Dat is zeker waar. Waarschijnlijk is Hamilton ook bezweken onder de druk van het moeten voorbijsteken aan Perez die herstart. Ik ben er niet minder rouwig om in ieder geval.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als Hamilton niet rechtdoor gereden was in de eerste bocht dan was het nog spannend geworden of Perez daar überhaupt gewonnen had denk ik.
Maar goed als Verstappen daar geen pech had gehad was hij daar ook 10 punten (dacht ik) op Hamilton uitgelopen, of 7 als Hamilton Perez nog voorbij gegaan was (al was dat niet waarschijnlijk met de voorsprong die de Bulls hadden op het moment van de klapband). Dan had Verstappen ruim voldoende punten gehad om 2e te mogen worden in de laatste race. Ook vind ik nog steeds dat Hamilton een zwarte vlag had moeten krijgen op Silverstone, dat was niets minder dan een aanslag.
We hebben het over het Seizoen 2021, toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Waarschijnlijk is Hamilton ook bezweken onder de druk van het moeten voorbijsteken aan Perez die herstart. Ik ben er niet minder rouwig om in ieder geval.
Silverstone heb ik niet meer over, want daarvoor is mijn bril te oranje...
Sorry dat ik de topictitel door je neus geboord heb.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef Sally het volgende:
Ik dacht al... de LaPo.. maar nog geen nieuwe
Dus had net klaarstaan de TT:Zomerstop & Komkommertijd!
(maar toen was er alsnog een nieuw topic @:RealistAtheist![]()
)
Zeker! Ik denk niet dat Hammie op dit moment heel veel druk ervaart bij het moeten voorbijsteken aan Perez.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
We hebben het over het Seizoen 2021, toch?
Even voor de duidelijkheid![]()
Whahaha - nvm! In andere subfora is het gebruikelijk dat de LaPo'ster de OP heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Sorry dat ik de topictitel door je neus geboord heb.
Het was uiteindelijk voldoende maar als je dan ziet wat Bottas voor Hamilton gedaan heeft, toch een stuk minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:29 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar minder dan Mercedes tweede seizoenshelft. Ik denk dat het alleen een wapen was in de handen van Verstappen. Dat Perez niet goed genoeg is, is inmiddels behoorlijk duidelijk, ja. Maar ik vind niet dat je hem dat heel zwaar aan kunt rekenen dat eerste jaar. Hij deed in de races waarin het écht nodig was precies wat hij moest doen.
Bottas pakte dat jaar gewoon 4 poles. HAM 5 en Verstappen 10. Dat zegt ook al redelijk wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk voldoende maar als je dan ziet wat Bottas voor Hamilton gedaan heeft, toch een stuk minder.
Motoren uitproberen in raketstand, beetje bowlen en sowieso beter kwalificeren.
Dit jaar maakt het allemaal niet zoveel uit maar stel dat het volgend jaar de anderen of 1 team wel lukt om dichterbij te komen, dan is een wingman die wat beter presteert dan hij mooi meegenomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi dus dat Perez ervoor heeft gezorgd dat de Nederlanders de beste tv van hun leven hebben gekregen.
Eens. Goede reden voor de hoge Red Bull boys om alvast verder te kijken. Piastri zoemde laatst al rond. Hopelijk wordt het wel iemand die het Max ook daadwerkelijk moeilijker maakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit jaar maakt het allemaal niet zoveel uit maar stel dat het volgend jaar de anderen of 1 team wel lukt om dichterbij te komen, dan is een wingman die wat beter presteert dan hij mooi meegenomen.
Dat kan niet, want Max krijgt de beste wagen, de beste onderdelen, de beste monteurs, de beste kant van de pitboxen, het beste weer, de beste strategie, de beste banden, etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Goede reden voor de hoge Red Bull boys om alvast verder te kijken. Piastri zoemde laatst al rond. Hopelijk wordt het wel iemand die het Max ook daadwerkelijk moeilijker maakt.
Piastri schijnt qua rijstijl wel wat op hem te lijken maar of het verstandig is om het stoeltje naast Verstappen te nemen, dat denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Goede reden voor de hoge Red Bull boys om alvast verder te kijken. Piastri zoemde laatst al rond. Hopelijk wordt het wel iemand die het Max ook daadwerkelijk moeilijker maakt.
Iemand met zijn talent zou dat wel aan moeten durven lijkt mij. Als hij echt in zichzelf gelooft zal die daar niet wakker van liggen. Sterk team. Zou beter moeten zijn dan bij McLaren blijven.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Piastri schijnt qua rijstijl wel wat op hem te lijken maar of het verstandig is voor hem om het stoeltje naast Verstappen te nemen, dat denk ik dan weer niet.
Dat wel, maar ervaring is ook wel een dingetje en dat heeft hij nog niet veel in F1.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand met zijn talent zou dat wel aan moeten durven lijkt mij. Als hij echt in zichzelf gelooft zal die daar niet wakker van liggen. Sterk team. Zou beter moeten zijn dan bij McLaren blijven.
Zeker, en daarom zijn die 2 jaartjes bij McLaren uiteindelijk redelijk ideaal voor hem, mocht hij de kans krijgen om hoger te komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel, maar ervaring is ook wel een dingetje en dat heeft hij nog niet veel in F1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:35 schreef daNpy het volgende:
Nouja langs Verstappen gaan zitten kan ook zomaar een lelijke deuk in je carriere betekenen. Of niet, Daniel, Daniil, Pierre, Alex, Sergio?
Alleen Sainz komt goed weg, die rijdt nu bijFerrari
TR toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Want?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk wordt het wel iemand die het Max ook daadwerkelijk moeilijker maakt.
Is leuker voor de kijkers.quote:
Je bedoelt leuker voor jou (goh, onverwacht....). Jij weet namelijk niet wat alle andere kijkers leuker vinden.quote:
ik zou niet zo snel een uitdager weten, denk dat Hamilton niet eens zou durven vanwege het reputatie risico en Alonso gaat het ook niet redden.quote:
Zou zelf Piastri wel hoog inschatten, maar goed Lewis lijkt me ook erg gaaf.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou niet zo snel een uitdager weten, denk dat Hamilton niet eens zou durven vanwege het reputatie risico en Alonso gaat het ook niet redden.
Lewis zou het mooiste zijn, alleen niet voor Lewis zelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou zelf Piastri wel hoog inschatten, maar goed Lewis lijkt me ook erg gaaf.
Gewoon helemaal er af gooien die onzin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef THEFXR het volgende:
Ban DRS in de kwali vanaf zandvoort??
.
http://www.gptoday.com/de(...)ualifying/?fsdetails
hoeveel smeergeld heeft Mercedes nu weer over gemaakt?
Volgens mij kan dat niet in season.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef THEFXR het volgende:
.
lekker alle zooi aan het einde van het seizoen, niet elke middenin om de competitie te beïnvloeden!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon helemaal er af gooien die onzin.
Met die jurk aan het hoofd, kan alles, bye Mikeyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet in season.
Wat zou het beïnvloeden dan? Als RB het niet heeft heeft de rest het ook niet, en zijn ze alsnog een seconde sneller.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker alle zooi aan het einde van het seizoen, niet elke middenin om de competitie te beïnvloeden!
Nee want het is geen veiligheids issue.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met die jurk aan het hoofd, kan alles, bye Mikey
Ze hebben dit seizoen toch al natte/opdrogende kwalificaties gehad zonder drs, was meen ik niet echt een groot probleem voor Red Bull.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat zou het beïnvloeden dan? Als RB het niet heeft heeft de rest het ook niet, en zijn ze alsnog een seconde sneller.
Het is sowieso toch wel gebruikelijk om dit soort dingen te testen gedurende het seizoen, en eventueel volgend jaar door te voeren? (Al zou ik dan eerst eens met de trainingen beginnen maar ala)
Daarom. Misschien dat zelfs Mercedes er nog wel een groter nadeel aan heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen toch al natte/opdrogende kwalificaties gehad zonder drs, was meen ik niet echt een groot probleem voor Red Bull.
Dan gaan de zeldzame fouten wel heel erg opvallen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lewis zou het mooiste zijn, alleen niet voor Lewis zelf.
Lewis doet meequote:
Appeltje eitjequote:
Onderdeel van de contractonderhandelingenquote:
Hij zei babyface over Yuki, kan écht nietquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:17 schreef PS. het volgende:
Inb4 elk woord wat Lewis zegt breed wordt uitgemeten.
Het blijft me verbazen wat betreft Lewis & PR/Marketing. Ene keer is hij er wel, andere keer weer niet. Met Secret Santa doet hij bijvoorbeeld nooit mee, maar met andere kleine dingetjes dan weer wel.quote:
Blijkbaar kunnen ze niet lezen, want de bron (AMuS) heeft het nergens over dat dit van de FIA komt. Het enige wat ze doen is de topsnelheid vergelijken met en zonder DRS, zoals dat in België het geval was in de kwalificatie op vrijdag en zaterdag.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef THEFXR het volgende:
.
Doen ze dat vaker dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef THEFXR het volgende:
.
Dat weet Lewis ook wel, daarom heeft hij zelf ook gezegd niet in dezelfde auto te willen rijden als Maxquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lewis zou het mooiste zijn, alleen niet voor Lewis zelf.
Ik ben even kwijt wanneer en in welk verband hij dit gezegd heeft. Heb je een link of zo?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat weet Lewis ook wel, daarom heeft hij zelf ook gezegd niet in dezelfde auto te willen rijden als Max
Hou je dat niet bij dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wanneer en in welk verband hij dit gezegd heeft. Heb je een link of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |