Oeh lekkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een craving voor rum rozijnen ijs...
Goed maar lui. Ach morgen weer een dag.quote:
maar het zit niet in je thuisbezorgde boodschappen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen een craving voor rum rozijnen ijs...
Luie dagen horen er ook bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed maar lui. Ach morgen weer een dag.
Bij jou zo te lezen niet anders?
Wat is Chanfana?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga dit weekend proberen Chanfana te maken
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Luie dagen horen er ook bij![]()
Niet anders dan goed en lui? Of?
[..]
Wat is Chanfana?
Dat is per bak meteen. Geen ruimte meer in de vriezerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar het zit niet in je thuisbezorgde boodschappen?
Hoe smaakt geit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegen
Ah, oke. Geitenvlees, wauw. Nog nooit gehoord dat iemand dat atquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoofschotel van geitenvlees, 24 uur in rode wijn en knoflook en laurier volkomen onder gedompeld laten marineren, daarna in die marinade heel langzaam laten garen en groentes toevoegen
Naar geit.quote:
Wut.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Geitenvlees, wauw. Nog nooit gehoord dat iemand dat at
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Ik wilde eigenlijk nog erachter typen 'Naar kip?' maar had me ingehouden.
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."quote:
En hoeveel eiwit zit erin?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."
Dus daar moet een rood wijntje bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Geitenvlees is magerder dan varken, rund, kip en schaap en bevat meer vitaminen. De smaak heeft in de verte iets weg van rundvlees, maar heeft een ondertoon die aan wild doet denken."
Zou etenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 weken lang alleen maar etenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je mooi een bestemming voor die vrije dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |