het 20+ jaar geleden is dat ik wekelijks klaar zat voor SATC.
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Op Amazon Prime. Hoe meer ik erover zeg hoe minder leuk het is, maar het is een Amerikaanse romantische serie waarin vanalles gebeurt. Leuk, verdrietig, over liefde, vriendschap, verlies, opgroeien, enz.
Ja, ik ook. Ik heb nu prime omdat ik zo benieuwd was naar deze seriequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen Prime. Ben al die verschillende aanbieders sons zo zat.
Ik vind het niet eens zo slecht. Ik denk dat ik er gewoon extreem lage verwachtingen van had. Ik heb gisteren de films gekeken en een paar afleveringen van de oude serie. Ik zat dus al in de sfeer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bizar he... en ik kan er niet over uit hoe slecht het is, bestie en ik doen echt aan hate watchen
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoepquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik herinner mij nog lang geleden dat het bij een steakhouse was in Utrecht. Dat je Bouillabaisse hebt gehad als voorgerecht en dat we je in de avond naar huis hebben gebracht. Dat zal ergens rond 2008 geweest moeten zijn.
Manifestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Only murders in the building dusen we kijken nu Manifest. En Just like that ook, dat is starting to grow on me
Vaker lurken in OUDquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had alleen op Myra's naam gezocht en de posts gingen vooral over slapen, bed en misselijkEn dat krabpalen lelijk zijn (boks!). Gefeliciteerd saampjes
Dat doe ik alleen als ik mijn tijd aan het verlummelen ben en bedenk waar ik nog meer op FOK kan lezenquote:
Ik meende me herinneren me dat jij fan was, dat klopt dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, een steakhouse. Ik herinnerde me alleen de vissoep(letterlijk
). Zelden zó ziek geweest.
[..]
ManifestDat growde echt heel erg on mij. Zo jammer dat ik dat af heb gekeken. Maar wel tof dat Netflix dat laatste seizoen heeft gemaakt. Het was daarvoor eigenlijk gecanceld, maar zo populair op Netflix dat ze het hebben afgemaakt. Het is over the top en zwaar onrealistisch (nog afgezien van het plot natuurlijk). Het acteren maar zo zo. Maar ik vond het een feestje om te kijken.
Alles wordt opgelostquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik meende me herinneren me dat jij fan was, dat klopt dusik vind de eerste afleveringen heel sterk, nu zakt het wat in omdat het inderdaad wat matig geacteerd is. Maar in ben wel benieuwd hoe het verder gaat en het geeft ook wel een fijne Lost-vibe.
Ik had dat gevoel ook bij Manifestquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal wel Stockholm Syndroom hebben na 18 afleveringen en 2 films in 2 dagen maar ik vind And Just Like That dus eigenlijk best wel fijn inmiddels.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal wel Stockholm Syndroom hebben na 18 afleveringen en 2 films in 2 dagen maar ik vind And Just Like That dus eigenlijk best wel fijn inmiddels.
Ik heb het niet thuis. En dus maar 1x in mijn hele leven een voedselvergiftiging na vissoep hèquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:07 schreef yinu het volgende:
Heel voorzichtige felies aan @:myraela!
En @:isabeau, kan het niet zijn dat je een soort voedselintolerantie hebt? Een vriendin van mij heeft zo’n 20 jaar gedacht dat zij gewoon heel vaak ‘een slechte mossel’ had of ‘net iets teveel gedronken’ of andere redenen waarom ze zo vaak na een etentje als een student kotsend in de struiken hing. Blijkt het een zich langzaam opbouwende intolerantie voor schaal- en schelpdieren te zijn. Sinds ze dat in de gaten heeft is het allemaal verklaarbaar.
Wij keken gisterenavond ‘a man called Ove’, wat volgens mij de originele Zweedse versie is daarvan. Prachtig, maar zat wel de hele tijd te janken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een hele lieve film gekeken, “a man called Otto”.
Ondertussen kwamen er allemaal appjes binnen. Over een paar maanden gaan twee vriendinnen trouwen. Nou hebben een paar dames (in overleg met een van de bruiden) een vrijgezellenfeestje/dag/avond (geen idee) gepland waar ook de partners welkom zijn. Zojuist hebben een paar van de ene kant (bij die kant hoor ik ook) aangegeven om het vrijgezellengebeuren los te trekken van elkaar. De organisatie zwijgt 🙀 Ben enorm benieuwd hoe dit gaat aflopen
Ik had begrepen dat het een remake was. Misschien een leuk idee om het origineel dan ook te kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Wij keken gisterenavond ‘a man called Ove’, wat volgens mij de originele Zweedse versie is daarvan. Prachtig, maar zat wel de hele tijd te janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?WhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We have far more in common than that which devides us..
Ik wist dit al omdat ik in OUD meelees.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:27 schreef Myraela het volgende:
Maar laten we nog wat voorzichtiger weer terug naar de orde van de dag. Ik ben de Witcher aan het kijken. Weer helemaal leuk, al de 3e aflevering achter elkaar.
Goed, omdat in de SC tof nieuws altijd hand in hand lijkt te gaan met slecht nieuws, ga ik even een bom droppen, ok?Ohno. Watskeburt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook meteen aan denken. Naast dat het na zoveel jaar gewoon klote is om uit elkaar te gaan, je hebt niet zomaar even een ander huis.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Alles staat wel een klein beetje in de fik nu. Het is de enige juiste beslissing en er is geen ruzie oid gelukkig.
Maar uh ja, ik "trek wel aan het kortste eind" om het zo maar te zeggen. En Dora nog meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |