Als er animo isquote:
Zou zomaar kunnen. We DM'en wat af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Tegan het volgende:
Misschien dat gianni een dm van mij verward met een dm van jou.
Dus dat waren niet jouw billen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Tegan het volgende:
Misschien dat gianni een dm van mij verward met een dm van jou.
quote:
Oeh, die dm wil ik ook welquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief, poezelig en strak gespierd zei je toch,m
Ik vind ze nog vrij mild voor jouw doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef Astro_boy het volgende:
Ok, heb wat vunzige verzoekjes in DM gedaan. And now, we wait.
Die spanning tijdens het wachten is het leukste deel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef Astro_boy het volgende:
Ok, heb wat vunzige verzoekjes in DM gedaan. And now, we wait.
@gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'enquote:
Wat! Geen foto's?!quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'en
dus die foto zelf wil je niet dat ze ziet?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'en
Daar moet ze dan zelf over DM'en als ze dat wil.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die foto zelf wil je niet dat ze ziet?
Eerst opwarmen, dan de worst er inquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind ze nog vrij mild voor jouw doen.
Stil jij. Jij komt al genoeg aan je trekken.quote:
Okayquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Stil jij. Jij komt al genoeg aan je trekken.
Childquote:
Lekker. Echt genieten. Nu even een kopje thee en een ontbijtje. Daarna maar eens crea bezig.quote:
voorlaatste werkdag. Daarna ook vakantiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker. Echt genieten. Nu even een kopje thee en een ontbijtje. Daarna maar eens crea bezig.
En hoe gaat het met jou?
Lekker lekker! Voorpret tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlaatste werkdag. Daarna ook vakantie
Ik pak nog een koffie
ja, wat is het nou koffie of thee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker lekker! Voorpret toch
Mijn koffie is net klaar
gianni61quote:
Jijquote:
Hahaha ik heb van beide een mok staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wat is het nou koffie of thee?
[..]
gianni61
[..]
Jij
Toe maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik heb van beide een mok staan
wat heb je als ontbijt er bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaja een echt verwend nest
zo verwarrend ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet rond een uur of tien twee crackers met kaas. Maag moet even bijkomen van de medicijnen
quote:
quote:Nu even een kopje thee en een ontbijtje.
quote:Mijn koffie is net klaar
snap jij het nog?quote:Ik eet rond een uur of tien twee crackers met kaas.
Nee... ben nog niet helemaal wakkerquote:
nou vooruit, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
met mijn nieuwe meds ben ik in de ochtend zo'n zombie, kan mezelf op het moment al niet volgen
vanaf hoe laat kunnen we grootse dingen van je verwachten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar
In de ochtend moet je niet teveel van mij verwachten
Nooitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf hoe laat kunnen we grootse dingen van je verwachten?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nooit
Maar het hangt een beetje af van wat je wil: Als ik wakker word ga ik meestal (niet vandaag) direct bezig, anders val ik aan tafel in slaap. Dus praktisch 's ochtends. Mentaal na mijn middagdutje. En labiel na het avondeten (ja labiel, niet stabiel)
Ja, dit kan niet hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had weer gelogen. ipv 10.00 ontbijt 10.30
Was bezig met een knutsel en vergat de tijd
Ik weet of ik je nog kan vertrouwen op deze manierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit echt een stempel drukt op onze relatie
Ik vertrouw mezelf niet eens op die manierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet of ik je nog kan vertrouwen op deze manier
hoe moet dit nu verder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vertrouw mezelf niet eens op die manier![]()
gelukkig had ik weinig plannen voor deze ochtend want ik echt nog niks zinnigs gedaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen ochtendplannen meer delenOf zo globaal mogelijk
Hahahaha #metooquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig had ik weinig plannen voor deze ochtend want ik echt nog niks zinnigs gedaan
vanmorgen eerst wat naar auto's gekeken, daarna naar hotelkamers. maar nog steeds niks concreets besloten.quote:
Oeh leuk leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen eerst wat naar auto's gekeken, daarna naar hotelkamers. maar nog steeds niks concreets besloten.
ja, auto's komt wel goed. vakantieplannen heb ik nog steeds geen idee vanquote:
Naja, je kan ook lekker thuis lummelen toch? En wat dagjes uit? Of zeg ik nu iets bizarsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, auto's komt wel goed. vakantieplannen heb ik nog steeds geen idee van
oh, dat kan zeker, maar ik heb straks zo lang vrij dat ik wel even weg wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, je kan ook lekker thuis lummelen toch? En wat dagjes uit? Of zeg ik nu iets bizars
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat kan zeker, maar ik heb straks zo lang vrij dat ik wel even weg wil.
Ik kom gewoon een schildercursus volgen bij jou
jij bent sowieso beter dan ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
(dan moet ik het eerst wel zelf leren)
Nee niet echt. De 28ste Bommen Berend uiteraard, maar dat vind ik niet zoveel aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent sowieso beter dan ik.
Is er iets leuks te beleven bij jou in de omgeving?
bommen berend?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee niet echt. De 28ste Bommen Berend uiteraard, maar dat vind ik niet zoveel aan
Verder niet echt geloof ikmaar dat vind ik wel prima
Feestdag in Groningen. Afgelopen jaar was wel leuk. Toen speelden ze de veldslag heel amateuristisch na. Ik heb me zo doodgelachen, maar dit jaar doen ze niet dat soort leuke dingen.quote:
Ja, als jullie verder gaan in DM gaat deze SC doodquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:37 schreef gianni61 het volgende:
deze sc begint wel een beetje een 1op1 gesprek te worden zo
Of er komen gewoon mensen bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als jullie verder gaan in DM gaat deze SC dood
Ik voelde me even schuldig, maar wij zijn redders!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als jullie verder gaan in DM gaat deze SC dood
Ik had al iets gepost maar dat hebben jullie genegeerdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of er komen gewoon mensen bij
hai buuf
Af en toe. Moet ook nog een baby verzorgen en slapen af en toequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voelde me even schuldig, maar wij zijn redders!
Doe je mee?
Ik vond het nog te vies om te tuinierenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al iets gepost maar dat hebben jullie genegeerd![]()
Hoi
Ik ook. Nou ja het slapen dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Af en toe. Moet ook nog een baby verzorgen en slapen af en toe
Hahahaha goede redenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Af en toe. Moet ook nog een baby verzorgen en slapen af en toe
Wat vond je te vies?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het nog te vies om te tuinieren
Als de baby zelf ook slaapt is slapen met een baby niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha goede reden
Slapen met een baby, respect![]()
Ik ben blij voor je
Hahahaha ja hebt nog een kindquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de baby zelf ook slaapt is slapen met een baby niet zo moeilijk hoorEen die slaapt nog zo'n 16 uur op een dag.
Die andere is naar de opvang vandaagquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja hebt nog een kind![]()
En ze moeten toch regelmatiger eten dan een volgroeid menswezen?
mijn tuin.quote:
Hmja, ik ging gisteren wat plantjes planten en de grond was inderdaad vooral nog modder. Maar dat vinden de plantjes wel fijn en ik had tuinhandschoenen aan dus vond het alsnog wel chillquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tuin.
het weer is nog niet geweldig en de grond ik nog wat nat
Wat voor smaak?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Dus ik denk dat ik mezelf ga trakteren op een grote bak ijs van de ijssalon
De volle zon laat het nog een beetje afweten hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmja, ik ging gisteren wat plantjes planten en de grond was inderdaad vooral nog modder. Maar dat vinden de plantjes wel fijn en ik had tuinhandschoenen aan dus vond het alsnog wel chillMaar gister en vandaag wel in de volle zon in de tuin gewerkt, dus hier is het weer al wel geweldig
Vanille , espresso, chocoladequote:
Oh, stomquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De volle zon laat het nog een beetje afweten hier
Boh, vanille en chocoladequote:
doe maar de chocoladequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, stomHier zit ie nu ook weer achter de wolken
[..]
Boh, vanille en chocolade
Bij gebrek aan chocoladeijs heb ik maar even M&M's gepaktquote:
de gele?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij gebrek aan chocoladeijs heb ik maar even M&M's gepakt
nog steeds de bestequote:
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een craving voor rum rozijnen ijs...
Goed maar lui. Ach morgen weer een dag.quote:
maar het zit niet in je thuisbezorgde boodschappen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een craving voor rum rozijnen ijs...
Luie dagen horen er ook bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed maar lui. Ach morgen weer een dag.
Bij jou zo te lezen niet anders?
Wat is Chanfana?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga dit weekend proberen Chanfana te maken
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Luie dagen horen er ook bij![]()
Niet anders dan goed en lui? Of?
[..]
Wat is Chanfana?
Dat is per bak meteen. Geen ruimte meer in de vriezerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar het zit niet in je thuisbezorgde boodschappen?
Hoe smaakt geit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegen
Ah, oke. Geitenvlees, wauw. Nog nooit gehoord dat iemand dat atquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegen
Naar geit.quote:
Wut.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Geitenvlees, wauw. Nog nooit gehoord dat iemand dat at
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Ik wilde eigenlijk nog erachter typen 'Naar kip?' maar had me ingehouden.
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."quote:
En hoeveel eiwit zit erin?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."
Dus daar moet een rood wijntje bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."
Zou etenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 weken lang alleen maar etenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je mooi een bestemming voor die vrije dagen!
Vast wel als ie een ijsmuts op zijn hoofd zet en het lief vraagt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou Barb iedere dag willen koken voor je?
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou Barb iedere dag willen koken voor je?
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt een bestemming gekozen?
Voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekeken
Wat voor vakantie wil je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Nope. Nog steeds niks. Hele ochtend naar hotels gekeken
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoenquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoen
Maar ik denk een paar dagen richting Frankrijk en misschien nog een een paar dagen met de fiets weg
Nee. Metz in het noorden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Maar klinkt goed. Zuid-Frankrijk?
Luxe hoor! Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen vakantie in het hoogseizoen
Maar ik denk een paar dagen richting Frankrijk en misschien nog een een paar dagen met de fiets weg
Oh, maar dan heb je dus al een aardig idee van waar je naartoe wil, alleen het hotel kiezen is nog een ding?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Metz in het noorden.
Naar zuid Frankrijk rijden met een elektrische auto lijkt me echt een hel
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar dan heb je dus al een aardig idee van waar je naartoe wil, alleen het hotel kiezen is nog een ding?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes maken
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit volledig in mn eigen hoofd. Moeite met keuzes maken
Hahaha, helemaal geen top geven en kijken hoe genadig Fok isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffetquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders geef je je top drie hier en laat je ons kiezen?
Stiekem wel heel belangrijk jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffet
Op vakantie hou ik van een goed ontbijtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem wel heel belangrijk ja
Eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op vakantie hou ik van een goed ontbijt
Dat doen wij ook vaak, jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ik mijn keuze gewoon laat afhangen van fotos van ontbijtbuffet
Wat vind jij een goed ontbijt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op vakantie hou ik van een goed ontbijt
Een goed assortiment broodjes en beleg. Goede koffie en liefst nog wat warms. Als er de mogelijkheid is om een eitje te laten bakken ofzoquote:
Hebben ze daar goed ontbijt?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een goed assortiment broodjes en beleg. Goede koffie en liefst nog wat warms. Als er de mogelijkheid is om een eitje te laten bakken ofzo
Met jou altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Samen een keertje ontbijten dus
Jij had binnenkort ook vakantie toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit verhouding valt vast tegen. Maar een manier om dit zeker te weten...
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij had binnenkort ook vakantie toch?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenen een dagje Disney? Mag Child ook mee om het ontbijt overal te beoordelen.
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenen een dagje Disney? Mag Child ook mee om het ontbijt overal te beoordelen.
Heel makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen..
True, maar ik doe het niet.quote:
In dit geval ben ik het eens met AirwiN dat verkleinwoorden niet gepast zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daar moet een rood wijntje bij?
Braaaiiiiins...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Mijn meds gisteravond te laat ingenomen. Dus ik ben nu een super zombie
Ja hoor, alsjeblieft en eet smakelijk!quote:
Te laat naar bed gaan zoals ik deed heeft zo'n zelfde effect.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Super zombiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoor, alsjeblieft en eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Misschien is er een apocalyptische crisis gaande? Met al die zombiesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat naar bed gaan zoals ik deed heeft zo'n zelfde effect.
Ik heb deze dus maak me geen zorgen:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is er een apocalyptische crisis gaande? Met al die zombies
Oooh die heb ik voorbij zien komen. Wil ik altijd nog een keer lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb deze dus maak me geen zorgen:
[ afbeelding ]
ik dacht al, dat is niks voor jou, daar ben je veel te lief voorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... dat is gemeen om te doen
Doen, is tof. Ook World War Z is geweldig. Het boek dan, de film lijkt in niks op het boek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh die heb ik voorbij zien komen. Wil ik altijd nog een keer lezen
Nice! Wist niet dat er een boek van is!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen, is tof. Ook World War Z is geweldig. Het boek dan, de film lijkt in niks op het boek.
Ik wist het wel, maar ik heb het niet gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wist niet dat er een boek van is!
De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wist niet dat er een boek van is!
Oooh wat vet!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:
[ afbeelding ]
Maar het boek is totaal anders van toon en vele malen beter
The Godfather. Boek is te prentieus met onnodig veel filler hoofdstukken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Het boek was goede inspiratie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
Als ik verder naar de menukaart kijk heb ik wel zo mijn twijfels of alle andere pizza's wel "traditioneel Napolitaans" zijn, maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
Alleen jammer dat het in zwolle isquote:
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in zwolle is
nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?
Vanavond wokken. Tis geen pizza maar ook lekker
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet.
De pizzaria hier had vroeger een pizza met creme fraiche en zalm, dat was wel mijn favoriet, maar die is van het menu gehaald
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongen
Zelf maken dan maar?
dieet? why?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar fuck, dieet
en dieet gaat voor. Dus geen pizza
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino'squote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.
In spanje wel domino's gehad. dat was echt de goorste pizza die ik ooit heb gehad
Deze man weet. Crème fraiche ipv tomatensaus is echt zoveel beterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
het is gewoon te ver voor dat scootertjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino's
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is gewoon te ver voor dat scootertje
Ik woon in een dorp, dus de bezorgopties zijn hier beperkt. Denk niet dat dat met het zuiden te maken heeft.
Ik dacht dat jij een slanke den was?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik van Michelin mannetje wil veranderen in een slanke den
Maar goedgeen pizza voor mij
nou oke.quote:
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een slanke den was?
[..]
nou oke.
wanneer gaan we ontbijten?
ik heb de komende weken ook extreem veel tijdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressInteressante vraag, volgens mij wonen we extreem ver van elkaar vandaan
Herkenbaar hoor. In mn dorpje had ik ook maar de keuze uit 1 pizzaria ofzo. (of iig 1 waarvan de pizza's te eten waren, maar zelf samenstellen kon niet).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.
In spanje wel domino's gehad. dat was echt de goorste pizza die ik ooit heb gehad
mijn favo pizaaria heeft een nieuwe eigenaar gekregen en is uit het dorp verhuisd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. In mn dorpje had ik ook maar de keuze uit 1 pizzaria ofzo. (of iig 1 waarvan de pizza's te eten waren, maar zelf samenstellen kon niet).
In dat opzicht heeft een stad wel wat voordelen....
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn favo pizaaria heeft een nieuwe eigenaar gekregen en is uit het dorp verhuisd.
Die bezorgd hier wel nog, maar de kwaliteit is wel wat minder geworden.
en zijn wel nog 3 shoarma boeren als optie
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richtingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.
Waarom zijn die er zoveel??alsof het hele dorp alleen maar kebab en shoarma wil.
Zuuperds.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja... shoarma boer valt bij mij onder pizzaria.
Waarom zijn die er zoveel??alsof het hele dorp alleen maar kebab en shoarma wil.
nou wel zin in donerquote:
Mn dorpje had alleen een frietkraam.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richting
en een frituur die bezorgd en een chinees.
Wij hebben hier allesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 in mn eigen dorp, 1 in een dorp 4k verderop en 1 7k in de andere richting
en een frituur die bezorgd en een chinees.
Ja, maar ik heb de afspraak om helemaal niks sociaal te doen de deze en volgende weekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de komende weken ook extreem veel tijd
daarna heb ik ook nog vrijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de afspraak om helemaal niks sociaal te doen de deze en volgende week
Wow. Ik had je redelijk hoog zitten maar dit valt mij toch tegen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze man weet. Crème fraiche ipv tomatensaus is echt zoveel beter
Je hebt het duidelijk nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Ik had je redelijk hoog zitten maar dit valt mij toch tegen hoor.
de sushi zaken die het hier hebben geprobeerd zijn wel redelijk snel op de fles gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn dorpje had alleen een frietkraam.
Dorp 5km verderop heeft volgens mij nog maar 1 shoarma zaak. Dat waren er vroeger ook 3 ofzo. Iets verderop ligt nog wel een shoarma zaak en 1 "sushi"zaak waar je kunt afhalen. En een boel chinezen in de omgeving. Maar dat is het volgens mij ook wel.
Er is ook een sushizaak uit Venlo die bezorgt. Die schijnt wel goed te zijn (bij ons dan he)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de sushi zaken die het hier hebben geprobeerd zijn wel redelijk snel op de fles gegaan
Jawel. Zelfs die met bbq-saus is nog beter dan crème fraiche.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk nog nooit geprobeerd
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel. Zelfs die met bbq-saus is nog beter dan crème fraiche.
Te buitenlands?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de sushi zaken die het hier hebben geprobeerd zijn wel redelijk snel op de fles gegaan
Okequote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
mensen hier hebben gewoon smaakquote:
....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, ditquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
....
Bbq-saus op een pizza? Driewerf
Precies. Bbq-saus op pizza, vaffanculoquote:
1 keer gehad vond het zo overheersend was er niet enthousiast overquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
....
Is ook lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben fan van bbqsaus op pizza.
Maar goed, bewijst maar weer....
Eens. Maar nog altijd beter dan crème fraiche.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
....
Crème fraiche op een pizza met vis of schaaldieren als topping is lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens. Maar nog altijd beter dan crème fraiche.
Oneensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Eens. Maar nog altijd beter dan crème fraiche.
Juk. Liever met rode ui en puntpaprika en geitenkaas ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Crème fraiche op een pizza met vis of schaaldieren als topping is lekker
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Juk. Liever met rode ui en puntpaprika en geitenkaas ofzo
Jij hebt smaakquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat ik pizza deel :’)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:35 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig kan ieder gewoon zn eigen pizza bestellen en hoeven we niet allemaal samen van 1 grote te eten
MK doesn't share food!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat ik pizza deel :’)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Crème fraiche op een pizza met vis of schaaldieren als topping is lekker
quote:
Is ook lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat ik de pizza van een ander met rust laat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat ik pizza deel :’)
Klopt :pquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
MK doesn't share food!
(ik ook niet)
quote:
nou, oke, tapas zou ik nog wel delenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga eens per jaar uiteten met een vriendin in een tapasrestaurant... wij delen wel eten
Hahaha mooi zoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, oke, tapas zou ik nog wel delen
Ja! Ik heb het uitgesteld tot morgen. Ik heb nog crackers in huis met sandwichspreadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef Zoon_John het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat je boodschappen moet doen, maar echt geen zin hebt.
Iedere week weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef Zoon_John het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat je boodschappen moet doen, maar echt geen zin hebt.
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het uitgesteld tot morgen. Ik heb nog crackers in huis met sandwichspread
Of omdat Mars, de aarde en Jupiter niet in 1 lijn staanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.
Ik ben sinds een maand gestopt met bezorgen (overwinning) alleen ik heb moeite met alleen voor boodschappen naar buiten te gaan. Alleen morgen moet ik wel, want dan is alles echt opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.
Misschien dat ik daarom geen fan van van tapasquote:
Owquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom geen fan van van tapas
of gourmet
Volgens mij had ik toen hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of omdat Mars, de aarde en Jupiter niet in 1 lijn staan
Klinkt alsof je een masochist bentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen hetzelfde probleem.![]()
Mentaal heb ik deze week al 3x de boodschappen gedaan, maar het blijft een fata morgana.
nu ga je me vertellen dat je dol bent op gourmetten..quote:
Bezorgen is helaas geen optie... Ik denk dat we lotgenoten worden, ik ga morgen ook... Of straks in de namiddag nog proberen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand gestopt met bezorgen (overwinning) alleen ik heb moeite met alleen voor boodschappen naar buiten te gaan. Alleen morgen moet ik wel, want dan is alles echt op![]()
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrutquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ga je me vertellen dat je dol bent op gourmetten..
Ik zal dit niet ontkennenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een masochist bent
Hahaha we kunnen het! Morgenochtend eerste wat ik doequote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bezorgen is helaas geen optie... Ik denk dat we lotgenoten worden, ik ga morgen ook... Of straks in de namiddag nog proberen.![]()
Wat maakt het moeilijk voor je, om alleen voor de boodschappen naar buiten te gaan, als ik vragen mag.
Zo:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrut
Hahaha ja dat dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha we kunnen het! Morgenochtend eerste wat ik doe
Oh geen flauw idee. Beetje neurotisch en zo. Ik weet daadwerkelijk niet wat het precies is. Weirdo ben ik
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.![]()
Oh neurotisch? Beetje opgejaagd of hoe moet ik dat lezen? De eerste mens die geen weirdo is, moet ik nog ontmoeten.
Goede aanbiedingen word ik altijd wel vrolijk van. Ik heb wel een hekel aan die woensdag/donderdag/vrijdag aanbiedingen. Daar krijg ik slechte zin van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.
Ik wist dat er iets aan je moest mankerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrut
Ja dat is idd irritant. Ik houd het voorlopig bij eens per week. Ben dan alsnog gemiddeld 20¤ kwijt aan de week boodschappen. Dus dat is primaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goede aanbiedingen word ik altijd wel vrolijk van. Ik heb wel een hekel aan die woensdag/donderdag/vrijdag aanbiedingen. Daar krijg ik slechte zin van.
Ah joh er deugt zoveel niet aan mijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets aan je moest mankeren
Oh je koopt vrij tactisch, ik schrik me kapot wanneer ik zie wat ik kwijt ben voor een paar dingetjes. Zeker nu met de nieuwe prijzen... Het scheelt dat ik steeds minder vlees eet en meer met bonen probeer te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is idd irritant. Ik houd het voorlopig bij eens per week. Ben dan alsnog gemiddeld 20¤ kwijt aan de week boodschappen. Dus dat is prima
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh je koopt vrij tactisch, ik schrik me kapot wanneer ik zie wat ik kwijt ben voor een paar dingetjes. Zeker nu met de nieuwe prijzen... Het scheelt dat ik steeds minder vlees eet en meer met bonen probeer te doen.
Twintig euro per week is wel echt netjes. Ik probeer steeds minder dierlijke producten te nuttigen, maar ik vind vega koken wel moeilijk, omdat heel veel recepten me niet zo aanspreken. Nu merk ik vaak dat ik recepten maak waar ik vlees in deed, maar dat het dan net zo lekker is zonder het vlees erin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een budget van 50¤ per week, maar daar kan je zo belachelijk veel van kopen. Maar met een gezonde salade of VGA kom je een eind.
En vlees is duur idd. Ik eet vega (opgevoed ermee) maar dat is veel goedkoper
Ik vind het altijd leuk om op de vismarkt te kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Boodschappen doen als je uitgebreid wilt gaan koken vind ik leukLangs de slager, groenteboer, vishandel en zo
dat zit allemaal in je eigen hoofdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah joh er deugt zoveel niet aan mij
Knap dat je zo bewust mee bezig bentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Twintig euro per week is wel echt netjes. Ik probeer steeds minder dierlijke producten te nuttigen, maar ik vind vega koken wel moeilijk, omdat heel veel recepten me niet zo aanspreken. Nu merk ik vaak dat ik recepten maak waar ik vlees in deed, maar dat het dan net zo lekker is zonder het vlees erin.
Oké... ik lach hardop nuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zit allemaal in je eigen hoofd
ik let daar echt totaal niet opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een budget van 50¤ per week, maar daar kan je zo belachelijk veel van kopen. Maar met een gezonde salade of VGA kom je een eind.
En vlees is duur idd. Ik eet vega (opgevoed ermee) maar dat is veel goedkoper
Misschien kunnen @Tegan en ik je wel adopterenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een ander inkomen dan ik
Ik krijg stress als ik uitgebreid moet koken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Boodschappen doen als je uitgebreid wilt gaan koken vind ik leukLangs de slager, groenteboer, vishandel en zo
Ik vind het wel leuk om gedroogde bonen te kopen, te laten weken en ze dan te garen. Ik heb zo'n hooizak gekocht waar ik ze in kan doen na 10 minuutjes koken. Na een paar uur zijn ze dan goed gaar. Vooralsnog heb ik er alleen maar chili mee gemaakt, ik moet mijn repetoire wat uitbreiden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knap dat je zo bewust mee bezig bent
Ik ga soms hier naar een foodmarket, kun je lunchen/dineren, maar ook boodschappen halen. Is niet de goedkoopste, maar ze hebben alles en van topkwaliteitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om op de vismarkt te kijkendan ben ik net een nieuwsgierig klein kind
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga soms hier naar een foodmarket, kun je lunchen/dineren, maar ook boodschappen halen. Is niet de goedkoopste, maar ze hebben alles en van topkwaliteit
Ja dat is idd leuk!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik krijg stress als ik uitgebreid moet koken.
[..]
Ik vind het wel leuk om gedroogde bonen te kopen, te laten weken en ze dan te garen. Ik heb zo'n hooizak gekocht waar ik ze in kan doen na 10 minuutjes koken. Na een paar uur zijn ze dan goed gaar. Vooralsnog heb ik er alleen maar chili mee gemaakt, ik moet mijn repetoire wat uitbreiden.
o haiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.
Maar om eerlijk te zijn ben ik voor mezelf niet zo culinair. Al vind ik het fijn om anderen te verwennen met een lekker maal
kan ook lekker zijn..quote:
Vind ik welquote:
only one way to find outquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind ik welmaar misschien kook ik heel slecht en zijn mijn vrienden te lief om dat te zeggen. You never know
Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.
Maar om eerlijk te zijn ben ik voor mezelf niet zo culinair. Al vind ik het fijn om anderen te verwennen met een lekker maal
oh jeej... geen budget gesteld? Wel gezellig om zoiets met je zuster te doen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaandaarna was ik blut
![]()
Ik zal nog een keer aan je vragen, of jij nog wat goede recepten hebt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is idd leuk!
En Chili moet ik ook weer eens maken. Lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |