Zeg jij nou dat wetenschap onzin isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
3.967 is genoeg blijkbaarDat is echt weinig, die komen hun lab niet uit dan
Maar doe ik nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe elke dag gewoon minimaal 5 min gek. Lijkt mij ook wel voldoende.
Ik ken hetquote:
Dat heb ik afgeleerd, 1,5 uur debiel doen is veel leuker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe elke dag gewoon minimaal 5 min gek. Lijkt mij ook wel voldoende.
Ik moet werkschoenen bestellen en ik kan kiezen uit 40 modellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige moment dat ik het lab mis, want dan kon ik dansend werken. Nu zit ik vaak stilletjes achter een bureau.
Wauwquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet werkschoenen bestellen en ik kan kiezen uit 40 modellen.
ZO dan, dat zijn heel wat modellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je met je schoenen tekenen dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker had hem een tijdje terug al gezien ergensquote:
Kan hier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mezelf toch maar een keer laten testen op alles
Op soa's testen is een beetje zonder van de resources. Ik had het over alles mentaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hier?
https://ggdgm.nl/seksuali(...)en-voor-een-soa-test
quote:
Ach zolang je op Fok niet blauw of rood bent kwa naam is alles in orde.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Mezelf toch maar een keer laten testen op alles
Met wie of wat ga je trouwen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil KC and the Sunshine band op mijn bruiloftsfeest. Of begrafenis. Wat als eerste komt
En die moet je dan altijd aan ? Ik zou lichtgewicht nemen ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En die moet je dan altijd aan ? Ik zou lichtgewicht nemen ...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan dagelijks?
Die 10.000 is onzin las ik van de week
https://man-man.nl/wetenschappers-aantal-stappen-per-dag/
quote:Het is dus helemaal niet nodig om elke dag 10.000 stappen te zetten. Natuurlijk is het wel zo dat hoe meer je beweegt, hoe beter dat is voor je gezondheid.
Want? Die schoenen redden je tenen ook niet als er een trein over rijdt. Kan je net zo goed opquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.
Dus die fixatie op de 10k is niet nodig. Je kan gewoon beter gezonder gaan levenquote:
Misschien kun je het combinerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil KC and the Sunshine band op mijn bruiloftsfeest. Of begrafenis. Wat als eerste komt
Heb je een kastje waar je je spullen kwijt kunt ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef ze allen maar aan als ik naar de werkplaats ga of naar het rangeerterrein.
Huwelijksdag en dag erna begrafenis van de man in kwestie. Je hebt een punt. Dank voor het idee.quote:
Ik heb 10K gekozen, dus dan is het wel nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus die fixatie op de 10k is niet nodig. Je kan gewoon beter gezonder gaan leven
Ik begreep ooit dat 8K genoeg wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 10K gekozen, dus dan is het wel nodig
En ik leef best gezond, imho
Zo is dat, maar wel een mooi rond getalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
10K is gewoon een random nummer. Heeft iemand ooit verzonnen.
0 is nog ronderquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zo is dat, maar wel een mooi rond getal
O is nog ronder.quote:
Is het murder tijd ja? Zie je UI, want dan moet ik mijn muis ook even vervangenquote:
Jij loopt geen gevaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het murder tijd ja? Zie je UI, want dan moet ik mijn muis ook even vervangen
Eén verkeerd woord en je bent de Sjaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen mug gezien dit jaar
Zullen we het niveau nog een beetje op pijl proberen te houden>quote:
Welke woorden zijn verkeerd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén verkeerd woord en je bent de Sjaak.![]()
Normaal Amsterdams Pijl?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we het niveau nog een beetje op pijl proberen te houden>
Hoi trouwen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik die uit probeer te leggen wat ik van een man wil
Ik draag wel dagelijks een ik ben een TimmerFan t-shirtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi trouwen?
Als je zulke muziek gaat posten moet ik wel
Dat kan ook .....................quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag wel dagelijks een ik ben een TimmerFan t-shirt
Das hier op het moment gelijk aan douchenquote:
Maar voor de rest prima hoor. Wel een waarschuwing: ik kan niet samen slapen, dat overleef je niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ook .....................
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das hier op het moment gelijk aan douchen
Hoezo overleef ik dat niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar voor de rest prima hoor. Wel een waarschuwing: ik kan niet samen slapen, dat overleef je niet.
Omdat ik totaal niet slaap met iemand in hetzelfde bed. Na een paar nachten ben ik instaat om kussen over je gezicht te doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo overleef ik dat niet?
Las net ook al dat je me op de eerste dag ging begraven
Wat heb ik er godverdomme mee te maken?quote:
Prima, beide eigen bedquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik totaal niet slaap met iemand in hetzelfde bed. Na een paar nachten ben ik instaat om kussen over je gezicht te doen
Avond heer Koen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |