Veel meer rust.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Die zijn idioot. Jasper heeft een veel betere voorbereiding.
Ja en laten Jasper leren op die manier die hij zelf aangeeft prettig te vinden. Hij ging erg goed. Iemand die moe is pushen om nog meer te onthouden werkt niet. Dit is dom.quote:
Dan gaat hij helemaal chinees pratenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
En nu door tot 2 uur en om 6 uur weer beginnen.
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en laten Jasper leren op die manier die hij zelf aangeeft prettig te vinden. Hij ging erg goed. Iemand die moe is pushen om nog meer te onthouden werkt niet. Dit is dom.
Ja en Imi lijkt nu op dit punt. Beter slapen en morgen verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.
Hij maakt nu al steeds meer fouten.Laat hem fijn gaan slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:44 schreef engine het volgende:
En Ima heeft het nog steeds over Osbekstan....is dat goed?
Dat was ook wel een momentje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy met de Bro's na de stemming gevonden, ga het nu monteren ....![]()
Ze helpen hem vooral de vernieling in door nu door te stampenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij maakt nu al steeds meer fouten.Laat hem fijn gaan slapen.
De Brô's wlllen hun Jappie wel binnenhouden, dus Imie uitputten met bullshi trainingen ligt in de lijn der verwachtingenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Imi lijkt nu op dit punt. Beter slapen en morgen verder.
Snap Rupert in deze trouwens ook niet helemaal.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze helpen hem vooral de vernieling in door nu door te stampenen daarmee zichzelf ook. Dat ze dat niet snappen.
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe gaan nog even wandelen. Mirthe beseft zich wel dat ze in Erik iemand
heeft die net snel haar zal gaan aanvallen. En gelijk heeft ze.
laat ze maar lekker dom zijn....... primaquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel dom.Op een gegeven moment sla je ook niks meer op.
Vanaf de kant van Erik hebben ze al een soort bondje. Erik zal niet snel op Mirthe stemmen. Mirthe is ook niet achterlijk natuurlijk en snapt dat ook wel en heeft met Erik gewoon iemand extra aan haar kant. Ja zo gaat het spel nu ook een beetje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....![]()
Dat hebben ze al.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als die twee een bondje vormen, gaan ze ver komen ....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een beetje intimiderend, of niet .... ?
Wendy na de stemming met Isaac - 7 augustus 2023.Hij rende bijna op haar af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mag gewoon niet helaas ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet.
Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.quote:
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Er gaat er soberso eentje nog uit voor de finale.
Die gaat echt wel falen nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Marciano kan niet door gaan als role-model denk ik ...
jep, blijft onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:01 schreef Tascha071 het volgende:
Ik blijf erbij dat t vreemd is dat t groepje van Sas en Bern niet Marciano erop hebben gezet. Die had dit nooit kunnen halen. Of n ice
quote:
De leider voorop in een zwart shirt en de rest in het wit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:13 schreef engine het volgende:
Ze gaan nu met zijn vieren naar buiten om kracht uit te stralen![]()
Heeft niks met Imi te maken maar ik hoop dat hij verliest. Meer bro in paniek act is wel grappig.
Erik ziet zijn plekje gewoon weer wat stijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:17 schreef engine het volgende:
Mirthe gelooft niet dat Imadiddin kan winnen morgen. Erik denkt ook dat Jasper gaat winnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:19 schreef engine het volgende:
Erik is ook wel tactischer aan het worden
Helemaal niemand is daar al maanden tactisch bezig. Ja Isaac misschien. Maar de rest helemaal niet. Ze zijn niet in gevaar geweest. Bijna iedereen die daar nu nog zit heeft zich nooit zorgen hoeven te maken over zijn/haar positie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:20 schreef realkijkers het volgende:
Hoor ook ff hoe tactisch mirthe al maanden bezig is
precies. al is dat blijkbaar geen tactiekquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:24 schreef woxxel het volgende:
Alleen verteld ze niet dat zij gisteren de hint heeft gegeven aan Marciano dat zevt niet erg zou vinden als Jasper zou gaan.
Alles is tactiek. Elk gesprek en elke relatie die bewoners onderling hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:25 schreef realkijkers het volgende:
[..]
precies. al is dat blijkbaar geen tactiek
Snap ik ook wel. Denk ook voor Jasper en Ima dat ze liever een andere uitdaging zouden doen. Maar nu moeten ze en ze gaan er vol voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:28 schreef Harry het volgende:
Mirthe vond de monkey bar en de muur leuk. Ook had ze graag, net als Babette en Sasja, willen hangen. Ze wil geen balletje gooien.....
Dat opdrachten doen en dan winnen en iemand wegsturen is veel leuker ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Denk ook voor Jasper en Ima dat ze liever een andere uitdaging zouden doen. Maar nu moeten ze en ze gaan er vol voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jerrold.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Dat hebben ze maar 2x gedaan, Quincy stuurde Johan weg en Jeff die andere gast.
Over wie ging dit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:09 schreef realkijkers het volgende:
Hup mirthe weer super aan het slijmen en meepraten bij rupi
Jappie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:21 schreef realkijkers het volgende:
vanmiddag niet gezien trouwens. op wie stemde mirthe?
Immi mocht /moest het zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
vindt de keuze van groep isaac op jappie sowieso wel apart.
Isaac zette hem voor het blok en hij koos voor Jappie.quote:
eerst lepel pindakaas, daarna stuk brood of iets waar ze een lepel jam op deed. Toen maar zonder tandenpoetsen naar bedquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ze kan haar tandenborstel niet vinden dus neemt een nog een lepel jam.
En voor dat ze op bed ging kreeg Erik nog even haar luchtje richting hem gespoten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eerst lepel pindakaas, daarna stuk brood of iets waar ze een lepel jam op deed. Toen maar zonder tandenpoetsen naar bed
GMquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik heb zin in de eliminatie alleen klooie dat we zolang moeten wachten..ah kan er nog mooi een verdienopdracht tussendoor gespeeld worden...
Morguh,quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
Die zijn idioot. Jasper heeft een veel betere voorbereiding.
Eliminatie is pas om 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar ik hou het op 14 uur.
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Denk dat een verdienopdracht niet voor maar na de eliminatie dan zal zijn.
Jep, volgens mij ook 15.00 uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ja we zien het vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, ze hadden 24 uur vanaf dat ze de boeken kregen en dat was volgens mij toch 15 uur?
Ik hoop ook dat Jappie wint... ik zou het niet geinig vinden dat 1 jaar horizontaal gelegen Imi er met de pot vandoor gaat..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:20 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
hoop dat jasper wint , alleen al om de gezichten van de bro s te zien
jasper kent er ook al veel, maar gaan ze letten op de uitspraak dan heeft ima toch wel probleem en de druk zal ook meespelen
O dat heb ik niet gezien, ik ben SV aan het tikken dan en hoor het alleen. Zie dan weinig van de streams op dat moment.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja we zien het vanzelf.
Kwam op 2 uur uit omdat het scherm in beeld was waar het de uren die ze nog hebben aangaf.
POLLquote:
.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Frummie, maar ben er bang voor
Ik vlak Imadiddin ook niet uit. DIe is niet dom. Maar we gaan het zien, ik hoop dat Jasper wintquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
Ja dat ging allemaal heel relaxed... echt gaaf om te zien hoe begaan Sasha en Bern zijn om Jappie te laten winnen... de bro's daarintegen, ik zou er overspannen van worden... stelletje dramkloten..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
.
jasper werd goed geholpen door bern en sas hij kende er al heel veel voor hij ging slapen
O oke ,dan hebben we nog even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |