https://www.rtlnieuws.nl/(...)chtste-finale-sydneyquote:Het is het Nederlands elftal gelukt de kwartfinale te halen op het WK voetbal in Australië en Nieuw-Zeeland. Een hele knappe prestatie maar heel makkelijk ging het in het duel tegen Zuid-Afrika niet. Een vroege goal van Jill Roord, een uitblinkende keeper Daphne van Domselaar en een blunderende doelvrouw van Zuid-Afrika maakten het verschil voor Oranje dat met 2-0 won.
Voorafgaand aan de wedstrijd kwamen de spelers van tegenstander Zuid-Afrika zingend en swingend het Sydney Football Stadium in, zoals hier te zien is. Het stadion zat goed gevuld met zo'n 40.000 mensen, onder wie opvallend veel Amerikanen. Die hadden gedacht dat de VS de groep van Nederland wel even zou winnen, maar dat gebeurde niet.
Snelle goal
Nederland begon de wedstrijd met goede hoop. Nog nooit verloor Oranje van Zuid-Afrika, maar van onderschatting was geen sprake, zei coach Jonker. De selectie was compleet, dus spits Lineth Beerensteyn stond weer in de basis nadat ze eerder dit toernooi geblesseerd was geraakt.
De eerste kans voor Oranje kwam van Esmee Brugts, ze krulde de bal met de op haar bekende manier van buiten de 16 meter in de rechterhoek, maar de keeper van Zuid-Afrika plukte de bal net uit de goal. Het werd wel een corner en daaruit maakte Jill Roord de openingstreffer. Ze kon de bal vanuit de kluts inkoppen (bekijk de goal hier). Haar vierde doelpunt alweer dit WK.
Reddingen Van Domselaar
Nederland ging op jacht naar een tweede goal en kreeg met Danielle van de Donk een goede kans. Zuid-Afrika, dat nog voor rust twee keer moest wisselen door blessures, werd steeds sterker.
Vooral in de slotfase van de eerste helft had sterspeler Thembi Kgatlana de 1-1 tot twee keer toe op de voet maar keeper Daphne van Domselaar redde telkens knap. Daarmee ging Oranje niet onfortuinlijk met een voorsprong de kleedkamer in.De tweede helft begonnen beide landen voorzichtig. In de 54ste minuut leek Lieke Martens de 2-0 te maken. Ze draaide vlak voor de goal mooi weg en tikte in, maar nadat de VAR de beelden goed had bekeken, bleek het nipt buitenspel.
Ook daarna bleef Nederland proberen de voorsprong te verdubbelen, maar tot echt grote kansen leidde dat niet direct. Er was een fout van de keeper van Zuid-Afrika voor nodig, waardoor Beerensteyn toch de 2-0 kon maken. De spits die tot dan toe weinig klaarspeelde, schoot de bal vrij zacht richting de goal, maar keeper Kaylin Swart greep mis (bekijk het doelpunt hier). Intussen had Danielle van de Donk een onnodige gele kaart gekregen, waardoor ze de kwartfinale mist. Een domper.
Over de streep
Na de 2-0 was Zuid-Afrika nog dichtbij een doelpunt maar ook in de tweede helft maakte Van Domselaar geen fouten. Oranje kreeg nog wat kleine kansjes via Roord, Beerensteyn en Martens, maar het bleef bij twee goals voor Oranje, waar in de blessuretijd aanvaller Jill Bayings haar debuut nog mocht maken.
Het eindsignaal zorgde vooral voor opluchting bij de spelers van Nederland. "Vooral in de eerste helft was het billenknijpen. Maar we hebben een aardige keeper", reageerde bondscoach Andries Jonker gelijk na afloop. Hij vond de eerste helft zwak van zijn team, maar in de tweede helft was er niet veel meer aan de hand, aldus Jonker.
Nu tegen Spanje
Oranje speelt in die kwartfinale tegen het sterke Spanje, dat eerder met 5-1 won van Zwitserland. Fans in Nederland moeten er nóg iets vroeger uit als ze die wedstrijd willen zien, want die begint vrijdag om 3 uur 's nachts in het Nieuw-Zeelandse Wellington. Daar vliegen de spelers vandaag alweer heen.
Dan zal het wel wat beter moeten dan vandaag tegen Zuid-Afrika. Maar mocht Oranje die wedstrijd ook winnen, dan volgt een halve finale tegen Japan, Zweden of de VS. Maar dat is nog ver weg.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
De wedstrijd tegen Spanje wordt heel anders dan die van vandaag. Je zal veel minder de bal hebben, het wordt een zware pot, denk ook dat Spanje favoriet is. Damaris erbij ipv Daan waardoor je defensief wat sterker staat, en verder moet je zoals Japan spelen in de groepsfase: lekker in de omschakeling toeslaan met Beer (de snelste aanvalster) in de spits.
Leuk! Woon je in Windy W.?quote:
Yip, middagje vrij genomen om de wedstrijd te gaan zien. Bij NL-USA hing er al een geweldige sfeer in de stad en liep er veel oranje rond (tussen veel meer Amerikaans geblaat wel). Het WK gelukkig wel echt gaan leven en mensen beseffen hoe uniek het is om zo'n toernooi van dit formaat in ons eigen stadje te hebben. In Nederland wordt misschien geklaagd over dat de wedstrijden in de nacht zijn, maar voor kiwi's geldt dat letterlijk voor elk ander toernooi en wedstrijd dat in Europa wordt gespeeld. Het feit dat dit toernooi op normale tijden te volgen is, en ook eens live te zien in het stadion voor wie wil is bijzonder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Leuk! Woon je in Windy W.?
Vorig jaar rondreis door NZ gemaakt, vond Wellington toch wel de leukste stad van alle steden. Sowieso een fantastisch land.![]()
Maar oke ff ontopic, ik moest zojuist lachen om de onzin die Leonne weer eens uitkraamde. Kaptein zou de rol van Vd Donk kunnen invullen (mbt de ruimtes induiken), maar Groenen niet. Terwijl het ongeveer 2 dezelfde speelsters zijn.![]()
Beste optie is sowieso gewoon Damaris erin, al is Kaptein wel een talentje.
Vraag is of Damaris wel fit zal zijn. Verder is ze natuurlijk een hele andere speelster in vergelijking met Daan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maar oke ff ontopic, ik moest zojuist lachen om de onzin die Leonne weer eens uitkraamde. Kaptein zou de rol van Vd Donk kunnen invullen (mbt de ruimtes induiken), maar Groenen niet. Terwijl het ongeveer 2 dezelfde speelsters zijn.![]()
Beste optie is sowieso gewoon Damaris erin, al is Kaptein wel een talentje.
Terecht, de Amerikanen kregen ook al kritiek toen ze nipt van Portugal wonnen en daarna al feestend en lachend de 2e plek in de poule vierden. Misplaatste arrogantie die heerlijk is afgestraft.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef Em31 het volgende:
https://nos.nl/l/2486090
Beerensteyn denkt, fuck it.
Heerlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef Em31 het volgende:
Staat inmiddels al op CNN.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:38 schreef Em31 het volgende:
Waarom is Voetbal is gay geen optie?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tijd voor een poll!![]()
[poll=5972]
MAZE! Homegirl!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:37 schreef Mazikeen het volgende:
Las Rojitas
Wordt een leuke wedstrijd denk ik
Je bent zelf helemaal niksquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 01:30 schreef T3hTommay het volgende:
Dit wordt helemaal niks.
Gelukkig als voorgerecht een Copa Libertadores-wedstrijd op ESPN om 02:00.
Ja dat kan je wel zeggenquote:
Oh jee, pas op. Ze gaan zingen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE
Krijg jij een nat broekje van Sherida Spitse?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:55 schreef Wicky15 het volgende:
Heb speciaal een schone onderbroek aangetrokken voor deze gelegenheid.
Lekker zo'n dominante vrouwquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 02:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Krijg jij een nat broekje van Sherida Spitse?
Dat was echt bijzonder slechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
oefff geluk dat die het vizier neit op scherp heeft staan
Ik was zo (on)verstandig om 4 bier weg te drinken rond 22:00 dus hier had het ook beter gekund hahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zeker weten. Alleen wel een beetje moe
Ja hier ook, uiteten geweest voor de verjaardag van m'n vriendinquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik was zo (on)verstandig om 4 bier weg te drinken rond 22:00 dus hier had het ook beter gekund haha
Lekker man, ook nog all-you-can eat toevallig dat je dus nog met een gevuld buikje aan de wedstrijd bent begonnen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:06 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja hier ook, uiteten geweest voor de verjaardag van m'n vriendin
Yupquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Lekker man, ook nog all-you-can eat toevallig dat je dus nog met een gevuld buikje aan de wedstrijd bent begonnen?
Het niveau de eerste 12 minuten ligt inderdaad wel opvallend laag aan beide kantenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een vreselijk zenuwachtig hotseknots voetbal zeg
Ik vind Nederland dit toernooi, buiten de eerste helft tegen VS (en de wedstrijd tegen Vietnam dan), sowieso tegenvallen. Maar misschien verwacht ik gewoon te veel, kan ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Onthutsend slecht hoe Nederland speelt
Nee ik denk dat Nederland wel tegenvalt hoor, als je kijkt naar de wedstrijden/momenten die jij noemt is het verschil gewoon te groot bij de andere wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind Nederland dit toernooi, buiten de eerste helft tegen VS (en de wedstrijd tegen Vietnam dan), sowieso tegenvallen. Maar misschien verwacht ik gewoon te veel, kan ook.
En weer doet die keeper dat niet goed.quote:
Dat is wel een nog te vervullen voorwaarde inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:33 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dan moeten we wel dichtbij genoeg komen voor een afstandsschot...
Dat dus, Spanje is een prima ploeg maar we moeten ze ook niet groter maken dan ze zijn. Zeker als je ziet wat ze tegen Japan gepresteerd hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:29 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Nederland wel tegenvalt hoor, als je kijkt naar de wedstrijden/momenten die jij noemt is het verschil gewoon te groot bij de andere wedstrijden.
Spanje is een prima ploeg, maar het krachtverschil zou normaal gesproken niet zo groot moeten zijn.
Ik ging toen Groenen op de grond lag, dacht dat duurt wel evenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet eens op je telefoontje kijken, NEPPERD.
Idd, wie gaat er nou kakken zonder foon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:39 schreef Wicky15 het volgende:
Niet eens op je telefoontje kijken, NEPPERD.
Nee, en om het nog erger te maken stopt van der Gragt ermee dus reken er maar op dat Spitse daar zo lang mag spelen als ze zelf wiltquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:39 schreef Wicky15 het volgende:
Hebben we nou niks beters dan Spitse?
Spitse is 33, kans is best aanwezig dat ze stopt als international na het WK. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee, en om het nog erger te maken stopt van der Gragt ermee dus reken er maar op dat Spitse daar zo lang mag spelen als ze zelf wilt
Met nu als nieuw hoogtepunt Roord die een perfect passje geeft, helaas wel naar waar Pelova drie tellen eerder stond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Tyfus wat speelt Nederland slecht, overal te laat
Nee heeft al aangeven naar het WK2027 te willen .quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Spitse is 33, kans is best aanwezig dat ze stopt als international na het WK. Laten we het hopen!
Die heeft wel het ego om nog 2 jaar door te gaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Spitse is 33, kans is best aanwezig dat ze stopt als international na het WK. Laten we het hopen!
No wayquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee heeft al aangeven naar het WK2027 te willen .
Nja, WK 2027 is toch wel een enorme vorm van zelfoverschattingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht nee?
Spitse moeten ze thuis vastbinden als ze niet wordt geselecteerd anders stapt ze gewoon dat vliegtuig in hoorquote:
Doen we Sifan Hassan er ook direct bij, die wordt niet moe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:44 schreef Naesala_1981 het volgende:
Gewoon Femke Bol selecteren voor het volgende toernooi. Ook al kom je haar makkelijk voorbij, dan moet het nog wel 5x.
Worden ook de interviews na afloop een stuk leuker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Doen we Sifan Hassan er ook direct bij, die wordt niet moe.
Wie wil je erin zetten dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:45 schreef Wicky15 het volgende:
Als Jonker nou echt kloten heeft dan haalt 'ie Spitse er gewoon af in de rust. Maar zal wel niet.
Eens, Sifan is echt een topperquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Worden ook de interviews na afloop een stuk leuker.
Ja, geen idee. Dijkstra ofzo? Ken die verder niet. Maar kan toch niet slechter dan dit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wie wil je erin zetten dan?
We zitten krap in de verdedigers, anders was Spitse in de eerste plaats natuurlijk nooit verdediger gezet.
Bij de mannen hebben ze hiermee ooit een poging gedaan met Usain Bolt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:44 schreef Naesala_1981 het volgende:
Gewoon Femke Bol selecteren voor het volgende toernooi. Ook al kom je haar makkelijk voorbij, dan moet het nog wel 5x.
Spitse staat er alleen in vanwege vrije trappen en corners.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:46 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wie wil je erin zetten dan?
We zitten krap in de verdedigers, anders was Spitse in de eerste plaats natuurlijk nooit verdediger gezet.
Ja het is heel matig vandaag, geen reclame voor het vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:50 schreef Wicky15 het volgende:
Soms vraag ik mezelf wel eens af waar ik toch überhaupt naar zit te kijken.
Mrja, hup Nederland.
Niet lullig bedoeld verder, maar het is mogelijk dat het wat makkelijker aansluiten is bij het vrouwenvoetbal. Ze deed toch ook meerkamp? Alkeskunnertje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:47 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Bij de mannen hebben ze hiermee ooit een poging gedaan met Usain Bolt.
Was geen succes
Ik ben ook geen fan (meer) van Spitse hoor maar de hoofdreden blijft toch wel dat we gewoon geen goede verdedigers op de bank hebben zitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Spitse staat er alleen in vanwege vrije trappen en corners.
Dat krijg je met een paar aanwijzingen niet gemaaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Paar tactische aanwijzingen en het komt goed
Maar dan nog, Spitse laat dit toernooi elke wedstrijd zien dat ze ongeschikt is. Dan kan je wel blijven aanmodderen, maar beter gaat het niet worden. Laat dan iemand anders spelen, en als zij dan ook kut is, ja pech.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan (meer) van Spitse hoor maar de hoofdreden blijft toch wel dat we gewoon geen goede verdedigers op de bank hebben zitten.
En dat baart me zorgen voor de komende jaren.
Mwah, vind ik wel te makkelijk. Andere wedstrijden waren ook niet bepaald denderend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vd Donk wordt gemist in deze wedstrijd.
Je kan dit zeker wel winnen maar je hebt misschien een mazzeltje nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat krijg je met een paar aanwijzingen niet gemaakt
Ik zat hetzelfde te denken. Zie niet hoe we dit gaan winnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat krijg je met een paar aanwijzingen niet gemaakt
Gaaf, veel plezier!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:59 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Frustrerende wedstrijd maar goede sfeer in het stadion
van de Donk zorgt wel voor wat meer controle en die mis je nu wel maar inderdaad ligt het lang niet alleen daaraan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel te makkelijk. Andere wedstrijden waren ook niet bepaald denderend.
Heerlijk manquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 03:59 schreef Drebbelman het volgende:
[ afbeelding ]
Frustrerende wedstrijd maar goede sfeer in het stadion
quote:
Is dit een motie van wantrouwen naar Aniek Nouwen naar jou inziens?quote:
Nja het is in ieder geval duidelijk dat hij geen andere optie dan Spitse ziet. Of hij moet Spitse aan de bal gewoon heel erg goed vindenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Is dit een motie van wantrouwen naar Aniek Nouwen naar jou inziens?
dat is de enige op papier capabele verdediger die we nog over hebben namelijk aangezien van Dongen geblesseerd is.
Op dit moment is echt het beste waar je toch op mag hopen dat je de verdediging op order krijgt en er met snelheid probeert uit te komen (Brugs, Martens en Beerensteyn)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nja het is in ieder geval duidelijk dat hij geen andere optie dan Spitse ziet. Of hij moet Spitse aan de bal gewoon heel erg goed vinden
Ga gewoon lekker slapen dan, is toch een enorme kutpot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ik hoop overigens niet op een verlenging, moet straks gewoon werken en kan nog wel een paar uurtjes gebruiken
kutpot zeker maar ik ben geen successupporterquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker slapen dan, is toch een enorme kutpot.
Haha nee snap ik, maar als je moet werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:14 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
kutpot zeker maar ik ben geen successupporter![]()
Ben immers ook supporter van NEC Nijmegen
Begin om 9 dus als er geen verlenging plaatsvindt dan kan ik straks nog 3,5 uur slapen en ik ben om 11:15 het bed ingedoken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha nee snap ik, maar als je moet werken
Ga zo doorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:17 schreef Wicky15 het volgende:
Heeft Jonker in de rust wel wat gezegd?
Ik ga gewoon gelijk aan het werk zodra deze pot klaar is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ik hoop overigens niet op een verlenging, moet straks gewoon werken en kan nog wel een paar uurtjes gebruiken
Hier zitten dus nóg meer debielen dan op VZ.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:19 schreef BaksteenMongool het volgende:
Heb net ook even gespiekt bij Voetbalzone, toch wel de grootste voetbalsite van Nederland en daar heeft het live meepraat topic maar liefst 3(!) reacties![]()
![]()
Doen wij het hier toch beter
Ik wil deze post van 1 minuut geleden nog even extra onder de aandacht brengenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:20 schreef BaksteenMongool het volgende:
Het zou wel geniaal zijn als Nederland in de laatste minuten de bal er gewoon in prikt haha
Zou echt gigantisch tegen de verhouding in zijn.
Dan moet er wel echt wat gaan veranderen hahaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:25 schreef SamCooke het volgende:
Terecht. Laat Oranje het maar op het veld beslissen.
Roord is er al uit. Nu Pelova nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:26 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dan moet er wel echt wat gaan veranderen haha
op dat soort momenten vraag je je toch af wat ze dan denkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:29 schreef Wicky15 het volgende:
Janssen wtf
Soms zie je toch echt de meest bijzondere dingen
Daar doe je niemand een plezier mee neequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje kakt wat in nu, hopelijk geen verlenging
En ik hoorde ergens nog in de voorbereiding dat NL de snelheid van (Beer en) Martens moest gebruiken.quote:
Ik houd het zeker niet voor onmogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als Spanje straks in de 90e minuut er alsnog eentje inprikt word ik woest. Doe dat dan in de vijfde minuut, zodat ik niet er in begin te geloven.
Haar arm niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
is wel buiten het strafschopgebied hoor
Volgens de commentator telt dat niet.quote:
Dit vraag ik mij ook af.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Penalty is dus ook als de overtreding boven het gebied is en niet binnen de lijnen?
Nou ja, het zou op zich wel logisch zijn natuurlijk. Bal die in de lucht over de lijn gaat is ook een goalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook af.
kan heel goed dat Nederland hier gigantisch genaaid wordt
En dat is dan je laatste wedstrijd.. hoe dom.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
Ze gaat ook gewoon met de hand naar de bal toe nog
vind dit wel een beetje op de De Ligt actie lijken van het laatste EK al was daar nog enige noodzaak en is dit nog wel veel dommer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En dat is dan je laatste wedstrijd.. hoe dom.
Nederland verdient ook niet te winnenquote:
Nee dat zeker niet maar op deze manier is ook wel heel lulligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland verdient ook niet te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |