abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211358908
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:28 schreef byah het volgende:
Alsof er een soort masterplan achter deze onthullingen zit, dat is natuurlijk totaal onrealistisch.
Wat zit er volgens jou achter deze 'onthullingen'?
I want to believe...
pi_211360584
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Wat zit er volgens jou achter deze 'onthullingen'?
Ik denk niet dat er per se iet achter zit. Ik denk wel dat een aantal mensen achter de schermen, waaronder dus Mellon, dingen gezien hebben die echt buitengewoon zijn. En vanuit het perspectief van nationale veiligheid, bijvoorbeeld near misses met straaljagers, moet dit wel transparant zijn. En dus ook voor het publiek.

Denk niet dat disclosure een ding is, maar het kan zeker een ding worden als de buitenaadse hypothese daadwerkelijk waar blijkt te zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211365663
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:28 schreef byah het volgende:
Alsof er een soort masterplan achter deze onthullingen zit, dat is natuurlijk totaal onrealistisch.
Waarom is dat "natuurlijk totaal onrealistisch"?
pi_211372029
David Grusch bij Joe Rogan. Vanavond in bed even die podcast aan.
  dinsdag 21 november 2023 @ 20:26:59 #205
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211372467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Nice, ga ik ook zeker luisteren!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_211380043
Het is geen podcast voor even, ben al bijna 1 uur en 3 kwartier onderweg.
Wat een podium voor dit onderwerp, Rogan is zo groot, ik denk dat veel mensen zich ontzettend gaan verbazen over hetgeen wordt besproken. Hopelijk leidt dit meer media coverage voor het onderwerp.
Aan de andere kant, de gemiddelde luisteraar van Rogan heeft zich al mogen verbazen over Mellon, Bob Lazar, Knapp. Corbell, waar het over dit onderwerp gaat en dat heeft volgens mij ook niet zoveel impact gehad, buiten dat het langzaam past in de publieke opinie en men gewend raakt aan het onderwerp (soft disclosure?)...
I want to believe...
pi_211383303
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 12:37 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het is geen podcast voor even, ben al bijna 1 uur en 3 kwartier onderweg.
Wat een podium voor dit onderwerp, Rogan is zo groot, ik denk dat veel mensen zich ontzettend gaan verbazen over hetgeen wordt besproken. Hopelijk leidt dit meer media coverage voor het onderwerp.
Aan de andere kant, de gemiddelde luisteraar van Rogan heeft zich al mogen verbazen over Mellon, Bob Lazar, Knapp. Corbell, waar het over dit onderwerp gaat en dat heeft volgens mij ook niet zoveel impact gehad, buiten dat het langzaam past in de publieke opinie en men gewend raakt aan het onderwerp (soft disclosure?)...
Bob Lazar vind ik maar een vreemde vogel. Hij is een beetje woo woo. Knapp & Corbell deliveren helemaal niks, alleen talk.

Mellon vond ik echt een van de beste gasten omtrent dit onderwerp.
pi_211383685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond hem tegenvallen. Hij heeft ook niet echt een prettige stem om naar te luisteren.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_211383904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 18:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik vond hem tegenvallen. Hij heeft ook niet echt een prettige stem om naar te luisteren.
Typische Amerikaan hé. Zo zijn ze heel erg veel daar.
pi_211384116
Ik was in slaap gevallen, vanavond maar weer JRE proberen.
pi_211393624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Mellon
pi_211394032
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 17:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bob Lazar vind ik maar een vreemde vogel. Hij is een beetje woo woo. Knapp & Corbell deliveren helemaal niks, alleen talk.

Mellon vond ik echt een van de beste gasten omtrent dit onderwerp.
Ik vind het Lazar verhaal fascinerend, het lijkt naarmate de jaren verstrijken steeds minder vergezocht.
Knapp is een onderzoeker van het eerste uur, Knapp en Corbell zitten echt wel stevig in de info, hebben goede contacten en helpen disclosure verder. Ben het niet met je eens wat dat betreft.

Mellon kunnen we het allemaal over eens zijn!
I want to believe...
pi_211398631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 09:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Waarom is dat "natuurlijk totaal onrealistisch"?
Stel dat er een supergeheim programma is waar al jaren lang een handjevol mensen weet van heeft, dan zou het toch totaal onrealistisch zijn dat A) er mensen uit deze groep publiekelijk zaken lekken op persoonlijke noot en B) dit supergeheime programma dan blijkbaar enorm faalt om dit te voorkomen.
pi_211402246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 07:45 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik vind het Lazar verhaal fascinerend, het lijkt naarmate de jaren verstrijken steeds minder vergezocht.
Knapp is een onderzoeker van het eerste uur, Knapp en Corbell zitten echt wel stevig in de info, hebben goede contacten en helpen disclosure verder. Ben het niet met je eens wat dat betreft.

Mellon kunnen we het allemaal over eens zijn!
Corbell & Knapp lopen constant te teasen dit en dat. En laatst kregen we weer een super onduidelijke UFO foto. Dat is ontzettend teleurstellend.
pi_211406908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Corbell & Knapp lopen constant te teasen dit en dat. En laatst kregen we weer een super onduidelijke UFO foto. Dat is ontzettend teleurstellend.
Wat niet helpt bij het wegnemen van het stigma rondom dit onderwerp. Zelf heb ik ook jarenlang dit onderwerp links laten liggen vanwege alle onzin op het internet. Dit jaar ben ik het weer gaan volgen omdat er eindelijk serieuze informatie naar buiten komt. Maar blijf op een gezonde manier sceptisch vanwege dit soort personen.
  vrijdag 24 november 2023 @ 10:43:44 #216
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211407909
Schumer amendment op losse schroeven gezet door 4 republikeinen, waaronder de nieuwe speaker Johnson en die halfdode McConnell.

twitter

Sneaky zaakjes worden blijkbaar vaker tijdens Thanksgiving weekend gedaan, want dan is er geen persaandacht voor.

-O-
  vrijdag 24 november 2023 @ 11:00:34 #217
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211408204
Eerder deze week nog wel wat coverage over de SOL bijeenkomst, van o.a. Newsweek.

twitter

Zo frusterend dat er aan de ene kant zoveel informatie vrijkomt, maar dat aan de andere kant de beweging bij de US overheid weer dicht lijkt te trekken.
pi_211408885
Wat volgens mij nog wel eens vergeten wordt, is dat Dhr. Knapp (al decennia) en Corbell erg dicht op de bal zitten, en ook, net als RossCo, korte lijnen hebben in het Pentagon, Senate (zie de boeken van Knapp, zijn track record), los van Lazar hebben ze toch echt wel namen en info naar buiten gebracht.
I want to believe...
pi_211415141
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 10:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Schumer amendment op losse schroeven gezet door 4 republikeinen, waaronder de nieuwe speaker Johnson en die halfdode McConnell.

[ twitter ]

Sneaky zaakjes worden blijkbaar vaker tijdens Thanksgiving weekend gedaan, want dan is er geen persaandacht voor.

-O-
Typisch, maar ik verwacht er ook niet heel veel van.
pi_211415151
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wat volgens mij nog wel eens vergeten wordt, is dat Dhr. Knapp (al decennia) en Corbell erg dicht op de bal zitten, en ook, net als RossCo, korte lijnen hebben in het Pentagon, Senate (zie de boeken van Knapp, zijn track record), los van Lazar hebben ze toch echt wel namen en info naar buiten gebracht.
Hij zit wekenlang te teasen "nieuwe foto" dit en dat. En wat krijgen we? Een super onduidelijke foto. Die man verkoopt vooral zichzelf.
pi_211415310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij zit wekenlang te teasen "nieuwe foto" dit en dat. En wat krijgen we? Een super onduidelijke foto. Die man verkoopt vooral zichzelf.
Ja in die zin snap ik wat je zegt. Ik heb dan ook wat meer respect voor Knapp, maar die nu dus soort van Corbell onder zn hoede neemt.
I want to believe...
pi_211415315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 11:00 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Eerder deze week nog wel wat coverage over de SOL bijeenkomst, van o.a. Newsweek.

[ twitter ]

Zo frusterend dat er aan de ene kant zoveel informatie vrijkomt, maar dat aan de andere kant de beweging bij de US overheid weer dicht lijkt te trekken.
Bizar dat het zo onder de radar weet te blijven, hopelijk nemen genoeg Amerikanen de moeite om hun vertegenwoordiging te mailen/bellen.
I want to believe...
pi_211423971
Weet iemand nog of De UFO's van Soesterberg docu nog beschikbaar komt voor iedereen? Die wil ik echt heel graag zien.
  zaterdag 25 november 2023 @ 23:17:40 #224
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211426616
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog of De UFO's van Soesterberg docu nog beschikbaar komt voor iedereen? Die wil ik echt heel graag zien.
Vast wel, maar voorlopig draait die nog in een aantal filmhuizen. Zal dus nog wel even duren.
  zaterdag 25 november 2023 @ 23:18:17 #225
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211426623
Disclosure cancelled..

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties