3 potten tabak met hulzen, aanstekers (denk ik).quote:
en weer wordt er iets opgelost zonder ellenlange discussiesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Sasha wijst het verzoek van Mirthe voor eenduidige kleding af.
Sasha: het is een principekwestie. Je hebt 1.800 euro gehad.
Mirthe: zoveel?? Waar heb ik dat aan uit gegeven?? Ik zie dat niet in mijn kast.
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kastquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Mirthe: zoveel?? Waar heb ik dat aan uit gegeven?? Ik zie dat niet in mijn kast.
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer
Zijn kinderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Marcio wil nog even nadenken of hij 2 namen op het pak wil hebben, laat me raden wie....![]()
Mirthe gaf aan het ook wel leuk te vinden, maar dan met haar zus d'r naam erop..
Marciano en Isaac willen dat Jasper bij hun komt liggen maar dat gaat hij echt nooit doen.. of het moet een tactiek zijn van hun groep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en weer wordt er iets opgelost zonder ellenlange discussies
O, 3 stuks nog wel. Toe maar, die willen er thuis zeker ook nog van roken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
3 potten tabak met hulzen, aanstekers (denk ik).
ik hoorde zeggen dat de tabak 36 euro per stuk is
Ik begreep dat ze naar de overkant verhuizenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer.
Het is net alsof Mirthe niet mag praten van jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kasthet is toch wel typisch dat bij haar altijd weerstand komt. Het ligt nooit aan haar en ze wordt altijd benadeeld.. Mirthe Mirthe toch
Dat zou ook nog kunnen......quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze naar de overkant verhuizen
Omg, je hebt nog gelijk ook, ik dacht echt dat hij Babette wilde doen...quote:
Mirthe heeft 2 zussen, naam van haar oudste zus wil ze niet op het pak, ze zal nooit slecht over haar praten maar......niet op haar pakquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Marcio wil nog even nadenken of hij 2 namen op het pak wil hebben, laat me raden wie....![]()
Mirthe gaf aan het ook wel leuk te vinden, maar dan met haar zus d'r naam erop..
Ze had hier pas nog een heel gesprek over met Wendy meen ik. Ze kon niet geloven dat ze zoveel had gekocht maar toen ze eens gingen tellen bleek er ook het geld bij te zitten dat ze gaf aan deze en gene voor een feestje etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kasthet is toch wel typisch dat bij haar altijd weerstand komt. Het ligt nooit aan haar en ze wordt altijd benadeeld.. Mirthe Mirthe toch
Voor Rupert, Imadiddin en voor Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, 3 stuks nog wel. Toe maar, die willen er thuis zeker ook nog van roken?
Jawel hoor maar dit is Mirthe ten voeten uit.. je weet bij haar vaak al wat voor antwoord ze gaat gevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is net alsof Mirthe niet mag praten van jou.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, je hebt nog gelijk ook, ik dacht echt dat hij Babette wilde doen...![]()
Mirthe wil UnMir, zusje en zij.
Ik vind het wel een beetje vreemd, een pak voor iedereen nog in de loods en dan namen van thuis erop, koop die maar lekker als je thuis bent van je eigen geld denk ik dan.
Babette en Kim kontquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje vreemd, een pak voor iedereen nog in de loods en dan namen van thuis erop, koop die maar lekker als je thuis bent van je eigen geld denk ik dan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Voor Rupert, Imadiddin en voor Wendy
Klopt heb ik ook gehoord maar nu doet ze tegenover Sasha net of het niet klopt en dat niet zou weten waar het dan aan op zou zijn gegaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze had hier pas nog een heel gesprek over met Wendy meen ik. Ze kon niet geloven dat ze zoveel had gekocht maar toen ze eens gingen tellen bleek er ook het geld bij te zitten dat ze gaf aan deze en gene voor een feestje etc.
Ze doet vaak heel onnozel en is nogal vergeetachtig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook gehoord maar nu doet ze tegenover Sasha net of het niet klopt en dat niet zou weten waar het dan aan op zou zijn gegaan
Twee namen.. dat zijn dan of zijn kinderen of zijn twee liefjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan nog zijn kinderen, wordt een druk bedrukt pak..
dit is tenminste iets tastbaars wat je mee naar huis kunt nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:29 schreef engine het volgende:
Laat Mirthe toch lekker met haar trainingspakken bezig zijn![]()
Na alle onzin zie ik het probleem niet.
Iedereen mag een voorkeur voor kleur, naam en nummer opgeven. Jappie gaat voor 800.
800.000?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:29 schreef engine het volgende:
Iedereen mag een voorkeur voor kleur, naam en nummer opgeven. Jappie gaat voor 800.
Ik vind het prima hoor al kopen ze er van weet ik veel hoe duur.. worden vast leuke streams als ze een stelling erin gooit voor pakken vannacht 200 per stukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:29 schreef engine het volgende:
Ondanks dat vind ik het een schatje, zou me niet schamen als zij mijn dochter zou zijn...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze doet vaak heel onnozel en is nogal vergeetachtig.
Misschien een spel waar de namen mee doen? Of zoietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik het een schatje, zou me niet schamen als zij mijn dochter zou zijn...
Soms onnozel, maar ook heel slim, ik zie geen enkel kwaad in haar..
Ik heb al van af het begin het gevoel dat ze zich anders voor doet als dat ze is. Ze is natuurlijk ook echt chaotisch en een warhoofd maar ze speelt het ook wel een beetje aangedikt. Ze is erg slim en heel bedachtzaam. Ze komt hier al die tijd al goed mee weg maar dat ze veel speelt is voor mij wel duidelijk. Ze is ook echt niet zo lief als dat ze zich voordoet.. een gehaaide tante is het zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ondanks dat vind ik het een schatje, zou me niet schamen als zij mijn dochter zou zijn...
Soms onnozel, maar ook heel slim, ik zie geen enkel kwaad in haar..
Geen stapelbedden meer en vijf bewoners per kamer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:37 schreef spapaars het volgende:
Allemaal beneden slapen?
Dat deden ze toch al?
Sasha kan op rood gaan staan maar als de rest op groen staat is er gewoon een meerderheid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Lees dat Sasha dee stelling van de pakken heeft afgekeurd?
Rd. Dan hoeven ze toch ook niet te kijken welke namen ze er op willen?
Afkeuren kan ze niet alleen zij doet er niet aan mee en stemt rood. Tenminste zo heb ik het begrepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Lees dat Sasha dee stelling van de pakken heeft afgekeurd?
Rd. Dan hoeven ze toch ook niet te kijken welke namen ze er op willen?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen stapelbedden meer en vijf bewoners per kamer.
Had ik het toch goed gehoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:46 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha kan op rood gaan staan maar als de rest op groen staat is er gewoon een meerderheid.
Als Sas als manager een stelling niet doorgeeft naar achter of ze de bewoners niet laat bestellen gebeurd het ook niet.quote:
Hoe origineel huzaren salade op een broodje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat huzarensalade op een broodje lekker is![]()
Als wij dat hier eten maak ik er een slaatje van. Natuurlijk dan ook zelf de salade maken..
Dat is idd zo.. Erik zou dat toch doen zei hij een keer als hij manager zou zijn? Als hij het niet met een stelling eens zou zijn dan zou hij de e-mail niet naar achter versturenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Sas als manager een stelling niet doorgeeft naar achter of ze de bewoners niet laat bestellen gebeurd het ook niet.
Zo niet lekker en dan ook nog van die goedkope troep zooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe origineel huzaren salade op een broodje.
Lekker de vingertjes tussendoor aflikken en de vliegen kruipen er ook al over.. heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:53 schreef Hoempah het volgende:
En door naar de volgende
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd zo.. Erik zou dat toch doen zei hij een keer als hij manager zou zijn? Als hij het niet met een stelling eens zou zijn dan zou hij de e-mail niet naar achter versturen
Ze kunnen toch van Bern zijn bed zoals ze het bed van Sas hebben Gewoon bij Bern gaan liggen en vervolgens zal de andere kamer haar kamer blijven net zoals Bern nu ook zijn bed daar heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:34 schreef lojanda het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze de kamers dan gaan verdelen. Sasha zegt naar de andere kamer te gaan maar dat betekend dan dat één iemand van die kamer naar de andere moet gaan. Dat wordt nog een dingetje
Het commentaar zal zeker nog komen, van de 10 stokbroodjes zou hij de helft hebben mogen gebruiken (de reast zouden ze achter de hand houden), maar Erik heeft er gewoon meer klaargemaakt (allicht dat er iemand is die meer lust ... hij zelf of zo....)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
Erik is ook zo trots op wat hij allemaal heeft gemaaktdat is wel weer leuk om te zien en iedereen complimenteert hem ook en je ziet dat hij daar van geniet
Voor mij is het Wendy óf Jasper.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb al van af het begin het gevoel dat ze zich anders voor doet als dat ze is. Ze is natuurlijk ook echt chaotisch en een warhoofd maar ze speelt het ook wel een beetje aangedikt. Ze is erg slim en heel bedachtzaam. Ze komt hier al die tijd al goed mee weg maar dat ze veel speelt is voor mij wel duidelijk. Ze is ook echt niet zo lief als dat ze zich voordoet.. een gehaaide tante is het zeker.
Maar nu Babette weg is mag Mirthe van mij de pot winnenmocht dat niet lukken dan gun ik het ook Wendy. Een alleenstaande moeder en dan komt het ook goed terecht
De rest van de bewoners gun ik het gewoon niet
![]()
Ze doet zich zo voor maar is volgens mij is ze veel slimmer en stiekemer als ze laat zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze doet vaak heel onnozel en is nogal vergeetachtig.
Ach, dat vind ik nou smerig. Zélfs thuis was ik mijn handen voor ik ga koken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
Handen wassen voordat Erik aan het eten begint kent hij niet
Dat is toch een automatisme???quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nou smerig. Zélfs thuis was ik mijn handen voor ik ga koken.
Ik vind Jasper echt een verschrikkelijke gast.. matennaaier eerste klas. Nee die gun ik het echt nietquote:
ik doe met je mee wat Wendy betreftquote:
Is best lekker alleen moet je het dan meteen opeten anders wordt het brood zompig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat huzarensalade op een broodje lekker is![]()
Als wij dat hier eten maak ik er een slaatje van. Natuurlijk dan ook zelf de salade maken..
Dat zou niet eerlijk zijn als de meerderheid op groen heeft gestaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als Sas als manager een stelling niet doorgeeft naar achter of ze de bewoners niet laat bestellen gebeurd het ook niet.
Erik heeft zes stokbroden gebruikt en die doormidden gesneden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het commentaar zal zeker nog komen, van de 10 stokbroodjes zou hij de helft hebben mogen gebruiken (de reast zouden ze achter de hand houden), maar Erik heeft er gewoon meer klaargemaakt (allicht dat er iemand is die meer lust ... hij zelf of zo....)
Dan heeft het stemmen ook geen zin dus lijkt mij verboden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is idd zo.. Erik zou dat toch doen zei hij een keer als hij manager zou zijn? Als hij het niet met een stelling eens zou zijn dan zou hij de e-mail niet naar achter versturen
Niet echt fris maar we weten ook niet wat ze allemaal in een restaurantkeuken met jouw eten uitvreten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:53 schreef Hoempah het volgende:
En door naar de volgende
[ afbeelding ]
Heel gehaaid is ze en dus erg slim in dit geval. Ze speelt het echt perfect en glipt tot nu toe overal tussendoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze doet zich zo voor maar is volgens mij is ze veel slimmer en stiekemer als ze laat zien.
klopt, hij had er 5 moeten gebruiken voor 10 mensen, zo hadden ze het berekendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Erik heeft zes stokbroden gebruikt en die doormidden gesneden.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zit al etend goedkeurend in de rondte te knikken (ik blijf hem net zo'n hondje op de hoedenplank vinden)
Ik vind het ook echt vies en wetende wat Erik dechele dag doet is het ook echt nog eens smerigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nou smerig. Zélfs thuis was ik mijn handen voor ik ga koken.
Dat wordt waarschijnlijk nog een hele discussiequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat dan, het is nu toch 6 tegen 4?
Heb beeld!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:59 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zit al etend goedkeurend in de rondte te knikken (ik blijf hem net zo'n hondje op de hoedenplank vinden)
Zeer zeker geen Jasper. Die heeft zich bijna het hele jaar achter Wanda/Wendy verscholen. toen weken zielig liggen doen dat hij naar huis wilde naar zijn grote liefde Wanda De meeste tijd een stuk in zijn hakken had van het stiekeme drinken Vodka en whiskey Toen Babs geld had was hij dikke vriendjes met haar om zo aan zijn drank te komen. Toen geld op was liet hij haar ook als een blok vallen om vervolgens iedereen zo ver te krijgen om op haar te stemmen. Neen geen Winnaars waardig persoonquote:
Ik weet ook niet of het überhaupt mag maar dat is wel wat Erik toen zei.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft het stemmen ook geen zin dus lijkt mij verboden.
Lachen zeer zeker!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heel gehaaid is ze en dus erg slim in dit geval. Ze speelt het echt perfect en glipt tot nu toe overal tussendoor.
Ik vond haar voordat Kenzy wegging echt een naar persoon.. zo haatdragend en achterdochtig. Ze had ook naar meerdere mensen verwensingen die niet mooi waren maar sinds Kenzy er niet meer is, is ze wel heel veel veranderd en nu vind ik haar best leuk en moet vaak wel om haar lachen.
O heerlijk, kunnen we weer gaan genieten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk nog een hele discussie
Maar dan had hij nu niet dat tweede halve broodje kunnen nemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klopt, hij had er 5 moeten gebruiken voor 10 mensen, zo hadden ze het berekend
zo denkt Erik ja..... hij denkt altijd aan..... Erik!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan had hij nu niet dat tweede halve broodje kunnen nemen
Ik heb dat hele begin gemist dus dat wist ik helemaal niet. Dan gun ik het Wendy alleen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeer zeker geen Jasper. Die heeft zich bijna het hele jaar achter Wanda/Wendy verscholen. toen weken zielig liggen doen dat hij naar huis wilde naar zijn grote liefde Wanda De meeste tijd een stuk in zijn hakken had van het stiekeme drinken Vodka en whiskey Toen Babs geld had was hij dikke vriendjes met haar om zo aan zijn drank te komen. Toen geld op was liet hij haar ook als een blok vallen om vervolgens iedereen zo ver te krijgen om op haar te stemmen. Neen geen Winnaars waardig persoon
Erik zegt wel vaker wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het überhaupt mag maar dat is wel wat Erik toen zei.
En hoe heeft hij zijn beste maat Jeff niet laten vallen? Het was dikke mik tussen die twee en nadat hij met Wanda aanpapte deed hij nog steeds alsof hij goed was met Jeff. Jeff heeft dat tot op hetvmoment van zijn vertrek zo gezien. Nee een grotere matennaaier is er niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:07 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zeer zeker geen Jasper. Die heeft zich bijna het hele jaar achter Wanda/Wendy verscholen. toen weken zielig liggen doen dat hij naar huis wilde naar zijn grote liefde Wanda De meeste tijd een stuk in zijn hakken had van het stiekeme drinken Vodka en whiskey Toen Babs geld had was hij dikke vriendjes met haar om zo aan zijn drank te komen. Toen geld op was liet hij haar ook als een blok vallen om vervolgens iedereen zo ver te krijgen om op haar te stemmen. Neen geen Winnaars waardig persoon
Hij heeft idd een hele hoge irritatie factor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit te kijken naar een etende Erik en ineens realiseer ik me dat ik eigenlijk een enorme hekel aan die man heb... al die kleine dingen gaan zo vreselijk irriteren.....gadverdamme wat vind ik hem eigenlijk een smerig, ranzig, irritant mannetje!!!
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo denkt Erik ja..... hij denkt altijd aan..... Erik!
Iedereen heeft zo zijn of haar gewoontes en bij hem wordt dat hier duidelijk uitgelicht. Het wijkt af van de norm en daarom kijken wij daar anders tegenaan. Vooral nadat men daar zei dat hij zich beter moest wassen omdat hij stonk en hij parmantig aan het vertellen was over het luchten van zijn eerder gedragen hemden en ondergoed. Laat staan dat je bijna 11 maanden met 1 tube tandpasta doet. Dat gaat er bij mij ook niet in hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zit te kijken naar een etende Erik en ineens realiseer ik me dat ik eigenlijk een enorme hekel aan die man heb... al die kleine dingen gaan zo vreselijk irriteren.....gadverdamme wat vind ik hem eigenlijk een smerig, ranzig, irritant mannetje!!!
Zo eens, viespeukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Zo ziet hij dat idd. Dat was de vorige keer ook toen er nog macaroni over was. Hij heeft dat daarna nog een aantal keer gegeten zonder te vragen of er nog iemand iets lust.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik denkt nog steeds het is Zijn dag en Zijn eten.
Pasta pesto kipquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:16 schreef pingu66 het volgende:
Wat gaat Erik vanavond maken.....chili of pasta?
Erik wist het net zelfs beter dan het spel Triviant.. de eerste Nederlandse astronaut was toch echt Lodewijk van den Berg, maar nee hoor Erik houdt vol dat het Wubbo Ockels was.quote:
Een beperking maakt niet dat iemand gelijk maar lief gevonden kan worden. Iemand met een beperking kan net zo irritant zijn als zonder en dat mag best gezegd worden. Behalve zelf aangemeten autisme heeft hij ook nog een karakterquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:27 schreef pingu66 het volgende:
Beperking of niet ,ik vind die man met de dag irritanter worden
Ik google zijn weetjes weleens na, er klopt vaak niets van net zoals zijn verbeterde spreekwoorden van andere bewonersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik wist het net zelfs beter dan het spel Triviant.. de eerste Nederlandse astronaut was toch echt Lodewijk van den Berg, maar nee hoor Erik houdt vol dat het Wubbo Ockels was.
Oh ja en hij had de vraag bedacht hoe lang een polsstok mag zijn voor polsstokverspringen... vertelde hij een paar keer
quote:
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.quote:
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik google zijn weetjes weleens na, er klopt vaak niets van net zoals zijn verbeterde spreekwoorden van andere bewoners
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.
En Rob de Nijs is al jaren dood..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Erik weet zeker dat hij gelijk heeft met de Nederlandse astronauten, er zijn er maar twee.
Eigenwijze droeftoeter
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.
Er is wel iets vreemds aan hemquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een beperking maakt niet dat iemand gelijk maar lief gevonden kan worden. Iemand met een beperking kan net zo irritant zijn als zonder en dat mag best gezegd worden. Behalve zelf aangemeten autisme heeft hij ook nog een karakter
Hij is ziek maar niet dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
E
[..]
En Rob de Nijs is al jaren dood..
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Je ziet aan alle kanten dat Wendy behoorlijk gepaaid wordt door alle vier de bro’s.. ze zijn echt zo vriendelijk tegen haar.
Voorlopig is het niet op de streams dat hij er zelf moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er is wel iets vreemds aan hem
Misschien zou het hem helpen om eens goed te laten vaststellen of er iets met hem is
Zo zie ik hem ook, hoor. Hij houdt toch maar goed stand in een hele groep mensen terwijl hij voor de loods heel weinig sociale contacten had. Hij lijkt er nog het meest van te genieten van allemaal. En ach, waarom zou hij dan ook niet lekker eten. Het eten is er en toevallig woont hij daar ook. Of hij thuis weer aan de snickers en de magnetron maaltijden gaat is toch heel onze zaak niet? Ik vraag me ook niet af wat bv Bern straks thuis gaat eten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig is het niet op de streams dat hij er zelf moeite mee heeft.
Ik zie iemand die het best naar zijn zin heeft.
De goede man leeft nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
E
[..]
En Rob de Nijs is al jaren dood..
De één wat vaker dan de ander. Kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.
Ze sporten nog steedsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Sas en Bern boven en Mirthe en Wendy hebben zo te zien gesport en zitten uit te blazen of........ze gaan nog beginnen
Ja ik zag hetquote:
Dat weet ik ook wel maar Erik wist zeker dat hij al lang dood was en bleef dat volhouden.quote:
Het is al weken Babette afzeikdag maar dat is nooit een probleem..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.
Wendy is en blijft een meeloper..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.
Dat kan ik me goed voorstellen met haar achtergrond. Was echt wel een hele zware proef. Het is al moeilijk met een goede conditie en goede gezondheid dus laat staan als je ziek bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Elke beweging doet zo pijn dat ik niet weet wat ik moet doen zeg Sasha
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is al weken Babette afzeikdag maar dat is nooit een probleem..
Hou toch op over zielige Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendy
het is haast dagelijks Erik afzeikdag omdat hij wat meer eet, geen eten weg wil gooien, en omdat hij het waagt om gewoon in de loods te zijn.
Dat vertelde je er niet bij in je postingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar Erik wist zeker dat hij al lang dood was en bleef dat volhouden.
Stoerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hou toch op over zielige Wendydat weten we nu onderhand wel en dat moet dan wel de hele dag herhaald worden?
Ik irriteer me aan Erik zijn gedrag en vind het een irritant en een onhygiënisch en vies persoon en als ik dat wil zeggen dan doe ik dat.. zo simpel is het.
Erik is lekker zichzelf. Ik houd ervan. Loat goan johquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendy
het is haast dagelijks Erik afzeikdag omdat hij wat meer eet, geen eten weg wil gooien, en omdat hij het waagt om gewoon in de loods te zijn.
Karma it is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Elke beweging doet zo pijn dat ik niet weet wat ik moet doen zeg Sasha
ze trekt zelf haar broek zo hoog op , bijna tot onder haar okselsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef lojanda het volgende:
Mirthe wil wel een mooi pak en niet eentje waarbij je broek zo strak zit en een cameltoe hebt
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.
Fijn...doe je bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurt
is al langer bezig , en babet is er uit gelukkigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurt
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.
onzin , hebben hun 3 niet gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.
Dat is ook zo, al vind ik persoonlijk dat het de moeite niet meer is en zou dan ook op rood gaan staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Als dit doorgaat vindt Mirthe het de leukste aankoop van allemaal. Leuk dat iemand hier zo enthousiast van kan worden.
Idd maar blijkbaar mag dat alleen bij Babettequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Daar zal vast commentaar op komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Ik kan niet wachten tot Erik zo gaat koken want dat zal ook wel allemaal fout gaan en niet goed zijn
Ik ben er niet zo van om mensen die in een spelprogramma zitten en een spel spelen sommige hard sommige stiekem sommige roddelend de grond in te boren. Wij kennen de personen niet persoonlijk en weten ook helemaal niet hoe hun in hun priveleven zijn. Ook weten we niet waarom ze hun spel zo zijn gaan spelen. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Babette eruit is. De nietszeggende personen die hun hele deelname zich achter andere hebben verscholen zitten er nog in. Van mij hadden die er wel eerder uit gemogen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
is al langer bezig , en babet is er uit gelukkig
Niet zo moeilijk na het verraad van Babette.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.
dat ze bern heeft gestemd was met reden , en ze heeft het bern verteldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk na het verraad van Babette.
Zelfs op de dag dat ze werd genomineerd bleek dat Wendy op Bern had gestemd.
Dat ze daarna zich heeft aangesloten bij die groep is logisch, anders kwam het gevaar van 2 kanten.
Het is een forum en natuurlijk mag je daar zeggen wat je vindt en commentaar geven op de bewoners. Ik vind het alleen vaak te ver gaan en als ik dan al die verwensingen zie en hoeveel haat er wordt gesproken dan vind ik dat veel te ver gaan en eigenlijk erg triest. Je kan ook iemand helemaal kapot maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:52 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van om mensen die in een spelprogramma zitten en een spel spelen sommige hard sommige stiekem sommige roddelend de grond in te boren. Wij kennen de personen niet persoonlijk en weten ook helemaal niet hoe hun in hun priveleven zijn. Ook weten we niet waarom ze hun spel zo zijn gaan spelen. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Babette eruit is. De nietszeggende personen die hun hele deelname zich achter andere hebben verscholen zitten er nog in. Van mij hadden die er wel eerder uit gemogen.
Sasha zei dat ze naar de andere kamer zou gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:55 schreef cinsan het volgende:
waar slapen bern en sasha nu nog samen in k2
Ik dat het 5 per kamer moest worden ingedeeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:55 schreef cinsan het volgende:
waar slapen bern en sasha nu nog samen in k2
Maar bij Erik en Wendy mag het wel...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een forum en natuurlijk mag je daar zeggen wat je vindt en commentaar geven op de bewoners. Ik vind het alleen vaak te ver gaan en als ik dan al die verwensingen zie en hoeveel haat er wordt gesproken dan vind ik dat veel te ver gaan en eigenlijk erg triest. Je kan ook iemand helemaal kapot maken.
ja ok slapen ze nog samen in k2quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dat het 5 per kamer moest worden ingedeeld
Bedoel je nu dat ik verwensingen en haat uitspreek naar Wendy of Erik? Dan lees je toch echt niet goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar bij Erik en Wendy mag het wel...
Hoezo ik hoor hier niets over Wendy alleen nog maar dat ze zo lief en eerlijk is. Tuurlijk mag je een mening hebben over mensen maar zo hatelijk en min over iemand dat gaat veel te ver zelfs fam en vrienden worden niet gespaard.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar bij Erik en Wendy mag het wel...
Familie moet je er idd al helemaal buiten houden. Als je op sommige media leest wat er wordt geroepen tegen diegene die het voor bewoners beheerd tijdens hun verblijf in het programma.. daar lusten de honden geen brood vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hoezo ik hoor hier niets over Wendy alleen nog maar dat ze zo lief en eerlijk is. Tuurlijk mag je een mening hebben over mensen maar zo hatelijk en min over iemand dat gaat veel te ver zelfs fam en vrienden worden niet gespaard.
Ze zitten weer gezellig een potje klaverjassen te spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
En nu maar weer verder over de streams
Chili?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:11 schreef lojanda het volgende:
Nou Erik kom.. handjes wassen en ga koken
Dat is het probleem een beetje, theorieën en aannames, er gebeurt nu daar gewoon te weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
En nu maar weer verder over de streams
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:11 schreef lojanda het volgende:
Nou Erik kom.. handjes wassen en ga koken
Ach maandag is er weer een eliquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem een beetje, theorieën en aannames, er gebeurt nu daar gewoon te weinig.
Nu kaartende mensen en Isaac die knutselt.
Dat krijg je als er bijna niets anders is om naar over te stappen met maar 10 bewoners.
I know, Dotteke en ik staan ook aardig wat zijwegen toe, maar afgeven op postgedrag van anderen is niet heel bevorderlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem een beetje, theorieën en aannames, er gebeurt nu daar gewoon te weinig.
Nu kaartende mensen en Isaac die knutselt.
Dat krijg je als er bijna niets anders is om naar over te stappen met maar 10 bewoners.
Ik las een finale met 3 personen ja, dus gas op de eliminatiesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Ach maandag is er weer een eli
Pesto kipquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, Dotteke en ik staan ook aardig wat zijwegen toe, maar afgeven op postgedrag van anderen is niet heel bevorderlijk.
Druppel aan de neus dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pesto kipja hij heeft een heel assortiment aan recepten hoor.. maar wel ala Erik zei hij
Ja het verbaasde mij ook dat ze het ging doen en zo lang heeft weten vol te houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen met haar achtergrond. Was echt wel een hele zware proef. Het is al moeilijk met een goede conditie en goede gezondheid dus laat staan als je ziek bent.
Je ziet het ook op Instagram, het is alsof de afdeling Marketing daar ook probeert Erik zo belachelijk mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En over Erik.
de regie kan er ook geen genoeg van krijgen om alles wat Erik doet en waar je niet graag naar kijkt, telkens weer op de streams te brengen
Ik vind het echt jammer dat Babette weg is maar Sasha heeft het echt heel goed gedaan.. ik zou het ze niet nadoenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het verbaasde mij ook dat ze het ging doen en zo lang heeft weten vol te houden
Ja dat vinden ze blijkbaar tv maken. Lachen om de uitvergroting van zijn autistische trekjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet het ook op Instagram, het is alsof de afdeling Marketing daar ook probeert Erik zo belachelijk mogelijk te maken.
Ze hebben het allebei goed gedaan. En ik ben wel blij dat ze weg isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat Babette weg is maar Sasha heeft het echt heel goed gedaan.. ik zou het ze niet nadoen
Dit is nog steeds k2 en ze hebben hun bed naar de overkant geplaatst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze nu wel van kamer gewisseld?
Of gewoon hun bed verplaatst?
Wat vind ik dit nou een sportieve reactie van je (dat lees je hier heel vaak anders) wetend dat jij het al die maanden voor Babette hebt opgenomen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat Babette weg is maar Sasha heeft het echt heel goed gedaan.. ik zou het ze niet nadoen
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Sasha de laatste dagen steeds aanhankelijker wordt naar Bern..
Ik heb dat net niet gezien, wel hoe ze snikte maar zat naar Babette te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
I snap dat gehannes niet met die bedden, waarom zetten Bern en Sas niet gewoon twee eenpersoonsbedden tegen elkaar?
Dat was ook mooi om te zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn...doe je best
zal ik je vast een lijstje geven : Hij eet uit zijn neus. likt kruimels van zijn bord, zegt dat Rob de Nijs dood is en doet een jaar met een tube tandpasta![]()
Waar zijn die andere twee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
Ja Jasper roept Bern.. zit je met tien mensen in de loods en dan zitten er acht te klaverjassen
Jasper en Ima zijn zo te horen aan het tafeltennissenquote:
Nee sat bed was van Bern en Sas en kenzy en Mierthe mochten het lenen. Tiano heeft het gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.
Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erikquote:
Het recept komt uit zijn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.
Maar aan de andere kant als hun het fijn hebben zo ook prima toch
Is trouwens die rook stelling al geweest vandaag?
[..]
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erik
Ik had het gelezen ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookstelling al gebeurd , gaat door , wel aangepast nu 3 potten schag voor 145 euro
Dat zou ook kunnen. Ik weet dat er opeens drie van die bedden waren. Jeff en Kim hadden er eerst één op k1 en Bern had er eentje op k3 en daarna kwam er eentje op k2. Sasha lag toen nog boven Janet en Mirthe is verhuisd van k1 naar k2 omdat ze had geruild van bed met Esther. Daarna heeft zeker een stuk naast gemaakt waar zij met Kenzy kon liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee sat bed was van Bern en Sas en kenzy en Mierthe mochten het lenen. Tiano heeft het gemaakt
Dat mag niet want omdat ze op verschillende kamers liggen officieel .quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
I snap dat gehannes niet met die bedden, waarom zetten Bern en Sas niet gewoon twee eenpersoonsbedden tegen elkaar?
Ik zag het ook.. vieze nagels en ook weer zonder handen te wassen aan de kip.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar nu is er volgens mij ruimte zat voor twee bedden naast elkaar.
Maar aan de andere kant als hun het fijn hebben zo ook prima toch
Is trouwens die rook stelling al geweest vandaag?
[..]
Zag net iemand in beeld di e met het eten bezig was en vieze nagels had. Volgens mij was dat erik
Ik ook.. en pesto is lekker maar niet als het overheerstquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het recept komt uit zijn hoofd![]()
Ik ben wel weer benieuwd.
Die kip wordt gewoon nog gebakkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bewoners zijn inmiddels immuun voor allerlei ziektes
Kan toch echt niet..quote:
Die van kamer 3 ( Bern) hebben ze aan Krnzy en Mirthe gegeven. Ën dag later verliet Kenzy de loods.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ik weet dat er opeens drie van die bedden waren. Jeff en Kim hadden er eerst één op k1 en Bern had er eentje op k3 en daarna kwam er eentje op k2. Sasha lag toen nog boven Janet en Mirthe is verhuisd van k1 naar k2 omdat ze had geruild van bed met Esther. Daarna heeft zeker een stuk naast gemaakt waar zij met Kenzy kon liggen.
Dat wordt dan Wendy of Mirthe..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:21 schreef cinsan het volgende:
lees ergens dat de 4 denk aan kliek ice en wat er nog van over is , iemand uit andere groep een vrouw onder druk gaan zetten , je stemt met ons mee of je ligt er zelf uit. nou ik zie ze er goed voor in staat om zoiets te doen
Toen hij gisterochtend de bestelling aan het doen was had ik al zoiets dat de verhoudingen niet kloppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
En de kip vind ik dan weer weinig. Zeker als je drie zakken tagliatelle hebt.
Lijkt een beetje op de vrouwelijke Erik die mevrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe en Wendy doen een immitatie van zaai in de keuken
Ja getverdemme zo goor ditquote:
Die rokers krijgen altijd hun zin jammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookstelling al gebeurd , gaat door , wel aangepast nu 3 potten schag voor 145 euro
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
Kip snijden en handen alleen afspoelen????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die plank wordt een beetje afgeveegd of hooguit afgespoeld, dat ze daar nog niet ziek zijn geworden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..
Het zal dan wel kunnen...Maar zonde...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..
Goedkope manier van televisie maken vind ik hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze blijkbaar tv maken. Lachen om de uitvergroting van zijn autistische trekjes.
Room erbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:39 schreef Frummelie het volgende:
OMG dat is veel te veel pesto... jeetje wat zonde...
Als je maar goed reinigt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.
Ik heb dat al vaak gezien, ik hoop dat ze hun handen geschrobd hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gadverdamme, sowieso snij ik kip altijd met mes en vork
Nee, Erik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb dat al vaak gezien, ik hoop dat ze hun handen geschrobd hebben
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonellaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.
Deed hij er maar wat groenten bij serveren.. Erik is niet echt van een gezonde maaltijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:40 schreef spapaars het volgende:
Als spinazie gooit hij er pesto door.
Plankier?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonella
Plankquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Plankier?
Komt gij van België
Btje jammer dat hij niets aanneemt van mensen hoe je moet koken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, en hij is er trots op, dat is dan ook weer leuk
Hij weet het toch beter..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Btje jammer dat hij niets aanneemt van mensen hoe je moet koken.
Ach... dat is een kwestie van handigheid met koken. Hij leefde thuis toch min of meer op kant-en-klare maaltijden? Meende ik me te herinneren. Dan zijn zulke onhandigheden wel te begrijpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
Nou dat gaat nooit goed die volle pan. Erik kan het beter overdoen in de pan waar de pasta in heeft gezeten.
Nou he, tis wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
Er wordt geen sliertje pasta verspild hoor.. Erik schraapt er goed op los
Ik kan niet lekker snijden op zo'n kunststof plank.. ik wil een massieve dikke goede houten snijplank, is goed schoon te maken hoor..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |