Misschien uitlenenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog 85 euro aan boodschappengeld gaat ie vast in de hh-pot gooien
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had zijn de inhoud van zijn vooraadkast al aangeboden aan Sasha.
Macaroni, spliterwten tomatenketchup bouillonblokjes
Meenemen kan niet, dus wellicht kan ie nog wat zieltjes winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:09 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft nog 85 euro aan boodschappengeld gaat ie vast in de hh-pot gooien
IK geval van nood voedzaam etenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.
Spliterwten
HIj wilde nog heel wat eieren kopen van dat geld vertelde hij van de week tegen Marcianoquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Meenemen kan niet, dus wellicht kan ie nog wat zieltjes winnen
Hij krijgt het in september terug?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien uitlenenDat heeft hij al vaker gedaan en konden ze toch de hoognodige dingen kopen.
Die kan hij dan door zijn macaroni doen. Heerlijk toch.. macaroni met spliterwten en ketchupquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze snoepwerk en cosmetica in privé bezit hebben snap ik, maar wat Erik dan heeft is raar.
Spliterwten
lang houdbaar en droog te bewaren. Is gewoon een vorm van voorraad hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spliterwten
Dat moet lukken van dat geldquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj wilde nog heel wat eieren kopen van dat geld vertelde hij van de week tegen Marciano
Waarom zou hij dat moeten geven? Is toch zijn geld? Goed dat hij dat tot nu toe nog niet zelf heeft opgemaakt en goed dat hij het niet eerder ook al heeft gegeven want dan hadden ze nu niets gehad.quote:
Ja daar kan je er wel een paar van kopen lijkt mijquote:
Het geluid ervan zou je denken dat het van die vieze kalknagels zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
Nou daar zaten we op te wachten, Isaac die zijn teennagels knipt.
Niet eerder uitgegeven?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat moeten geven? Is toch zijn geld? Goed dat hij dat tot nu toe nog niet zelf heeft opgemaakt en goed dat hij het niet eerder ook al heeft gegeven want dan hadden ze nu niets gehad.
Ik vind dat hij dat goed heeft gedaan om het al die tijd achter de hand te houden
Ik hoorde gister Bern op kantoor berekenen dat hij nog iets van ¤450 euro heeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien uitlenenDat heeft hij al vaker gedaan en konden ze toch de hoognodige dingen kopen.
Mirthe is wel met de Bro's, nu tilt Isaak haar op en gooit haar op haar bedquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
Marciano is weer met Mirthe aan het kletsen.. hij blijft het wel proberen om haar mee te krijgen en met hun mee te stemmen.
Volgens mij is dat bedrag niet om eten of snoep van te kopen toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister Bern op kantoor berekenen dat hij nog iets van ¤450 euro heeft
hoop zo dat myrthe de 2 gluiperds doorheeftquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe is wel met de Bro's, nu tilt Isaak haar op en gooit haar op haar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |