De typische blanke boomer man weer, helaas. Echt helemaal klaar hiermee.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Disclosure cancelled..
[ twitter ]
Jammer, maar ik geloof heilig dat de strijd verder gaat. Het komt vanzelf wel weer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Disclosure cancelled..
[ twitter ]
Dat kan wel, maar gebeurt niet.quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef Dutch_view het volgende:
Men kan toch ook informatie delen buiten alle commissies om?
Waarom moet alles weer vertragen als enkele leden dwars liggen
Zie nog niets definitiefs langskomen. Wel paar lieden met hopium (het kan nog..), maar heb er weinig vertrouwen meer in.quote:Op maandag 27 november 2023 20:21 schreef NoFoksGiven het volgende:
Is er al duidelijkheid, of het nu is getorpedeerd of dat er toch genoeg support blijkt?
Dat is dus het artikel waar 'Buckle. The. Fuck. Up' over ging.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:51 schreef Simmertje het volgende:
CIA's secret office has conducted UFO retrieval missions on at least NINE crash sites around the world, whistleblowers reveal
A secretive CIA office has been coordinating the retrieval of crashed UFOs around the world for decades, multiple sources told DailyMail.com.
One source said that at least nine apparent 'non-human craft' have been recovered by the US government – some wrecked from a crash, and two completely intact.
Three sources briefed on those alleged top secret operations told DailyMail.com that the Office of Global Access (OGA), a wing of the Central Intelligence Agency's Science and Technology Directorate, has played a central role since 2003 in orchestrating the collection of what could be alien spacecraft.
The three sources, who spoke on condition of anonymity to avoid reprisals, have all been briefed by individuals involved in those alleged UFO retrieval missions.
Though the shocking claims sound like they come from a science fiction novel, they are part of a growing body of evidence suggesting the US government could indeed be hiding advanced vehicles that were not made by humans.
Zie link voor het hele artikel:
https://www.dailymail.co.(...)-whistleblowers.html
De CIA is de facilitator om het leger naar welke plek ook te brengen zodat zij de berging kunnen doen.quote:The source said the CIA has a 'system in place that can discern UFOs while they're still cloaked,' and that if the 'non-human' craft land, crash or are brought down to earth, special military units are sent to try to salvage the wreckage.
Nadeel van het artikel is dat het gebaseerd is op drie bronnen die anoniem willen blijven, omdat ze bang zijn voor represailles. Maar Chris Sharp vind ik in de regel een aardig goede journalist op dit onderwerp:quote:Sources said the CIA office then often hands the wreckage or material over to private aerospace contractors for analysis, where it is not subject to rigorous government audits and can be shielded with protections for trade secrets.
quote:'The American public has a right to learn about technologies of unknown origins, non-human intelligence, and unexplainable phenomena.'
Voor de faam doen ze het dan in ieder geval niet. Zou ook wel weten of ze geld krijgen van de media, dan valt ook het argument geld weg namelijk. Boeiende tijd wel., dit is of de grootst georganiseerde scam tot nu toe of het is gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat is dus het artikel waar 'Buckle. The. Fuck. Up' over ging.
Volgens het artikel is de Office of Global Acces (OGA) van de CIA sinds 2003 dus betrokken bij tenminste 9 bergingen van UFO's, waarvan twee nog compleet intact.
Opmerkelijke quote over onzichtbare (cloaked) UFO's, waarop de CIA schijnbaar iets heeft gevonden om ze toch te kunnen spotten.
[..]
De CIA is de facilitator om het leger naar welke plek ook te brengen zodat zij de berging kunnen doen.
Vervolgens gaat het materiaal naar luchtvaartbedrijven om uit zicht van congress te houden.
[..]
Nadeel van het artikel is dat het gebaseerd is op drie bronnen die anoniem willen blijven, omdat ze bang zijn voor represailles. Maar Chris Sharp vind ik in de regel een aardig goede journalist op dit onderwerp:
[ twitter ]
Ik zie niet in hoe zo'n decennialange scam mogelijk zou zijn. Bovendien, met welke reden?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Voor de faam doen ze het dan in ieder geval niet. Zou ook wel weten of ze geld krijgen van de media, dan valt ook het argument geld weg namelijk. Boeiende tijd wel., dit is of de grootst georganiseerde scam tot nu toe of het is gewoon de realiteit.
Misschien dat wat meer mensen dat geloven dan hier, maar het is bepaald niet zo dat "we zijn niet alleen" de algemeen geaccepteerde gedachte is onder de reguliere mensen, ook daar nietquote:Op maandag 20 november 2023 09:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
in de Latijns Amerikaanse landen is het simpelweg aangenomen als feit dat we niet alleen zijn.
Het beeld is toch zeker grotendeels dat we niet alleen zijn, er wordt veel opener over meldingen gesproken, menig land/streek heeft verhalen. Bijv. de Mexicaanse hearings afgelopen tijd, worden alleen vanuit Westerse blik belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat wat meer mensen dat geloven dan hier, maar het is bepaald niet zo dat "we zijn niet alleen" de algemeen geaccepteerde gedachte is onder de reguliere mensen, ook daar niet
Nou ja, waren dat niet die hearings waar die soort Barbiepoppetjes getoond werden, onder leiding van een erkend fraudeur? Het is niet zo dat wij dat allemaal belachelijk vonden en de gemiddelde Latijns-Amerikaan dacht "oh dat is echt, ik geloof dat!"quote:Op woensdag 29 november 2023 08:15 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Het beeld is toch zeker grotendeels dat we niet alleen zijn, er wordt veel opener over meldingen gesproken, menig land/streek heeft verhalen. Bijv. de Mexicaanse hearings afgelopen tijd, worden alleen vanuit Westerse blik belachelijk gemaakt.
En waar we nog niets concreets van gezien hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En hoe bizar deze claims ook zijn.. we leven inmiddels in een wereld waarin de leider van de Amerikaanse senaat (Schumer) in juli van dit jaar nog zei:
[..]
Nee, echt niet iedereen maar ondanks dat wordt er wel serieus onderzoek gedaan én uitgenodigd tot onderzoek. De tweede hearring heeft aanzienlijk minder shitstorm opgeleverd. Maussan heeft inderdaad geen beste reputatie, maar is daar nog wel iets gerespecteerd en nodigt (dit keer welquote:Op woensdag 29 november 2023 08:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, waren dat niet die hearings waar die soort Barbiepoppetjes getoond werden, onder leiding van een erkend fraudeur? Het is niet zo dat wij dat allemaal belachelijk vonden en de gemiddelde Latijns-Amerikaan dacht "oh dat is echt, ik geloof dat!"
Gister nog thatUFOPodcast geluisterd, waarin Steve Basset de Schumer amendment uiteenzet, en toelicht waarom het misschien geen ramp is als er bepaalde elementen niet in de bill komen. Een aanrader om bijgepraat te worden over de amendment.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En hoe bizar deze claims ook zijn.. we leven inmiddels in een wereld waarin de leider van de Amerikaanse senaat (Schumer) in juli van dit jaar nog zei:
[..]
Nou ja, ik weet in elk geval zeker dat het onder de reguliere Braziliaanse bevolking totaal niet leeft, net zoals hier in Nederland, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wél mee bezig zijn (ook dat, net als hier).quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Nee, echt niet iedereen maar ondanks dat wordt er wel serieus onderzoek gedaan én uitgenodigd tot onderzoek. De tweede hearring heeft aanzienlijk minder shitstorm opgeleverd. Maussan heeft inderdaad geen beste reputatie, maar is daar nog wel iets gerespecteerd en nodigt (dit keer wel) uit tot onderzoek van hetgeen hij heeft geclaimd.
Verdiep je zelf ook in de Braziliaanse geschiedenis op dit vlak, of bijvoorbeeld hetgeen nu in Peru lijkt te spelen.
Kan genoeg voorbeelden geven van decennialange scams hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe zo'n decennialange scam mogelijk zou zijn. Bovendien, met welke reden?
Als ik hierboven zie dat het nu nog voornamelijk figuren als Tucker Carlson zijn die zich er mee bemoeien dan krijg ik ook wat kriebels. Wil dan ook niet uitsluiten dat er gewoon een heel andere agenda achter deze onthullingen zit. Ook het bericht van gisteren is weer gepubliceerd door een bedenkelijke krant (niveau Telegraaf/hart van Nederland).quote:Op woensdag 29 november 2023 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet in elk geval zeker dat het onder de reguliere Braziliaanse bevolking totaal niet leeft, net zoals hier in Nederland, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die er wél mee bezig zijn (ook dat, net als hier).
Bedoel ik allemaal niet negatief trouwens he, ik vind het zelf allemaal wel interessant (behalve dat met die Barbiepoppen in Mexico, dat heeft mijns inziens de hele boel flink wat jaren terug gezet, omdat het de hele 'beweging' eigenlijk belachelijk heeft gemaakt). Hoe meer er van gerespecteerde mensen naar buiten komt (dus niet mensen als Maussan), hoe mooier ik dat zelf ook vind, in de hoop dat we ooit - ergens in de komende decennia - wellicht voor het eerst wat daadwerkelijk bewijs gaan zien. Het is alleen nog vrijwel overal ter wereld vrij obscuur onder de reguliere bevolking, ook op forum.fok.com.br zullen ze een BNW-achtig hoekje hebben waar dit besproken wordt, ipv in de algemene fora, om het zo maar te zeggen
Wat ik niet begrijp is waarom andere landen gecrashte Ufo's zo gewillig aan de Amerikanen overhandigen? Waarom houden deze landen het niet zelf om er zelf enorm voordeel en voorsprong uit te halen (denk aan op het gebied van technologie, wetenschap, militair-industrieel complex, ruimtevaart, energie, enz.)? Ik zag het ook in de docu over de gecrashte Ufo in Brazilië waar alles aan de Amerikanen werd overhandigd.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:51 schreef Simmertje het volgende:
CIA's secret office has conducted UFO retrieval missions on at least NINE crash sites around the world, whistleblowers reveal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |