Ik wilde de OP updaten, maar ik mag em blijkbaar niet meer aanpassen.quote:Op zondag 3 december 2023 14:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wilde alvast de OP een update geven met de gebeurtenissen van dit jaar (best veel..), en stuitte op deze mooie site, die goed up-to-date is.
https://ufotimeline.com/
[ link | afbeelding ]
De vraag is, wie heeft hier baat bij? Defensie?quote:Op maandag 4 december 2023 22:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Schumer maakt duidelijk dat enkele republikeinen zijn amendement willen blokkeren. Het is volgens hem een 'common sense bipartisan' wetgeving die om meer openheid rond UAP vraagt. De overheid moet volgens hem opener zijn in wat ze wel en niet weten, het volk is nieuwsgierig. Het risico op desinformatie is groot als ze niet meer openheid geven.
Op het eind klinkt het alsof het al bijna een gelopen zaak is?![]()
[ twitter ]
Over en uit voor het amendement dus volgens Coulthart.
Kut.
[ twitter ]
Speculatie: de private partijen waarvan wordt geclaimd dat ze in het bezit zijn van geborgen UAP's?quote:Op maandag 4 december 2023 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is, wie heeft hier baat bij? Defensie?
Het boeit mensen niks omdat er simpelweg geen goed en tastbaar bewijs is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:36 schreef Simmertje het volgende:
Grootste probleem zit in het feit dat het 98% van de bevolking niet boeit en daarnaast ook niet wordt opgepikt door de echt grote media. Kijk alleen dit topic al, we posten hier met misschien 4-5 mensen terwijl er echt wel hele gekke dingen gebeuren momenteel.
Eens, je zou eigenlijk een Roswellincident moeten hebben in een dichtbevolkt gebied. Op een paar militaire beelden na zijn het allemaal vage filmpjes, helpt niet mee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het boeit mensen niks omdat er simpelweg geen goed en tastbaar bewijs is.
Ik durf te zeggen dat wanneer er daadwerkelijk een UFO/UAP neerstrijkt in hartje amsterdam, of wanneer er publieke meetings zijn tussen wereldleiders en aliens, dat het opeens wel begint te spelen.
Sorry, maar er zijn al 8 topics over volgeschreven hier en ontelbare over dit onderwerp in andere subfora. Hoe leeft dit precies niet?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:36 schreef Simmertje het volgende:
Grootste probleem zit in het feit dat het 98% van de bevolking niet boeit en daarnaast ook niet wordt opgepikt door de echt grote media. Kijk alleen dit topic al, we posten hier met misschien 4-5 mensen terwijl er echt wel hele gekke dingen gebeuren momenteel.
probleem is dat er grotere problemen dichter aan het bed te vinden zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:36 schreef Simmertje het volgende:
Ik had vroeger een boek over de 'mysteries of the world' (big foot, ufo's etc etc). Bijna alles wat daar in staat is al honderden keren gedebunked.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het boeit mensen niks omdat er simpelweg geen goed en tastbaar bewijs is.
Ik durf te zeggen dat wanneer er daadwerkelijk een UFO/UAP neerstrijkt in hartje amsterdam, of wanneer er publieke meetings zijn tussen wereldleiders en aliens, dat het opeens wel begint te spelen.
8 topics volgeschreven door een klein aantal mensen. Wat ik probeerde te zeggen is dat er pas echt politieke druk ontstaat zodra dit een onderwerp breder bekend is. Op dit moment boeit het kennelijk een groot deel van de wereld niet waardoor mensen met macht en geld het makkelijker kunnen benvloeden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn al 8 topics over volgeschreven hier en ontelbare over dit onderwerp in andere subfora. Hoe leeft dit precies niet?
Weet je wat nauwelijks leeft hier? interessante wetenschappelijke onderwerpen.
Meer dan 8 topics want dit liep al in TRU, in BNW en elders. Verder.. politieke druk op wat? Op het gegeven dat mensen wat gezien hebben waarvan ze aannemen dat het vliegende ET’s zijn?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
8 topics volgeschreven door een klein aantal mensen. Wat ik probeerde te zeggen is dat er pas echt politieke druk ontstaat zodra dit een onderwerp breder bekend is. Op dit moment boeit het kennelijk een groot deel van de wereld niet waardoor mensen met macht en geld het makkelijker kunnen benvloeden.
Misschien moet de Senate Majority Leader eens uitleggen waarom hij wetgeving introduceert om buitenaards materiaal te onteigenen bij private bedrijven bijvoorbeeld. "Biological evidence of non-human intelligence" zoals het in het wetsvoorstel wordt genoemd. Vind ik wel iets waar je vragen over zou mogen stellen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geef dit eens concreet vorm? Wie moet wat zeggen, wie moet wie bij het jasje pakken?
Je weet best dat de topics in TRU en BNW aanzienlijk verschillen met dit topic. Daarnaast weet je ook best dat deze discussie niet gaat over "vliegende ET's" maar veel breder gezien moet worden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Meer dan 8 topics want dit liep al in TRU, in BNW en elders. Verder.. politieke druk op wat? Op het gegeven dat mensen wat gezien hebben waarvan ze aannemen dat het vliegende ET’s zijn?
Geef dit eens concreet vorm? Wie moet wat zeggen, wie moet wie bij het jasje pakken?
Als ik ditgeen dat exact zo zou moeten heten in je deel tussen quotehaakjes zoek op google vindt ik daar niets bij. Zijn dit twee onderwerpen verenigd? Heb je een bron naar precies dat, toevallig?quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:40 schreef Naqin het volgende:
Biological evidence of non-human intelligence
sorry, tussen disclosure in truth en BNW en hier zit niet veel verschil.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je weet best dat de topics in TRU en BNW aanzienlijk verschillen met dit topic. Daarnaast weet je ook best dat deze discussie niet gaat over "vliegende ET's" maar veel breder gezien moet worden.
M'n vraag staat nog.quote:Politieke druk op openheid van zaken wat betreft dingen die in het luchtruim gebeuren. Het is op zijn minst verdacht dat er zoveel moeite wordt gedaan om deze openheid van zaken tegen te houden. Wanneer een groot deel van de politiek het wil, maar een paar mensen dit blokkeren dan vraag ik mij af wat er te verbergen valt.
https://www.democrats.senate.gov/imo/media/doc/uap_amendment.pdfquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:46 schreef Beathoven het volgende:
Wanneer zoveel mensen naar buiten treden, personen die daarnaast behoorlijk hoge functies hebben gehad dan zou ik op zijn minst een onderzoek willen. Hierbij zou dit amendment juist een goed begin zijn, alleen al voor het beschermen van deze mensen. Wie weet zijn we dan eindelijk ook van deze eeuwige discussie af. Als er niets te verbergen valt qua buitenaards leven, waarom zo moeilijk doen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
sorry, tussen disclosure in truth en BNW en hier zit niet veel verschil.
[..]
M'n vraag staat nog.
Jij zit op de troon en hebt het speelveld, Wat zou jij politiek ondernemen met wat ooggetuigewaarnemingen uit het verleden?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:49 schreef Simmertje het volgende:
okay, In het hypothetische geval dat men voor het allereerst buitenaardse intelligentie zou vinden, dan wordt dat eerst onderzocht voor het de wereld ingeslingert wordt. Is dat het punt?quote:57
BAG23A78 JDP S.L.C.
date of the preceding report under this sub-1
section.2
(5) NOTICE.—At least 90 calendar days before3
completing its work, the Review Board shall provide4
written notice to the President and Congress of its5
intention to terminate its operations at a specified6
date.7
(6) BRIEFING THE ALL-DOMAIN ANOMALY RES-8
OLUTION OFFICE.—Coincident with the provision in9
paragraph (5), if not accomplished earlier under10
paragraph (4), the Review Board shall brief the All-11
domain Anomaly Resolution Office established pur-12
suant to section 1683 of the National Defense Au-13
thorization Act for Fiscal Year 2022 (50 U.S.C.14
3373), or its successor, as subsequently designated15
by Act of Congress, on the Controlled Disclosure16
Campaign Plan, classified appendix, and postponed17
disclosures.18
SEC. ll10. DISCLOSURE OF RECOVERED TECHNOLOGIES19
OF UNKNOWN ORIGIN AND BIOLOGICAL EVI-20
DENCE OF NON-HUMAN INTELLIGENCE.21
(a) EXERCISE OF EMINENT DOMAIN.—The Federal22
Government shall exercise eminent domain over any and23
all recovered technologies of unknown origin and biological24
evidence of non-human intelligence that may be controlled25
58
BAG23A78 JDP S.L.C.
by private persons or entities in the interests of the public1
good.2
(b) AVAILABILITY TO REVIEW BOARD.—Any and all3
such material, should it exist, shall be made available to4
the Review Board for personal examination and subse-5
quent disclosure determination at a location suitable to the6
controlling authority of said material and in a timely man-7
ner conducive to the objectives of the Review Board in ac-8
cordance with the requirements of this title.9
(c) ACTIONS OF REVIEW BOARD.—In carrying out10
subsection (b), the Review Board shall consider and render11
decisions—12
(1) whether the material examined constitutes13
technologies of unknown origin or biological evidence14
of non-human intelligence beyond a reasonable15
doubt;16
(2) whether recovered technologies of unknown17
origin, biological evidence of non-human intelligence
De ene heeft space debris gezien, de andere heeft een geheim testvliegtuig gezien (de stealth fighter was ooit een UFO en als zodanig gerapporteerd) een ander een zeldzaam weersfenomeen als bolbliksem etc.Etc etc etc etc.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wanneer zoveel mensen naar buiten treden, personen die daarnaast behoorlijk hoge functies hebben gehad dan zou ik op zijn minst een onderzoek willen. Hierbij zou dit amendment juist een goed begin zijn, alleen al voor het beschermen van deze mensen. Wie weet zijn we dan eindelijk ook van deze eeuwige discussie af. Als er niets te verbergen valt qua buitenaards leven, waarom zo moeilijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |