SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thanks. Alleen jammer dat ik er een punt achter heb gezet. Ik heb iets tegen punten in TT's. modje?quote:
ja puntje van aandachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks. Alleen jammer dat ik er een punt achter heb gezet. Ik heb iets tegen punten in TT's. modje?
Kortom, 9-5 in het voordeel van Jasper dus ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:26 schreef realkijkers het volgende:
12:50 kienia
21:10 trinidad en tobaco klinkt ook nog ergens een g.
24:15 afghanstan
34:25 armenie: Armienje
41:25: nauwroe? oh nauru. ok dat lijkt nog redelijk
Dankje voor de timestampsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:26 schreef realkijkers het volgende:
https://rumble.com/v35qam(...)8-augustus-2023.html
12:50 kienia
vanaf 24 minuut 15
21:10 trinidad en tobaco klinkt ook nog ergens een g.
24:15 afghanstan
34:25 armenie: Armienje
41:25: nauwroe? oh nauru. ok dat lijkt nog redelijk
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, deze kneus heeft zich hiermee ook buitenspel gezet .... oprotten de volgende keer ...![]()
Imadiddin laat zich van zijn beste kant zien - 8 augustus 2023.Wat een pijn heeft Imi jullie aangedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet alle gedaan van imma, somigge klonken goed (zoals china, syrie)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje voor de timestamps![]()
Ik wou graag afghanstan nog eens terug horen. Dit is sowieso fout.
nee imma niet. de FEBO FEEEBOOOOEEEEquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:32 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Wat een pijn heeft Imi jullie aangedaan![]()
Oh daar gaat het mij ook niet om maar je kunt niet bij de ene coulant zijn en bij de andere niet. Wat mij betreft was die van Jasper ook gewoon fout maar om hem dan op z'n manier te laten verliezen. Niet eerlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:32 schreef realkijkers het volgende:
Heb
[..]
niet alle gedaan van imma, somigge klonken goed (zoals china, syrie)
Fijn dat ik hem weg mag halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks. Alleen jammer dat ik er een punt achter heb gezet. Ik heb iets tegen punten in TT's. modje?
precies ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Oh daar gaat het mij ook niet om maar je kunt niet bij de ene coulant zijn en bij de andere niet. Wat mij betreft was die van Jasper ook gewoon fout maar om hem dan op z'n manier te laten verliezen. Niet eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dus ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef realkijkers het volgende:
belangrijkste:
WE LETTEN NIET OP UITSPRAAK
4:40
4 minuut 40
Ik had toch wel het idee dat Jasper met een ander plan bij team sasja zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het niet echt jammer dat Jasper weg, als hij bij Jeff was gebleven hadden ze samen ver kunnen komen ...![]()
Maar goed, het mocht niet zo zijn, nu die andere vier losers er heel snel uit ...
"fout"quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:42 schreef Judiwi het volgende:
Ik kan de filmpjes pas later kijken. Maar wat welke vlag had Jasper fout?
Ik vind ook dat ze niet op een klemtoon of een verkeerde letter zouden moeten letten want je hoort nog steeds welk land ze bedoelen. Maar net wat Ima zegt hij heeft geen letter verkeerd gezegd.. de klemtoon was niet precies bij een paar landen. Jasper heeft duidelijk het land verkeerd gezegd en andere letters gezegd. Daarbij vind ik het laag om dan ook nog Ima voor de bus te gooien en dat Ima daar dan boos over wordt kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
"fout"
Hij zei djibatti of djibauti (ligt er maar net aan hoe je het wil typen, wat hij zei).
Djibouti.
Maar er zou niet op uitspraak gelet worden, wat bij immadin ook niet gebeurde.
hoor 4:40
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze niet op een klemtoon of een verkeerde letter zouden moeten letten want je hoort nog steeds welk land ze bedoelen. Maar net wat Ima zegt hij heeft geen letter verkeerd gezegd.. de klemtoon was niet precies bij een paar landen. Jasper heeft duidelijk het land verkeerd gezegd en andere letters gezegd. Daarbij vind ik het laag om dan ook nog Ima voor de bus te gooien en dat Ima daar dan boos over wordt kan ik wel begrijpen.
Je hoort ook goed dat bij het land Afghanistan de i heel ver weg is maar hij zegt het wel.
Geen letter verkeerd gezegd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze niet op een klemtoon of een verkeerde letter zouden moeten letten want je hoort nog steeds welk land ze bedoelen. Maar net wat Ima zegt hij heeft geen letter verkeerd gezegd.. de klemtoon was niet precies bij een paar landen. Jasper heeft duidelijk het land verkeerd gezegd en andere letters gezegd. Daarbij vind ik het laag om dan ook nog Ima voor de bus te gooien en dat Ima daar dan boos over wordt kan ik wel begrijpen.
Je hoort ook goed dat bij het land Afghanistan de i heel ver weg is maar hij zegt het wel.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef xsaskiax het volgende:
Er zijn beelden van de eliminatie in de loods te zien geweest
Daar had Erik het eerder ook over met Sasha en Bern.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef IkFok het volgende:
Erik Mirthe en Wendy hebben het over om Marciano naar huis te sturen de volgende keer.
Ben nu even met iets anders bezig, heb het fragment en ga het straks monteren ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:18 schreef realkijkers het volgende:
ze lieten aan jasper zien wat er fout ging volgens febo
dat zit ik ook te denken, en bij djibouti spreek je de ou uit als oe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef mootie het volgende:
Au en ou spreek je toch beide soms uit als au…
Ik zou 100% een advocaat om hulp gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zit ik ook te denken, en bij djibouti spreek je de ou uit als oe.
er is officieel niet eens verschil te horen tussen de ou en de au.
ze zat te slijmen zei ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Mirthe zit gewoon met Erik en Wendy te bespreken wie ze de volgende keer gaan nomineren. Mirthe die inmiddels overgestapt zou zijn naar team bro.
Ja vreselijk om te zien. Isaac kan soms best een leuke kerel zijn maar dat neppe stoere gedoe vind ik zo enorm kansloos dat ik het hem zeker niet gun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arrogantie straalt er van af, hij staat daar alsof die de eigenaar is van die strafkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |