Beetje de bro's voor de gek gehouden...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Bern heeft dus vanmiddag ook toneeltje gespeeld. Hij gaat niet eerst Wendy eruit werken.
Dat ze het goed mag hebben geraden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Wendy doet de suggestie dat het misschien een weekendopdracht is.
Die hebben daar wel hun hoop op gevestigd nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje de bro's voor de gek gehouden...
Jullie is .......quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat gaan jullie toch genieten als straks de finale tussen sas en erik is![]()
![]()
spannendddddd
Hèhè zou het dan eindelijk gaan gebeurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Bern legt even uit hoe ze de bro's eruit gaan nomineren![]()
Erik en Mirthe op Marciano.
Bern, Sasha en Wendy op Isaac.
Er is een plan!!!!
En als er 1 moet worden genomineerd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Hèhè zou het dan eindelijk gaan gebeuren
ok....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat zei m'n oma ook altijd
Ik vertrouw ze ook niet meer wb Wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoop echt dat het deze keer geen toneelspel van Bern richting Wendy is, want volgens mij bedoelt ze het helemaal niet zo verkeerd en wil ze het liefste met zijn groep meestemmen.
Je zag ook hoe zij en Rupert voor de eliminatie zaten te praten en te overleggen, zo kan het dus ook.
Als ze Isaac en Marciano nou eens door hebben, zien wat voor spelletje die 2 willen spelen, dan zijn ze veel zekerder van een plek in de uiteindelijke finale.
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als er 1 moet worden genomineerd?
Dat is gevaarlijk.
Met een gemakkelijke opdracht zou er 1 uit groep Sas zich moeten laten nomineren, dan kan je een bro wegsturen.
toch een beetje een wijf?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
Van die Isaac met z’n strijkplank wordt je toch ook niet goedhet is prima dat je netjes bent maar hij gaat wel heel ver hoor..
Mag Sas dan beslissen al manager?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....
als er dan 2 moeten komen, bepaalt de manager volgens mij
Uiteraard weer op Wendy..geen twijfel mogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern had het er net over dat er dan 3 op 1 gaan, 2 op de ander.... daar staat dan iemand op wie Isaac en Marciano stemmen tegenover....
als er dan 2 moeten komen, bepaalt de manager volgens mij
Hmmm Wendy is zelf ook niet de betrouwbaarste...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze ook niet meer wb Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |