Ik vind het ook geen groot portie, maar misschien lijkt het zo omdat het in een bakje zit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is nou niet zo heel veel voor een maaltijd... of lijkt dat zo..
Het is een beetje weinig idd.. Erik heeft toch zelf liever grotere porties.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is nou niet zo heel veel voor een maaltijd... of lijkt dat zo..
D'r zit ook nog iets in de wok, dat scheelt..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen groot portie, maar misschien lijkt het zo omdat het in een bakje zit.
Bah, dat vind ik echt niet lekkerquote:
Niets genoeg om alle bakjes nog een keer te vullenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r zit ook nog iets in de wok, dat scheelt..
Het is toch geen bami, het is pasta..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik echt niet lekker
trouwens doe nooit kaas op bami wel op macaroni of spaghetti. Maar dan altijd geraspte kaas
Op bami niet nee, maar dit is toch pasta, een Italiaans gerecht, dus daar is het vaak wel lekker opquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
trouwens doe nooit kaas op bami wel op macaroni of spaghetti. Maar dan altijd geraspte kaas
Maar dit is geen bami.. Erik heeft tagliatelle gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ennwie er als eerste een tweede portie opscheptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets genoeg om alle bakjes nog een keer te vullen
Ik ben benieuwd naar de reacties daar.
En voor dunne bami wordt weer vaak spaghetti gebruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op bami niet nee, maar dit is toch pasta, een Italiaans gerecht, dus daar is het vaak wel lekker op
O dacht bami te zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is toch geen bami, het is pasta..
Hij was net Erik voor.. dat gebeurt eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Verborgen talenten die Erik zegt Isaak. DIe nog een portie pakt
Voor Surinaamse bami wordt ook vaak spaghetti gebruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
En voor dunne bami wordt weer vaak spaghetti gebruikt.
Het is tagliatelle geen bamiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Surinaamse bami wordt ook vaak spaghetti gebruikt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:14 schreef Harry het volgende:
Ze eten smakelijk. Die zwarte nageltjeskaas was een geniale zet!
Geloof het wel ja.quote:
Het is niet professioneel genoeg voor je?quote:
Nu ff pauze en tijd voor een snack..quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu ff pauze en tijd voor een snack..
Is toch lekker tijdens een gezellige avondquote:
Drank zou ook wel leuk zijn ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch lekker tijdens een gezellige avond
Wel fijn dat ze idd eindelijk normaal doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:41 schreef engine het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat ze eens van dezelfde plaat eten en niet dit is jouw snack en jouw 25 frietjes.
[ afbeelding ]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:34 schreef woxxel het volgende:
Hoe gaat het met marciano nu babette weg is? Wordt ie nog steeds buiten beeld gehouden vandaag?
quote:
Gohquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uit
Alles draait daar toch om eten .... Ja het was leuk maar toen er iets te eten werd geserveerd, was de aandacht op het eten gericht ( bij 75% daar(quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van zag hadden ze het gewoon gezellig. En dat had niks met ‘vreten’ te maken.
Het niveau van, je doet wat ik zeg. Kim W en Babette deden dat min of meer wel. Hij had beiden onder de duim.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uit
Het was een zeer rustige dag, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ga zo uurfilmpjes van vandaag uploaden, maar niet veel de moeite waard denk ik zo ... ?
Ja echt het mannetje ... Je BENT van mij ... je doet wat ik wil ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Het niveau van, je doet wat ik zeg. Kim W en Babette deden dat min of meer wel. Hij had beiden onder de duim.
Ik denk daarbij, dat beiden gewillige blondines zijn, ook geen toeval is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt het mannetje ... Je BENT van mij ... je doet wat ik wil ....
Ja maar Bep was toch ... oh ja onzeker en blond (grijs)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk daarbij, dat beiden gewillige blondines zijn, ook geen toeval is.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar Bep was toch ... oh ja onzeker en blond (grijs)
(Ik vond mijn post op slowchat zo pakkend dat ik hem hier ook even post als antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:56 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk en hoop nog steeds dat we mogen stemmen, tenminste voor 50%
Verder maakt het me niet veel uit nu uber slijmballende bekstekker aka negatieve jaloerse pathetische pathologische leugenaar en alle aandacht opeisende blater daar weg is. Ze denkt dat ze een Mercedes is, maar ze kan nog niet in de schaduw staan van een verroeste brommobiel met motorstoring.
Ga je niet dood aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Sas en bern delen hun tandenborstel.
Dan zou ik nog liever niet m'n tanden poetsen
Hopelijk krijgen ze weer iets om te oefenenquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:48 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, vandaag zal wel een dag worden waarin er weinig tot niets gebeurd, het is tenslotte weekend voor de deelnemers
Dat zou leuk zijn. Zou ook wel willen weten hoe de finale er uit komt te zienquote:Op zondag 6 augustus 2023 06:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze weer iets om te oefenen
denk dat we dit niet op voorhand gaan horen , wel als het klopt wat sasha heeft gelezen om de 3 dagen eliminatiequote:Op zondag 6 augustus 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn. Zou ook wel willen weten hoe de finale er uit komt te zien
Dan gaan ze met drie man de finale in? Het kan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat we dit niet op voorhand gaan horen , wel als het klopt wat sasha heeft gelezen om de 3 dagen eliminatie
Het kan alleen als de finale live uitgezonden wordt want je komt uit op 4 mensen die op de 25ste nog over zijn. Ik vind het niet erg aannemelijk. Ze kunnen ook niet ineens een week overslaan met de tv uitzendingen en ineens een live finale.quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan ze met drie man de finale in? Het kan.
Nee. lijkt mij ook niet ben benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan alleen als de finale live uitgezonden wordt want je komt uit op 4 mensen die op de 25ste nog over zijn. Ik vind het niet erg aannemelijk. Ze kunnen ook niet ineens een week overslaan met de tv uitzendingen en ineens een live finale.
Maar goed, een einde komt er, ben ook benieuwd.
Het is dat ik Erik in beeld heb en zijn kleding zie en weet wat hij nu gaat doen anders was je berichtje wel heel raar geweestquote:
Ja heeft hij altjid is voor zijn zender dacht ikquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:52 schreef engine het volgende:
Toch nog niet. Erik doet een band om zijn middel. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Ah okay dat wist ik niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heeft hij altjid is voor zijn zender dacht ik
quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dat wist ik niet.
Erik is alweer uitgepaald.
Ze slaat een arm om hem heen, hoe lief is datquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze slaat een arm om hem heen, hoe lief is dat
hij heeft mss natte droom gehad met te denken aan zijn beppie die weg isquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Marciano is nat, Mirthe vraagt of hij gedroomd heeft
Marciano versta ik niet moet zijn zender controleren
ik hoop dat er geen vrijstelling meer komt en is nog eten genoeg , ik ga voor eli morgenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe denkt dat ze morgen een vrijstelling krijgen en een verdien
Hij heeft volgens mij toch een eigen bedrijfje?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
zaakwaarnemers nog wel ,die heeft hoog in zijn bolletje gekregen
dat kan , maar dan nog zaakwaarnemersquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij toch een eigen bedrijfje?
Slim bekeken, zelf weg maar de zaken gaan gewoon doorquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kan , maar dan nog zaakwaarnemers
Hoe zou het dan moeten noemen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
Wat dan? Je zaak onbeheerd achterlaten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
Een slimme meid is op een eliminatieopdracht voorbereid.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:23 schreef engine het volgende:
Mirthe kent ondertussen de hoofdsteden van bijna de hele wereld uit haar hoofd
Het weer? Hier is het bar en boos...quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Wat is er met Bern aan de hand? Ik zie hem steeds zo boos en nadenkend kijken.
In bed en nu onder de douche. Er is iets wat hem niet bevalt.
Miertje maakt leukere spelletjes?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Zijn afscheid komt steeds dichterbij, that is why...kappa?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
![]()
Dat is ze zeker en je merkt ook dat zij heel snel iets leert en meteen kan onthouden.. heel knapquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een slimme meid is op een eliminatieopdracht voorbereid.
Ik niet . Tandenborstel en scheer komt niemand aanquote:Op zondag 6 augustus 2023 02:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ga je niet dood aan.
Ze zijn partners he.
Als je partner geen borstel heeft...dan geef je de jouwe toch?
Ik moest zo lachen net toen Mirthe haar droom vertelde.. Wendy had over eten gedroomd en Mirthe ging uitleggen dat ze dat ook soms heeft en dan is het ze echt dat ik het ook gewoon proef en dan zit ik er daarna ook gewoon vol vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Sasha heeft gedroomd dat ze manager was van de Appie, en ze wilde vliegdansen.
Bern wilde niet, dus vroeg ze Japie. die wilde wel, en toen gingen ze vliegdansen door de Appie..![]()
Dromen doen vreemde dingen met mensen..![]()
Japie droomde dat hij een ingeving had over de langste game show ter wereld, zo lang mogelijk stier zitten, op je kop hangen, adem inhouden..
Alles moest zo lang mogelijk, dit is ietsje meer realistisch..
Goedemorgen...
Ik moet er ook niet aan denken.. sommige dingen zijn echt alleen voor jezelf.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik niet . Tandenborstel en scheer komt niemand aan
Het is geweldig te zien hoe Isaac zijn paranoia probeert weg te trainen.. De BabbelExit gaf een mooie klap op zijn Egoquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sjaak, de camera loopt....
[ afbeelding ]
De mensen die koffie zwart drinken hebben dan meer gelukquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bern kijkt de voorraad na, heb ik nog nooit zien doen maar![]()
wat heb je uiteindelijk aan 20 pakken koffie en 1 pak melk, toch?
okeee nou ik had niet anders verwacht maar om dat dan niet te laten zien??? mensen de hand boven het hoofd houden moet niet kunnen bij een programma als dit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, Babet ging stoppen met drinken en roken en vervolgens deed ze beide weer. Dat hebben wij niet gezien, dus stiekem roken of niet laten zien door de regie?
Ik dacht meer aan de melkdrinkers, ik zelf heb ook geen melk in mijn koffie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen die koffie zwart drinken hebben dan meer geluk
Waarschijnlijk heeft ze dan een sigaret op tijdens een feestje met ook wat alcohol. Ik kan me niet voorstellen dat ze weer gewoon is gaan roken want dat had je dan echt wel een keer gezien. Dan denk ik dat ze ook echt wel weer een stelling zou hebben gedaan voor rookwaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy zegt, Babet ging stoppen met drinken en roken en vervolgens deed ze beide weer. Dat hebben wij niet gezien, dus stiekem roken of niet laten zien door de regie?
En lekker roddelen over andere bewoners die al dan wel of nog niet weg zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Duidelijk wat voor dag het gaat worden...
Sas En Bern de hel dag in Kantoor
Mier en Wen de hele dag fitness klooie
De Brō's de hele dag gewichten puffen
De rest kaarten en Sudokowe
Dat zal best, het nut is er alleen niet meer, net als hier hardenkkig Instashit neerzetten van Ex Deelnemers die zogenaamd vreselijk blij zijn en afgeven op die paar die nog in het programma zittenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
En lekker roddelen over andere bewoners die al dan wel of nog niet weg zijn
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, Wendy en Mirthe over wat er nu misging met Babette .... fragment volgt ....
O dat kan ook had ikk even niet aan gedachtquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de melkdrinkers, ik zelf heb ook geen melk in mijn koffie.
Had je wat anders verwacht op zondag?quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Duidelijk wat voor dag het gaat worden...
Sas En Bern de hel dag in Kantoor
Mier en Wen de hele dag fitness klooie
De Brō's de hele dag gewichten puffen
De rest kaarten en Sudokowe
Precies, morgen zal het wel allemaal anders zijn, alhoewel ik daar ook niet in geloof.. Dinsdag hooguit een paar centen verdienenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht op zondag?
Van de week stond er hier een cap en vroeg degene die die cap had gemaakt zich af waarom Babette met de shag bus in de handen wegliepquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Middag![]()
Wat een interessant gesprek tussen Mirthe en Wendy over Babette
Niet alleen dat ze toch gerookt schijnt te hebben, maar ook dat Jeffrey een aantal keer door de loods geroepen heeft dat Babette iemand was die 180 graden omdraaide als het haar uitkwam (woorden van die strekking).
ik heb het nooit op de stream gehoord, maar zowel Wendy als Mirthe had het er over![]()
Volgens mij is Babette zeker de laatste maanden behoorlijk in bescherming (tegen zichzelf) genomen zeg
(voordat iemand aanname gilt... ja natuurlijk, want wij waren er niet bij)
Denk tot aan de finale niet veel meer helaasquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, morgen zal het wel allemaal anders zijn, alhoewel ik daar ook niet in geloof.. Dinsdag hooguit een paar centen verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk gesprekje ....![]()
Wendy over wat er misging met Babette - 6 augustus 2023.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, ik moet een account hebben op die site, dus kan hem niet kijken.![]()
Leuk gesprekje ....![]()
Wendy over wat er misging met Babette - 6 augustus 2023."This video is restricted/private"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:42 schreef xdiashalizx het volgende:
Bedankt![]()
Maar, ik moet lid zijn of worden van die site, dus kan hem niet kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben ik ook bang voor, omwille van nog iets van TV maken zullen er ook een hoop finalisten zijn, minstens 8 om nog iets van interactie te hebben , dus eliminaties de komend weken mininaalquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk tot aan de finale niet veel meer helaas
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Owww, te ongeduldig dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt.![]()
Leuk gesprekje ....![]()
Wendy over wat er misging met Babette - 6 augustus 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt weer
![]()
Met haar mond volgepropt versta je echt helemaal niks van dat mens.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
No problem, graag gedaan
Gezien en DM..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er wordt toch echt wel goed gezogen en schoongemaakt. En er kunnen ook nog extra mensen binnenkomen als er op de slaapkamers gewacht moet worden op een opdrachtquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
Beelden van bovenaf in de loods, Rupert en Imadiddin aan het sporten.
Het valt me weer op hoe goed de meubels er nog uitzien na een jaar intensief gebruik, zo ook alle matrassen e.d.
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Utopia, waar matrassen met grote vlekken weg gingen (niet die ze tweedehands gekocht hadden, maar die ze nieuw hadden aangeschaft).
Ze zitten overal met hun poten op, ze maken de banken never nooit schoon en toch ziet het er nog heel behoorlijk uit.
Het enige dat daar sneuvelt is het servies
(of ik moet een sterkere bril hebben)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe wil als ze wint geld opzij zetten voor een nieuw orgaan, mocht ze dat ooit nodig hebben zegt ze.... dan kom je niet of hoger op een lijst te staan als je betaalt.. ze denkt dat zo'n 30.000 euro wel genoeg is
Die lui gaan wekelijks naar de kapper, waarom begrijp ik niet helemaal. Zijn nogal ijdele bro´s.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:59 schreef lojanda het volgende:
Van Goudlokje worden de zijkanten weer geschoren? Dat is vorige week gedaan..
Ja natuurlijk maken ze schoon, maar ik bedoelde dat banken, bedden e.d. er niet smerig/intensief gebruikt uitzien, dat valt me echt mee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:19 schreef Verida het volgende:
[..]
er wordt toch echt wel goed gezogen en schoongemaakt. En er kunnen ook nog extra mensen binnenkomen als er op de slaapkamers gewacht moet worden op een opdracht
Hij is nu eenmaal graag in beeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Sjaak, de camera loopt....
[ afbeelding ]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lui gaan wekelijks naar de kapper, waarom begrijp ik niet helemaal. Zijn nogal ijdele bro´s.
Spannend, allemaal hequote:Op zondag 6 augustus 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Mirthe dweilt de keuken en Wendy poetst de douche.
Ja jaquote:
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.quote:
Zullen ze het vol blijven houden om in de weekends niets te doen als het om verdien- of eliminatieopdrachten gaat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.
Tot zover nog steeds.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zullen ze het vol blijven houden om in de weekends niets te doen als het om verdien- of eliminatieopdrachten gaat?
Ach toch hebben ze de meeste dagen wel wat te doen. Zondags is er vaak weinig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor de deelnemers echt uitzitten geworden.
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot zover nog steeds.
Er is altijd net genoeg om het weekend door te komen
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeldquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..
He? Wat is de opdracht?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
24 uurs opdracht, wie opgeeft of de kantjes er van afloopt, gaat naar huis
Het is dat ze zelf vaak iets verzinnen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ach toch hebben ze de meeste dagen wel wat te doen. Zondags is er vaak weinig.
Dat kan, maar er stond in het vorige regelementen boek ook dat ze er meer dan een per keer naar huis konden sturen, dat is ook nooit gebeurd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja oke, maar als je dan uitrekent hoeveel dagen ze nog hebben om 9 man naar huis te sturen... dat redden ze niet met wat Sasha zei 'iedere 3 dagen eliminatie'... en dan in de weekends niets..
Er werd gezegd in de Cos: 2 personenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeld
Sasha had gelezen dat het met 2 of 3 was toch?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
we weten nog niet met hoeveel personen finale word gespeeld
die is er niet, maar leek me leuk om te doen, voor zowel de kijkers als de bewoners, wat aan tip voor de FEBOquote:
o sorry, ik wilde de streams al gaan aanzetten, maar er wordt hier nog naar een film gekeken..quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die is er niet, maar leek me leuk om te doen, voor zowel de kijkers als de bewoners, wat aan top voor de FEBO
Gewoon blijven kijken, je mist nietsquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
o sorry, ik wilde de streams al gaan aanzetten, maar er wordt hier nog naar een film gekeken..
En de COS weet dat? Ze weten het zelf niet eens laat staan dat de COS dat weetquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er werd gezegd in de Cos: 2 personen
Ze plakken nu dus nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
De plakstrips (Rup en Ima)zijn weer aan het sporten samen
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de COS weet dat? Ze weten het zelf niet eens laat staan dat de COS dat weet
Ze kunnen hetquote:
Hoef jij toch geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....
Hier net zo, een rare dag na vannachtquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ow sorry...het is een rare zondag voor mij...(voetbal gekeken) Ik ben een beetje moe, maar wel blij..Ik dacht het gelezen te hebben....
De vele vliegen zijn wel weggebleven zag er net eentje, maar niet meer die massaquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier net zo, een rare dag na vannacht (Y)![]()
in de loods spelen Bern en Sasha weer hun spel en er wordt weer gegeten
Je vraagt je dan wel af: wįįr hebben die beesten zich verstopt en wanneer zullen ze weer toeslaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vele vliegen zijn wel weggebleven zag er net eentje, maar niet meer die massa
Tegen hem komt ook nog wel een soort van verdelgingsmiddel...quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Toch schijnt iets dat ze gedaan hebben te werken tegen de vliegen, alleen Isaac is in de keuken
Daar is iemand voor geweest, daarna was het wegquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je vraagt je dan wel af: wįįr hebben die beesten zich verstopt en wanneer zullen ze weer toeslaan
Isaac kan dat beterquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragen
Ik had gisteren 1 vlieg in de huiskamer en geloof me, ik en de katten zijn er druk mee geweest.. Zo een vliegendrama als in de loods lijkt me vreselijk...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is iemand voor geweest, daarna was het weg
Heerlijk een dagje ongecompliceerd schoonmaken en poetsen, ze vervelen zich anders toch maar..Je hebt luxepaarden en werkpaarden..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt schoongemaakt in de loods en Sas doet de was
En wat denk je voor jouw katten? Die komen niet meer aan hun slaapuurtjes toe.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had gisteren 1 vlieg in de huiskamer en geloof me, ik en de katten zijn er druk mee geweest.. Zo een vliegendrama als in de loods lijkt me vreselijk...
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Geen idee, werd geen reden genoemd volgens mij ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:14 schreef magnaal het volgende:
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..
Doen ze dat misschien, omdat ze bang zijn voor ruzies, alsnog?
Zelfs met oortjes met ruisonderdrukking versta ik ze niet...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:15 schreef magnaal het volgende:
Ik zie Immadin en Isaac praten, ik kan het niet echt niet volgen, hebben meer mensen dat?
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
Beelden van bovenaf in de loods, Rupert en Imadiddin aan het sporten.
Het valt me weer op hoe goed de meubels er nog uitzien na een jaar intensief gebruik, zo ook alle matrassen e.d.
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Utopia, waar matrassen met grote vlekken weg gingen (niet die ze tweedehands gekocht hadden, maar die ze nieuw hadden aangeschaft).
Ze zitten overal met hun poten op, ze maken de banken never nooit schoon en toch ziet het er nog heel behoorlijk uit.
Het enige dat daar sneuvelt is het servies
(of ik moet een sterkere bril hebben)
ik dacht dat er oud deelnemers naar de finale mochten komen , of moet veranderd zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben filmpje van Moraima terug aan het kijken, oud-deelnemers mogen dus niet bij de finale zijn ... wist niet of dat al bekend was.
Wendy heeft echt wel geklaagd dat het vies is in de loods..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.
Ik vraag me dan echt af of ze dit thuis ook doen, dit is toch hun huis voor een jaar, of het interesseert ze geen donder omdat ze zelf die bank/bed niet betaald hebben.
Anyhow, ik vind het smerig.
Wat gek is, als ze in tegen anderen praten zijn ze best wel te verstaan. Rupert heeft een harde stem, maar als ze met hun groepje zitten, is het onverstaanbaar...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zelfs met oortjes met ruisonderdrukking versta ik ze niet...
Alleen als ze uitgenodigd worden door iemand die in de finale zitquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ook 1 van de enigen die buiten haar corvee iets aanpakt om te poetsenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wendy heeft echt wel geklaagd dat het vies is in de loods..
Zeker te weten vind ik het smerig, net zo goed als op het aanrechtblad zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze zitten bijna allemaal met hun schoenen op de bank en bed, oud bewoners en degene die er nog zijn.
Ik vraag me dan echt af of ze dit thuis ook doen, dit is toch hun huis voor een jaar, of het interesseert ze geen donder omdat ze zelf die bank/bed niet betaald hebben.
misschien hadden ze voor de oud deelnemers al wat bedacht, afzonderlijk van familie en vrienden en finalequote:Op zondag 6 augustus 2023 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, werd geen reden genoemd volgens mij ....
Ze was daarnet in de keuken een kastje aan het schoonmaken, er was een fles allesreiniger omgevallen en niemand die het schoongemaakt had.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook 1 van de enigen die buiten haar corvee iets aanpakt om te poetsen
Ja en zo fanatiek he, vooral van Isaac, die lijkt wel overal wereldkampioen in te zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
Dat geschreeuw van die gasten als ze een punt maken of missen bij het tafeltennissen... hard, harder, hardst....
Apart dat toen ze niets mochten zeggen het wel 'stil' kon
Ik denk dat ze dat echt wel gedaan zou hebben. Zij is niet zo haatdragend als hijzelf.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano vindt eigenlijk dat zijn haar geknipt moet worden maar hij wil het niet aan Wendy vragen
Ook gekeken en ik vind Moraima daar erg leuk in. Beetje raar dat de oud-deelnemers niet zullen worden uitgenodigd, die hebben het programma mee helpen maken!quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan ook zijn dat de oud-deelnemers wel zullen worden uitgenodigd maar hun aanhang niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kan haar in ieder geval missen..
Doen ze dat misschien, omdat ze bang zijn voor ruzies, alsnog?
ja en? Ze zijn eruit., weggegaan of weggestuurdquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook gekeken en ik vind Moraima daar erg leuk in. Beetje raar dat de oud-deelnemers niet zullen worden uitgenodigd, die hebben het programma mee helpen maken!
ze mogen wel komen als ze uitgenodigd zijn door een bewoner ik zit niet te wachten op een teruzien van , jef , kim en bepquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook gekeken en ik vind Moraima daar erg leuk in. Beetje raar dat de oud-deelnemers niet zullen worden uitgenodigd, die hebben het programma mee helpen maken!
Is het ook én respectloos om zo met andermans spullen om te gaan. Denk dat ze dat thuis ook zo gewend zijn. Die banken in de loods zien er inderdaad uit alsof ze zó uit de showroom komen! Dacht er zélfs aan deze aan te schaffen omdat ik nu weet hoe mooi deze blijven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bij de finale van bijv. BB zijn ook altijd de (meeste) oud bewoners aanwezig, dus wat is er raar aan, ze hebben lange tijd met elkaar gewoond, ik zou het wel normaal vinden als ze er allemaal bij zouden zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? Ze zijn eruit., weggegaan of weggestuurd
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:33 schreef pingu66 het volgende:
Wendy had tegen mirthe.gezegd dat ze haar witte slippers inern sopje met waspoeder voor witte was moest gooien ipv chloor.(anders worden ze geel) Goed idee zei Mirthe en gooit vervolgens een emmer vol met heet water allesreiniger,afwasmiddel en citronella bij elkaar
kan altijd achteraf een reunie worden gehouden, kunnen ze elkaar weer fijn zien.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij de finale van bijv. BB zijn ook altijd de (meeste) oud bewoners aanwezig, dus wat is er raar aan, ze hebben lange tijd met elkaar gewoond, ik zou het wel normaal vinden als ze er allemaal bij zouden zijn
Vraag mij dat af of er een reunie komtquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
kan altijd achteraf een reunie worden gehouden, kunnen ze elkaar weer fijn zien.
De finale moet in mijn ogen draaien om de bewoners die er nog in zitten. Die hebben de hoofdrol.
Dus dat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij de finale van bijv. BB zijn ook altijd de (meeste) oud bewoners aanwezig, dus wat is er raar aan, ze hebben lange tijd met elkaar gewoond, ik zou het wel normaal vinden als ze er allemaal bij zouden zijn
En dan toch bijna alle hoofdsteden van de wereld van buiten kennenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Die wardoos mag blij zijn dat haar hoofd vastzit aan haar romp want anders zou ze dat ook vergeten.
Gelukkig bepalen dat de programmakers en niet wijquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
kan altijd achteraf een reunie worden gehouden, kunnen ze elkaar weer fijn zien.
De finale moet in mijn ogen draaien om de bewoners die er nog in zitten. Die hebben de hoofdrol.
Het blijft een wonderkind.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
En dan toch bijna alle hoofdsteden van de wereld van buiten kennen
maar natuurlijk, hoe durf ik zomaar mijn mening erover te geven....quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen dat de programmakers en niet wij
Yep, wat maakt dat je dit niet gewoon opruimt maar laat liggen voor een ander, ik snap het niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze was daarnet in de keuken een kastje aan het schoonmaken, er was een fles allesreiniger omgevallen en niemand die het schoongemaakt had.
Laat een ander daar dan ook vrij in.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
maar natuurlijk, hoe durf ik zomaar mijn mening erover te geven....
Een echt moedertje dat ervoor zorgt dat het daar leefbaar blijft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Yep, wat maakt dat je dit niet gewoon opruimt maar laat liggen voor een ander, ik snap het niet.![]()
Wendy is wat mij betreft het meest schoon in de loods, vaak aan het poetsen.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat een ander daar dan ook vrij in.
Dat vind ik bij Wendy toch vaak, dat ze redeneert als een moeder, vaak is dat een gewoonte bij haar, dat merk jequote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een echt moedertje dat ervoor zorgt dat het daar leefbaar blijft.
Huichelachtig gewoon, het een zeggen en het ander bedoelen. Doen of je de ander alles gunt maar ondertussen...............quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:56 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Ice, 'heeft hij weer mensen uitgenodigd'.
Doelend op de hot tub waar hij samen met Japie ingaat.
Ice vind het zeker niet leuk dat ook Wendy erbij komt, maar ondertussen wel tegen haar zeggen dat ze gewoon erin moet gaan ondanks ze net onder de douche en make up heeft gedaan.
Wees dan een held en zeg het gewoon..
Zelfde als een reünie bij BB, daar 'haten' sommige elkaar na het zien van bepaalde beelden en hebben elkaar niet meer gezien nadien.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Vraag mij dat af of er een reunie komtZe zijn niet bepaald vrienden allemaal.
Was het maar zo'n feest, maar die vrijstelling mogen ze van mij wel weglatenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:59 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper zegt tegen Isaac dat hij denkt dat ze nu elke dag aan de bak moeten, eli, vrijstelling zegt hij
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Wendy toch vaak, dat ze redeneert als een moeder, vaak is dat een gewoonte bij haar, dat merk je![]()
(haar reacties zijn ook vaak heel herkenbaar )
Dit dus ja!quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Huichelachtig gewoon, het een zeggen en het ander bedoelen. Doen of je de ander alles gunt maar ondertussen...............
Leuk gesprekje ....![]()
Wendy over wat er misging met Babette - 6 augustus 2023.Bedankt weer voor alle moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op 7.42 zegt Wendy dat Jeff er gelijk in heeft gehad en dat Babet wel weer is gaan drinken en roken. Dus tocht en wij hebben het niet gezien of mogen zien!quote:
Het zou wat zijn als dit waar is, natuurlijk krijgen wij niet alles te zien, maar dit soort 'essentiėle' dingen zou toch zichtbaar moeten zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
op 7.42 zegt Wendy dat Jeff er gelijk in heeft gehad en dat Babet wel weer is gaan drinken en roken. Dus tocht en wij hebben het niet gezien of mogen zien!
heeft liefdesverdriet, moet nu alles zelf doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het Zonnestraaltje van de Loods is er ook weer
tssss hij had het veel moeilijker toen Martin weg ging, niet te vergelijken met ditquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft liefdesverdriet, moet nu alles zelf doen
Kijk en luister het filmpje van DGK maar vanaf 7.42 uur, Mirthe bevestigd het min of meerquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als dit waar is, natuurlijk krijgen wij niet alles te zien, maar dit soort 'essentiėle' dingen zou toch zichtbaar moeten zijn.
Juist omdat Babette zo trots was niet meer te roken!
Ik kan het moeilijk geloven.
Nou nou, liefdesverdriet, hij zat er vaak zo bij toen zijn meisje er nog was..quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft liefdesverdriet, moet nu alles zelf doen
Ik heb het gezien en gehoord ja, maar blijf het lastig vinden het te geloven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk en luister het filmpje van DGK maar vanaf 7.42 uur, Mirthe bevestigd het min of meer
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk en luister het filmpje van DGK maar vanaf 7.42 uur, Mirthe bevestigd het min of meer
Dit dus, zou toch te gek voor woorden zijn, en vreemd dat de bewoners hier nooit over spraken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.
Ze hebben volgens mij heel wat van haar buiten beeld gehouden (om een bepaald beeld van haar te schetsen)..... en maar roepen dat ze zo trots was dat ze gestopt was met roken.... dagelijks riep ze dat wel 1 of meer keer.... zou het dan allemaal gelogen zijn door Babette???
ik zit zo eens terug te denken, wat mij wel vaak opviel was dat ze zelf liep te roeptoeteren over het gestopt zijn met roken, maar dat zelden iemand reageerde..... terwijl je toch zou verwachten dat anderen wel trots op haar zouden zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |