abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210247127
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Deze supporters zeggen op het filmpje van de NOS dat het een fantastische wedstrijd was. Hier op fok lees ik dat het dramatisch was. Wie moet ik geloven? :D

https://nos.nl/l/2486218
Wat je moet geloven, is de waarheid die zoals zo vaak in het midden ligt. ;)
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:29:42 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210247182
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Precies.
Wordt me hierboven haar enige slechte moment van de wedstrijd benoemd, in de fucking 122e minuut. :') Maar al het vuile werk dat ze opknapt zien de meeste mensen niet. Ze krijgt nog altijd te weinig waardering. 1e helft waar Oranje het heel moeilijk had, scoorden alleen zij en Daphne een voldoende.

Tja, verder: Spanje heer en meester het eerste uur. Maar door een omzetting groeide Nederland daarna wel redelijk in de wedstrijd. Pingel terug gedraaid, aan de andere kant uiteraard zuivere pingel. Gelukkig toch nog 1-1 na een slotoffensiefje omdat Spanje het kwijt was. En daarna Beerensteyn met al haar verprutste kansen. :') Als ze er eentje maakt, dan valt het kwartje dus wellicht de andere kant op.

Op naar de Neejsjuns Liek dan maar, hopelijk weer mét Meisje Miedema erbij.
Probleem bij Nederland is toch vaak 1 goede helft en 1 slechte. Zag je op dit toernooi ook al tegen Portugal en de VS, en vorig jaar op het EK b.v. ook tegen Zweden, terwijl het na de 2-0 tegen Portugal toen ook helemaal instortte. En aan de bal is het gewoon te pover vaak. Als je dan ook nog een spits hebt lopen die vrijwel niks goed doet, wordt het een onmogelijk verhaal.
pi_210247506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Probleem bij Nederland is toch vaak 1 goede helft en 1 slechte. Zag je op dit toernooi ook al tegen Portugal en de VS, en vorig jaar op het EK b.v. ook tegen Zweden, terwijl het na de 2-0 tegen Portugal toen ook helemaal instortte. En aan de bal is het gewoon te pover vaak. Als je dan ook nog een spits hebt lopen die vrijwel niks goed doet, wordt het een onmogelijk verhaal.
Is het probleem ook niet gewoon het inmiddels Nederlandse probleem van een gebrek aan creativiteit? Leuk hoor, leunen op 1 creatieve buitenspeler die 6 jaar geleden ooit een paar goals heeft gemaakt op een EK maar verder is het niet veel.
pi_210247635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Wat je moet geloven, is de waarheid die zoals zo vaak in het midden ligt. ;)
Nou, het was helemaal geen geweldige wedstrijd. Nederland was gewoon eigenlijk redelijk kansloos gedurende de hele wedstrijd. Heel veel balverlies en Beerensteyn op een eiland in de punt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210247948
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zeg jij ook wel eens ‘bruine fruitschaal’ ? ;(
vitamine b genot
pi_210248082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Nou, het was helemaal geen geweldige wedstrijd. Nederland was gewoon eigenlijk redelijk kansloos gedurende de hele wedstrijd. Heel veel balverlies en Beerensteyn op een eiland in de punt.
Ach geweldig hangt voor de meeste mensen toch nog steeds vooral samen met attractiviteit? Als je dan 3 goals, een aantal aardig kansen en wat VAR-momenten hebt gezien is iedereen al snel tevreden.

Alsof mensen zich druk gaan maken om het spelniveau. :') Dat doet echt maximaal 5 procent van de voetbalkijkers.
pi_210248169
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ach geweldig hangt voor de meeste mensen toch nog steeds vooral samen met attractiviteit? Als je dan 3 goals, een aantal aardig kansen en wat VAR-momenten hebt gezien is iedereen al snel tevreden.

Alsof mensen zich druk gaan maken om het spelniveau. :') Dat doet echt maximaal 5 procent van de voetbalkijkers.
Als je als support beaamt dat het een fantastische wedstrijd was, dan kwam dat waarschijnlijk meer door de late gelijkmaker van Nederland. Over de gehele wedstrijd gezien heeft Nederland gewoon terecht verloren van een beter voetballend Spanje (bij vlagen).
pi_210248209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je als support beaamt dat het een fantastische wedstrijd was, dan kwam dat waarschijnlijk meer door de late gelijkmaker van Nederland. Over de gehele wedstrijd gezien heeft Nederland gewoon terecht verloren van een beter voetballend Spanje (bij vlagen).
Ik vind de kansenverhouding altijd stukken interessanter dan beter 'voetbal'. En die lag ongeveer gelijk. Dus gewoon dubbeltje net verkeerd gevallen.
pi_210248237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vind de kansenverhouding altijd stukken interessanter dan beter 'voetbal'. En die lag ongeveer gelijk. Dus gewoon dubbeltje net verkeerd gevallen.
Kansenverhouding lag niet bepaald gelijk. Spanje had ook 3x zoveel schoten.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:04:10 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210248382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Is het probleem ook niet gewoon het inmiddels Nederlandse probleem van een gebrek aan creativiteit? Leuk hoor, leunen op 1 creatieve buitenspeler die 6 jaar geleden ooit een paar goals heeft gemaakt op een EK maar verder is het niet veel.
Er is ook wel een gebrek aan creativiteit ja. Maar dat geldt voor de meeste teams bij de vrouwen, je ziet eigenlijk maar heel weinig echt goed uitgespeelde goals. Toch veelal penalties, kopballen uit hoekschoppen en hotseknots in de zestien dat een balletje goed valt.
pi_210251011
Ik heb bar weinig verstand van voetbal maar zelfs ik kon zien dat dit niet ging werken tegen Spanje. De strategie lijkt te zijn om constant de bal te verliezen (is er ook maar één pass aangekomen?) en alles te doen om geen kansen te maken? Spanje gooide gewoon die bal de 16 in en daar kwam constant gevaar uit. Maar ja, wij hebben Beerensteyn aan de andere kant staan... :')

Zoals gezegd, weinig verstand van voetbal maar als je weet dat de keeper niet goed is en dat de verdediging nerveus wordt van druk waarom ga je dan in godsnaam zo spelen? 3-5-2 en de bal naar voren roeien, wat een strategie :')
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:07:04 #62
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_210251423
Het feit dat je nu geen Miedema hebt heeft je in principe wel een beetje genekt bedenk ik mij nu
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:01:31 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210256429
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:18 schreef MoreDakka het volgende:
Ik heb bar weinig verstand van voetbal maar zelfs ik kon zien dat dit niet ging werken tegen Spanje. De strategie lijkt te zijn om constant de bal te verliezen (is er ook maar één pass aangekomen?) en alles te doen om geen kansen te maken? Spanje gooide gewoon die bal de 16 in en daar kwam constant gevaar uit. Maar ja, wij hebben Beerensteyn aan de andere kant staan... :')

Zoals gezegd, weinig verstand van voetbal maar als je weet dat de keeper niet goed is en dat de verdediging nerveus wordt van druk waarom ga je dan in godsnaam zo spelen? 3-5-2 en de bal naar voren roeien, wat een strategie :')
Zegt ook wel iets dat in de wedstrijden tegen betere teams zoals Portugal en Spanje je goals moeten komen van een verdediger (Vd Gragt).
pi_210261575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zegt ook wel iets dat in de wedstrijden tegen betere teams zoals Portugal en Spanje je goals moeten komen van een verdediger (Vd Gragt).
Op zich geen probleem zij is ook gewoon heel goed in de lucht. Maar probeer dan corners te versieren. Een prima strategie die de VS de gelijkmaker opleverde. Gewoon die bal de 16 ingooien op welke manier dan ook, maar net als bij de mannen lijken voorzetten/corners taboe te zijn.

Er is iets institutioneel helemaal verrot in het Nederlandse interlandvoetbal bij zowel de mannen als de vrouwen.
pi_210265643
1
2
3
4
0230    VOETBAL WK VB DAMES            0,7    45,8    111.000    170.000
0251    VOETBAL WK ESP NLD DAMES KF    3,4    88,5    559.000    856.000
0351    VOETBAL WK RUST DAMES          3,2    84,9    519.000    556.000
0548    VOETBAL WK NB DAMES            0,8    50,2    128.000    361.000
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')