Sowieso slechtste zomer sinds 2011.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dit de slechtste zomer van de laatste 10 jaar?
We hebben een goede periode gekend in juni. Maar voor de rest alleen maar slecht weer.
Slechtste juli wel...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is dit de slechtste zomer van de laatste 10 jaar?
We hebben een goede periode gekend in juni. Maar voor de rest alleen maar slecht weer.
Godverdomme wat perst GFS er een gloeiend hete run uit vanaf volgende week vrijdag!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nu gaan we het ergens over hebben
35-38 graden moeten we totaal niet willen in ons land.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
En ter info: dit is niet alleen de oper meer. Er zijn meerdere runs die voor 30+ gaan nu, oper is niet eens de warmste![]()
![]()
Zit ik mooi in de bergenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Godverdomme wat perst GFS er een gloeiend hete run uit vanaf volgende week vrijdag!
Is 35 graden meer om te juichen dan 25 graden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, nu gaan we het ergens over hebben
Er gaat gecompenseerd worden ook nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Is 35 graden meer om te juichen dan 25 graden?
Mooi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
En ter info: dit is niet alleen de oper meer. Er zijn meerdere runs die voor 30+ gaan nu, oper is niet eens de warmste![]()
![]()
Welkom in Nederland, u kunt deze zomer kiezen tussen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
35-38 graden moeten we totaal niet willen in ons land.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
Eerst zien dan geloven.
We zijn vaker dood gemaakt met een blije mus!
Valt me op dat in dit topic elke dag iemand roept dat het morgen beter wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:27 schreef Haags het volgende:
Eerst zien dan geloven.
We zijn vaker dood gemaakt met een blije mus!
Midden ook al tijdjequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:31 schreef DemonRage het volgende:
Het is gewoon wéér aant zeiken in het zuiden des lands.
Mijn binnentemperatuur is weer een doodnormale 21°C
Klopt aardig toch, vandaag was dikke prima, morgen nog mooierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt me op dat in dit topic elke dag iemand roept dat het morgen beter wordt.
Hier liep de hemel echter net weer leeg.
Het enige mindere vandaag was dat het nog vroeger donker wordt dan gisterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Klopt aardig toch, vandaag was dikke prima, morgen nog mooier
Als het “echt beter wordt”, verwacht ik na weken geen regen en wolken meer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nou ja, dikke prima. niet overdrijven. het kon netquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend om 6:45 op de weg en het was prachtig met de zon.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:24 schreef Kickinalfa het volgende:
Het was toch even genieten die 2,5 uur droog en niet grijs vanochtend terwijl je aan het werk bent.
Gelukkig veranderde dat snel weer in grijs en ondertussen ook weer in regen.
Nee een oprechte dikke prima vandaagquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
nou ja, dikke prima. niet overdrijven. het kon net
@MissHobje woont dichtbij @bloodymary1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee een oprechte dikke prima vandaag
Ik zie voor zondag toch een mooie dag in de kaarten met 23-24 graden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomende vrijdag is alvast een voorproefje, weekend valt wel weer helemaal in het water.
Kan je vast wennen aan 6 maanden voor 80% grijs ohne endequote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:29 schreef Resistor het volgende:
Kijkend naar buiten zou ik zeggen dat het nu eind september/begin oktober is. Mist.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Worden we vannacht om 03.00 uur wakker gemaakt door de kat. Zeiknat van de regen en maar miauwen. Wat wil die dan, dat we haar afdrogen of zo @:Nattekat?
Hier weer 15 minuten zon. Begint echt niet meer leuk te worden.quote:Afijn, vandaag genieten van een mooie dag. Eindelijk!
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Worden we vannacht om 03.00 uur wakker gemaakt door de kat. Zeiknat van de regen en maar miauwen. Wat wil die dan, dat we haar afdrogen of zo @:Nattekat?
Afijn, vandaag genieten van een mooie dag. Eindelijk!
Het is droog en dat is al heel wat. Temperatuur is nog karig en nog vrij veel wolkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |