Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall seequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand en/of voor wie het gemist had:
[poll=5951]
Jasper gekozen maar dat is meer dat ik het hoop want ik weet het echt niet bij deze 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand en/of voor wie het gemist had:
[poll=5951]
Ik heb zelf ook Jasper gestemd omdat Imadiddin in het begin dat landen amper kun uitspreken maar die leek later toch ook wel al veel te kennen. Maar ik blijf bij mijn keuze want Jasper gaat echt heel lekker....van Ima laten ze er een stuk minder van zien (op het moment).quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall see
Dit gaat niet zozeer om druk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall see
195 vlaggen hebben ze gekregenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit gaat niet zozeer om druk.
Ook omdat er qua druk aan kunnen, imma en Jasper wel gelijk zijn.
Dit gaat gewoon om leren.
119 dingen leren in 24 uur.
Eigenlijk minder dan 119.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |