Dank voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het soort tenenkrommende journalistiek van de NOS waar ik me al heel lang mateloos aan erger.
https://nos.nl/video/2485(...)est-andere-producten
Henk en Ingrid hebben een mening over de prijs van vis en een vishandelaar geeft commentaar.
Echt, wat een triestheid.
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:32 schreef Morgane89 het volgende:
Ieuw, ik deed net per ongeluk de tandpasta van m'n peuter op m'n tandenborstel. De 'fruitige smaak' is wel erg chemisch
Ik weet nog dat er vroeger een aflevering van Willem Wever was over tandpasta en dat er toen colasmaak werd genoemd. Heeft me altijd geïntrigeerd, maar nooit gevonden in de winkel![]()
Hahaha, geen idee. Die ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?
Dat was ook zo smerig chemisch, maar nog toch lekker genoeg om de tandpasta gewoon op te eten…
tja, waarom tandpasta voor volwassenen eigenlijk altijd (peper)munt is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaat de kindertandpasta in de smaken aardbei en banaan, met de olifantjes op de tube, nog?
Dat was ook zo smerig chemisch, maar nog toch lekker genoeg om de tandpasta gewoon op te eten…
Gevonden!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:47 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahaha, geen idee. Die ben ik nog nooit tegengekomen.
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tja, waarom tandpasta voor volwassenen eigenlijk altijd (peper)munt is...
Zonder muntquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder kan niet tegen de muntsmaak, dat doet pijn aan haar slijmvliezen. Maar het is dus echt ontzettend moeilijk tandpasta zónder te krijgen. Vroeger had ze Paradontax, maar die wil ze ook niet meer.
Ze heeft nu iets van een kruidenpasta met mango. Bij de natuurwinkel vandaan. Het is wel te krijgen! Alleen tov 50 soorten met munt/menthol vind je eens 1 zonderquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog één oude paradontax dacht ik. Ben je (je moeder) daarmee geholpen @:Isabeau? Dan kan ik even opzoeken en de verpakking foto maken zodat je kan checken of het idd de 'goede' is. Ik vind hem wel lekker, maar ben er niet per se enorm aan gehecht, ik wissel ook af met sensodyne.
Mn broertje is de dodentocht aan het lopen voor een goed doel. Gisteren 21.09 gestart, om 8:12 had hij er 60.1 km op zitten. Nog 39.9 te gaan.. hij liever dan ik
Nou, die Elmex heb ik echt nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zonder munt
https://www.druantia.be/p(...)-citroengras-gember/
Zonder mentol
https://www.elmex.nl/prod(...)thol-free-toothpaste
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:17 schreef sigme het volgende:
Liefste is weer uit werken, dus ik maakte weer meeneemeten voor hem, waaronder pastasalade. Gezien alle angstaanjagende posts over de verlammende effecten van huisgemaakte pastasalade op het middenrif heb ik daar nu maar even wat over bijgelezen.
[..]
Ik denk dat ik uit de buurt blijf van Poolse Mexicaanse saus en oplossoep, maar dat ik de gevaren van pastasalade en opgewarmde rijst met een korreltje zout neem.
Ik zou daar 168 uur over doen ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:49 schreef Isabeau het volgende:
En 100 km wandelenHoelang verwacht jij daar over te doen en doen daar nou veel mensen aan mee, @:vlindertje89
Goed tempo overigens. Dat loop ik ook wel, maar ik zou ook wel graag willen rusten en dat is dan wel funest voor je gemiddelde
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:55 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zou daar 168 uur over doen ofzo![]()
Als hij op het tempo van zn laatste stuk door blijft lopen, is 'ie over iets meer dan 7 uur binnen. De bedoeling is dat ze het binnen 24u lopen. Ze lopen dus ook de hele nacht door.
En een stuk meer mensen dan je denkt.. zo'n 13.000
13000quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou daar 168 uur over doen ofzo![]()
Als hij op het tempo van zn laatste stuk door blijft lopen, is 'ie over iets meer dan 7 uur binnen. De bedoeling is dat ze het binnen 24u lopen. Ze lopen dus ook de hele nacht door.
En een stuk meer mensen dan je denkt.. zo'n 13.000
Ik heb deze week nog gebakken rijst gemaakt van rijst van de dag er voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het overigens wel prettig om te lezen dat ik niet de enige was die zich toch een beetje zorgen maakte over de pasta/rijst restjes in koelkast/vriezer enzo de laatste tijd
Niet dat ik nu ineens mn pasta of rijst een nacht op het aanrecht laat staan en dan overmorgen ga opeten ofzo (dat deed ik sowieso nooit), uiteraard gewoon met normaal verstand. Maar gewoon al merken dat het niet per se zo is dat alleen ik me weer om dingen zorgen maak waar 'normale' mensen dat niet over doen is wel prettig
Haha daar verbaas ik me ook over. Ik bestelde jaar of drie geleden toen ex net weg was ook best regelmatig juist een eenpersoonsmenu (rijst + twee vleesjes) om twee dagen van te kunnen eten. En dan zette ik echt niet het bakje rijst en de bakjes vlees meteen na bord volladen met de helft in de koelkast, want nog warm. Dus dan stond dat de halve avond op de afzuigkap (veilig voor de katten) en zette ik dat als ik naar bed ging in de koelkast en warmde ik t volgende dag op. Niet eens echt heel warmquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog gebakken rijst gemaakt van rijst van de dag er voorMaar ik heb de pan rijst wel in een bad met koud water snel afgekoeld
Dat deed ik nooit.
Op die website van het Voedingscentrum die sigme hier boven aanhaalde staat dus gewoon dat je NIETS van een Chin Ind Rest opnieuw moet opwarmenWeten ze bij dat Voedinsgcentrum wel hoevéél je krijgt?!
Joh, je deed het nog heel erg goed! Mijn vader laat dat rustig op het aanrecht staan tot de volgende dagquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha daar verbaas ik me ook over. Ik bestelde jaar of drie geleden toen ex net weg was ook best regelmatig juist een eenpersoonsmenu (rijst + twee vleesjes) om twee dagen van te kunnen eten. En dan zette ik echt niet het bakje rijst en de bakjes vlees meteen na bord volladen met de helft in de koelkast, want nog warm. Dus dan stond dat de halve avond op de afzuigkap (veilig voor de katten) en zette ik dat als ik naar bed ging in de koelkast en warmde ik t volgende dag op. Niet eens echt heel warmgewoon even de kou eraf bij de rijst en dan vond ik het wel prima.. zeker geen 5 minuten 85 graden iig
![]()
Al was dat wel gekookte witte rijst, misschien dat ze dat wel vers doen? Geen nasi of gebakken rijst ofzo. Maar dan nog deed ik het dus niet snel terugkoelen en koelkast in ofzo.
Al moet ik wel zeggen dat ik daar ook twee keer een beetje last van had gehad en daarna niet meer besteld heb. Maar ik ben natuurlijk nogal sensitief voor buik-over-de-zeik, dus dat was dan gewoon een beetje gerommel in mn buik en/of beetje buikpijn, niet meer dan dat.
Ja, hier moet ik dan toch even een lans breken voor de verdachtmakingsbrigade: de echt gevaarlijke gifstof ruik/zie/proef/voel je niet. Da's nou net de pest ervanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:52 schreef yinu het volgende:
en ik eet sowieso niet echt dingen die verdacht ruiken/smaken/eruit zien
Ik zal niet ontkennen dat ik het ook wel eens vergeten ben in de koelkast te zettenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, je deed het nog heel erg goed! Mijn vader laat dat rustig op het aanrecht staan tot de volgende dag
Als mijn buik al protesteert (flinke diarree uurtje na het eten) dan is dat steevast nadat ik uit eten ben geweest en dan maakt het niet eens gek veel uit waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |