SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ja ben echt wel blij met de Conference Liek, het heeft de andere twee competities er boven internationaal wel een boost gegeven, met name de Europa Leaguequote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat gezegd hebbende zie ik een jaartje huur+optie tot koop voor Gnoto wel zitten
Typisch voetballerij.quote:
Dat we een enorm kutseizoen gaan draaien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Feyenoord twitter post opvallend vaak over memories. Wat betekent dit?
Een dom hypewoordquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Je telt vandaag de dag niet meer mee als je als sportploeg geen kekke social-media hypeslogan hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:07 schreef Evangelion het volgende:
Je vergeet af en toe dat Arnesen nog een hele lading rotzooi naar ons heeft gebracht toen de scouting nog niet op orde wasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht dus dat die gozer allang weg was.
Zerrouki de nieuwe Haps.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit doet mij toch een beetje denken aan het vorige kampioensjaar toen we Boëtius terughaalden.
#makingmemoriesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zerrouki de nieuwe Haps.
Stengs de nieuwe Larsson.
Ik zie plots veel gelijkenissen. We zijn gedoemd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je vergeet af en toe dat Arnesen nog een hele lading rotzooi naar ons heeft gebracht toen de scouting nog niet op orde was
ik had een jaar lang gratis espn compleet....dat hadden ze volgens mij gedaan omdat de F! niet meer te zien wasquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:56 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk uit naar zondag, jongons.
Heb alweer ESPN genomen. 6 maanden lang 50% korting. Ik ben tevreden met Ziggo.
Dat moet je even aan je begeleider vragen, doorgaans houden ze de bonnetjes bij van jullie aankopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had een jaar lang gratis espn compleet....dat hadden ze volgens mij gedaan omdat de F! niet meer te zien was
die zenders doen het allemaal nog bij mij maar binnenkort niet meer denk ik
ik kan nergens die aanbieding van 5o procent vinden....waar dan
misschien heb jij straks een bonnetje nodig ..........waar die voor is hou ik nog even geheimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moet je even aan je begeleider vragen, doorgaans houden ze de bonnetjes bij van jullie aankopen.
inderdaad vreemd dat ze een foto van feyenoord plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:23 schreef onlogisch het volgende:
En met Feyenoorders op de voorgrond. Wat een stigma weer
https://www.ad.nl/nederla(...)ote-gedrag~a10032cd/
[ afbeelding ]
We zijn een Nederlandse club dus we twitteren gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je telt vandaag de dag niet meer mee als je als sportploeg geen kekke social-media hypeslogan hebt.
Bij Feyenoord is dat nu blijkbaar #makingmemories.
Dat soort deals krijg je alleen aan de telefoon. Even bellen met de klantenservice dus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had een jaar lang gratis espn compleet....dat hadden ze volgens mij gedaan omdat de F! niet meer te zien was
Ik heb niet gekeken maar deze moet wel erg kort zijn.quote:
Als het maar geen Miskoop wordtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Nieuwkoop maar eigenlijk dus Oudkoop
Ik heb kanaal digitaal dat kost 14’95 heb je digitale tv plus alle zenders van espn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Oefenpotjes tegen Inter, PSG en AZ incomingquote:In de voorbereiding speelde Feyenoord tegen Union Saint-Gillis en destijds liet Nieuwkoop al weten open te staan voor een terugkeer in De Kuip. Aan de rechterkant moet hij de concurrentiestrijd aangaan met Marcus Pedersen, al kan ook Lutsharel Geertruida – die voorlopig toch níet vertrekt bij Feyenoord – daar nog uit de voeten.
gisteren gebeld, krijg nog een jaar gratis espn omdat ik al zolang bij ze zitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat soort deals krijg je alleen aan de telefoon. Even bellen met de klantenservice dus.
Als je het vergelijkt met een PSV dan hebben zij wel wat meer gehaald wat tot de verbeelding spreekt. Hoewel ik zo'n Lang hier echt niet had gehoeven, walgelijk mannetje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat het een goede deal is. Als er vlak voor het sluiten van de transferwindow nog een écht goed bod komt op Geert kan je hem nog laten gaan, en Nieuwkoop is aanvallend simpelweg een verbetering op Pedersen. Plus kent de club, kijkt goed uit zijn ogen, etc.
Het is alleen weer geen spannende transfer. Ik ben het met @:hhh38 eens dat ik het beleid qua gehaalde spelers (behalve Ueda dan) énorm voorzichtig vind, vooral degelijkheid in de leeftijdsklasse 24-27 uit België en twee talenten van PEC. Er zit nog niet iemand tussen die mij écht prikkelt, wat ik vorig jaar wel had met bijvoorbeeld Paixao en Gimenez.
Natuurlijk staat een tropische verrassing niet gelijk aan een succesverhaal, maar uiteindelijk kan die voorzichtigheid je wel opbreken, ook op het veld want als ik Slot op één vlak minder vind is het dat hij nogal behouden is in het (soms ook wel opportunistisch) inpassen van jong talent tov zijn eigen aankopen die Slotball zo goed begrijpen. Dat Bosz pardoes begint met Babadi bijvoorbeeld, dat zie ik Slot niet doen met Milambo of Sauer ofzo, terwijl die ruimte daar wel voor is vind ik.
ben benieuwd of spurs nu zich voor Gimenez gaan melden...quote:‘Bayern München heeft droomspits bijna binnen: Harry Kane pakt het vliegtuig voor medische keuring’
Ik hoorde ZKA in die Space livestream zeggen dat Slot wel heeft gesproken met Lang. Ik ben benieuwd hoe een komst van Lang was gevallen bij de supportersquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoewel ik zo'n Lang hier echt niet had gehoeven, walgelijk mannetje.
Hoezo spreken Lang, Pepi, Tillmann meer tot de verbeelding dan Zerrouki, Stengs en Ueda? Ik zie het echt niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een PSV dan hebben zij wel wat meer gehaald wat tot de verbeelding spreekt. Hoewel ik zo'n Lang hier echt niet had gehoeven, walgelijk mannetje.
Maar het is wel wat magertjes ja. Een paar talenten voor de breedte, Zerrouki, Stengs en Ueda. Hopelijk komt Ivanusec nog. En misschien komt er nog een buitenkansje aan het eind van de transferperiode.
Ik mis vooral nog creativiteit. Eigenlijk heeft alleen Stengs daar wat van.
Inderdaad ook gehoord. Die transfer was eigenlijk al een heel eind op weg maar is "gekaapt" door PSV (letterlijke bewoordingen uit de livestream van ZKA).quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:43 schreef mrchlle het volgende:
[..]
Ik hoorde ZKA in die Space livestream zeggen dat Slot wel heeft gesproken met Lang. Ik ben benieuwd hoe een komst van Lang was gevallen bij de supporters
Hij zei ook dat al vrij snel bleek dat die 15 miljoen voor Feyenoord totaal onhaalbaar was. Dan is het geen kapen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad ook gehoord. Die transfer was eigenlijk al een heel eind op weg maar is "gekaapt" door PSV (letterlijke bewoordingen uit de livestream van ZKA).
Oh ja, das waar. Dat was me even ontgaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zei ook dat al vrij snel bleek dat die 15 miljoen voor Feyenoord totaal onhaalbaar was. Dan is het geen kapen.
Geen zorgen. Spurs is geen droomclub. Vraag maar aan Dennis en Arne.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben benieuwd of spurs nu zich voor Gimenez gaan melden...
Vorig seizoen startte we de 1ste speelronde met de volgende namen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een PSV dan hebben zij wel wat meer gehaald wat tot de verbeelding spreekt. Hoewel ik zo'n Lang hier echt niet had gehoeven, walgelijk mannetje.
Maar het is wel wat magertjes ja. Een paar talenten voor de breedte, Zerrouki, Stengs en Ueda. Hopelijk komt Ivanusec nog. En misschien komt er nog een buitenkansje aan het eind van de transferperiode.
Ik mis vooral nog creativiteit. Eigenlijk heeft alleen Stengs daar wat van.
Oogt als een vreselijk karakter maar had hem graag als speler zien komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:43 schreef mrchlle het volgende:
[..]
Ik hoorde ZKA in die Space livestream zeggen dat Slot wel heeft gesproken met Lang. Ik ben benieuwd hoe een komst van Lang was gevallen bij de supporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |