De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Wist niet dat er een boek van is!
Oooh wat vet!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de film tof vind is omdat ik in Valetta woonde toen de Jeruzalem scenes daar werden opgenomen. Ik woonde letterlijk links om de hoek hiervan:
[ afbeelding ]
Maar het boek is totaal anders van toon en vele malen beter
The Godfather. Boek is te prentieus met onnodig veel filler hoofdstukken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat vet!
Ik ken geen voorbeeld waarbij de film beter is dan het boek
Het boek was goede inspiratie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Blade Runner. Al is die ook wel losjes gebaseerd op een boek. Maar dat zijn details.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
Als ik verder naar de menukaart kijk heb ik wel zo mijn twijfels of alle andere pizza's wel "traditioneel Napolitaans" zijn, maar goedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:44 schreef aeque het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)g-je-er-zelf-op-doen
Wat een helden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
Alleen jammer dat het in zwolle isquote:
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in zwolle is
nee, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je geen pizzaria in de buurt waarbij je zelf de saus kan kiezen?
Vanavond wokken. Tis geen pizza maar ook lekker
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet.
De pizzaria hier had vroeger een pizza met creme fraiche en zalm, dat was wel mijn favoriet, maar die is van het menu gehaald
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Domino's is nog niet zo ver tot het zuiden doorgedrongen
Zelf maken dan maar?
dieet? why?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar fuck, dieet
en dieet gaat voor. Dus geen pizza
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino'squote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel in het zuiden, amar vanuit maastricht bezorgen die hier niet.
In spanje wel domino's gehad. dat was echt de goorste pizza die ik ooit heb gehad
Deze man weet. Crčme fraiche ipv tomatensaus is echt zoveel beterquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:52 schreef gianni61 het volgende:
wel veel pizza's met room ipv tomatendrek
Dat mag ik wel
het is gewoon te ver voor dat scootertjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow... het zuiden is onderontwikkeld dus... geen bezorging van Domino's
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is gewoon te ver voor dat scootertje
Ik woon in een dorp, dus de bezorgopties zijn hier beperkt. Denk niet dat dat met het zuiden te maken heeft.
Ik dacht dat jij een slanke den was?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik van Michelin mannetje wil veranderen in een slanke den
Maar goedgeen pizza voor mij
nou oke.quote:
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een slanke den was?
[..]
nou oke.
wanneer gaan we ontbijten?
ik heb de komende weken ook extreem veel tijdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah nee, dat ben ik niet, sinds de antipsychotica, maar work in progressInteressante vraag, volgens mij wonen we extreem ver van elkaar vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |