Zeg jij nou dat wetenschap onzin isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
3.967 is genoeg blijkbaarDat is echt weinig, die komen hun lab niet uit dan
Maar doe ik nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe elke dag gewoon minimaal 5 min gek. Lijkt mij ook wel voldoende.
Ik ken hetquote:
Dat heb ik afgeleerd, 1,5 uur debiel doen is veel leuker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe elke dag gewoon minimaal 5 min gek. Lijkt mij ook wel voldoende.
Ik moet werkschoenen bestellen en ik kan kiezen uit 40 modellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige moment dat ik het lab mis, want dan kon ik dansend werken. Nu zit ik vaak stilletjes achter een bureau.
Wauwquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet werkschoenen bestellen en ik kan kiezen uit 40 modellen.
ZO dan, dat zijn heel wat modellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je met je schoenen tekenen dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker had hem een tijdje terug al gezien ergensquote:
Kan hier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mezelf toch maar een keer laten testen op alles
Op soa's testen is een beetje zonder van de resources. Ik had het over alles mentaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier?
https://ggdgm.nl/seksuali(...)en-voor-een-soa-test
quote:
Ach zolang je op Fok niet blauw of rood bent kwa naam is alles in orde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mezelf toch maar een keer laten testen op alles
Met wie of wat ga je trouwen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil KC and the Sunshine band op mijn bruiloftsfeest. Of begrafenis. Wat als eerste komt
En die moet je dan altijd aan ? Ik zou lichtgewicht nemen ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En die moet je dan altijd aan ? Ik zou lichtgewicht nemen ...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan dagelijks?
Die 10.000 is onzin las ik van de week
https://man-man.nl/wetenschappers-aantal-stappen-per-dag/
quote:Het is dus helemaal niet nodig om elke dag 10.000 stappen te zetten. Natuurlijk is het wel zo dat hoe meer je beweegt, hoe beter dat is voor je gezondheid.
Want? Die schoenen redden je tenen ook niet als er een trein over rijdt. Kan je net zo goed opquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.
Dus die fixatie op de 10k is niet nodig. Je kan gewoon beter gezonder gaan levenquote:
Misschien kun je het combinerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil KC and the Sunshine band op mijn bruiloftsfeest. Of begrafenis. Wat als eerste komt
Heb je een kastje waar je je spullen kwijt kunt ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.
Huwelijksdag en dag erna begrafenis van de man in kwestie. Je hebt een punt. Dank voor het idee.quote:
Ik heb 10K gekozen, dus dan is het wel nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus die fixatie op de 10k is niet nodig. Je kan gewoon beter gezonder gaan leven
Ik begreep ooit dat 8K genoeg wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 10K gekozen, dus dan is het wel nodig
En ik leef best gezond, imho
Zo is dat, maar wel een mooi rond getalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
10K is gewoon een random nummer. Heeft iemand ooit verzonnen.
0 is nog ronderquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is dat, maar wel een mooi rond getal
O is nog ronder.quote:
Is het murder tijd ja? Zie je UI, want dan moet ik mijn muis ook even vervangenquote:
Jij loopt geen gevaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het murder tijd ja? Zie je UI, want dan moet ik mijn muis ook even vervangen
En verkeerd woord en je bent de Sjaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen mug gezien dit jaar
Zullen we het niveau nog een beetje op pijl proberen te houden>quote:
Welke woorden zijn verkeerd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En verkeerd woord en je bent de Sjaak.![]()
Normaal Amsterdams Pijl?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het niveau nog een beetje op pijl proberen te houden>
Hoi trouwen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die uit probeer te leggen wat ik van een man wil
Ik draag wel dagelijks een ik ben een TimmerFan t-shirtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi trouwen?
Als je zulke muziek gaat posten moet ik wel
Dat kan ook .....................quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag wel dagelijks een ik ben een TimmerFan t-shirt
Das hier op het moment gelijk aan douchenquote:
Maar voor de rest prima hoor. Wel een waarschuwing: ik kan niet samen slapen, dat overleef je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ook .....................
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das hier op het moment gelijk aan douchen
Hoezo overleef ik dat niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor de rest prima hoor. Wel een waarschuwing: ik kan niet samen slapen, dat overleef je niet.
Omdat ik totaal niet slaap met iemand in hetzelfde bed. Na een paar nachten ben ik instaat om kussen over je gezicht te doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo overleef ik dat niet?
Las net ook al dat je me op de eerste dag ging begraven
Wat heb ik er godverdomme mee te maken?quote:
Prima, beide eigen bedquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik totaal niet slaap met iemand in hetzelfde bed. Na een paar nachten ben ik instaat om kussen over je gezicht te doen
Avond heer Koen.quote:
Liefst eigen slaapkamerquote:
Gaan hand in handquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Trouwplannen, moordplannen, noem maar op.
weekendquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoe is het met jou?
Niet echt. Jij?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekendDus altijd goed dan
Nog plannen voor het weekend jij?
morgen mijn demente moeder ophalen om hier te komen eten, zondag geen idee nogquote:
heb je die opstaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je leuk vond
stiekem dansen was vroeger met uitgaan ook wel mijn dingquote:
Ik vond het altijd zo stom dat er eerste tijd helemaal niet gedanst werd en iedereen zo voor zich uit zat te staren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stiekem dansen was vroeger met uitgaan ook wel mijn ding
that's the spiritquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo stom dat er eerste tijd helemaal niet gedanst werd en iedereen zo voor zich uit zat te staren.
Tegenwoordig begin ik gewoon met dansen op feestjes. Boeiend.
Heb je een dansfeestje, danst er niemandquote:
Mag je dr terug brengen ... Hoop dat er nog wat herkenning is ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen mijn demente moeder ophalen om hier te komen eten, zondag geen idee nog
ja dat is nog prima. Maar ze loopt continue te dwalen in haar huidige tehuis, soms midden in de nacht in pyjama op blote voetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je dr terug brengen ... Hoop dat er nog wat herkenning is ..
Maar dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat is nog prima. Maar ze loopt continue te dwalen in haar huidige tehuis, soms midden in de nacht in pyjama op blote voeten
over de gang, buiten je voordeur?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook wel eens
Oh nee dat niet. Maar dat is wel ronduit kut als je moeder buiten ronddwaaltquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over de gang, buiten je voordeur?
En weet je dan ook je huis niet meer te vinden?
Is dat open of inmiddels gesloten ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat is nog prima. Maar ze loopt continue te dwalen in haar huidige tehuis, soms midden in de nacht in pyjama op blote voeten
gelukkig nog niet over straat. Maar ze kan daar gewoon niet blijven, er is een zwaardere indicatie opgevraagdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Maar dat is wel ronduit kut als je moeder buiten ronddwaalt
nee, huidige tehuis is voor mensen die gewoon voor zichzelf kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat open of inmiddels gesloten ?
Dan nog blijft het oppassen... Ook al zat mn moeder op een gesloten afdeling , wist ze te ontsnappen .... geen idee of dat bewust was maar ze vonden haar een paar km verderopquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig nog niet over straat. Maar ze kan daar gewoon niet blijven, er is een zwaardere indicatie opgevraagd
oepsie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan nog blijft het oppassen... Ook al zat mn moeder op een gesloten afdeling , wist ze te ontsnappen .... geen idee of dat bewust was maar ze vonden haar een paar km verderop
Staat er al een bushalte daar voor de deur?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over de gang, buiten je voordeur?
En weet je dan ook je huis niet meer te vinden?
Komt door die brand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:12 schreef pullup het volgende:
In Maastricht is het zelfs 26 graden
[ afbeelding ]
Oppenheimer.quote:
Ik dacht dat je die al gezien had ... Maar de moeite waard om te kijken ? oh ja 3 uur...quote:
Het is ook een best complex verhaal en er wordt veel heen en weer gesprongen in tijd. Maarja dus ook een heel boeiend verhaal. De film is nergens saai. Zeker de moeite waard om gezien te hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al gezien had ... Maar de moeite waard om te kijken ? oh ja 3 uur...
Hoorde 2 week geleden Yourie Mulder erover .. boeiend idd maar wel erg lang
Ik wacht wel af tot ie beschikbaar is .... had m al verwacht om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook een best complex verhaal en er wordt veel heen en weer gesprongen in tijd. Maarja dus ook een heel boeiend verhaal. De film is nergens saai. Zeker de moeite waard om gezien te hebben.
Hij is er toch ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht wel af tot ie beschikbaar is .... had m al verwacht om eerlijk te zijn
In Nederland wel ja ... ik zoek wel verderquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is er toch ook?
Steamingdiensten is tegenwoordig toch wel weken of maanden later.
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Keek je toen al of weet je dat niet meer ?
Met bewegend beeld en koppen onder in je schermquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:41 schreef Steven_Stil het volgende:
Zo'n opname gemaakt vanuit bioscoop.
Een goede screener is gemaakt door de operator in de filmcabine.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bewegend beeld en koppen onder in je scherm
Ik pas
Ervaring mee? Ik niet en zit er verder niet op te wachten... ben trouwens wel zo pittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:48 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een goede screener is gemaakt door de operator in de filmcabine.
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ervaring mee? Ik niet en zit er verder niet op te wachten... ben trouwens wel zo pitten
quote:
Ja jammer hoor dat de tijd van lang en vroeg licht weer voorbij isquote:
Wat een aparte, lijkt wel of hij iets om heeft, een soort slabbetje of zo? En die horens/sprieten op zijn koppiequote:
Ja toen ik hem opsloeg wist ik de naam nog, even vergeten nu hahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een aparte, lijkt wel of hij iets om heeft, een soort slabbetje of zo? En die horens/sprieten op zijn koppie
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja toen ik hem opsloeg wist ik de naam nog, even vergeten nu haha
Ja het komt lekker de lucht uitvallenquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
Wat een pokkenweer. Hier op het meer is vanavond vlootschouw, dat is altijd heel leuk met al die boten achter elkaar aan varen en dan in het donker vanaf het water naar het vuurwerk kijken, maar met dit weer is daar ook geen lol aan.
Die panda is er ook helemaal gedeprimeerd van jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo zit ik er nu bij, maar het is geloof ik vanmiddag droog
Ellendequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die panda is er ook helemaal gedeprimeerd van ja
Er zijn nog 7 bewoners over en de geldprijs is best wel intact gebleven, nog ruim 8 ton volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende
Ik keek even naar de OP van JAA COS
Er zijn er nog maar 5 over![]()
Is de geldprijs nog een beetje intact gebleven?
De eliminaties zijn hard gegaan afgelopen week, 3 personen eruit, maar er zitten er nu nog 7 in en de prijzenpot staat rond de 8 ton, dus nog genoeg te verdienenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ellende
Ik keek even naar de OP van JAA COS
Er zijn er nog maar 5 over![]()
Is de geldprijs nog een beetje intact gebleven?
7quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 bewoners over en de geldprijs is best wel intact gebleven, nog ruim 8 ton volgens mij
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:53 schreef Deisyy het volgende:
Deze lust ook wel een slokje
[ afbeelding ]
Op zalmjacht?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:58 schreef pullup het volgende:
Hier is ook een toffe stream van altijd
[ twitter ]
Jaquote:
quote:
quote:
quote:
Deze stond toevallig vlakbij, maar hij post er zoveel ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
Volgende keer toch maar eerst kijken welke twitter filmpjes er gepost zijn door Pullup
Vorige pagina zie ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Deze stond toevallig vlakbij, maar hij post er zoveel ...
Ja dat zeiden zequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
Wordt wel droog in de middag zo te zien..
Ja ik reken er een beetje opquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
Wordt wel droog in de middag zo te zien..
Nee gelukkig niet..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik reken er een beetje op
Koud is het niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
@:D. dit niets voor jou? Lijkt me een goede snelle oplossingIk heb het juist nodig om het omgekeerde resultaat te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Pas jij nou maar op voor hontenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het juist nodig om het omgekeerde resultaat te krijgen
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op voor honten
Hadden ze maar meer kroketten moeten etenquote:
Mag niet liegenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie jezelf al als levend gekenmerkt bij de overheid?
Dan moeten ze thijs een enorme zet het bedrijf uit geven en een capabel iemand aannemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:17 schreef maily het volgende:
Moet je alweer staan in de trein? Thijs bepaalt hoelang jouw trein moet zijn en hoe vaak hij rijdt
@:Superbadeendje ?
Nu moet je geen gekke dingen gaan zeggen! NS en capabel zijn gaat niet samenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze thijs een enorme zet het bedrijf uit geven en een capabel iemand aannemen
En SBE en Sode dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet je geen gekke dingen gaan zeggen! NS en capabel zijn gaat niet samen
Die hebben zich op snode manieren daar naar binnen weten te lullen. Waarschijnlijk waren ze dronken toen ze op gesprek gingenquote:
En nu zijn ze kansloos?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hebben zich op snode manieren daar naar binnen weten te lullen. Waarschijnlijk waren ze dronken toen ze op gesprek gingen
Of ze zien bij de NS nog niet dat zij wel capabel zijn. Anders waren ze allang de laan uit gestuurd wegens wan gedragquote:
Ontslagen wegens goed gedragquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze zien bij de NS nog niet dat zij wel capabel zijn. Anders waren ze allang de laan uit gestuurd wegens wan gedrag
Je vraagt echt om dat kussen op je hoofd he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ZOOOO dom is SBE nou ook weer niet
Wat zeg ik hier verkeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vraagt echt om dat kussen op je hoofd he?
En dat is verkeerd omdat:quote:
SBE verafgoden wij hier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat is verkeerd omdat:
A...
B...
C...
Kies uw antwoord uit bovenstaande
Bij deze.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die memo is hier niet langsgekomen
Het is gewoon Thijs dusquote:
You infidelquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze.
Als je lief bent doen we jou ook tot een bepaald niveau verafgoden.
He, kijk, roeien,quote:
Haha ja had ik gezien. Vroeg vuurwerkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, kijk, roeien,
met wat ruis op de achtergrond
https://www.ad.nl/video/p(...)ortuitzending-392656
Jazeker! Op jacht naar de prijzen.quote:
Go Spurs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker! Op jacht naar de prijzen.
2-0 na een prachtig doelpunt van Saka
quote:
Ze gaan lekker iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker! Op jacht naar de prijzen.
2-0 na een prachtig doelpunt van Saka
He, als je Kane verkoopt heb je wel wat steun nodig.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:34 schreef pullup het volgende:
Ineens een opera voorstelling in mijn straat.
Ben je wel meteen aan het streamen voor op youtube?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:34 schreef pullup het volgende:
Getsie neequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je wel meteen aan het streamen voor op youtube?
Zal wel onderdeel van dit zijn..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:34 schreef pullup het volgende:
Ah ja dat zal ermee te maken hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel onderdeel van dit zijn..
https://www.at5.nl/artike(...)tival-weer-van-start
https://www.grachtenfestival.nl/programma
Er komt een dag dan zijn we openlijk slaaf van robots en AIquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
Oh oh, die gaat nog wel wraak nemen ooit
[ twitter ]
Tis robot en toch vind ik zielig om te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Getverquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er komt een dag dan zijn we openlijk slaaf van robots en AI
Ja niet lief ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tis robot en toch vind ik zielig om te zien
Hoax,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dikke lul...driequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dik de Lul dik de Lul dik de Lul lul lul
We hebben het ook niet over haar gehad de laatste tijd verder.quote:
Weet ik toch allemaal niet joh, ze heeft op die gif toch geen roze aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over haar gehad de laatste tijd verder.
Je zag zelf nog google roze worden
Dit is basiskennis die van je verwacht wordtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch allemaal niet joh, ze heeft op die gif toch geen roze aan
Dan ben ik blijkbaar gezakt nuquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is basiskennis die van je verwacht wordt
Die iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow Margot dinges of dinges Margot
Ik ga 1 september beginnen, dus ik kom hier later op terug.quote:
En tot die tijd vakantie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga 1 september beginnen, dus ik kom hier later op terug.
Nee, ik zit nu in mijn opzegtermijn, nog ruim anderhalve week werken en dan een paar daagjes vrij voordat ik ebij mijn nieuwe werkgever aan de slag ga.quote:
Opzegtermijn? Je zat er nog geen maand toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in mijn opzegtermijn, nog ruim anderhalve week werken en dan een paar daagjes vrij voordat ik ebij mijn nieuwe werkgever aan de slag ga.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik ben heel slecht in namen van blondines
Ik heb er bijna 5 maanden gewerktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opzegtermijn? Je zat er nog geen maand toch?
Whoop whoop nieuwe baanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in mijn opzegtermijn, nog ruim anderhalve week werken en dan een paar daagjes vrij voordat ik ebij mijn nieuwe werkgever aan de slag ga.
Ik ga niet eens een poging doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]Ik ook ik heb die Barbie film afgezet.
Er zit een boodschap in ofzo maar doei.quote:
Nee joh, dat kan nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 5 maanden gewerkt
Dat vind ik zieligquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie waar schapen vandaan komen
Ben er niet eens aan begonnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]Ik ook ik heb die Barbie film afgezet.
Time fliesquote:
Ik hoorde wel dat veel mannen die boodschap niet zo leuk vinden, die Margot vinden ze wel leuk, maar de boodschap niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit een boodschap in ofzo maar doei.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 5 maanden gewerkt
Nou succesquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga kijken, om serieus een oordeel te vellen.
Is wel lang idd .. in etappes misschienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook echt geen zin in Oppenheimer 3 uur kom op zeg.
Gozert,quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo byzonder is ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gozert,
geef dan gewoon toe dat je gaat om Margot R. te zien
Ik nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Wel een hele goede film maar 3 uur doe ik niet snel nog een keer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook echt geen zin in Oppenheimer 3 uur kom op zeg.
Ok ik wacht wel tot dat ik het kan kijken wanneer ik wilquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Wel een hele goede film maar 3 uur doe ik niet snel nog een keer.
Is dat nou niet een film die prima op tv kan? Wat is de 'meerwaarde' van de bios hier?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest. Wel een hele goede film maar 3 uur doe ik niet snel nog een keer.
Dat je niet halverwege weg kanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nou niet een film die prima op tv kan? Wat is de 'meerwaarde' van de bios hier?
Zeker, zal ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gozert,
geef dan gewoon toe dat je gaat om Margot R. te zien
Hangt van je tv afquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nou niet een film die prima op tv kan? Wat is de 'meerwaarde' van de bios hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |