Of de landen spellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
De twist vanmiddag dat ze van de vlaggen ook de landen moet aanwijzen op de kaart
Die bedoelde ik ook, vergis mij van naam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:21 schreef cinsan het volgende:
was niet leila die met die landen op de kaart was madeleine
Al had ze een week gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar madeleine kreeg maar heel kort
Plus dar wisten we, due gaat dat niet kunnen
Dat zei ik. We wisten dat ze dat niet ging kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al had ze een week gehad.
Ze wist Indonesië niet eens te duiden.
quote:
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
ik zou het bizar vinden als van immi antwoorden goed worden gekeurd, waarbij duidelijk een aantal letters van het land missen of in het engels worden gegeven.
op de kaarten waar ze het van moeten leren staan de landen duidelijk in het Nederlands.
Ze hebben juist voor immi gekozen volgens mij omdat hij zwakker is in het Nederlands, dus grotere kans om van te winnen.
.
fout is fout amen en uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.
Maar is Libia ook goed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij Zweden ipv Denemarken zegt is het fout. Als hij Denmarken zegt reken ik het goed. Hij praat zo al vanaf het begin. Febo heeft hem gekozen.
Dan zou ik toch voor Marciano zijn gegaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
ik zou het bizar vinden als van immi antwoorden goed worden gekeurd, waarbij duidelijk een aantal letters van het land missen of in het engels worden gegeven.
op de kaarten waar ze het van moeten leren staan de landen duidelijk in het Nederlands.
Ze hebben juist voor immi gekozen volgens mij omdat hij zwakker is in het Nederlands, dus grotere kans om van te winnen.
.
En toch had Marcia volgens mij een betere keuze geweest....maar mss denk ik dat omdat ik dat liever had.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
.
Als hij Libië bedoelt mr t in t Engels zegt voor mij wel.quote:
ik zou denmark ook fout rekenen, of pakstanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano had dit niet gekundquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
En toch had Marcia volgens mij een betere keuze geweest....maar mss denk ik dat omdat ik dat liever had.
Ja dat zien we dan andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou denmark ook fout rekenen, of pakstan
hij heeft de kans gekregen om de nederlandse landennamen te leren.
febo had ook morrie gekozen om mee te doen, maar dat wil niet zeggen dat morrie dus vrijgesteld zou worden bij een fysieke proef, od sasha met haar long covid, moest gewoon aan de balk hangen.
maar dat is mijn mening.
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libiaquote:
Hahaha dan heeft ima misschien wel gelijk met de uitspraak van landen in de regio van zijn herkomst ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libia
De landennamen staan op de kaarten waar ze het van moeten leren. Het lijkt mij dat dan die naam gebruikt moet worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel mogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun land misschien wel Libia
Dat is toch nergens genoemd dat ze zoveel mogelijk respect voor de orginele uitspraak als mogelijk in de opdracht moeten leggen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het was toch zoveel ogelijk de originele uitspraak respecteren en in Libie noemen ze hun lka d misschien wel Libia
Uiteraard staat t er in t Nederlands. Maar de uitspraak v Imi is nog niet perfect.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
De landennamen staan op de kaarten waar ze het van moeten leren. Het lijkt mij dat dan die naam gebruikt moet worden.
Echt hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zooo jammer dat hij daar niet staat straks:(
Oh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:40 schreef IkFok het volgende:
193 vlaggen kaarten telt Sacha ipv 196 zegt ze
Hoe bedoel je op dezelfde manier?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Hoe grappig... Isaac en Marciano overhoren Imi nu op dezelfde manier.... hoe lachwekkend die trieste figuren...
Goedemorgen.quote:
Het is Fries, ben ook niet van gisteren en idd, raad de vlag.quote:
1000% bro…. Wat zeg ik? 3000%!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Zooo jammer dat hij daar niet staat straks:(
Het zou dus echt belachelijk zijn als het niet goed gekeurd wordt.. het is toch duidelijk te horen welk land hij probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
.
Huh nee is niet Friesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is Fries, ben ook niet van gisteren en idd, raad de vlag.
Over Madeleine gesproken. Bij al die foto's van oud-Loods deelnemers, die elkaar gaan ontmoeten, zie je nooit de personen Madeleine, Jerrold of Esther bij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:23 schreef HappyCharly het volgende:
Maar madeleine kreeg maar heel kort
Plus dar wisten we, due gaat dat niet kunnen
Ja dit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zou dus echt belachelijk zijn als het niet goed gekeurd wordt.. het is toch duidelijk te horen welk land hij probeert te zeggen.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Wibehh het volgende:
Denk dat ze niet moeilijk gaan doen om de uitspraak
Oww grappig bedoeld. Omdat iemand de taal niet goed uit kan spreken. Ik lach me dood. NOTquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh nee is niet Fries![]()
Het is fonetisch Engels. Was een grapje.
Nee, want dan heeft Jappie net zo goed een probleem. Je hoort aan zijn uitspraak dat hij sommige (toch best bekende landen) helemaal niet kent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Wibehh het volgende:
Denk dat ze niet moeilijk gaan doen om de uitspraak
jerrold al wel gezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Over Madeleine gesproken. Bij al die foto's van oud-Loods deelnemers, die elkaar gaan ontmoeten, zie je nooit de personen Madeleine, Jerrold of Esther bij.
Ehhh heb jij al mijn posts gelezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww grappig bedoeld. Omdat iemand de taal niet goed uit kan spreken. Ik lach me dood. NOT
Huh nee is niet Fries of Luxemburgsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef spapaars het volgende:
Brontekst
gess dur flagg
Vertalen uit het: Luxemburgs = vertel je vlag
jullie zijn het met elkaar eens, maar spreken een beetje lang elkaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhh heb jij al mijn posts gelezen?
Ik ben hier juist aan het opkomen voor Ima omdat hij nog niet perfect NL spreekt maar we wel weten wat hij zegt.
Nee totaal niet. Au contraire.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Oww wacht, het is Imi de gek aan steken.
Ik ben het niet eens met de titel hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:50 schreef Wibehh het volgende:
[..]
jullie zijn het met elkaar eens, maar spreken een beetje lang elkaar
Begreep dat wel, maar wilde toch even voor de lol kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh nee is niet Fries of Luxemburgs![]()
Het is fonetisch Engels. Was een grapje.
Daarom maak je hem belachelijk met zo'n TT. Lachenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehhh heb jij al mijn posts gelezen?
Ik ben hier juist aan het opkomen voor Ima omdat hij nog niet perfect NL spreekt maar we wel weten wat hij zegt.
maar dit gaat niet eens over imiquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de titel hoor.
Het gaat er toch over of je de vlag herkend en of je het dan zegt met een verkeerde letter erin dan weet je nog steeds welk land hij bedoelt. Het zou echt belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als hij Libië bedoelt mr t in t Engels zegt voor mij wel.
Dan had febo niet iemand erin moeten zetten die altijd al zo sprak. Dat kun je niet n jqqr lang prima vinden en nu ineens niet.
Ik maak hem niet belachelijk. Zullen we doen dat ik zelf weet wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom maak je hem belachelijk met zo'n TT. Lachen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het gaat er toch over of je de vlag herkend en of je het dan zegt met een verkeerde letter erin dan weet je nog steeds welk land hij bedoelt. Het zou echt belachelijk zijn.
Isaac en Marciano zaten Sasha, Bern en Jappie een beetje belachelijk te maken omdat ze Jappie aant overhoren waren op de manier waarop het waarschijnlijk gaat vanmiddag... dus langzaam omdat er waarschijnlijk pauzes tussen gaan vallen ivm camerawerk enzquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op dezelfde manier?
Esther welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Over Madeleine gesproken. Bij al die foto's van oud-Loods deelnemers, die elkaar gaan ontmoeten, zie je nooit de personen Madeleine, Jerrold of Esther bij.
Nja, je weet het niet. 24 uur leren is best veelquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden Marciano op de stip moeten zetten. Die had deze opdracht niet kunnen volbrengen. Ik snap dat nog steeds niet
Vind de mannetjes steeds zieliger worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaac en Marciano zaten Sasha, Bern en Jappie een beetje belachelijk te maken omdat ze Jappie aant overhoren waren op de manier waarop het waarschijnlijk gaat vanmiddag... dus langzaam omdat er waarschijnlijk pauzes tussen gaan vallen ivm camerawerk enz
En nu doen zij dat ook terwijl ze hen eerder uit stonden te lachen...
Esther welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Kijk op het spelschermquote:
dan gaan ze om en om door totdat iemand het fout heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
Thank you. Ben wel benieuwd wat ze doen als het gelijkspel os. Heb het idee dat ze echt nek aan nek gaan en allebei alles gaan weten.
Spanning van het moment kan natuurlijk wel enorm roet in het eten gooien.
Ja dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nja, je weet het niet. 24 uur leren is best veel
Ja maar stel dat ze echt allebei alle landen weten, alle 195 oid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:00 schreef Wibehh het volgende:
[..]
dan gaan ze om en om door totdat iemand het fout heeft
dat gaan we vanmiddag zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ze echt allebei alle landen weten, alle 195 oid.
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
Thank you. Ben wel benieuwd wat ze doen als het gelijkspel os. Heb het idee dat ze echt nek aan nek gaan en allebei alles gaan weten.
Spanning van het moment kan natuurlijk wel enorm roet in het eten gooien.
Neejoh echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordacht
Dat vertelde Sasha net tegen Bern en Jasper toen ze voor het scherm stonden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh echt?
Hahaha dat vind ik wel grappig. Het is ook wel echt knap als je zoveel landen en vlaggen kent maar denk dat Ima em Jap het beide zouden kunnen.
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sasha daar een e-mail over heeft gestuurd met die vraag maar het antwoord was dat ze dat zelf ook nog niet wisten.. hoe dan?? Het is allemaal weer goed doordacht
Ah gemistquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vertelde Sasha net tegen Bern en Jasper toen ze voor het scherm stonden.
Ja precies. Het us ook wel knap vind ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook een beetje verbaasd zijn hoe goed de heren het doenik dacht gisteren dat het onmogelijk was om ze allemaal te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |