Lekker slipe.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:42 schreef xsaskiax het volgende:
Ik haak af voor vandaag, slaap lekker voor straks en tot morgen![]()
mss moet je mirthe een beetje door hebben en dat ze niet zo lief is als dat ze men wil laten geloven...quote:
Ohh maar dat heb ik wel hoor.. volg het al lang...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss moet je mirthe een beetje door hebben en dat ze niet zo lief is als dat ze men wil laten geloven...
Dat zou wel heel mooi zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat denken jullie? Morgen weer een eli?
Sas zei om de 3 dagen,maar dat klopt ook niet. Ik verwacht een grote opruiming.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog 7 eliminaties te gaan? Morgen niet, denk ik. Sasha had het over volgende week weer twee. Maar wie weet.
Ja zei Sas. Las ik zelfs op facebook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sas zei om de 3 dagen,maar dat klopt ook niet. Ik verwacht een grote opruiming.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
wat betreft tt heb ik nog een mooie ,veel beloven doet de zotte in glorie geloven
Laat ze eens flink schrikken daar in de loods, vandaag 2 eliminatie's. Dat schud ze ff wakkerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog 7 eliminaties te gaan? Morgen niet, denk ik. Sasha had het over volgende week weer twee. Maar wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |