Als je bij Bergwijn uitkomt als aanvoerder zit er in elk geval iets heel erg mis in je selectie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:02 schreef skysherrif het volgende:
enige wat ik me nog afvraag wat de rol van Bergwijn als aanvoerder gaat zijn en die van forbs als die straks echt het talent blijkt dat hij is
Terwijl in Freiburg voor een prikkie een kandidaat te halen was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De betrouwbare Duitse journalist Florian Plettenberg heeft gemeld dat Rulli op een lijstje staat bij Bayern München, maar het lijkt erop dat Tuchel eerst inzet op Kepa.
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Championship is natuurlijk fantastisch vanwege de sfeer daar, maar het voetbal is over het algemeen behoorlijk beperkt. Een grote nadruk op fysiek, waar in Nederland de nadruk juist op tactiek en techniek ligt. Kortom, het zit echt totaal anders in elkaar dan wat er bij Ajax zal worden gevraagd van een speler.
Als je Lewandowski haalt is er uiteraard geen twijfel, deze jongen bij voorbaat al afschieten is dan weer het andere uiterste en Ajax heeft nog niet eens geboden dus laten we eerst maar even afwachten of dat uberhaupt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Best wel onzin, het verschilt per club. Genoeg wedstrijden live gezien waar het technische niveauverschil echt niet onderdoet voor de Eredivisie.
Het is tactisch wel aardig, maar technisch valt het inderdaad wel tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso moet ik een beetje lachen om mensen die de Eredivisie zo technisch begaafd vinden. Dat valt allemaal echt wel mee buiten de top-3 om.
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
En de begroting naar 140 zie ik, van 160 vorig seizoen, dat is niet verkeerd zonder CL.
Als het goed is er boven omdat het iets van 80 is die deelname fee vanaf 24, ik zou dan denken 130+80 zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met CL zit je dus rond de 200 miljoen volgend jaar?
Heeft het goed gedaan, al werd er vorig seizoen wat teveel voetballend van hem gevraagd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:08 schreef Simmertje het volgende:
Edson weg.![]()
Mooie speler, had hem graag nog wel een jaartje willen zien bij Ajax.
Briljant. Nu doorpakken Svennie en koop ff wat fatsoenlijks voor op de LB en RB positie. En een 2e spits graag.quote:
Het is nu nog een spannende zomer en het is afwachten hoe zijn aankopen het gaan doen maar ik ben wel positief over zijn aanpak. Met De Lang erbij en dan Kroes ook nog op korte termijn heb je voor de komende jaren een netwerk waar veel clubs jaloers op zullen zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:23 schreef Simmertje het volgende:
Sven heeft zich in ieder geval officieel als verkoper wel bewezen nu. Nu als inkoper nog en we hebben een prima technisch directeur komende jaren.
Kippenvel inderdaad. Edson zal altijd een held blijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geweldig eerbetoon aan Alvarez op de socials van Ajax
eens.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Maar na deze traantjes heb ik wel behoefte aan een aankondiging vanuit Ajax. ANNOUNCE SUTALO EN ITO.
Zeker Sutalo zal nog wel een dag of 10 duren, minimaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Maar na deze traantjes heb ik wel behoefte aan een aankondiging vanuit Ajax. ANNOUNCE SUTALO EN ITO.
Waarom?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker Sutalo zal nog wel een dag of 10 duren, minimaal.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:29 schreef DeeBee het volgende:
40 miljoen voor een voetballer die niet kan voetballen
OvermarsHandenWrijvend.gif
Omdat hij eerst nog moet meedoen tegen AEK. Daarna kan je pas een medische keuring etc doen.quote:
Betaal 10 miljoen meer en hij is er vanmiddag nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:39 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk best belachelijk dat we moeten wachten tot na die voorronde. Onze spelers worden ook allemaal al verkocht voor onze Europese voorronde.
Ik wist niet dat het bij hem nog aan de orde was, wel een risico dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat hij eerst nog moet meedoen tegen AEK. Daarna kan je pas een medische keuring etc doen.
En aangezien wedstrijd 2 de 19e is zit je dan over een dag of 10
Helaas wel, en zeker een risico.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bij hem nog aan de orde was, wel een risico dan.
De RvC wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Spertsyan komt wel denk ik, Mislintat geeft niks om die kritiek
De kans daarop is minder dan 1%.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Laat het denken maar aan anderen overquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ziggo wellicht ook.quote:
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en feesquote:
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hoeft niet langs de RVC als de totale kosten onder de miljoen euro blijven dat omvat wel teken/transfergeld, salaris looptijd contract en fees
Hopelijk laat die veel door (net als de speler..)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de RVC nee heeft gezegd is ook alleen maar een gerucht, ik neem aan dat er met Van Hast wel overleg is geweest over diverse spelers waaronder deze, bij hem is er toen geen belletje gaan rinkelen (niet zo heel verrassend). Dat er na die ophef misschien wat anderen zeggen, we kunnen het beter niet doen, kan natuurlijk maar het is door niemand officieel bevestigd.
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap ook wel dat Ajax er van afziet denk niet dat ze na alle mediarelletjes op nog een zitten te wachten. Ongeacht dat de media een dubbele standaard hanteert, aangezien er in Nederland al eerder spelers uit Rusland gehaald zijn, waar geen haan naar heeft gekraait. Je weet bij Ajax dat alles onder het vergrootglas ligt omdat er in de hoofdstad ook het overgrote deel van de eindredacties van gerenommeerde kranten gevestigd is.
Journalisten zijn sowieso veelal op de randstad gericht in Nederland denk dat die Van Moof affaire daar wel een mooi voorbeeld van is geweest. Volgens mij kent vrijwel niemand dat merk buiten Amsterdam maar met de mate van berichtgeving erover zou je denken dat er een multinational failliet is gegaan.
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij PSV en Til was er ook gewoon kritiek, niet zo miepen.
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei productenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat ik mij kan herinneren was de aankondiging van PSV mbt Til ook vrij abrupt. Hij was binnen en dat was het, waarschijnlijk onder de radar gehouden tot alles rond was om gezeik te voorkomen. Wat natuurlijk ook gewoon schimmig en achterbaks is, anders had de kritiek daar waarschijnlijk ook een stuk groter geweest.
Die Rus die nu naar Strasbourg is en gelinkt werdt aan PSV en Feyenoord was ook best kritiek op, dat er uberhaupt interesse was. Het is sneu voor die spelers die daar nu zitten, maar het is ook wel vreemd om miljoenen aan Rusland over te maken op het moment. Til was ook gewoon in Nederland geloof ik, en hoefde niet terug naar Rusland, dus vind het ook niet netjes dat PSV 4 miljoen overmaakt naar Spartak via een Duitse bank.
Maakt het opzich niet beter natuurlijk, maar snap je punt wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doet heel de wereld nog steeds voor allerlei producten
Wat een totale onzinquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van het Eindhovense Dagblad... Tuurlijk zal er kritiek zijn geweest maar dat is bij lange na niet vergelijkbaar met alle mediapersoonlijkheidjes die zich nu erover de willen profileren.
Ook maar stoppen dan met bloedgeld ontvangen dan met Adidas? En alle andere sponsors die nog gewoon met Rusland zaken doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:39 schreef Black-Death het volgende:
Conceicao zou dus ook een vertrekwens hebben ingediend. Apart.. die zuid-Europeanen aarden hier maar niet kennelijk
Tja tijd zal leren wie Steijn er neer zet..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je #3 op de lijst bent voor je positie lijkt me het best wel moeilijk.
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd. Het is een regionale krant zoals zovelen. Vrijwel iedere regionale en nationale krant is eigendom van een handjevol bedrijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je weet dat het Eindhovense Dagblad gewoon het AD met een lokaal merknaampje is, hè?
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:00 schreef Wotte het volgende:
Weet niet wat het punt eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gewoon niet doen
Hunnie doen het ook vind ik zo'n zwak argument.
Calimero slaat als een lul op een drumstel als ik aangeef dat je het niet moet doen omdat je de grootste bent aangezien het breder uitgemeten wordt en je meer negatief sentiment creërt. Maar goed wij gaan het niet eens worden, denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat het de AD was die er over berichtte en daarmee ook andere grote media outlets.
Die Calimero posts van je staat niet
Dankzij Godquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:55 schreef franklop het volgende:
In goed nieuws. Zit op een terras waar ook Edwin van der Sar zit! Die is ook weer wat mobiel
kan zoveel redenen zijn daarvoor. Een daarvan is dat het een leermoment van hem is. blijkbaar had hij dat dus nodig anders zou hij niet in het ziekenhuis belandenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heeft diezelfde god hem dan niet ook het ziekenhuis ingestuurd?
"Schandalig dat ie al meteen weer zit te zuipen!!!!"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:55 schreef franklop het volgende:
In goed nieuws. Zit op een terras waar ook Edwin van der Sar zit! Die is ook weer wat mobiel
Of god is voor Ajax en dit is zijn straf voor de puinzooi die hij heeft gemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan zoveel redenen zijn daarvoor. Een daarvan is dat het een leermoment van hem is. blijkbaar had hij dat dus nodig anders zou hij niet in het ziekenhuis belanden
17 miljoen en een doorverkooppercentage, blijkbaar is het dus niet alleen Overmars die werelddeals kon sluitenquote:
Tegen timboekoe. Zodra hij het tegen tegenstanders op niveau laat zien wordt het interessantquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Unuvar viel trouwens prima in bij Twente. Goed dat ie daar meters maakt op een hoger niveau.
Mooi, dan blijft hij gewoon als rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:38 schreef Malavita het volgende:
Soap Kudus continues met 'een verlopen deadline'.
Tevens zie ik, als ik niet mis zit, steeds vaker dat doorverkooppercentage terugkomen. Dat is ook een goede zaak.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
17 miljoen en een doorverkooppercentage, blijkbaar is het dus niet alleen Overmars die werelddeals kon sluiten
Die blijft echt nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, dan blijft hij gewoon als rechtsbuiten.
Wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:38 schreef Malavita het volgende:
Soap Kudus continues met 'een verlopen deadline'.
“We gaan het doen met deze groep”quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
Hoop vandaag toch eens een aankondiging te zien. Leuk al die geruchten maar ik word er vrij nerveus van dat nog niets rond is.
"We gaan alleen nog voor een buitenkansje"quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“We gaan het doen met deze groep”
Eens. Tevens: het gaat beginnen dit weekend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:11 schreef Simmertje het volgende:
Hoop vandaag toch eens een aankondiging te zien. Leuk al die geruchten maar ik word er vrij nerveus van dat nog niets rond is.
Dat is wel een klassieker waar we allemaal een trauma aan hebben overgehoudenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“We gaan het doen met deze groep”
Op naar gloriequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:03 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Tevens: het gaat beginnen dit weekend.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is wel een klassieker waar we allemaal een trauma aan hebben overgehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |