Ja, https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/bacillus-cereus.aspx is inderdaad een veel vaker voorkomende 'vergiftiging', maar bij gebrek aan dodelijke afloop neem ik ook die wel voor lief.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Het stokpaardje van die andere Duitser is rijst. En dan met name Bacillus cereus die er in zou kunnen voorkomen.
En dan heel misschien, maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien tot een dodelijke voedselvergiftiging zou kunnen komen.
quote:Bacillus cereus kan via het eten 2 typen aandoeningen veroorzaken: het braaksyndroom en het diarreesyndroom.
Het ging toch al behoorlijk aardig met de latex handschoentjes! Hoewel van de ander, die ik met de Dyson aan het bewerken was (tot die leeg wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit
Die dunne medische handschoentjes daar heb je in dit geval weinig aan. Dikke lompe huishoudhandschoenen moet je hebben /ervaring
Rubberen huishoudhandschoenen zijn trouwens ook uitstekend om steunkousen gemakkelijker aan te doen. @:Kaatje1En ook weer goedkoper dan de speciale handschoentjes die ook in de verkoop zijn (al zijn die wel iets prettiger in het gebruik). /ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het ging toch al behoorlijk aardig met de latex handschoentjes! Hoewel van de ander, die ik met de Dyson aan het bewerken was (tot die leeg was) ook behoorlijk wat af kwam. En handmatig was wel intensiever, maar het was wel al stuk beter dan me eerder was gelukt.
Fotobewijs! Onder spoiler voor als ze groot zijn.HoeraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En morgen rubber huishoudhandschoenen aanschaffen en het verschil merken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Het ging toch al behoorlijk aardig met de latex handschoentjes! Hoewel van de ander, die ik met de Dyson aan het bewerken was (tot die leeg was) ook behoorlijk wat af kwam. En handmatig was wel intensiever, maar het was wel al stuk beter dan me eerder was gelukt.
Fotobewijs! Onder spoiler voor als ze groot zijn. Op de laatste foto met zonnebril voor size reference, en op de na foto's is de witbalans geloof ik wat anders dus het lijkt ineens een heel andere kleur
Zo te zien moet ik ook eens met handschoenen aan de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha het valt mee, ze mogen in principe niet op mijn slaapkamer (ik maak wel eens een uitzondering, maar dan meestal wel vlak voor beddengoedwasdagquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe vlindertje haar hele huis door ragt met een handschoen aan de ene hand en Kaatjes apparaat aan de andere
[..]
Fotobewijs! Onder spoiler voor als ze groot zijn. Op de laatste foto met zonnebril voor size reference, en op de na foto's is de witbalans geloof ik wat anders dus het lijkt ineens een heel andere kleur
Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hans heeft ook zo'n mandje. Het kussentje heeft een knoop in het midden. Dat is dé plek voor haren, als een navel. "Vergeet je niet om Hans' navel te stofzuigen?" is hier een normale vraag.Spoilers!
Ach, hoe vreselijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Nu hoeft Bram in elk geval niet meer uit pure armoe op zn broer te gaan zitten omdat de mandjes vol haar zitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lunch regelmatig in het hotel ernaast.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef AnneX het volgende:
Wij gingen op het terras eten en een ijsje toe op de Markt in Wijk bij Duurstede.
Wijks kersenijsSmul smul.
Ook al Wijks kersenijs geproefd?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lunch regelmatig in het hotel ernaast.
Distelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:22 schreef sigme het volgende:
Compleet ongerelateerd aan welke verhaallijn dan ook: pluizige distels.
[ afbeelding ]
Risico = Kans x Impactquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Het stokpaardje van die andere Duitser is rijst. En dan met name Bacillus cereus die er in zou kunnen voorkomen.
En dan heel misschien, maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien tot een dodelijke voedselvergiftiging zou kunnen komen.
Dank voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het soort tenenkrommende journalistiek van de NOS waar ik me al heel lang mateloos aan erger.
https://nos.nl/video/2485(...)est-andere-producten
Henk en Ingrid hebben een mening over de prijs van vis en een vishandelaar geeft commentaar.
Echt, wat een triestheid.
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:32 schreef Morgane89 het volgende:
Ieuw, ik deed net per ongeluk de tandpasta van m'n peuter op m'n tandenborstel. De 'fruitige smaak' is wel erg chemisch
Ik weet nog dat er vroeger een aflevering van Willem Wever was over tandpasta en dat er toen colasmaak werd genoemd. Heeft me altijd geïntrigeerd, maar nooit gevonden in de winkel![]()
Hahaha, geen idee. Die ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?
Dat was ook zo smerig chemisch, maar nog toch lekker genoeg om de tandpasta gewoon op te eten…
tja, waarom tandpasta voor volwassenen eigenlijk altijd (peper)munt is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?
Dat was ook zo smerig chemisch, maar nog toch lekker genoeg om de tandpasta gewoon op te eten…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |