Op Instagram, als ze haar vader en moeder weer ziet.quote:
Ex bewoners mogen hier gewoon besproken wordenquote:
Ze heeft de neus van pappa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Instagram, als ze haar vader en moeder weer ziet.
Voorheen niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ex bewoners mogen hier gewoon besproken worden
Dat wel, al huilen sommige mensen wel mooi, zonder geluid en alleen met tranen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor iedereen.
Geen idee waar je het over hebt, maar het heeft altijd gemogen.quote:
Van Babet was nephuilenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, al huilen sommige mensen wel mooi, zonder geluid en alleen met tranen.
Bij Babette was het met geluid
Toch niet hier in de COS? We werden er altijd op aangesproken. We moesten het dan bij de streams houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee war je het over hebt, maar het heeft altijd gemogen.
Over oud bewoners mocht altijd gesproken worden, die zijn namelijk op de streams te zien geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch niet hier in de COS? We werden er altijd op aangesproken. We moesten het dan bij de streams houden.
Lijkt mij niet, in november heb ik dit erover gezegd in Feedback.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch niet hier in de COS? We werden er altijd op aangesproken. We moesten het dan bij de streams houden.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zouden we ergens een grens moeten trekken, commentaar op max. een dag, een uur of 5 minuten geleden, dat maakt het echt voor niemand leuker lijkt mij.
De filmpjes van DGK_Tegengas zouden dan ook niet meer gemeld mogen worden, terwijl die voor veel users heel waardevol zijn, omdat niet iedereen 24/7 de streams kunnen volgen maar op die manier wel terug kunnen kijken.
En sommige users vinden het nou eenmaal nodig om vooral op Mario te pseudo modden, terwijl een tr zetten veel effectiever is, anders staat de COS weer vol met offtopic posts. Praten over ex bewoners is natuurlijk in alle redelijkheid gewoon toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |