Precies de reden waarom we Sneijder weg willen houden van de club. Een groot lek richting de media.quote:
Wat zei Sven, waarschijnlijk voor 12 maar zeker voor 31 augustus, laten we dan maar op het eerste hopen.quote:
Ito deze week en Sutalo pas tegen het einde?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zei Sven, waarschijnlijk voor 12 maar zeker voor 31 augustus, laten we dan maar op het eerste hopen.
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ito deze week en Sutalo pas tegen het einde?
Voor de positie van Alvarez hebben ze Tahirovic al gehaald en hebben ze vertrouwen in Vos als backup. Dat geld zal wel in de andere linies gestoken worden lijkt me.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.
Er moet echt nog een spits bij, met die Ito kan Hato linksback maar een rechtsback lijkt me ook nog wel nodig en nog wat op het middenveld. Dus een een speler of 4-5.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we alleen die twee erbij krijgen zou ik teleurgesteld zijn. Zeker omdat Kudus en Alvarez weg gaan.
Mwa. Wellicht iets meer nuance.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:43 schreef Boussaadia het volgende:
Sneijder is een debiel.
Mooi dat hij niet komt.
Die werd dan ook wel een beetje onderschat door menigeen, idem met Martinez.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:21 schreef -XOR- het volgende:
Wel geestig dat 14 maanden geleden Haller moest worden doorgeselecteerd want die deed het op zich wel aardig, maar Ajax had een spits van een hoger kaliber nodig.
Helemaal met je eens dat hij veel heeft gedaan als speler. Maar dit kinderachtige gedrag past niet bij een volwassene. Klaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Wellicht iets meer nuance.
Sneijder is iemand die meer dan 100 wedstrijden in Ajax 1 en hij heeft bijna 50 goals voor Ajax heeft gemaakt. Daarnaast 2 assists in de gewonnen CL finale van Inter en een goaltje of 30 voor Oranje en ook meer dan 100 wedstrijden, incl een WK finale.
Na zijn voetbalcarrière: veel dommigheid, rare uitspraken op TV / social media en dat hele gedoe met Utrecht is ook dubieus.
Als meneer Sneijder bereid was geweest gewoon op de toekomst te beginnen met een stage, en daar echt eens aan de slag te gaan het het trainersvak was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest en kan ik me voorstellen dat ie best wat te melden heeft (op voetbalgebied).
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven.
Tevens:
Wellicht is Bryan Roy een optie als het toch alleen maar om prestaties als speler gaat?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Sneijder is iemand die meer dan 100 wedstrijden in Ajax 1 en hij heeft bijna 50 goals voor Ajax heeft gemaakt. Daarnaast 2 assists in de gewonnen CL finale van Inter en een goaltje of 30 voor Oranje en ook meer dan 100 wedstrijden, incl een WK finale.
Na zijn voetbalcarrière: veel dommigheid, rare uitspraken op TV / social media en dat hele gedoe met Utrecht is ook dubieus.
Als meneer Sneijder bereid was geweest gewoon op de toekomst te beginnen met een stage, en daar echt eens aan de slag te gaan het het trainersvak was hij wat mij betreft meer dan welkom geweest en kan ik me voorstellen dat ie best wat te melden heeft (op voetbalgebied).
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven.
Tevens:
Jep.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die werd dan ook wel een beetje onderschat door menigeen, idem met Martinez.
Nuancequote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Tevens:
Hato is geen linksbackquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moet echt nog een spits bij, met die Ito kan Hato linksback maar een rechtsback lijkt me ook nog wel nodig en nog wat op het middenveld. Dus een een speler of 4-5.
De reden dat hij het niet onverdienstelijk deed daar is omdat de rest zo slecht is. Haal liever een linksback die iets kan in plaats van een sterke CV daar neer te zetten terwijl hij daar duidelijk niet op z'n gemak speeltquote:
Wel grappig dat selectief lezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht is Bryan Roy een optie als het toch alleen maar om prestaties als speler gaat?
wordt nergens aangegeven hem maar klakkeloos aan te nemenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:00 schreef manny het volgende:
[..]
Als Ajax de boel even on hold zet en dat Sneijder dan meteen raar gaat doen op zijn social-account bewijst, vanuit mijn optiek, alleen maar wat een risico het is om dit soort lieden te snel te veel verantwoordelijkheid te geven
En ditch dan gelijk Salah-Edine of Wijndal, 1 van de 2 moet wieberen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De reden dat hij het niet onverdienstelijk deed daar is omdat de rest zo slecht is. Haal liever een linksback die iets kan in plaats van een sterke CV daar neer te zetten terwijl hij daar duidelijk niet op z'n gemak speelt
Liever Wijndal, mja wie gaat er nog 10 miljoen voor deze speler betalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ditch dan gelijk Salah-Edine of Wijndal, 1 van de 2 moet wieberen.
Een club in Saudi-Arabie of Engelandquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Liever Wijndal, mja wie gaat er nog 10 miljoen voor deze speler betalen.
zou mooi zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een club in Saudi-Arabie of Engeland
Oh ja, dat doet me denken aan die 2 dagen deadline voor Kudus, loopt die vandaag niet af ?quote:
Eens. Bovendien je kan niet eindeloos blijven onderhandelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef Simmertje het volgende:
Helemaal prima, meer moet je ook niet willen betalen. Goed ook om een deadline te stellen, je kan niet tot fucking 31 augustus wachten.
Klopt, Zagreb zit ook alleen maar te bluffen in de hoop dat er nog een PL team komt die 30 miljoen wilt betalen. Geld hebben ze namelijk wel nodig daar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Bovendien je kan niet eindeloos blijven onderhandelen.
Ongetwijfeld is er eentje gek genoeg voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een club in Saudi-Arabie of Engeland
@freaky40 raar toneelspel dit terwijl het al rond is, toch?quote:
Freaky is onze ZKA.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
@:freaky40 raar toneelspel dit terwijl het al rond is, toch?
Daar staan er vier op het lijstje om te vertrekken dus kan me voorstellen dat ze dat niet allemaal tegelijkertijd willen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, Zagreb zit ook alleen maar te bluffen in de hoop dat er nog een PL team komt die 30 miljoen wilt betalen. Geld hebben ze namelijk wel nodig daar.
Klinkt als een mooie aanvulling voor ons FC Utrechtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:43 schreef Boussaadia het volgende:
Sneijder is een debiel.
Mooi dat hij niet komt.
Dat ben ik niet zo met je eens, voor zijn ontwikkeling is het ook goed om erbij te zijn en op die plek meters te maken, zie Ruud Krol, Frank de Boer en ook Danny Blind, die begonnen ook niet als CV.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De reden dat hij het niet onverdienstelijk deed daar is omdat de rest zo slecht is. Haal liever een linksback die iets kan in plaats van een sterke CV daar neer te zetten terwijl hij daar duidelijk niet op z'n gemak speelt
JA AJAX KOM OP DOE FF NORMAAL VOOR JE GROOTSTE FAN ALLERTIJDEN KLAASWEETALLESquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou echt debiel zijn geweest als ajax Sneijder een functie had gegeven
De man heeft zoveel lijntjes naar de media dat alleen maar constant voor nieuws en onrust binnen ajax had gegeven
Snijeder wilde in de technische staf...op basis waarvan dan.
Het is sowieso debiel van ajax om met hem in gesprek te gaan...op basis waar van dan?
Je stuurt het afgelopen jaar heleboel ervaren topvoetballers weg met veel ervaring op trainersgebied en papieren en wil sneijder binenhalen.....op basis waar van dan?
AJAX GA GEWOON WEER NORMAAL DOEN EN DENKEN AUB!
Er wordt aan gewerkt klaas.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
AJAX GA GEWOON WEER KAMPIOEN WORDEN AUB!
Ook daar is hij toch met ruzie weg gegaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie aanvulling voor ons FC Utrecht
Hij blijft toch een Utregs jochie
Zover ik weet heeft hij nooit iets gedaan bij ons, hij had alleen een mooie grote skybox waar hij baco's dronkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook daar is hij toch met ruzie weg gegaan?
Ik dacht dat er sprake van was maar dat het ook niet doorging omdat het niet werd zoals Wes zich het voorstelde.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft hij nooit iets gedaan bij ons, hij had alleen een mooie grote skybox waar hij baco's dronk
Hij zou ook ooit in de Galgenwaard een wedstrijd organiserern met hem + sterren waarmee hij heeft gevoetbal in zn levenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat er sprake van was maar dat het ook niet doorging omdat het niet werd zoals Wes zich het voorstelde.
Tja, ik geloof er meer in om iemand op z'n sterkste positie te laten spelen. Dat hij ook de beste linksback is wil niet meteen zeggen dat hij ook de beste optie is op linksback, maar zegt meer wat over de klungels die daar nog meer zouden kunnen spelenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo met je eens, voor zijn ontwikkeling is het ook goed om erbij te zijn en op die plek meters te maken, zie Ruud Krol, Frank de Boer en ook Danny Blind, die begonnen ook niet als CV.
Het is gewoon een goeie voetballer die op meer dan 1 positie kan spelen en over die klungels ben ik het wel eens maar dat betekent niet dat je zomaar een back hebt die beter is dan Hato.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, ik geloof er meer in om iemand op z'n sterkste positie te laten spelen. Dat hij ook de beste linksback is wil niet meteen zeggen dat hij ook de beste optie is op linksback, maar zegt meer wat over de klungels die daar nog meer zouden kunnen spelen
We vragen het ook even aan @AFCNielsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht is Bryan Roy een optie als het toch alleen maar om prestaties als speler gaat?
Sutalo komt pas na die potjes tegen AEK. Al lijkt me dat ook wel weer een risico met het oog op blessures. Met Hato/Medic in het centrum zouden we Heracles toch wel aan moeten kunnen zou je zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef Simmertje het volgende:
Meerdere bronnen melden het nu ja. Zaterdag een Kroatisch centrum dus?
japanner mag er wel bij, net als de rest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef TornadoDK het volgende:
Gaan ze dan ook nog voor die Japanner? Dan zitten we verdedigend wel goed. Nog een middenvelder en spits erbij en je bent gewoon weer favoriet.
Eventueel vervanger voor kudus ja anders zit je daar toch ook wel goed met bergwijn, kudus, die speler van city, berghuis kan er ook prima en we hebben ook nog godts als back up.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
japanner mag er wel bij, net als de rest.
Maar voor favoriet mag het voorin dan wel meer swingen hoor. Maargoed wij zijn Ajax wij blijven de beste
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef TornadoDK het volgende:
Gaan ze dan ook nog voor die Japanner? Dan zitten we verdedigend wel goed. Nog een middenvelder en spits erbij en je bent gewoon weer favoriet.
Mediocre.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe goed is die gozer nu eigenlijk? :-)
Goed genoeg voor de basis van het Kroatisch nationale elftal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe goed is die gozer nu eigenlijk? :-)
Dat is best een aardig elftalletje ja. Zag wel een pro Artikeltje op VI over 'm maar laatste keren dat ik pro had moest ik steeds mailen om het op te zeggen, beetje irritantquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goed genoeg voor de basis van het Kroatisch nationale elftal.
Belangrijkste gedeelte zat in de conclusie:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is best een aardig elftalletje ja. Zag wel een pro Artikeltje op VI over 'm maar laatste keren dat ik pro had moest ik steeds mailen om het op te zeggen, beetje irritant
Mag.quote:
17 miljoenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
Understand Mohamed Daramy is now getting closer to Reims. Negotiations are advancing with Ajax 🚨🔴 #transfers
¤17m permanent deal add-ons included now moving to final stages — ahead of Burnley in the race. @:Fabrizio Romano
Zo, kan je dit direct gebruiken voor Sutalo.
Toch handig om de grootste club van Nederland te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat een kadotjes, eerst Bassey nu dit
Hopelijk kan het geld goed besteed worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch handig om de grootste club van Nederland te zijn
Chique categorie nog wel, potver. JUICHEN.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Belangrijkste gedeelte zat in de conclusie:
CONCLUSIE
Bij de meeste transferstukken op VI PRO sluiten we af met een 'als..dan...'-constructie. Als Speler X dit mankement verbetert, of deze vertaalslag maakt naar een iets hoger niveau, dan heeft Club Y een goede aankoop te pakken.
Dit soort slagen om de arm zijn bij een speler van het kaliber-Sutalo niet nodig. De Kroaat is duidelijk klaar voor een stap hogerop. Nu is het vooral de vraag of Ajax zich een verdediger uit deze chique categorie financieel kan veroorloven.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)aan-de-ajax-defensie (voor wie wel pro heeft)
weer 2e divisie speler halen...waar gaat dit heen met 020quote:Ajax laat oog vallen op Championship-topscorer
Stef de BontTim van Duijn
19.00,
Vandaag
11 Reacties
In de zoektocht naar een nieuwe centrumspits denkt Ajax aan Chuba Akpom. De 27-jarige aanvaller van Middlesbrough is één van de topkandidaten om de aanvalslinie te versterken.
Ajax laat oog vallen op Championship-topscorer
© Pro Shots
DELEN:
De in Londen geboren Akpom was vorig seizoen goed voor 28 doelpunten in het Championship en werd daarmee topscorer van het tweede niveau in Engeland.
quote:Akpom doorliep de jeugdopleiding van Arsenal, de club waar Ajax' technisch directeur Sven Mislintat ook werkzaam was. De twee hebben een verleden samen. Na zijn vertrek bij Arsenal speelde Akpom voor onder meer voor Hull City (huur), Brighton & Hove Albion (huur), Paok Saloniki en momenteel dus Middlesbrough. Afgelopen seizoen had hij 38 competitiewedstrijden nodig voor 28 goals.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
weer 2e divisie speler halen...waar gaat dit heen met 020
o wacht dit verklaar weer een hoop
Zo slecht is de ‘2e divisie’ in Engeland natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Matige post weer klaasweetweinigvanvoetbal.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Championship en eredivisie ontlopen elkaar nauwelijks kneus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Championship is natuurlijk fantastisch vanwege de sfeer daar, maar het voetbal is over het algemeen behoorlijk beperkt. Een grote nadruk op fysiek, waar in Nederland de nadruk juist op tactiek en techniek ligt. Kortom, het zit echt totaal anders in elkaar dan wat er bij Ajax zal worden gevraagd van een speler.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Championship en eredivisie ontlopen elkaar nauwelijks kneus.
Dan kom hij dus zo'n lol op in de Eredivisie. Almere, Volendam, RKC, Excelsior, PEC etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Een 28-jarige speler die voor het eerst in zijn carriere wat goals heeft gescoord, in een houthakkersleague. Ik voel een Bjorn Vleminckxje aankomen.
Buiten de top 5 met misschien ook een Utrecht kan iedereen eruit flikkeren als wat minder gaat .quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan kom hij dus zo'n lol op in de Eredivisie. Almere, Volendam, RKC, Excelsior, PEC etc.
Wat hebben we eigenlijk veel trieste clubs in de eredivisie dit jaar.
Hij staat steeds op de goede plek. Goed tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Het klinkt natuurlijk indrukwekkend, 29 goals, maar als je dit ziet valt het eigenlijk behoorlijk tegen. Letterlijk elke goal is van binnen de zestien, anderen moeten eigenlijk het werk doen en dan gaat de afronding soms nog met horten en stoten. Totaal geen actie, snelheid ook niet indrukwekkend, geen afstandsschot en strafschoppen zijn ook niet overtuigend.
Deze speler kwam in de Griekse competitie in ruim 50 wedstrijden ook niet verder dan 14 treffers, dat zegt ook wel wat. Nou, als je hier miljoenen aan wilt gaan besteden, flinke gok hoor.
Die Duitse zwerver blijkt toch meer een soort Martin. Haalt eigenlijk praktisch alleen maar spelers die hij elders al wilde halen of mee heeft gewerktquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Een 28-jarige speler die voor het eerst in zijn carriere wat goals heeft gescoord, in een houthakkersleague. Ik voel een Bjorn Vleminckxje aankomen.
Zoals Slot?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Duitse zwerver blijkt toch meer een soort Martin. Haalt eigenlijk praktisch alleen maar spelers die hij elders al wilde halen of mee heeft gewerkt
Als je er dit jaar als midvoor niet minimaal 20 maakt ben je het nummer 9 niet waardig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan kom hij dus zo'n lol op in de Eredivisie. Almere, Volendam, RKC, Excelsior, PEC etc.
Wat hebben we eigenlijk veel trieste clubs in de eredivisie dit jaar.
Op zich, maar das een trainer, die willen vrijwel altijd veel spelers die ze al kennen.quote:
Als Brobbey wat (zelf)vertrouwen krijgt maakt ie er ook 40quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je er dit jaar als midvoor niet minimaal 20 maakt ben je het nummer 9 niet waardig.
Dit is wel echt zo. Eredivisie is een stuk treuriger dan de Championship. Wilt niet zeggen dat het een goede spits voor Ajax is natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
De meeste Championshipclubs zouden moeiteloos Europees voetbal halen in de eredivisie.
Op Bronson_ reageren. (lol)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich, maar das een trainer, die willen vrijwel altijd veel spelers die ze al kennen.
Als je bij Bergwijn uitkomt als aanvoerder zit er in elk geval iets heel erg mis in je selectie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef skysherrif het volgende:
enige wat ik me nog afvraag wat de rol van Bergwijn als aanvoerder gaat zijn en die van forbs als die straks echt het talent blijkt dat hij is
Terwijl in Freiburg voor een prikkie een kandidaat te halen was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Championship is natuurlijk fantastisch vanwege de sfeer daar, maar het voetbal is over het algemeen behoorlijk beperkt. Een grote nadruk op fysiek, waar in Nederland de nadruk juist op tactiek en techniek ligt. Kortom, het zit echt totaal anders in elkaar dan wat er bij Ajax zal worden gevraagd van een speler.
Als je Lewandowski haalt is er uiteraard geen twijfel, deze jongen bij voorbaat al afschieten is dan weer het andere uiterste en Ajax heeft nog niet eens geboden dus laten we eerst maar even afwachten of dat uberhaupt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.
Het is tactisch wel aardig, maar technisch valt het inderdaad wel tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso moet ik een beetje lachen om mensen die de Eredivisie zo technisch begaafd vinden. Dat valt allemaal echt wel mee buiten de top-3 om.
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
En de begroting naar 140 zie ik, van 160 vorig seizoen, dat is niet verkeerd zonder CL.
Als het goed is er boven omdat het iets van 80 is die deelname fee vanaf 24, ik zou dan denken 130+80 zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?
Heeft het goed gedaan, al werd er vorig seizoen wat teveel voetballend van hem gevraagd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:08 schreef Simmertje het volgende:
Edson weg.![]()
Mooie speler, had hem graag nog wel een jaartje willen zien bij Ajax.
Briljant. Nu doorpakken Svennie en koop ff wat fatsoenlijks voor op de LB en RB positie. En een 2e spits graag.quote:
Het is nu nog een spannende zomer en het is afwachten hoe zijn aankopen het gaan doen maar ik ben wel positief over zijn aanpak. Met De Lang erbij en dan Kroes ook nog op korte termijn heb je voor de komende jaren een netwerk waar veel clubs jaloers op zullen zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:23 schreef Simmertje het volgende:
Sven heeft zich in ieder geval officieel als verkoper wel bewezen nu. Nu als inkoper nog en we hebben een prima technisch directeur komende jaren.
Kippenvel inderdaad. Edson zal altijd een held blijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geweldig eerbetoon aan Alvarez op de socials van Ajax
eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Maar na deze traantjes heb ik wel behoefte aan een aankondiging vanuit Ajax. ANNOUNCE SUTALO EN ITO.
Zeker Sutalo zal nog wel een dag of 10 duren, minimaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Maar na deze traantjes heb ik wel behoefte aan een aankondiging vanuit Ajax. ANNOUNCE SUTALO EN ITO.
Waarom?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker Sutalo zal nog wel een dag of 10 duren, minimaal.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:29 schreef DeeBee het volgende:
40 miljoen voor een voetballer die niet kan voetballen
OvermarsHandenWrijvend.gif
Omdat hij eerst nog moet meedoen tegen AEK. Daarna kan je pas een medische keuring etc doen.quote:
Betaal 10 miljoen meer en hij is er vanmiddag nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:39 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk best belachelijk dat we moeten wachten tot na die voorronde. Onze spelers worden ook allemaal al verkocht voor onze Europese voorronde.
Ik wist niet dat het bij hem nog aan de orde was, wel een risico dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat hij eerst nog moet meedoen tegen AEK. Daarna kan je pas een medische keuring etc doen.
En aangezien wedstrijd 2 de 19e is zit je dan over een dag of 10
Helaas wel, en zeker een risico.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij hem nog aan de orde was, wel een risico dan.
De RvC wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Spertsyan komt wel denk ik, Mislintat geeft niks om die kritiek
De kans daarop is minder dan 1%.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Laat het denken maar aan anderen overquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ziggo wellicht ook.quote:
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en feesquote:
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en fees
Hopelijk laat die veel door (net als de speler..)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.
Journalisten zijn sowieso veelal op de randstad gericht in Nederland denk dat die Van Moof affaire daar wel een mooi voorbeeld van is geweest. Volgens mij kent vrijwel niemand dat merk buiten Amsterdam maar met de mate van berichtgeving erover zou je denken dat er een multinational failliet is gegaan.
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei productenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.
Die Rus die nu naar Strasbourg is en gelinkt werdt aan PSV en Feyenoord was ook best kritiek op, dat er uberhaupt interesse was. Het is sneu voor die spelers die daar nu zitten, maar het is ook wel vreemd om miljoenen aan Rusland over te maken op het moment. Til was ook gewoon in Nederland geloof ik, en hoefde niet terug naar Rusland, dus vind het ook niet netjes dat PSV 4 miljoen overmaakt naar Spartak via een Duitse bank.
Maakt het opzich niet beter natuurlijk, maar snap je punt wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei producten
Wat een totale onzinquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
Ook maar stoppen dan met bloedgeld ontvangen dan met Adidas? En alle andere sponsors die nog gewoon met Rusland zaken doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:39 schreef Black-Death het volgende:
Conceicao zou dus ook een vertrekwens hebben ingediend. Apart.. die zuid-Europeanen aarden hier maar niet kennelijk
Tja tijd zal leren wie Steijn er neer zet..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd. Het is een regionale krant zoals zovelen. Vrijwel iedere regionale en nationale krant is eigendom van een handjevol bedrijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:00 schreef Wotte het volgende:
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Calimero slaat als een lul op een drumstel als ik aangeef dat je het niet moet doen omdat je de grootste bent aangezien het breder uitgemeten wordt en je meer negatief sentiment creërt. Maar goed wij gaan het niet eens worden, denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.
Die Calimero posts van je staat niet
Dankzij Godquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:55 schreef franklop het volgende:
In goed nieuws. Zit op een terras waar ook Edwin van der Sar zit! Die is ook weer wat mobiel
kan zoveel redenen zijn daarvoor. Een daarvan is dat het een leermoment van hem is. blijkbaar had hij dat dus nodig anders zou hij niet in het ziekenhuis belandenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heeft diezelfde god hem dan niet ook het ziekenhuis ingestuurd?
"Schandalig dat ie al meteen weer zit te zuipen!!!!"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:55 schreef franklop het volgende:
In goed nieuws. Zit op een terras waar ook Edwin van der Sar zit! Die is ook weer wat mobiel
Of god is voor Ajax en dit is zijn straf voor de puinzooi die hij heeft gemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan zoveel redenen zijn daarvoor. Een daarvan is dat het een leermoment van hem is. blijkbaar had hij dat dus nodig anders zou hij niet in het ziekenhuis belanden
17 miljoen en een doorverkooppercentage, blijkbaar is het dus niet alleen Overmars die werelddeals kon sluitenquote:
Tegen timboekoe. Zodra hij het tegen tegenstanders op niveau laat zien wordt het interessantquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Unuvar viel trouwens prima in bij Twente. Goed dat ie daar meters maakt op een hoger niveau.
Mooi, dan blijft hij gewoon als rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:38 schreef Malavita het volgende:
Soap Kudus continues met 'een verlopen deadline'.
Tevens zie ik, als ik niet mis zit, steeds vaker dat doorverkooppercentage terugkomen. Dat is ook een goede zaak.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
17 miljoen en een doorverkooppercentage, blijkbaar is het dus niet alleen Overmars die werelddeals kon sluiten
Die blijft echt nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft hij gewoon als rechtsbuiten.
Wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:38 schreef Malavita het volgende:
Soap Kudus continues met 'een verlopen deadline'.
“We gaan het doen met deze groep”quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
Hoop vandaag toch eens een aankondiging te zien. Leuk al die geruchten maar ik word er vrij nerveus van dat nog niets rond is.
"We gaan alleen nog voor een buitenkansje"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“We gaan het doen met deze groep”
Eens. Tevens: het gaat beginnen dit weekend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
Hoop vandaag toch eens een aankondiging te zien. Leuk al die geruchten maar ik word er vrij nerveus van dat nog niets rond is.
Dat is wel een klassieker waar we allemaal een trauma aan hebben overgehoudenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“We gaan het doen met deze groep”
Op naar gloriequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Tevens: het gaat beginnen dit weekend.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is wel een klassieker waar we allemaal een trauma aan hebben overgehouden
Ik zal vanmiddag eens kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond begint ie, doen jullie ook al mee?
VBL / Doe je ook mee met de leukste Voetbalmanager van Nederland?
Hoop Tahirovic en van den Boomen, maar vrees dat minimaal juffrouw Taylor er wel in staat. Daarnaast verwacht ik wel dat Medic meteen een basisplek krijgt. Bergwijn, Brobbey, Kudus voorin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de basiself morgen
Tahirovic heb ik eerlijk gezegd nog weinig van gezien maar Van den Boomen kan zomaar eens een sleutelspeler worden dus die zie ik ook wel heel graag ja. Van mij mag Forbs ook wel meteen de kans krijgen, Kudus wil toch wegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoop Tahirovic en van den Boomen, maar vrees dat minimaal juffrouw Taylor er wel in staat. Daarnaast verwacht ik wel dat Medic meteen een basisplek krijgt. Bergwijn, Brobbey, Kudus voorin.
Geen idee wat er besproken is tussen Ajax en Kudus. Maar zolang hij bij ons speelt moet je hem gewoon opstellen. Kan Bergwijn niet op 10?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tahirovic heb ik eerlijk gezegd nog weinig van gezien maar Van den Boomen kan zomaar eens een sleutelspeler worden dus die zie ik ook wel heel graag ja. Van mij mag Forbs ook wel meteen de kans krijgen, Kudus wil toch weg
Het zou toch prachtig zijn als we een olieclub hebben die uit het niks 20 miljoen voor Taylor neerlegt en hem gewoon meeneemt met een salaris wat niet te weigeren is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met een beetje hoop en fantasie kunnen we doen alsof het als etalage is?
Kudus kan ook prima op 10, al zou ik hem eigenlijk nog liever op 8 zien. Dan kan je met Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geen idee wat er besproken is tussen Ajax en Kudus. Maar zolang hij bij ons speelt moet je hem gewoon opstellen. Kan Bergwijn niet op 10?
Aangezien ik Kudus echt op elke positie heb zien spelen afgelopen seizoen ben ik eigenlijk uit het oog verloren wat zijn favoriete positie is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kudus kan ook prima op 10, al zou ik hem eigenlijk nog liever op 8 zien. Dan kan je met Bergwijn - Brobbey - Berghuis spelen.
Ik weet alleen niet of ik liever Taylor of Klaassen hou moet ik zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou toch prachtig zijn als we een olieclub hebben die uit het niks 20 miljoen voor Taylor neerlegt en hem gewoon meeneemt met een salaris wat niet te weigeren is.
allebei brandhoutquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik liever Taylor of Klaassen hou moet ik zeggen
die unavar in de jeugd heb ik meer hoop opquote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen timboekoe. Zodra hij het tegen tegenstanders op niveau laat zien wordt het interessant
Taylor kan echt wel voetballen maar moet dat niet te dicht bij het eigen doel doen en dat is best wel moeilijk met deze achterhoede en dit middenveld, als die Japanner en Sutalo er bij komen en Hato op lb kan je hem wel proberen op 8.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
allebei brandhout
al vind ik klaassen nog wel een sympathieke jongen
die mag wel blijven voor nummer 15 in de selectie
Het probleem van Taylor is dat hij eigenlijk op elke positie op het middenveld een 6'je en misschien een 7 haalt, maar nooit structureel een 8 of 9 scoort.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor kan echt wel voetballen maar moet dat niet te dicht bij het eigen doel doen en dat is best wel moeilijk met deze achterhoede en dit middenveld, als die Japanner en Sutalo er bij komen en Hato op lb kan je hem wel proberen op 8.
Zijn bodylanguage is een beetje storend maar het was afgelopen seizoen pas z'n eerste volledige seizoen en dat in een matig draaiend elftal, ik vind het wat overdreven om hem nu al af te schrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het probleem van Taylor is dat hij eigenlijk op elke positie op het middenveld een 6'je en misschien een 7 haalt, maar nooit structureel een 8 of 9 scoort.
leuke voetballer voor fc twente of azquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor kan echt wel voetballen maar moet dat niet te dicht bij het eigen doel doen en dat is best wel moeilijk met deze achterhoede en dit middenveld, als die Japanner en Sutalo er bij komen en Hato op lb kan je hem wel proberen op 8.
Koeman had hem in de basis bij Oranje tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
leuke voetballer voor fc twente of az
voor de top van nederland komt die jongen gewoon te kort. je hebt er geen kijk op merk ik.
Gelijk als eerste er helemaal doorheen gezakt . Overkomt hem wel vaker tegen tegenstanders met niveau voor deze Mamba mentality aanhanger .quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koeman had hem in de basis bij Oranje toch
Nee, werd overigens ook niet gevraagd. Wel gaf hij aan dat de versterkingen gaan komen, was daar vrij stellig in. Focus op twee verdedigers en een spits. Dus zou dan Sutalo, Ito en een spits moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die nog iets gezegd over Sutalo en Ito?
nope.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die nog iets gezegd over Sutalo en Ito?
Vond de opmerking over Ziyech (geen plek voor nu) en Borges (rechtsbuiten ipv linksbuiten) ook wel interessant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee, werd overigens ook niet gevraagd. Wel gaf hij aan dat de versterkingen gaan komen, was daar vrij stellig in. Focus op twee verdedigers en een spits. Dus zou dan Sutalo, Ito en een spits moeten zijn.
Hopelijk nog een rechtsback erbij, dan zit je in principe goed (mits Kudus blijft).
Klopt, hij wil dat spelers vaker gaan rouleren voorin om de tegenstander te verrassen. Dus ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vond de opmerking over Ziyech (geen plek voor nu) en Borges (rechtsbuiten ipv linksbuiten) ook wel interessant.
Ben ik in principe niet zo fan van maar wellicht is er een reden dat ik geen trainer benquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, hij wil dat spelers vaker gaan rouleren voorin om de tegenstander te verrassen. Dus ben benieuwd.
Rouleren tijdens de wedstrijd bedoelde hij dan hopelijk ook. Ben er inderdaad ook niet zo fan van om elke week spelers op een andere plek te zetten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ik in principe niet zo fan van maar wellicht is er een reden dat ik geen trainer ben
Jullie nummer 10 is een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
nummer 10 is nog niet toegewezen....
wat een club ben je dan
als je geen 10 heb
schandalig
FC Harvard?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie nummer 10 is een rechtsbuiten
Waarom zijn het altijd de niet-Ajacieden die Kale en Kokkie kijken? Apart fenomeen.quote:
Dat gaat ook wel weer over, als Ajax weer doet wat het moet doen en Feyenoord weer doet wat het altijd deed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de niet-Ajacieden die Kale en Kokkie kijken? Apart fenomeen.
Als tap-in merchant het bevestigt, weet je zeker dat het goed zit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurt lang, maar het zal wel goed komen.
Leedvermaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd de niet-Ajacieden die Kale en Kokkie kijken? Apart fenomeen.
Is niet wat hij zelf zei na de wedstrijd tegen BVBquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En je weet de werkelijke gang van zaken nooit. Het bleek bijvoorbeeld dat Medic vorige week vrijdag al meetrainde voordat hij zondags werd aangekondigd en meedeed tegen BVB.
Nog geen 'here we go'quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als tap-in merchant het bevestigt, weet je zeker dat het goed zit.
De hunkering naar het verleden zegt wel veel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer over, als Ajax weer doet wat het moet doen en Feyenoord weer doet wat het altijd deed.
de ervaring leert dat Ajax er altijd bovenop komt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De hunkering naar het verleden zegt wel veel.
Feyenoorders kijken uit naar de komende seizoenen en Ajax hoopt dat vanaf nu ieder seizoen meevalt.
De optimisten durven het nog aan om met termen te smijten als "tussenjaar", maar meer dan dat wordt het niet.
Natuurlijk, blijft de meest aansprekende naam in Nederland, en daardoor altijd interessant voor publiek, sponsors en media. Kunnen echt wel mindere periodes zijn geweest en komen, maar die constante commerciële voorsprong zorgt dat Ajax altijd weer Nederlandse top wordt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
de ervaring leert dat Ajax er altijd bovenop komt.
Ftfyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:32 schreef papert het volgende:
[..]
Natuurlijk, blijft de meest aansprekende naam in Nederland, en daardoor altijd interessant voor publiek, sponsors en media. Kunnen echt wel mindere periodes zijn geweest en komen, maar die constante commerciële voorsprong zorgt dat Ajax altijd weer Nederlandse top wordt is.
maar ik van heb klaas geleerd in dit topic dat ajax bijna blut isquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:32 schreef papert het volgende:
[..]
Natuurlijk, blijft de meest aansprekende naam in Nederland, en daardoor altijd interessant voor publiek, sponsors en media. Kunnen echt wel mindere periodes zijn geweest en komen, maar die constante commerciële voorsprong zorgt dat Ajax altijd weer Nederlandse top wordt.
Waarom neem jij iets aan van een hoop stront?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maar ik van heb klaas geleerd in dit topic dat ajax bijna blut is
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom neem jij iets aan van een hoop stront?
Verleden? Je hebt het over 1 seizoen, het is voor Ajacieden gewoon wat normaler om prijzen te pakken en dat komt ook wel weer terug, hoogstwaarschijnlijk sneller dan jij denkt en Feyenoord moet eerst maar eens laten zien dat het geen eendagsvlieg is. Komende seizoenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De hunkering naar het verleden zegt wel veel.
Feyenoorders kijken uit naar de komende seizoenen en Ajax hoopt dat vanaf nu ieder seizoen meevalt.
De optimisten durven het nog aan om met termen te smijten als "tussenjaar", maar meer dan dat wordt het niet.
Gelukkig zijn de eerste eredivisiepotjes qua tegenstander niet zo spannendquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:
Nou ben benieuwd naar vanavond. We zijn nog bij lange na niet op het niveau om titelkandidaat te zijn. Eerst maar deze eens winnen.
ben heel benieuwd, zelfs met deze selectie hoor je met de juiste inzet te winnen, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:
Nou ben benieuwd naar vanavond. We zijn nog bij lange na niet op het niveau om titelkandidaat te zijn. Eerst maar deze eens winnen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maar ik van heb klaas geleerd in dit topic dat ajax bijna blut is
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom neem jij iets aan van een hoop stront?
Ik hoop niet dat @Tarado echt aan het idee gaat wennen dat prijzen pakken normaal gaat worden voor Ajax.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Gaat? Het is gewoon normaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat @:tarado echt aan het idee gaat wennen dat prijzen pakken normaal gaat worden voor Ajax.
Fixed.quote:
als je weer wil meetellen moet je wedstrijden gaan winnen...tot nu toe is het dit seizoen kwa resultaten natuurlijk ook baggerquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén seizoen geen prijs gewonnen en je telt niet meer blijkbaar
We staan pas 3 punten achter op de koploper.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je weer wil meetellen moet je wedstrijden gaan winnen...tot nu toe is het dit seizoen kwa resultaten natuurlijk ook bagger
er is dus maar 1 optie vanavond....
je heb niet alleen een overwinning nodigquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
We staan pas 3 punten achter op de koploper.
Qua resultaten bagger? Op basis van de officiële wedstrijden die we hebben gespeeld zeker?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je weer wil meetellen moet je wedstrijden gaan winnen...tot nu toe is het dit seizoen kwa resultaten natuurlijk ook bagger
er is dus maar 1 optie vanavond....
Op basis van vorig seizoen en voorbereidingquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Qua resultaten bagger? Op basis van de officiële wedstrijden die we hebben gespeeld zeker?
op basis van de voorbereiding + een jc westrijd kunnen we wel de competitie dan schriftelijk afdoenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op basis van vorig seizoen en voorbereiding
Het geeft een beeld van de realiteit
Anders hoef je ook niet de ene na de andere speler te halen nu
Gelukkig niet. Kinderenquote:
toch wel weer zin in uiteindelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:06 schreef Tjacka het volgende:
We beginnen eindelijk Weer. Ik ben best zenuwachtig
Mooi weer en lekker drinken bij de ArenAquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
toch wel weer zin in uiteindelijk.
Ajax 1 materiaal volgens @Taradoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor vermoedelijk in de basis. Man man man
Godhoerenteringzooiquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met de schorsing van Berghuis zijn er ook niet veel alternatievenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
True.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met de schorsing van Berghuis zijn er ook niet veel alternatieven
Als hij maar in die positie komt is het al een stuk beter, hij is geen "balophaler" zoals De Jong en Gravenberch, al denk ik dat Berghuis gespeeld had zonder schorsing.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 15:37 schreef Black-Death het volgende:
Taylor heeft geen scorend vermogen. Mist ontzettend veel kansen.
Die moet het ook maar structureel laten zien, en zeker als het even tegen zit is het een behoorlijke paint in the ass.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Misschien hadden we toch Lang moeten halen
Op een positie waar we Bergwijn, Forbs en Godts kunnen neerzetten, nee liever niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Misschien hadden we toch Lang moeten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |