Misschien heb je het niet gezien, maar ze hebben het besluit gewoon aangevochten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Terwijl ze in Turkije, onder de nieuwe eigenaar, toch vrij makkelijk waren met de autoriteiten volgen. Tenminste, ik heb niet gezien dat ze daar maandenlang gestreden hebben voor de vrijheid van meningsuiting die ze hier zo zwaar aanzetten.
Twitter missed the 5 :00 p.m. deadline. Although Twitter timely produced some records, its production was incomplete. After a follow-up call with the government on the next day, Twitter produced supplemental information in the early hours of February 9, 2023. Twitter denied that any penalty was "appropriate," arguing that it had acted in good faith and had substantially complied with the February 7 deadline. Twitter further argued that an incremental $200,000 sanction for the last day of noncompliance was unjustified, in light of "new search terms provided by the government".quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar ze gingen nog verder; ze verbeurden dwangsommen. Dat is niet alleen in verzet gaan, dat is nadat je in het ongelijk bent gesteld nog altijd niet voldoen aan de eis.
Afgelopen februari is Twitter nog geblokkeerd geweest in Turkije omdat ze niet wilden meewerken aan censuur. Deze discussie is afgelopen mei nog gevoerd in dit topic en daar was jij ook onderdeel van. Ik snap niet dat je dit nu weer verkondigt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat overigens ook een verandering is ten opzichte van het beleid voordat Musk de site kocht, want in 2014 is Twitter nog geblokkeerd geweest door de Turkse overheid omdat ze niet wilden meewerken aan censuur.
Jezus, wat een simplistische kijk heb jij soms op dingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:41 schreef Tijn het volgende:
Twitter: we houden ons aan de wet
De wet: de data van Trump aub
Twitter: nee
Hij legt het voor je uit in jip en janneketaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jezus, wat een simplistische kijk heb jij soms op dingen.
Ah, het incompetente huisbaasje stelt zich ineens op als een vaderfiguur. Ik, als gratis huurder, wil het graag hierbij laten. Meer hoef ik niet van je.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij legt het voor je uit in jip en janneketaal.
Bedank hem.
Wat wil men hier nou? Turkije werd genoemd, met het argument dat Twitter toen wel "makkelijk de autotiteiten/de wet volgde". Schande! Twitter boog voor censuur en ondersteunde de dictatuur van Erdogan hiermee openlijk. Lees dit topic er anders nog eens op na van afgelopen mei, dezelfde users die toen deze mening waren toebedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij legt het voor je uit in jip en janneketaal.
Bedank hem.
Dus ze verbeuren een dwangsom omdat ze niet leveren wat ze gevraagd is. Ok.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Twitter missed the 5 :00 p.m. deadline. Although Twitter timely produced some records, its production was incomplete. After a follow-up call with the government on the next day, Twitter produced supplemental information in the early hours of February 9, 2023. Twitter denied that any penalty was "appropriate," arguing that it had acted in good faith and had substantially complied with the February 7 deadline. Twitter further argued that an incremental $200,000 sanction for the last day of noncompliance was unjustified, in light of "new search terms provided by the government".
Dat gaan bubbeltwitteraars niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef Mike het volgende:
Blijkbaar is Musk de block-functie beu:
[ afbeelding ]
Oei, dan moeten sommige mensen ook gaan ervaren dat niet iedereen het roerend met ze eens is en zijn er ook tegenargumenten te lezen onder al die absolute waarheden die ze debiteren. Lastig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaan bubbeltwitteraars niet leuk vinden
Iemand van de back-end guys liet hem zien dat half Twitter hem had geblocked natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
Het limiten van replies moeten ze ook verwijderen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:24 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet dan ook het geduld hebben om elke dag weer te dealen met duizenden botsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oei, dan moeten sommige mensen ook gaan ervaren dat niet iedereen het roerend met ze eens is en zijn er ook tegenargumenten te lezen onder al die absolute waarheden die ze debiteren. Lastig.
Past niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik sla hem op voor Scrabble.
BubbelXers. Zie, Elon is wél een visionairquote:
Ik ben continu bezig met het blocken van accounts waar ik geen reet om geef. En Musk heb ik uiteraard lang gelden geblockt. Het wordt er niet prettiger op op het platform als dit doorgaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand van de back-end guys liet hem zien dat half Twitter hem had geblocked natuurlijk.
Idem, hopelijk zetten ze je blocklist automatisch over naar je mutelist. Geen zin om alle eikels voor een tweede keer te blocken/muten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik ben continu bezig met het blocken van accounts waar ik geen reet om geef. En Musk heb ik uiteraard lang gelden geblockt. Het wordt er niet prettiger op op het platform als dit doorgaat.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ergens wel bizar dat iedereen X zo ontzettend haat maar toch erop blijft zitten
Was vandaag toevallig het voorpagina-artikel in Trouw. Twee grote studies naar het gebruik van Twitter onder wetenschappers in het algemeen en onder mensen die over klimaat twitterden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ergens wel bizar dat iedereen X zo ontzettend haat maar toch erop blijft zitten, mede omdat er nog geen alternatief voor is. Had gedacht dat dat er al veel sneller zou komen, maar Threads werd gelanceerd met amper functionaliteit en Bluesky is vooralsnog invite-only.
Gelukkig heeft Twitter geen last van bots, spammers en scammers.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie het zo: zolang gewone sites zoals ons eigen FOK! geen directe embed functie hebben voor Blue Sky of Treads blijft Twitter het grootst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ergens wel bizar dat iedereen X zo ontzettend haat maar toch erop blijft zitten, mede omdat er nog geen alternatief voor is. Had gedacht dat dat er al veel sneller zou komen, maar Threads werd gelanceerd met amper functionaliteit en Bluesky is vooralsnog invite-only.
Is wel een interessant sociaal experiment gebleken. Met Reddit zag je ook iets dergelijks pasgeleden.
Dit gaat erover dat als je een app exploiteert met user-generated-content, je als exploitant gebruikers moet kunnen weren van die service als ze kwaadwillend zijn oid. “To block them from the service”quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:19 schreef Tijn het volgende:
Zou me trouwens niks verbazen als dit waar is.
[ twitter ]
Het zijn die promoted tweets. En dus reclame-inkomsten. Die veel geblokt worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Was vandaag toevallig het voorpagina-artikel in Trouw. Twee grote studies naar het gebruik van Twitter onder wetenschappers in het algemeen en onder mensen die over klimaat twitterden.
Enquête onder 9000 wetenschappers:[ afbeelding ]
Onderzoek naar 4000 mensen die over klimaat twitteren:[ afbeelding ]
Wat doet je denken dat dat niet al gebeurt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goed nieuwsNu nog alle politici en journalisten op dezelfde manier wegjagen.
Alternatief voor wat? p2p nieuws of voor discussies?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is wel een interessant sociaal experiment gebleken. Met Reddit zag je ook iets dergelijks pasgeleden.
Omdat het (nog) niet gebeurt. Duhquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat dat niet al gebeurt?
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 00:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Omdat het (nog) niet gebeurt. Duh
Pestkoppen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:50 schreef Tijn het volgende:
Hoezo “it makes no sense”? Wat moet je dan met pestkoppen doen? Ze hun gang laten gaan? Leuke ervaring heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |