Of de landen spellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
De twist vanmiddag dat ze van de vlaggen ook de landen moet aanwijzen op de kaart
Die bedoelde ik ook, vergis mij van naam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
was niet leila die met die landen op de kaart was madeleine
Al had ze een week gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar madeleine kreeg maar heel kort
Plus dar wisten we, due gaat dat niet kunnen
Dat zei ik. We wisten dat ze dat niet ging kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al had ze een week gehad.
Ze wist Indonesië niet eens te duiden.
quote:
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
ik zou het bizar vinden als van immi antwoorden goed worden gekeurd, waarbij duidelijk een aantal letters van het land missen of in het engels worden gegeven.
op de kaarten waar ze het van moeten leren staan de landen duidelijk in het Nederlands.
Ze hebben juist voor immi gekozen volgens mij omdat hij zwakker is in het Nederlands, dus grotere kans om van te winnen.
.
fout is fout amen en uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.
Maar is Libia ook goed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.
Dan zou ik toch voor Marciano zijn gegaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
ik zou het bizar vinden als van immi antwoorden goed worden gekeurd, waarbij duidelijk een aantal letters van het land missen of in het engels worden gegeven.
op de kaarten waar ze het van moeten leren staan de landen duidelijk in het Nederlands.
Ze hebben juist voor immi gekozen volgens mij omdat hij zwakker is in het Nederlands, dus grotere kans om van te winnen.
.
En toch had Marcia volgens mij een betere keuze geweest....maar mss denk ik dat omdat ik dat liever had.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
.
Als hij Libië bedoelt mr t in t Engels zegt voor mij wel.quote:
ik zou denmark ook fout rekenen, of pakstanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano had dit niet gekundquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En toch had Marcia volgens mij een betere keuze geweest....maar mss denk ik dat omdat ik dat liever had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |