Als er animo isquote:
Zou zomaar kunnen. We DM'en wat af.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Tegan het volgende:
Misschien dat gianni een dm van mij verward met een dm van jou.
Dus dat waren niet jouw billen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Tegan het volgende:
Misschien dat gianni een dm van mij verward met een dm van jou.
quote:
Oeh, die dm wil ik ook welquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lief, poezelig en strak gespierd zei je toch,m
Ik vind ze nog vrij mild voor jouw doen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef Astro_boy het volgende:
Ok, heb wat vunzige verzoekjes in DM gedaan. And now, we wait.
Die spanning tijdens het wachten is het leukste deel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:21 schreef Astro_boy het volgende:
Ok, heb wat vunzige verzoekjes in DM gedaan. And now, we wait.
@gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'enquote:
Wat! Geen foto's?!quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'en
dus die foto zelf wil je niet dat ze ziet?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:gianni61 of je de omschrijving van mijn billen naar Tegan wil DM'en
Daar moet ze dan zelf over DM'en als ze dat wil.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die foto zelf wil je niet dat ze ziet?
Eerst opwarmen, dan de worst er inquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind ze nog vrij mild voor jouw doen.
Stil jij. Jij komt al genoeg aan je trekken.quote:
Okayquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Stil jij. Jij komt al genoeg aan je trekken.
Childquote:
Lekker. Echt genieten. Nu even een kopje thee en een ontbijtje. Daarna maar eens crea bezig.quote:
voorlaatste werkdag. Daarna ook vakantiequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker. Echt genieten. Nu even een kopje thee en een ontbijtje. Daarna maar eens crea bezig.
En hoe gaat het met jou?
Lekker lekker! Voorpret tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voorlaatste werkdag. Daarna ook vakantie
Ik pak nog een koffie
ja, wat is het nou koffie of thee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker lekker! Voorpret toch
Mijn koffie is net klaar
gianni61quote:
Jijquote:
Hahaha ik heb van beide een mok staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, wat is het nou koffie of thee?
[..]
gianni61
[..]
Jij
Toe maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik heb van beide een mok staan
wat heb je als ontbijt er bij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaja een echt verwend nest
zo verwarrend ditquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet rond een uur of tien twee crackers met kaas. Maag moet even bijkomen van de medicijnen
quote:
quote:Nu even een kopje thee en een ontbijtje.
quote:Mijn koffie is net klaar
snap jij het nog?quote:Ik eet rond een uur of tien twee crackers met kaas.
Nee... ben nog niet helemaal wakkerquote:
nou vooruit, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
met mijn nieuwe meds ben ik in de ochtend zo'n zombie, kan mezelf op het moment al niet volgen
vanaf hoe laat kunnen we grootse dingen van je verwachten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar
In de ochtend moet je niet teveel van mij verwachten
Nooitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanaf hoe laat kunnen we grootse dingen van je verwachten?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nooit
Maar het hangt een beetje af van wat je wil: Als ik wakker word ga ik meestal (niet vandaag) direct bezig, anders val ik aan tafel in slaap. Dus praktisch 's ochtends. Mentaal na mijn middagdutje. En labiel na het avondeten (ja labiel, niet stabiel)
Ja, dit kan niet hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had weer gelogen. ipv 10.00 ontbijt 10.30
Was bezig met een knutsel en vergat de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |