Meer op: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/104517quote:Disney reageert op controversiële setfoto's 'Snow White' met opmerkelijke zeven dwergen
Enkele dagen geleden kwamen de eerste foto's langs van Disneys live-action remake Snow White and the Seven Dwarfs. Niet iedereen was hier echter van onder de indruk en nu reageert 'het Huis van de Muis' dan ook zelf.
De laatste jaren maakt Disney maar wat graag remakes van hun bekende animatietoppers. Denk bijvoorbeeld maar aan Aladdin, The Lion King en Beauty and the Beast. De eerste reacties op de nieuwe Snow White zijn echter verre van positief.
Correct, volgens Wikipedia:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Dat zijn geen dwergen.
Disney, kap nou eens met die goedkope cash grab troep
The Little Mermaid heeft niet hard genoeg geflopt volgens mij.
Leuk feitje: er is meer dan de VS. Ga hier alsjeblieft niet zo'n achterlijke politieke discussie van maken, die film was een wereldwijde flop, klaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Correct, volgens Wikipedia:
Budget US$ 250 miljoen
Opbrengst US$ 564 miljoen
Ik haal cijfers van wikipedia.nl en JIJ maakt het ervan dat het een achterlijke politieke discussie isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: er is meer dan de VS. Ga hier alsjeblieft niet zo'n achterlijke politieke discussie van maken, die film was een wereldwijde flop, klaar.
Die achterste gast met die capuchon hoorde niet eens op de set thuis, die kwam gewoon random voorbijlopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Harvest89 het volgende:
Het boeit niet dat ze allerlei kleuren hebben. Maar dat zijn een stel hippies en geen dwergen.
Lijkt wel Rasputin. Misschien is Disney in de war met een Anastasia remake of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die achterste gast met die capuchon hoorde niet eens op de set thuis, die kwam gewoon random voorbijlopen.
Een soort twisted version van the Kelly Family.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Harvest89 het volgende:
Het boeit niet dat ze allerlei kleuren hebben. Maar dat zijn een stel hippies en geen dwergen.
nergens voor nodig, en generaties van nu moeten ook de kans krijgen om in zulke iconische klassiekers te spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:00 schreef Aether het volgende:
Sneeuwwitje de feminist: hoe Disney zijn imago opschoont met remakes
https://nos.nl/artikel/24(...)pschoont-met-remakes
Toch even wat extra info.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Correct, volgens Wikipedia:
Budget US$ 250 miljoen
Opbrengst US$ 564 miljoen
Dit lijkt me niksquote:
Zo te zien zijn de dwergen volledig CGI en hebben ze de superdiverse circusartiesten maar gedropt. Disney buigt dan toch maar weer.quote:
Okequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel met je naar Longlegs
Heel veel roepen zonder te weten waar je over praatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
The Little Mermaid heeft niet hard genoeg geflopt volgens mij.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:40 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De trailer is uit
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/show/2-(...)-te-worden~ac2e7b71/
De recensies zijn niet best.
Ben benieuwd hoe je de film vindt.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd.
Als ik nu een zwarte in een film/serie/tv programma zie dan denk ik meteen de neger omdat het moet (DEI beleid), dat had ik vroeger niet bij Pulp Fiction, SamSam, Man on Fire et cetera.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.
En dat leidt allemaal af van het werkelijke probleem. Namelijk dat de veranderingen aan het verhaal lachwekkend zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit gedram dat deze Snow White wat getint is een hoog zwarte pieten gezeur gehalte heeft. Allemaal volwassenen die over elkaar heen buitelen hoe kut het allemaal niet is, terwijl kinderen (en ik heb begrepen dat dat dit meer een film voor jongere kijkers is) het geen moer uit maakt dat een wat donkerdere huidskleur heeft.
Verder, zoveel mensen die zó gefrustreerd zijn die volkomen los gaan op de socials over een film en de actrice, fuck. Dát vind ik eigenlijk nog veel zorgwekkender.
Jammer, leek mij geweldige satire met die YMCA club als aanhang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de dwergen volledig CGI en hebben ze de superdiverse circusartiesten maar gedropt. Disney buigt dan toch maar weer.
Iemand zei dat die 7 personen een mob is oid, dus Disney zat gewoon te trollen met die foto om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
van [ afbeelding ]
naar [ afbeelding ]
[poll=8115]
Alles voor de investeringen van BlackRock en Vanguard. En die eisen DEI.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
Helemaal prima hoor als je zoiets wilt doen, maar waarom maak je dan niet gewoon een geheel nieuw verhaal? Overigens gaat het de tijd toch niet overleven. Er is een reden waarom sprookjes zijn zoals ze zijn en al honderden jaren tot de canon behoren. Als je daar aan gaat knutselen met dit soort onzin wordt het nooit wat.
Je verkracht gewoon de canon van de wereld.
Ziet er ook mooi gemaakt uit. Als je met kinderen gaat is het vast een leuke film.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net geweest en leuk!! Ik ben geen film mens en zit zelden in de bios omdat ik me vaak snel verveel. Deze film vloog voorbij. Mooie visuals, gave dans/zang scenes en ja... sorry voor alle haters, Rachel is de ster van de film. Goed geacteerd, prachtige zangstem. Gal Gardot als de koningin vond ik... mwah. Beetje flets. Had meer uitgehaald kunnen worden Acteur die de prins speelt ken ik verder niet, maar had ook wel wat beter gekund.
Al met al, voor herhaling vatbaar.
Ja, die bandieten snapte ik ook niet. Is misschien een spoilertje, maar het is niet echt boeiend.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik wilde hem leuk vinden maar het lukte niet. De gezichtsuitdrukkingen van Snow White zijn te raar geforceerd. De gemene koningin is mooier dan zij is. Die rare diverse bandieten waar slaat dat op? Had het idee dat dat origineel de zeven dwergen hadden moeten zijn maar dat ze door alle backlash toch maar voor CGI zijn gegaan en deze mensen moesten toch een rol in de film hebben ofzo. De liedjes zijn generiek en saai. Dat feministische sausje erover van Sneeuwwitje dopt haar eigen boontjes en heeft geen man nodig en droomt niet over een prins maar over een leider zijn. Die actrice zat enorm te haten op de tekenfilm uit 1937 en dit is dan uiteindelijk iets dat zoveel beter moet zijn? Ik zie het niet. Misschien leuk als je een kleuter bent, het blijft een kinderfilm natuurlijk.
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te lezen dat de film alsnog best leuk geworden is, zal hem in April gaan zien, als de Minecraft hype niet te ver bij de kinderen doordringt, Sneeuwwitje lijkt me voor iedereen leuker.
Dat die financieel flopt is spijtig voor de mensen die hem maakten, maar dat hebben ze ook een beetje aan zichzelf te danken.
Die actrice die per se een statement wil maken over ouderwetse kinderfilms, de spanning tussen haar en Gadot over Palestina en dat niet gewoon binnenskamers kunnen laten, het eeuwige gedoe van disney om de politiek correcte massa te bedienen en niet een eigenwijze afslag te durven nemen... tja. Geen medelijden mee verder.
Ik wou net zeggen, die foto heb ik niet terug gezien in de film 😆quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijk
Wist ik niet, niet best.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijk
Deze productie is natuurlijk al een tijdje de pispaal. Fake news of niet. Alles is geoorloofd om het product neer te halen. Terecht of niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wist ik niet, niet best.
Is dat dan satire of good old fake news propaganda, vraag ik me af.
Nou ja dat er geen grieken in spelen kan in deze niemand van wakker liggen. Maar iemand die een tintje minder wit is dan in het origineel kan dan weer niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:
Gelukkig gaat Nolan de Odysseus verfilmen en doet hij niet aan die regenboog onzin.
Hij heeft wel Elliot Page gecast voor die filmquote:Op zondag 23 maart 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:
Gelukkig gaat Nolan de Odysseus verfilmen en doet hij niet aan die regenboog onzin.
Ik zie nu staan:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 03:10 schreef Pwn_zoon het volgende:
Op imdb heeft ie een ...1.9![]()
En tot nu toe een verlies van 163 miljoen dollar... exclusief de marketing kosten
Dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Cockwhale het volgende:
Disney moet gewoon ophouden met op een geforceerde manier ideologie op te dringen bij de massa en daarvoor het jeugdsentiment van anderen in de kont te neuken.
Creëer dan gewoon iets "nieuws".
Nou nou, een Sneeuwwitje die een iets donkerdere huidskleur heeft dan het orgineel, wat een toestand. Het valt niet eens op tijdens de film.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Cockwhale het volgende:
Disney moet gewoon ophouden met op een geforceerde manier ideologie op te dringen bij de massa en daarvoor het jeugdsentiment van anderen in de kont te neuken.
Disney past de verhalen van de sprookjes al heel lang aan. Oorspronkelijke sprookjes zijn namelijk helemaal niet zo zoetsappig en leuk maar bitter, hard en eng.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit.
Maak gewoon iets met drie dwergen, vijf homo's, twee donkere mensen en één Aziaat. Oh, en een queer koningin. Dan zien we vanzelf wel of dat de tijd overleefd.
Het is m.i. niet alleen jeugdsentiment. Er is een diep psychologische reden waarom die verhalen de tijd doorstaan.
En dit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou nou, een Sneeuwwitje die een iets donkerdere huidskleur heeft dan het orgineel, wat een toestand. Het valt niet eens op tijdens de film.
Mensen zijn echt zulke drama queens.
Ik heb zat reacties op de socials gezien wat betreft de huidskleur van deze Sneeuwwitje. Veel meer dan een paar van hier, en daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb meer mensen zien huilen/klagen over het feit dan er blijkbaar mensen zijn die moeite met de huidskleur hebben. Dan daadwerkelijk mensen die moeite met de huidskleur hebben.
DIt topic alleen al is een prima voorbeeld.
Oh, je had hier eens moeten lezen voor de mods gingen vegen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb meer mensen zien huilen/klagen over het feit dan er blijkbaar mensen zijn die moeite met de huidskleur hebben. Dan daadwerkelijk mensen die moeite met de huidskleur hebben.
Mja heb het niet gezien. Maar vinden dat sneeuwwitje wit hoort te zijn omdat het letterlijk zo beschreven wordt in het origineel. (en de naamquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, je had hier eens moeten lezen voor de mods gingen vegen.
imdb gaat al jaren meer nergens over. Je kan vaak 80% van alle stemmen al negeren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gekelderd naar een 1,7 op IMDb....
Je kan mij niet wijsmaken dat al deze mensen braaf de film hebben gezien.
Het aloude smaken verschillen telt hier dubbel en dwars.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
imdb gaat al jaren meer nergens over. Je kan vaak 80% van alle stemmen al negeren.
Want zowel iets een 1 geven als iets een 10 geven slaat nergens op
Dit heeft echt niks meer met smaak te maken. Zijn een klein groepje extremere van alle 2 de kanten. Die stemmen hebben niks met kwaliteit te maken. Maar met politieke identiteitquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:24 schreef Document1 het volgende:
Het aloude smaken verschillen telt hier dubbel en dwars.
Ik bedoelde meer dat je je vooral niet moet laten leiden door populariteits polls, sterren etc.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit heeft echt niks meer met smaak te maken. Zijn een klein groepje extremere van alle 2 de kanten. Die stemmen hebben niks met kwaliteit te maken. Maar met politieke identiteit
Voor veel mensen is entertainment een moment om tijdelijk van de realiteit te ontsnappen, als je politiek daarin gaat voegen gaat het mis.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Cockwhale het volgende:
80s was het ook gewoon duister, daarvoor ook. Bitter, hard en eng is juist goed. In de laatste decennia is het veel minder geworden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Disney past de verhalen van de sprookjes al heel lang aan. Oorspronkelijke sprookjes zijn namelijk helemaal niet zo zoetsappig en leuk maar bitter, hard en eng.
De kleine zeemeermin stierf in het oorspronkelijke verhaal. De sprookjes van Grimm zijn vaak ook luguber.
Dat zijn geen Disney films.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
80s was het ook gewoon duister, daarvoor ook. Bitter, hard en eng is juist goed. In de laatste decennia is het veel minder geworden.
Als je kijkt naar waar ik mee opgegroeid ben, Dragonball Z, Yu-Gi-Oh, de film Labyrinth (al was die al wat eerder), etc. en je vergelijkt nu wat er voor kinderen op televisie of film is dan kun je niet ontkennen dat het gewoon minderwaardig is geworden.
Wat een centenbakkes.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te lezen dat de film alsnog best leuk geworden is, zal hem in April gaan zien, als de Minecraft hype niet te ver bij de kinderen doordringt, Sneeuwwitje lijkt me voor iedereen leuker.
Dat die financieel flopt is spijtig voor de mensen die hem maakten, maar dat hebben ze ook een beetje aan zichzelf te danken.
Die actrice die per se een statement wil maken over ouderwetse kinderfilms, de spanning tussen haar en Gadot over Palestina en dat niet gewoon binnenskamers kunnen laten, het eeuwige gedoe van disney om de politiek correcte massa te bedienen en niet een eigenwijze afslag te durven nemen... tja. Geen medelijden mee verder.
Ben je nu trots op jezelf? De antiwoke-wappies swingen nu de pan uit. Ze hebben gelijk gekregen!!!quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:07 schreef Discombobulate het volgende:
1,5 op imdb![]()
Zie, het is gewoon niks waard. Hadden we allemaal al van te voren gezegd.
Oh god niet weer dit. Als de huidskleur het enige "probleem" was. Dan had de film inmiddels een miljard opgehaald.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom er steeds gezeurd moet worden over de huidskleur van een sprookjesfiguur, snap ik niet zo goed.
Nu ben ik dus de draad even kwijt. Leg uit, wat deed ik verkeerd?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh god niet weer dit. Als de huidskleur het enige "probleem" was. Dan had de film inmiddels een miljard opgehaald.
Denken dat alleen de huidskleur van de actrice het probleem is. Dat is gewoon onzin.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nu ben ik dus de draad even kwijt. Leg uit, wat deed ik verkeerd?
Trots, nee, maar dit was gewoon helemaal te verwachten. Het werkt gewoon niet, klaar. Het is heel simpel.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je nu trots op jezelf? De antiwoke-wappies swingen nu de pan uit. Ze hebben gelijk gekregen!!!![]()
![]()
![]()
Er zijn zoveel verhalen die op 1001 manieren verfilmd worden. Neem als voorbeeld 'A Christmas Carol' van Charles Dickens maar.
Waarom er steeds gezeurd moet worden over de huidskleur van een sprookjesfiguur, snap ik niet zo goed.
Ja okee, maar nu weet ik nog niks. Waarom zijn jullie zo blij dat deze film een flop is?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denken dat alleen de huidskleur van de actrice het probleem is. Dat is gewoon onzin.
Blij? Hoezo zou ik blij zijn. Had het leuker gevonden als het een goede film was waar kinderen met plezier naar kijken. Dan dat ze weer honderden miljoenen verpesten aan troepquote:Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja okee, maar nu weet ik nog niks. Waarom zijn jullie zo blij dat deze film een flop is?
Wat is nou het probleem dan? Want er is iets met deze film aan de hand dat jullie absoluut niet aanstaat.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trots, nee, maar dit was gewoon helemaal te verwachten. Het werkt gewoon niet, klaar. Het is heel simpel.
Ik lees hier genoeg juichreacties. En neem niet alles wat ik schrijf zo letterlijk of persoonlijk op.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Blij? Hoezo zou ik blij zijn. Had het leuker gevonden als het een goede film was waar kinderen met plezier naar kijken. Dan dat ze weer honderden miljoenen verpesten aan troep
Dat is wel waar. Ik kijk vaak naar kinderzenders (Disney channel, nickolodeon, dreamworks, cartoonnetwork) en het valt echt op dat veel 'moderne' series vooral handelen over veganisme, het redden van de natuur, het voorkomen van pesten, niet liegen enz.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
80s was het ook gewoon duister, daarvoor ook. Bitter, hard en eng is juist goed. In de laatste decennia is het veel minder geworden.
Als je kijkt naar waar ik mee opgegroeid ben, Dragonball Z, Yu-Gi-Oh, de film Labyrinth (al was die al wat eerder), etc. en je vergelijkt nu wat er voor kinderen op televisie of film is dan kun je niet ontkennen dat het gewoon minderwaardig is geworden.
Oh god, ben jij tegenwoordig op een anti-Woke-crusade? Beetje jammer.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:17 schreef Danny het volgende:
'Snow White' keldert, kijkers keren zich af van woke sprookje
Vooral de creatieve armoede in Hollywood waarbij men niet verder komt dan halfbakken remakes van iconische films, gecombineerd met een woke agenda die het verhaal absoluut niet ten goede komt staat mij persoonlijk niet aan. Dat hoeft overigens niet gepaard te gaan met boycots of protesten of online terreurcampagnes.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem dan? Want er is iets met deze film aan de hand dat jullie absoluut niet aanstaat.
En daar komen jullie nu pas achter? Hollywood is een soort Willy Wonka fabriek voor volwassenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Vooral de creatieve armoede in Hollywood waarbij men niet verder komt dan halfbakken remakes van iconische films, gecombineerd met een woke agenda die het verhaal absoluut niet ten goede komt staat mij persoonlijk niet aan. Dat hoeft overigens niet gepaard te gaan met boycots of protesten of online terreurcampagnes.
De enige manier waarop men hierover kan stemmen is met de portemonnee, zoals nu gebeurt, dus hopelijk doet Disney hun huiswerk en gaan ze terug naar een concept dat wel werkt; originele verhalen zonder politieke agenda's die de boventoon voeren in de verhaallijnen, casting en beweegredenen.
Ik begrijp je vergelijking tussen films gemaakt met een politieke insteek en films die zijn gemaakt voor kinderen niet. Niet alleen is de doelgroep anders, de film zelf heeft ook nog eens een totaal andere insteek. Je vergelijkt appels met peren.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En daar komen jullie nu pas achter? Hollywood is een soort Willy Wonka fabriek voor volwassenen.
Wat vind je trouwens van (Amerikaanse) films die het Amerikaanse beleid onder de loep nemen/bekritiseren?
Dat is ook een soort politieke agenda.
Precies, je post stuk voor stuk films die met een politieke insteek gemaakt zijn vanaf het begin, en die niet pretenderen iets anders te zijn. Wat een totaal ander iets is dan wat ik beschreef; iconische films die opnieuw uitgebracht worden, waarin de geschiedenis herschreven wordt en waarbij het nogal duidelijk is dat men dat vooral doet met als doel race-washing en andere (woke) agendapunten te pushen naar in dit geval een minderjarig publiek.quote:Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik nooit weet of een film uit Hollywood komt of uit een andere filmstudio.
Ik ga er maar vanuit dat je de volgende films wel kent.
Tot zover. Er was ook nog een film met Jim Carrey over het McCartyisme in de jaren 50 maar ik weet even geen titel.
Oh oke. Zal voortaan er van uit gaan dat wat je zegt niet is wat je bedoeld. Erg makkelijkquote:Op woensdag 2 april 2025 14:01 schreef Hiddendoe het volgende:
En neem niet alles wat ik schrijf zo letterlijk
Goede conclusie zeg.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:18 schreef Nober het volgende:
Blijkbaar een geweldige film als het er nu nog over gaat.
Snapte je dat ook niet toen er jarenlang werd gemekkerd dat er teveel blanken in films, series, shows, reclames etc te zien waren, of is het meer een eenzijdig iets?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben je nu trots op jezelf? De antiwoke-wappies swingen nu de pan uit. Ze hebben gelijk gekregen!!!![]()
![]()
![]()
Er zijn zoveel verhalen die op 1001 manieren verfilmd worden. Neem als voorbeeld 'A Christmas Carol' van Charles Dickens maar.
Ik niet. Ik heb deze film dus niet gezien. Zal hem wel zien als deze tezijnertijd wordt uitgezonden op tv.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:15 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking tussen films gemaakt met een politieke insteek en films die zijn gemaakt voor kinderen niet. Niet alleen is de doelgroep anders, de film zelf heeft ook nog eens een totaal andere insteek. Je vergelijkt appels met peren.
[..]
Precies, je post stuk voor stuk films die met een politieke insteek gemaakt zijn vanaf het begin, en die niet pretenderen iets anders te zijn. Wat een totaal ander iets is dan wat ik beschreef; iconische films die opnieuw uitgebracht worden, waarin de geschiedenis herschreven wordt en waarbij het nogal duidelijk is dat men dat vooral doet met als doel race-washing en andere (woke) agendapunten te pushen naar in dit geval een minderjarig publiek.
Ik begrijp heel goed dat deze film niet zoveel succes heeft als zijn voorganger.
Wat is je vraag nu eigenlijk?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Snapte je dat ook niet toen er jarenlang werd gemekkerd dat er teveel blanken in films, series, shows, reclames etc te zien waren, of is het meer een eenzijdig iets?
Toch even een reactie. Wat snap jij dan niet aan dat jarenlang gemekker? Nederland had al jarenlang Indonesiers, Turken en ja ook Joden in het straatbeeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Snapte je dat ook niet toen er jarenlang werd gemekkerd dat er teveel blanken in films, series, shows, reclames etc te zien waren, of is het meer een eenzijdig iets?
Die lieten natuurlijk al vele opnames lang een transgender rolstoeldwerg in arafatsjaal zichzelf langs een 20 meter lange pikzwarte dreadlock omhoog hijsen en beseften nu dat de timing niet lekker was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:17 schreef Aether het volgende:
Disney legt productie van live-action 'Rapunzel' stil na tegenvaller met 'Snow White'
https://www.filmvandaag.n(...)aller-met-snow-white
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |