Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall seequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand en/of voor wie het gemist had:
[poll=5951]
Jasper gekozen maar dat is meer dat ik het hoop want ik weet het echt niet bij deze 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand en/of voor wie het gemist had:
[poll=5951]
Ik heb zelf ook Jasper gestemd omdat Imadiddin in het begin dat landen amper kun uitspreken maar die leek later toch ook wel al veel te kennen. Maar ik blijf bij mijn keuze want Jasper gaat echt heel lekker....van Ima laten ze er een stuk minder van zien (op het moment).quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall see
Dit gaat niet zozeer om druk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige... Ima lijkt mij een type die gemakkelijker rustig blijft onder druk. Anderzijds is er ook een kans dat ik Jappie onderschat. Dacht eerst Jappie, maar ja.. we shall see
195 vlaggen hebben ze gekregenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit gaat niet zozeer om druk.
Ook omdat er qua druk aan kunnen, imma en Jasper wel gelijk zijn.
Dit gaat gewoon om leren.
119 dingen leren in 24 uur.
Eigenlijk minder dan 119.
Dan brandt het langer.Zie je vaak bij blowers.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Ik zie Imi en Rupert even likken aan de huls voordat ze hun peuk aansteken.....wat heeft dat voor functie?
Ik heb toch aardig wat jointjes gerookt en blowers ontmoet maar hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan brandt het langer.Zie je vaak bij blowers.
Imi smeert het ook wel in met honing.Dat lijkt me helemaal slecht.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb toch aardig wat jointjes gerookt en blowers ontmoet maar hier heb ik nog nooit van gehoord.
Brand minder snel?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Ik zie Imi en Rupert even likken aan de huls voordat ze hun peuk aansteken.....wat heeft dat voor functie?
Ja schijnbaar. Het lijkt mij sterk want de rest van de huls brand gewoon op zijn normale snelheid maar ik begrijp dat dat de reden is.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Het lijkt mij sterk want de rest van de huls brand gewoon op zijn normale snelheid maar ik begrijp dat dat de reden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wel grappig hoe ze best veel onzin wel uitzenden, en belangrijke gebeurtenissen uit beeld laten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd morgen hoelang ze die paar vlaggetjes opzeggen gaan rekken.. 5 minuten tussen elke vlag maakt een leuke TV uitzending weer
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Maar dat gaat over verschil in vloeitjes. Dat is er zeer zeker maar dat is wel iets anders als je sigaret/joint likken. Je joint lik je sowieso al om hem dicht te krijgen. Nouja gaat wel beetje offtopic dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |