https://www.telegraaf.nl/(...)ranjefans-tot-nu-toequote:Nederland speelt tegen Zuid-Afrika voor meeste Oranjefans tot nu toe
Bij de achtste finale van het WK die de Nederlandse voetbalsters zondag om 04.00 uur (Nederlandse tijd) tegen Zuid-Afrika spelen, worden de meeste Oranjefans tot nu toe verwacht.
In totaal zijn er al ongeveer 38.000 kaartjes verkocht voor de wedstrijd in het Sydney Football Stadium, dat plaats biedt aan 45.500 toeschouwers. In Nieuw-Zeeland speelde Oranje tot dusver alleen in kleinere stadions.
De Leeuwinnen zijn vrijdag even voor 13.30 uur (lokale tijd) gearriveerd in Sydney na een reis van ruim 2100 kilometer over de Tasmanzee. Nederland is voor de achtste finale teruggekeerd naar de Australische stad waar het vorige maand ook al anderhalve week trainde.
Mocht Nederland de achtste finale winnen en het zo tot de kwartfinale schoppen, dan keert het terug naar de Nieuw-Zeelandse hoofdstad Wellington. Een eventuele halve finale speelt Oranje in Auckland, een finale zou weer in Sydney gespeeld worden.
https://www.voetbalnieuws(...)ning-mee-houden.htmlquote:De Oranje Leeuwinnen eindigden in een groep met Vietnam, Portugal en de Verenigde Staten als groepswinnaar en zijn daarom verzekerd van een plek bij de laatste zestien. Daarin is Zuid-Afrika de tegenstander die moet worden verslagen om het tot de kwartfinale van het WK te schoppen. Wat moet je weten over de Afrikanen? VoetbalNieuws neemt de dames van Bafana Bafana voor je onder de loep.
Knappe prestatie in de groepsfase
De vrouwen van Zuid-Afrika deelden hun groep met Zweden, Itali en Argentini. Waar de Scandinavirs vooraf al als absolute favoriet werd gezien voor de groepswinst, was de strijd om plek twee een spannende. Zuid-Afrika speelde haar eerste wedstrijd van het toernooi tegen Zweden en kwam daarin knap op voorsprong, maar gaf het met twee tegengoals alsnog weg waardoor er met 2-1 werd verloren.
Een voorsprong weggeven is ht grote thema waar Zuid-Afrika dit toernooi mee te maken heeft. In de wedstrijd tegen Argentini kwamen de Afrikaanse dames zelfs op een 2-0 voorsprong, maar door twee Zuid-Amerikaanse treffers eindigde dat duel in een 2-2 gelijkspel. Dat betekende dat Zuid-Afrika met Argentini en Itali, alle drie met n punt, in de laatste speelronde streed om het laatste ticket voor de knock-out fase.
Met name directe tegenstander Itali was het land waar Zuid-Afrika voor uit moest kijken. Dit keer was het echter Zuid-Afrika dat een achterstand om boog in een voorsprong. Een kwartier voor tijd kwamen de vrouwen van Azzuri op gelijke hoogte, maar in de extra speeltijd stelde Zuid-Afrika de winst veilig (3-2). Dat betekende dat niet Itali of Argentini, maar Zuid-Afrika de nummer twee in de groep werd.
Wapens en gevaarlijke speelsters
Een blik op de basiself van Zuid-Afrika verraadt dat het gevaar vooral in de aanval zit. Dat gevaar zit hem vooral in de absolute snelheid die twee speelsters van Bafana Bafana met zich meebrengen. Thembi Kgatlana en Hildah Magaia zijn de twee waar Andries Jonker de Oranje Leeuwinnen zeker voor gaat waarschuwen.
Kgatlana is de absolute sterspeler van Zuid-Afrika. Ze staat in de punt van de aanval, draagt de aanvoerdersband en wist door haar snelheid en techniek al twee keer tot scoren te komen en ook twee assists te leveren. Magaia, haar snelheidsmaatje op de linker vleugel, wist ook al twee doelpunten te maken en n assist te leveren.
had vakantieeeeeeeequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh. Successupporter Paul is er ook weer. Waar was je de laatste 2 wedstrijden?
nee was op vakantie en had fok ff uit even afkicken van DTSquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En nu weer hard aan het werk vrouwenvoetbal kijken
"Spectaculaire pot" Welke speelster bedoelen ze?quote:
Ik zou daar juist blij mee zijn, die kunnen er geen fuck meer van. Ik zou me meer zorgen maken om Japan en Zweden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Kijken ze nu pas naar het schema ofzo?
Lekker Ingridquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga het opnemen en 's morgen vroeg kijken met mijn dochter. Anders is ze compleet van de leg.
Dus geen gsm/radio/laptop aan om geen spoilers te horen.
Nu toch de twijfel, eerst paar uurtjes slapen en dan wel live kijken. Is toch leuker.quote:
Gelukkig is de volgende ronde (mochten we die halen) om 03:00 uurquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
4 uur godnondeju kuttijd. Te laat en te vroeg.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is de volgende ronde (mochten we die halen) om 03:00 uur
Lekker vroegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel grappig dat de VS nu ook kuttijden voor hun heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan hadden ze af moeten spreken dat beide wedstrijden die uit hun poule kwamen op dezelfde tijd werden gespeeld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de VS nu ook kuttijden voor hun heeft.
Dit betekent dat @Mexicanobakker de honneurs zal moeten waarnemen vannacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mij via deze weg trouwens even afmelden.
Ik denk dat ik hem ook om 9 uur in de ochtend kijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit betekent dat @:Mexicanobakker de honneurs zal moeten waarnemen vannacht.
Vreemd dat de FIFA ze niet even omwisselde. Kennelijk hebben de USA toch niet zoveel macht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de VS nu ook kuttijden voor hun heeft.
Dat kon denk ik niet ivm de supportersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vreemd dat de FIFA ze niet even omwisselde. Kennelijk hebben de USA toch niet zoveel macht.
Die plannen hun heen of terugvlucht dermate krap?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kon denk ik niet ivm de supporters
quote:
Topquote:Op zondag 6 augustus 2023 03:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zekers! Even geslapen en dochter en ik zitten er klaar voor!
Maar het eerste doelpunt is toch voor onsquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:09 schreef svann het volgende:
Begint goed met binnen vijf minuten al een schot op het doel, helaas ons doel.
Oh, en een wat serieuzer schot op het andere doel.
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:11 schreef BaksteenMongool het volgende:
Maar het eerste doelpunt is toch voor ons
6 jaar terug bij het vrouwen EK had ik dat nog wel gesnapt maar nu kijken alleen de liefhebbers hoorquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:19 schreef Wicky15 het volgende:
''Hoog op het veld noem je dat''
Deze commentator begint weer te doen alsof we voor het eerst voetbal kijken.
Ja precies, maar hij doet dat elke wedstrijd. Echt heel irritantquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:20 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
6 jaar terug bij het vrouwen EK had ik dat nog wel gesnapt maar nu kijken alleen de liefhebbers hoor
Het volkslied was ik te laat voor ja, sorryquote:
Doodzondequote:Op zondag 6 augustus 2023 04:23 schreef Fannie het volgende:
[..]
Het volkslied was ik te laat voor ja, sorry
Erg slecht geschoten jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
Daar had van de Donk wat meer mee mogen doen met die kans
Als je dan maar niet de deksel op de neus krijgtquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:32 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denk ook omdat het niet nodig is om 100% te gaan
Die kans zit er zeker in met de snellheid van ZAquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als je dan maar niet de deksel op de neus krijgt
Ja eens, erg zonde. Gaan ze heel erg missen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
Vind het overigens wel echt een aderlating dat van der Gragt er als international mee ophoudt terwijl ze deze maand pas 31 wordt.
Kan nog makkelijk een EK en misschien nog wel een WK mee.
Is daar eigenlijk een reden van bekend?quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja eens, erg zonde. Gaan ze heel erg missen.
Volgens mij heeft ze er vooral gewoon niet zoveel zin meer inquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:42 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk een reden van bekend?
Neem toch aan dat dit vanuit haar komt en niet vanuit een externe partij gezien de kwaliteit die zij toch levert in de verdediging van het Nederlands elftal.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:43 schreef hole1988 het volgende:
van der Gragt stopt er toch helemaal mee.
Dat had ik even gemistquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er vooral gewoon niet zoveel zin meer in
edit: maar inderdaad, ze stopt er helemaal mee, dacht dat je dat ook wist haha
In ieder aspect een verbetering van Beerensteyn inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:48 schreef Wicky15 het volgende:
Kunnen we die spits niet ruilen voor Beerensteyn
Meest wat zij tot nu toe heeft moeten stoppen werd recht op haar afgeschoten. Niet alles, maar wel veel.quote:
Helemaal geen wendbare speler, daarom ook prima dat zij een linie achteruit is gegaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:51 schreef Wicky15 het volgende:
Spitse heeft ook de draaicirkel van een vrachtwagen he
Zij mag eigenlijk wel gewoon stoppen als international na het WKquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Helemaal geen wendbare speler, daarom ook prima dat zij een linie achteruit is gegaan.
Vond Nederland heel acceptabel spelen de eerste helft, pas vanaf de 40e minuut was het te matigquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ligt wel echt aan het slechte spel van Nederland zelf.
Meh, oneens. Veel te slordig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Nederland heel acceptabel spelen de eerste helft, pas vanaf de 40e minuut was het te matig
Ik focus op de goede momenten;) en ben moe en word afgeleid door mijn adhd en autisme dochter. Maar toch leuk om te kijken. Hup leeuwinnen! Tis geen makkie iig. Vind ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ligt wel echt aan het slechte spel van Nederland zelf.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 04:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond Nederland heel acceptabel spelen de eerste helft, pas vanaf de 40e minuut was het te matig
Het is inderdaad te slordig maar ze laten zich ook vooral het type spel wat ZA wil spelen opleggen. Ze zitten er niet kort genoeg op voorin en op het middenveld waardoor de steekballen en de snelheid van ZA optimaal benut kan worden wat moet worden voorkomen.quote:
Ik vermoed ook dat het een mislukte voorzet wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 04:59 schreef Wicky15 het volgende:
Dat schot van Brugts was toch helemaal niet bijzonder?Overigens denk ik ook gewoon dat het een mislukte voorzet was.
HWLEMAAL NIET.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het een mislukte voorzet was
Door al die slordigheden verlies je gewoon veel te veel de bal, 1 steekbal inderdaad en je bent gezien. Denk trouwens wel dat dit Zuid-Afrika beter is dan Vietnamquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:00 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad te slordig maar ze laten zich ook vooral het type spel wat ZA wil spelen opleggen. Ze zitten er niet kort genoeg op voorin en op het middenveld waardoor de steekballen en de snelheid van ZA optimaal benut kan worden wat moet worden voorkomen.
En met alle respect voor ZA, dit team staat 54ste op de FIFA ranking. Snap dat dit niet alles zegt maar dit is wel 22(!) plekken lager dan Vietnam bijvoorbeeld.
Mja, da's niet leuk voor de Brugts hype he. Het kan ook beter een mislukte voorzet zijn, anders was het gewoon een heel slecht schot.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het een mislukte voorzet was
Jawel, ik denk ook wel dat ze beter zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Door al die slordigheden verlies je gewoon veel te veel de bal, 1 steekbal inderdaad en je bent gezien. Denk trouwens wel dat dit Zuid-Afrika beter is dan Vietnam
Maar je laat ZA er wel beter uit zien dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Goed he.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:02 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wel fijn dat je er een keer bij bent Paul![]()
Ach de hype is wel terecht toch?quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mja, da's niet leuk voor de Brugts hype he. Het kan ook beter een mislukte voorzet zijn, anders was het gewoon een heel slecht schot.
Jawel, tuurlijk een groot talent. Maar dan is nog niet alles direct fantastischquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ach de hype is wel terecht toch?
Net 20 en doet het heel goed met twee wonderschone doelpunten en goed veldspel.
Samen met Kaptein toch wel een beetje de toekomst van dit Nederlands elftal. Immers, de lichting van het EK2017 heeft ook niet het eeuwige leven
Zou middenveld nog wel laten staan, Snoeijs mag er wel in voor Beerensteynquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kaptein, Damaris, Snoeijs erin.
Wie eruit?
Dat is wel een goede ontwikkeling inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:19 schreef Paul het volgende:
Mannenvoetbal moet scheids ook praten in stadion
Da's wel waar jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:33 schreef trein2000 het volgende:
Ht damesvoetbal heeft een keepersprobleem aflevering 836.
Het Nederlands elftal in ieder geval nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:33 schreef trein2000 het volgende:
Ht damesvoetbal heeft een keepersprobleem aflevering 836.
Helemaal eens hoor,dit pakt ultiem goed uit. Was enorm matig uitgespeeld van Beeresteyn, maar dat is over het algemeen wel haar probleem.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:32 schreef Wicky15 het volgende:
Ik zal wel weer zuur zijn maar ze had die bal eigenlijk gewoon moeten afspelen![]()
Maarja, nu wel beslist
Zeker leuk voor haar maar voor het Nederlands elftal was het beter als van der Donk gewoon niet zo dom wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:38 schreef TheVulture het volgende:
Damaris gaat wel tegen Spanje spelen, da's dan wel weer leuk
Zelfde ziekte als Shanice. Kunnen alleen maar rennen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor,dit pakt ultiem goed uit. Was enorm matig uitgespeeld van Beeresteyn, maar dat is over het algemeen wel haar probleem.
Ben opzich wel benieuwd hoe het team draait met Damaris ipv Donkquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:39 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zeker leuk voor haar maar voor het Nederlands elftal was het beter als van der Donk gewoon niet zo dom was
Ja zij is inderdaad samen met Shanice wel een beetje het exponent van een beperkte techniek. Gelukkig zie je de nieuwe lichting daar enorme stappen in maken. De passnauwkeurigheid gaat ook steeds stappen vooruit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zelfde ziekte als Shanice. Kunnen alleen maar rennen.
Forced turnover is eigenlijk dat de tegenstander de bal verliest (turnover) door de druk die je op de tegenstander zet (forced) waardoor er fouten gemaakt worden.quote:
Ja, haalde het eerder al even aan maar die gaat Nederland wel missenquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:43 schreef TheVulture het volgende:
Van der Gragt is wel echt een beest he... jammer dat die gaat stoppen.
Ja deze had ze dan wel gewoon met links moeten knallenquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:47 schreef TheVulture het volgende:
Slecht uitgespeeld weer zeg, die keiharde bal ook terug op Roord
Ik kijk wel eens die filmpjes op het OnsOranje Youtube kanaal, Jonker lijkt ook echt wel goed te liggen bij de vrowen. Doet het echt prima.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:49 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten wel echt aan Jonker, die laat dit team echt maximaal in hun kracht spelen.
Halve finale is 's morgens.quote:
Jawel. Vraag maar aan @Harriequote:Op zondag 6 augustus 2023 05:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kom op Paul, zo oud ben je toch ook weer niet.
Ja denk dat Andries een goede match is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens die filmpjes op het OnsOranje Youtube kanaal, Jonker lijkt ook echt wel goed te liggen bij de meiden. Doet het echt prima.
Niet toevallig een linkje?quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja denk dat Andries een goede match is.
Heb ook een keer een artikeltje gelezen over Jonkers kennismaking met het damesvoetbal, was een heel aardig stuk om te lezen
Tja, FIFA en nadenkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:55 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen weer terug naar N-Zeeland. Blijft wel vaag dat de FIFA de speelhelften niet grotendeels heeft verdeeld tussen Australie en N-Zeeland. Dat was logistiek echt zoveel beter geweest.
Nederland is eigenlijk niet echt in de problemen geweest, alleen vlak voor rust ging het even lastig. Maar die ene grote kans geef je altijd wel weg.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:55 schreef Wicky15 het volgende:
Niet erg onder de indruk van vandaag. Maar tegen Spanje een geheel andere wedstrijd, dus ik laat me graag verrassen.
Niet in de problemen geweest, klopt. Maar aan de bal vond ik het ook niet denderend. Moet toch beter. En kunnen ook beter.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk niet echt in de problemen geweest, alleen vlak voor rust ging het even lastig. Maar die ene grote kans geef je altijd wel weg.
Eens, maarja, denk als je nog niet gespeeld hebt wel blij bent met je minuutje.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik altijd zo sneu, zo'n minuutje mogen invallen
Jammer, thx voor het proberen iigquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik heb nog even gezocht maar kan het helaas niet meer vinden
Ja, Nederland-Spanje is om 3:00 uur. De rest van het WK is wel allemaal ‘s ochtends / vroeg in de middagquote:Op zondag 6 augustus 2023 05:59 schreef svann het volgende:
Is de volgende wedstrijd ook op zo'n aso-tijd?
Welke kroeg is er tegenwoordig nog na drieen open om op groot scherm te kijken?quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet eens een topic vol gekregen.
Ik ben teleurgesteld.
Ik vond het wel meevallen, volgnsmij hadden ze vanaf het eerste doelpunt de wedstrijd onder controle, ja countervoetbal is countervoetbal, maar voor elke counter was er een counter en ik kon ook weinig stress oid zien.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van de samenvatting word ik niet heel vrolijk.
Beerensteyn vergelijken met Shanicequote:Op zondag 6 augustus 2023 05:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zelfde ziekte als Shanice. Kunnen alleen maar rennen.
Het wa niet spectaculair, wel goed genoeg om van deze middelmaat te winnen. Ik vind Nederland defensief niet onaardig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van de samenvatting word ik niet heel vrolijk.
Dit wist ik niet.quote:
Ze hadden vanaf de eerste goal de wedstrijd in de hand, en dan komt er idd weinig spectaculairs uit, maar het was defensief sterk, en keeperstje was sterk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wa niet spectaculair, wel goed genoeg om van deze middelmaat te winnen. Ik vind Nederland defensief niet onaardig.
Of het nou mannen of vrouwen is, afrikanen zijn snel genoeg totdat de beentjes er mee ophouden en als ze dan niet voorstaan is het na een minuut of 60 gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:22 schreef StephanL het volgende:
Afrikaantjes zijn wel snel. Technisch ook prima in orde.
Ik was er in gedachtenquote:
Spanje kan er verdedigend ook geen kut van.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef MoreDakka het volgende:
Nul tempo, heel veel balverlies en misplaatste ballen die maar net goed gingen, geen snelheid... het is maar goed dat de tegenstander nog veel slechter was.
Leuk, 80% balbezit maar er worden gewoon geen kansen gecreeerd. Er is geen eens dreiging. Dus maar winnen met 2 frommelgoals.
Deze strategie is heel precair, als Spanje met 1-0 voor komt is het gedaan want die geven dan gewoon geen kansen meer weg.
Klopt maar dat hoeft ook niet. ZA kon er ook niks van, maar gewoon compact staan en de buitenspelers opvangen. Dan kan NL bijna niks, want Beerensteyn kan geen bal aannemen in de 16 en het concept van een voorzet bestaat bijna niet meer in Nederland lijkt het wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje kan er verdedigend ook geen kut van.
1 2 3 4 | 0330 VOETBAL WK VB DAMES 0,7 61,6 120.000 208.000 0353 VOETBAL WK NLD ZAF DAMES 4,1 93,6 668.000 891.000 0456 VOETBAL WK RUST DAMES 3,3 90,4 543.000 614.000 0600 VOETBAL WK NB DAMES 1,6 82,4 262.000 564.000 |
Niks mis mee, zo om 4 uur in de nachtquote:
noujaaaaaaaquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat is niet zo erg dat lesbo van den donk niet meedoet tegen Spanje, kan makkelijk worden vervangen lijkt me
wat was Martens weer zo goed![]()
onze eigen nederlandse vrouwelijke pele
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |